Ik denk Dottir ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een spekkies die Saar zeg! Puck is ongeveer net zo zwaar!
Druk met werk.quote:
Nou Puck zit nog steeds net onder de gemiddelde lijn en Saar zit op de +1 lijn dus ergens heeft ze meer spekkiesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ja maar... ja maar... DML dan doen ze elkaar waarschijnlijk toch niet zoveel?ze schelen elkaar een week of 5, dus Saar is dan zo'n 2 weken dikker dan Puck
Ja maar dat bewijst alleen maar meer dat Saar een heerlijk spekje is want Puck zit dus lager in de curve terwijl de jongens curve dus uit gaat van een hoger gemiddeld gewicht dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
De lijn van meisjes is anders dan die van jongens.
Floris en Leia gingen de eerste maanden heel gelijk op, maar zij zat hoog in de curve terwijl floris rond het midden zat
Ik kan het ook niet en ik heb me erbij neergelegd. Wat ik wél heel goed kan is uitgebreid in bad gaan. Dat heb ik tijdens mijn verlof héél veel gedaan. Misschien kun je ook zoiets voor jezelf bedenken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:54 schreef laiveneertiekje het volgende:
Klinkt goed Claudia..
en over dat slapen gesproken, ik krijg het gewoon ook moeilijk voor elkaar om overdag te slapen. Dan lig ik in bed te malen over allerlei zaken... Als ik die knop eens om kon zetten, dan zou dat heel mooi zijn..
Met een boek ik bed kruipen. Dat deed ik omdat ik altijd pas na een half uur in slaap viel en liet dat nou net de tijd zijn die Nathan aan 1 stuk kon slapen. Van een half uur met een boek ik bed knap ik echt helemaal op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:54 schreef laiveneertiekje het volgende:
Klinkt goed Claudia..
en over dat slapen gesproken, ik krijg het gewoon ook moeilijk voor elkaar om overdag te slapen. Dan lig ik in bed te malen over allerlei zaken... Als ik die knop eens om kon zetten, dan zou dat heel mooi zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |