quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:08 schreef Fannetje het volgende:
Sola, vervelend dat Amy niet lekker in haar vel zit vandaag. Anne is ook geen knuffelbaby hoor. Volgens mijn zus zijn jongens veel knuffeliger dan meisjes. Zij heeft er van allebei 2, dus heeft wel wat ervaring
Laiveneertiekje, succes met het geregel!
Ik heb bij mijn nacontrole bij de gyn ook niets meegenomen hoor (niet eens mijn baby!), maar die was ook niet eens bij mijn bevalling, dus dat was ook wel raar geweest![]()
Wij zijn net weer bij het CB geweest en alles was weer goed! Goed gegroeid en verder deed ze het ook prima volgens de arts. Ze bekeek haar heupjes nog wel even extra goed, omdat haar bilplooi aan de achterkant niet helemaal recht was, maar verder zag alles er goed uit, dus niets aan de hand. En de stats:
8250 gram:
[ afbeelding ]
71 cm:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:12 schreef J-net het volgende:
@Danic eerst dacht ik wel om iets mee te nemen, maar ik ben het later glad vergeten.
En onze baby sliep de hele tijd tijdens de nacontrole.
In de kraamweek toen zij een keer kwam controleren hebben we wel haar op de foto gezet met K, want dat vonden we erg leuk voor in het fotoboek.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:23 schreef pessie het volgende:
Mooie curves fannetje!
Wat betreft rustig liggen drinken. Dat deed hij bij de middagvoeding echt al weken niet meer. Nu heb ik de middagvoeding maar geschrapt en krijgt hij fruit met thee. We hebben er alleen wel een ochtendvoeding bij gekregen numaar die drinkt hij rustig, dus ik vind het prima.
Jamaar (jij en al de andere herkenners) ook met 4 maanden dezelfde hoeveelheid over veel meer tijd? Naja, misschien is mijn melk verslagroomd ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vanyel Floris dronk met 3 maanden ook echt maar 6 keer op een dag ofzo.
quote:Mijn zoon kan trouwens lamp zeggenNou ja lamp is een beetje overdreven hoor
Mijn schoonmoeder leert m woordjes, dus wijst altijd daar naar de lamp en dan zegt ze lamp enzo. En gisteren haalde k m daar zn bed uit en toen keek ik naar de lamp en zei "P" (zondag zei hij de hele tijd "p" als we lamp zeiden). Ik vind t knap
Over een week ofzo heb je een kind met een volledig gebitquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef Orea het volgende:
Hier een oversture damezelfs even uit bed gehaald (en dat komt nooit voor!), dentinox gesmeerd en er zitten me een bulten
mijn hemel, arm kind.. de afgelopen dagen had ze ook wel wat last en je ziet onder haar tandvlees de tanden ineens liggen.. ik hoop maar dat ze snel doorkomen...
Uhm toen gaf k geen bv meerquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamaar (jij en al de andere herkenners) ook met 4 maanden dezelfde hoeveelheid over veel meer tijd? Naja, misschien is mijn melk verslagroomd ofzo
[..]Had ze zich de moeite van die eerste 3 letters kunnen besparen.
quote:
Het geeft in elk geval aan dat ie snapt dat bij dat gekke ding aan het plafond een geluidje hoortquote:Eigenlijk welMaar ik vind t toch knap
Langzaamaan veranderd de samenstelling van je melk en wordt de behoefte ook andersquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamaar (jij en al de andere herkenners) ook met 4 maanden dezelfde hoeveelheid over veel meer tijd? Naja, misschien is mijn melk verslagroomd ofzo
[..]
Ooooohquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef Takkembah het volgende:
MP, dat is wel ff pittig als je inderdaad door de eerste zo verwend bent...Man ik heb zo met Alexa urenlang rondgelopen en rondgereden.
Hopelijk helpt de comfort voeding voor Driekus Mef
mrien dikke kus voor Jelle... Wat sneu voor zo'n klein (groot) mannetje .....
Orea, dat die tandjes inderdaad maar snel doorkomen en dat je meid weer snel haar oude zelf is.
Ik gooi ff onze Zenmaster erin. Was vandaag voor het eerst even bij oma zonder mij (even naar een lezing op mijn werk) en ik had oma al verteld dat hij overal sliep(in contrast met Alexa, die nooit egens sliep
)
[ afbeelding ]
Wat een mooie lieverd en wat blijft ie goed rechtop!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef Takkembah het volgende:
MP, dat is wel ff pittig als je inderdaad door de eerste zo verwend bent...Man ik heb zo met Alexa urenlang rondgelopen en rondgereden.
Ik gooi ff onze Zenmaster erin. Was vandaag voor het eerst even bij oma zonder mij (even naar een lezing op mijn werk) en ik had oma al verteld dat hij overal sliep(in contrast met Alexa, die nooit egens sliep
)
[ afbeelding ]
Lijkt me pittig inderdaad. Je houdt met twee kinderen wel rekening met het feit dat je niet altijd iedereen de volledige aandacht kan geven, maar als de kleine dan vaak een handenbindertje is, is het toch net ff een ander verhaal. Lijkt me moeilijk om daarin te schipperen... Hopelijk worden haar dagen wat beter!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Wat een mooie lieverd en wat blijft ie goed rechtop!!![]()
Ik had dat denk ik ook liever bij de eerste gehad, want toen had ik me handen vrij en nu wil ik gewoon af en toe mijn handen vrij voor Jaël en dan begint Sarah weer te krijsen... Vanavond kroop J. ook gewoon boven op Sarah bij mij op schoot en ik snap het zo goed! Sliep Sarah eindelijk, hopa J er bovenop.. Maar gelukkig is nu manlief er weer die het even overneemt kan ik ook nog even meer dan twee tellen computerenMaar ik klaag niet hoor, vandaag was gewoon een erg slechte dag, maar daartegenover staan tegenwoordig wel meer betere dagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |