abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:23:39 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98546579
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 20

08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010: Leia, dochter van Orea
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Sofie, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
8 februari 2011: 'Puck', zoon van Dizzy-Miss-Lizzy
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
8 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
8 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
1 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
2 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
8 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79
16 juni 2011: 'Liv', dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door pessie op 25-06-2011 08:49:54 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:24:51 #2
259886 pessie
pi_98546619
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:08 schreef Fannetje het volgende:
Sola, vervelend dat Amy niet lekker in haar vel zit vandaag. Anne is ook geen knuffelbaby hoor. Volgens mijn zus zijn jongens veel knuffeliger dan meisjes. Zij heeft er van allebei 2, dus heeft wel wat ervaring ;)
Laiveneertiekje, succes met het geregel!
Ik heb bij mijn nacontrole bij de gyn ook niets meegenomen hoor (niet eens mijn baby!), maar die was ook niet eens bij mijn bevalling, dus dat was ook wel raar geweest :+

Wij zijn net weer bij het CB geweest en alles was weer goed! Goed gegroeid en verder deed ze het ook prima volgens de arts. Ze bekeek haar heupjes nog wel even extra goed, omdat haar bilplooi aan de achterkant niet helemaal recht was, maar verder zag alles er goed uit, dus niets aan de hand. En de stats:

8250 gram:
[ afbeelding ]

71 cm:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:12 schreef J-net het volgende:
@Danic eerst dacht ik wel om iets mee te nemen, maar ik ben het later glad vergeten.
En onze baby sliep de hele tijd tijdens de nacontrole.

In de kraamweek toen zij een keer kwam controleren hebben we wel haar op de foto gezet met K, want dat vonden we erg leuk voor in het fotoboek.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:23 schreef pessie het volgende:
Mooie curves fannetje!

Wat betreft rustig liggen drinken. Dat deed hij bij de middagvoeding echt al weken niet meer. Nu heb ik de middagvoeding maar geschrapt en krijgt hij fruit met thee. We hebben er alleen wel een ochtendvoeding bij gekregen nu :? maar die drinkt hij rustig, dus ik vind het prima.
pi_98548057
Mooie curve fannetje

Dat kraambezoekboek is een dikke faal hier. De helft is op kraambezoek in het z-huis geweest en dat boek lag thuis. De mensen hebben overigs ook geen beschuit met muisjes gekregen. En hier thuis ben ik het vergeten.

Ik merk dat ik nu heel erg moet opletten met wat ik eet mijn maag en darmen zijn nog wat van slag en ik vind nu natuurlijk alles lekker want ik heb al die weken niet kunnen geniet van eten.
pi_98549201
Ik vergeet de beschuit met muisjes ook de helft van de tijd hoor... Net toevallig wel aan gedacht...
pi_98549414
wij zijn terug van huisarts en wegen. Na overleg met kinderarts nu eerst comfortvoeding proberen, anders krijgt ie medicijnen ivm vermoeden reflux. En hij drinkt door de pijn wrs minder, nu proberen dat weer op te voeren.
Wel prima aangekomen, 300 gr in 8 dagen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98549979
Arme tienus. Ookal waarschijnlijk reflux hopelijk werkt de comfortvoeding goed voor hem.
Moet je dat mengen met je BV of ben je gestopt met BV?
pi_98550361
ik was al gestopt met bv, die kwam niet goed op gang helaas en toen snel gestopt omdat ik wilde voorkomen dat het voeden en dus tienus me tegen zouden gaan staan.
pi_98550708
goede beslissing heb je er zelf ook rust ingevonden

Ean bleef net huilen dus ik dacht wellicht een vieze luier. Jahoor een hele vieze en nu slaapt ze tevreden.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:24:12 #9
259886 pessie
pi_98551031
Arme Tienus :* ik hoop dat de andere voeding aanslaat
pi_98552224
Mefke, wat sneu voor Tienus, maar wat dapper dat je gewoon voor jezelf hebt gekozen wat BV betreft!! (wil je mij de naam van tienus nog pm'en? en driekus ben ik ook wel nieuwsgierig naar.. Ik had het gevraagd in Z&G maar daar heeft niemand gereageerd :X ) ik ben niet nieuwskierig hoor :P

FR fijn dat ze lekker slaapt!

Sarah heeft er gister een potje van gemaakt, had over de hele dag ongeveer 1,5 tot 2 uurtjes geslapen... Verder veel gepiept en gehuild! Bij mijn ouders is ze gewoon voor een nachtvoeding gekomen doet ze hier al weken niet meer...
Vannacht lekker doorgeslapen en daarstraks van half 12 tot kwart voor 1 gewoon in haar eigen bedje geslapen, ze is nog steeds pieperig en ik was het zat... Nu slaapt ze in de bondolino heel lief met haar duimpje in haar mond :)
Ik ben een beetje bang dat ze u al met tanden aan eht beginnen is, en ik vind dat helemaal niet leuk.. Bovenin voel ik heel wat bobbels enzo en ze kauwt op alles en stopt alles in haar mond is ook een fase en ze kwijlt heel erg, hoort er ook bij, maar de tijd zal het uitwijzen! net wel dentinox gebruikt en dat vond ze erg lekker ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:18:01 #11
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_98553341
Pessie, zou je espen nog erin kunnen zetten? Of iemand anders? Geboortedatum is 14-4-2011

Hier de hele morgen een tevreden ventje gehad, met hem in de doek naar de winkel kunnen gaan en jorja ophalen bij mijn moeder. Dus van de mc de box in en toen was het paniek! Nix was goed voor hem. Dus nu maar weer lekker in de doek tegen mij aan slapen dan....

Mp nu al tandjes? Snelle dame heb je dan!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_98553681
Daarom hoop ik ook dat het neit waar is JJ, dan is het baby zijn er zo snel vanaf en ze is al zo groot...
pi_98558354
MP, je hebt pm!
Enne, nu al tanden...dat lijkt me raar ja als dat vroeg komt. Driekus had ze pas met 9 maanden en heeft er toen maandenlang maar 2 gehad.

Tienus heeft nu 2x een voeding op met die Friso Comfort en ik doe een voorzichtige *O* Geen enorme boeren meer, niet spugen, geen uur over een fles doen ivm boerpauzes, maar gewoon de fles helemaal leeg tukken en dan weer in slaap vallen. Prima zo! Ik hoop dat dit zo blijft, zou wel heel mooi zijn.
We zijn er trouwens zo voorzichtig mee omdat mijn man geboren is met een verdikking van zijn maagportier. Dat betekent dat die de melk niet goed doorliet van slokdarm naar maag. Gevolg was dat hij het record ver-spugen op dik anderhalve meter zette. Het komt bij jongens meer voor dan bij meiden, dus vandaar onze angst. De eerste tijd gaat het voeden prima met deze aandoening, de problemen (inclusief de ver spugen records) komen pas na 2-3 weken. Vanochtend kon de huisarts nog geen aanwijzingen vinden voor deze aandoening, dus dat was heel fijn.
pi_98559497
Jaël was met een maand of 6 aan de tanden dus ik zou het wel extreem vroeg vinden...

Sarah leek een hele goeie dat te hebben en zolang ze bezig gehouden word gaat het ook goed! Ik heb haar nu 5 minuten geleden in bed gelegd en ze krijst echt heel hard en ik weet even niet wat ik moet... Vanmorgen ging ze dus wel ruimm een uur slapen en ze heeft ook al in de bondolino een uur geslapen, maar ze was nu duidelijk moe en toch weigert ze...
Waarom is ze toch zo een temperamentvol doorzettertje, pfffffffffffff...

Ik ga toch maar even weer bij haar kijken!

thnx mefke voor de pm! en de andere meiden ook ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door MamaPurk op 23-06-2011 16:55:43 ]
pi_98560975
Niet bijgelezen, ga ik hierna weer proberen ;)

Vanmiddag met Jelle weer bij de huisarts geweest omdat hij nog niet opknapte met de pufjes. Van de week 3 stik-buien gehad en gisteravond stond ik te twijfelen om de HAP te bellen.
Huisarts gaat met de kinderarts bellen om de afspraak die we hebben op 11 juli (controle van rs) naar voren te verplaatsen. Leek hem en mij verstandig om hem door de kinderarts na te laten kijken, ook omdat het soort aanvallen buien lijken te zijn.
Blijf aanklooien zo met hem..
pi_98561071
Mrien, fijn dat de HA wel meteen stappen onderneemt en een en ander gaat proberen te regelen, had ook anders gekunt. Wel naar voor jullie en Jelle, lijkt me heel beangstigend je kind in een stik-bui te zien.

Hier nu rust in de bondolino, maar ik kan niet uitstaan dat ik er niet achter kan komen waar die hysterie vandaan komt. Gelukkig gaat het vaker beter op het moment, maar nu tijdens zo een bui voel ik me wel weer goed machteloos.
pi_98561091
Zo, al tandjes MP? Dat is inderdaad vrij vlot. Vervelend dat ze niet wil slapen. ik kan me goed voorstellen dat je je zo machteloos voelt. Heb ik bij Amy ook regelmatig als ze weer voor sirene speelt. Soms heb ik gewoon zo geen idee wat er kan zijn, dat vind ik echt vreselijk. Ook omdat ze zich niet laat troosten.

Mrien, wat naar dat Jelle niet opknapt! Hopelijk kan je vlot bij de KA terecht!

Ik heb Amy in het campingbedje gelegd. Ik wilde heul erg graag dat ze even ging slapen. Toen ik weg liep lag ze al zo rustig en vredig ( :+ ) in hetbedje en ze is direct gaan slapen. Niet 5 keer de speen op de grond, niet 5 keer staan en jammeren. Nu slaapt ze alweer een dik uur ofzo.
pi_98561202
Heerlijk Sola das wel heel fijn :)
En wat je zegt, sirene zonder verklarbare rede en nauwelijks te troosten, uiteindelijk dus wel gelukkig. Maar ja als mama zou je het zo graag verklaard hebben he, want dan kun je de oorzaak aanpakken :)
pi_98565690
Sola, hier ook een baby die niet wil knuffelen en best regelmatig een sjacherijndag heeft :') Ik heb me wel eens zorgen gemaakt of het wel klopte, dat niet willen knuffelen. In mijn hoofd houdt toch echt welke baby daarvan. Wel fijn dus om te lezen dat er meer baby's zijn die niet zo knuffelbaar zijn. En haar sacherijnige bui...helaas maar uitzitten.

Isabelle krijgt haar eerste 2 tandjes!! Heel keurig netjes onderin. Ze zijn er al een beetje door...wat waarschijnlijk ook het moeilijke eten van vorige week verklaard.

Ik zit nu heerlijk op de bank met knoflook olijven, mjam!
pi_98566328
Ik vind het heel vreemd hoe Dottir nu haar eetpatroon verschuift. Ze krijgt al tijden ong 320 cc op het kdv. Eerst dronk ze daar rond 14.30 de laatste fles. Dan naar huis, borst, bed, rond 22.00 borst, vaak een nachtvoeding en om 7.00 weer borst.
Dus vanaf begin van de middag tot de volgende ochtend 4 à 5 voedingen.
Nu verschuift die middagvoeding naar een stuk later (vandaag 16.30), slaapt ze na het thuiskomen tot een uur of 20.00/21.00, borst, slaapt door en de volgende ochtend om 7.00 is het weer tijd.
Dan dus vanaf begin van de middag tot de volgende ochtend 3 voedingen. Op het kdv krijgt ze nog steeds evenveel. Ik vraag me af of ze wel genoeg binnenkrijgt, terwijl ik tegelijkertijd vind dat ik niet moet zeiken omdat ze nog immer blij en vrolijk is en wel laat weten als ze honger heeft.

Overigens al een week of 8 niet gewogen, dus ik weet niet hoe ze groeit, maar ze ziet er heel tevreden en doorvoed uit....

Bekend?

Onze baby wil trouwens nog heel veel knuffelen, maar die is ook pas 4,5 maanden. Vast heel anders.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98570944
Klinkt als een bekend patroon hoor Vanyel. Hier ook bv en zo'n soort ritme op die leeftijd. :) Volgens mij is daar niets vreemds aan.
pi_98571745
Klinkt bekend Vanyel :Y geen zorgen, dat regelen ze heel goed! Zolang ze tevreden blijft en de plasluiers goed zijn, dan is er niks aan de hand.

Hier een oversture dame :'( zelfs even uit bed gehaald (en dat komt nooit voor!), dentinox gesmeerd en er zitten me een bulten :X mijn hemel, arm kind.. de afgelopen dagen had ze ook wel wat last en je ziet onder haar tandvlees de tanden ineens liggen.. ik hoop maar dat ze snel doorkomen...
pi_98572315
Dottir regelt het wel!

Arme Leia :*

Hier een wakkere baby die weer eens weigert te slapen, zo gauw ze een beetje weg zakt dan begint ze te krijsen... Lastig hoor, we zijn ook veel te verwent geraakt door het overdreven goede slaappatroon van haar zus ;)
pi_98572337
Mrien, je hebt pm!
pi_98573913
Leia ;( Wat sneu!

Vanyel Floris dronk met 3 maanden ook echt maar 6 keer op een dag ofzo.

Mrien, jeetje wat een gedoe met m zeg ;( Fijn dat de ha je sneller naar de ka wil laten gaan!

Mijn zoon kan trouwens lamp zeggen :o Nou ja lamp is een beetje overdreven hoor :D Mijn schoonmoeder leert m woordjes, dus wijst altijd daar naar de lamp en dan zegt ze lamp enzo. En gisteren haalde k m daar zn bed uit en toen keek ik naar de lamp en zei "P" (zondag zei hij de hele tijd "p" als we lamp zeiden). Ik vind t knap :D
Verder weinig te melden, heb vandaag gewerkt :)
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:25:25 #26
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98574211
MP, dat is wel ff pittig als je inderdaad door de eerste zo verwend bent...Man ik heb zo met Alexa urenlang rondgelopen en rondgereden.

Hopelijk helpt de comfort voeding voor Driekus Mef :*

mrien dikke kus voor Jelle... Wat sneu voor zo'n klein (groot) mannetje .....

Orea, dat die tandjes inderdaad maar snel doorkomen en dat je meid weer snel haar oude zelf is.

Ik gooi ff onze Zenmaster erin. Was vandaag voor het eerst even bij oma zonder mij (even naar een lezing op mijn werk) en ik had oma al verteld dat hij overal sliep :') (in contrast met Alexa, die nooit egens sliep :D)

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98574346
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vanyel Floris dronk met 3 maanden ook echt maar 6 keer op een dag ofzo.
Jamaar (jij en al de andere herkenners) ook met 4 maanden dezelfde hoeveelheid over veel meer tijd? Naja, misschien is mijn melk verslagroomd ofzo :?
quote:
Mijn zoon kan trouwens lamp zeggen :o Nou ja lamp is een beetje overdreven hoor :D Mijn schoonmoeder leert m woordjes, dus wijst altijd daar naar de lamp en dan zegt ze lamp enzo. En gisteren haalde k m daar zn bed uit en toen keek ik naar de lamp en zei "P" (zondag zei hij de hele tijd "p" als we lamp zeiden). Ik vind t knap :D
:D Had ze zich de moeite van die eerste 3 letters kunnen besparen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98574386
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef Orea het volgende:
Hier een oversture dame :'( zelfs even uit bed gehaald (en dat komt nooit voor!), dentinox gesmeerd en er zitten me een bulten :X mijn hemel, arm kind.. de afgelopen dagen had ze ook wel wat last en je ziet onder haar tandvlees de tanden ineens liggen.. ik hoop maar dat ze snel doorkomen...
Over een week ofzo heb je een kind met een volledig gebit *)
pi_98574661
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jamaar (jij en al de andere herkenners) ook met 4 maanden dezelfde hoeveelheid over veel meer tijd? Naja, misschien is mijn melk verslagroomd ofzo :?

[..]

:D Had ze zich de moeite van die eerste 3 letters kunnen besparen.
Uhm toen gaf k geen bv meer :@
Maar toen kreeg ie 5 flessen met 200cc. Maar is anders denk ik. Hoewel hij niet tevreden was met minder voeding in meer flessen.

Eigenlijk wel ;) Maar ik vind t toch knap :6
pi_98574789
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Uhm toen gaf k geen bv meer :@
:o Schande!

quote:
Eigenlijk wel ;) Maar ik vind t toch knap :6
Het geeft in elk geval aan dat ie snapt dat bij dat gekke ding aan het plafond een geluidje hoort ^O^
pi_98575706
Echt wel :P
Ik ben niet zo goed in het opkrikken van mn productie. Althans had ik toen geen zin/geduld voor.

Ja man en dan te bedenken dat wij in ons huis helemaal niet van die dingen hebben! (nou ja 1 in de werkkamer, maar daar komt ie niet). Wij hebben alleen hallogeenspotjes...
pi_98575774
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

[..]

Langzaamaan veranderd de samenstelling van je melk en wordt de behoefte ook anders ;) Leia heeft altijd precies hetzelfde gedronken en liet er ook steeds meer tijd tussen, zonder de hoeveelheid te verhogen :) (tot de tijd dat ze voedingen ging laten vallen :) toen dronk ze qua hoeveelheid per keer net zoveel als daarvoor, alleen minder voedingen over 24 uur :))
pi_98575881
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef Takkembah het volgende:

MP, dat is wel ff pittig als je inderdaad door de eerste zo verwend bent...Man ik heb zo met Alexa urenlang rondgelopen en rondgereden.

Hopelijk helpt de comfort voeding voor Driekus Mef :*

mrien dikke kus voor Jelle... Wat sneu voor zo'n klein (groot) mannetje .....

Orea, dat die tandjes inderdaad maar snel doorkomen en dat je meid weer snel haar oude zelf is.

Ik gooi ff onze Zenmaster erin. Was vandaag voor het eerst even bij oma zonder mij (even naar een lezing op mijn werk) en ik had oma al verteld dat hij overal sliep :') (in contrast met Alexa, die nooit egens sliep :D)

[ afbeelding ]

Oooooh O+ O+ wat een lekker ventje heb je daar! Ik ga ervan rammelen O+

En Vanyel, ja zul je zien :D volgende week gewoon het volledige gebit.. Nou ik teken ervoor hoor.. Dan maar een weekje last en dan gelijk alles dan zo verspreid.. arm kind!
pi_98576211
Hier is t heel verschillend per tand of ie er last van heeft. De tanden naast zn voortanden komen nu door zonder ook maar iets van te merken, hij slaapt zelfs beter weer :P
Zn bovenvoortanden heeft ie veel last van gehad. Chamodent werkte daarbij niet en bij de ondervoortanden wel. Dat waren de eerste tandjes, had ie wel wat last van maar niet overdreven veel. Maar die boventanden :X was echt zielig, tot bloedens toe.

En had ik Seth helemaal gemist O+ wat een mooi manneke Takkembah!
pi_98576280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef Takkembah het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een mooie lieverd en wat blijft ie goed rechtop!! O+

Ik had dat denk ik ook liever bij de eerste gehad, want toen had ik me handen vrij en nu wil ik gewoon af en toe mijn handen vrij voor Jaël en dan begint Sarah weer te krijsen... Vanavond kroop J. ook gewoon boven op Sarah bij mij op schoot en ik snap het zo goed! Sliep Sarah eindelijk, hopa J er bovenop.. Maar gelukkig is nu manlief er weer die het even overneemt kan ik ook nog even meer dan twee tellen computeren ;) Maar ik klaag niet hoor, vandaag was gewoon een erg slechte dag, maar daartegenover staan tegenwoordig wel meer betere dagen...
pi_98576789
De zenmaster :D O+

MP, ik deel je gevoel. De ene dag gaat beter dan de andere. Ik heb gelukkig de 'mazzel' dat Puck mijn eerste is en dat ik door pijnklachten ook nog thuis zit dus dat hij alle aandacht kan krijgen. Maar zwaar is het soms best wel en het hakt in op je moedergevoel. Je wil je kleintje gewoon elke dag vrolijk zien.
:* voor jou.

Leia kweekt gewoon in 1x een heel gebit? Arm ding ;(

Son :o die Floris van jou is niet bepaald van jongetjes zijn altijd wat langzamer in hun ontwikkeling. Knap zeg!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98577090
:* voor MP en DML! (en de kindjes)

Nou hij doet verder niet zoveel hoor kwa praten.
Hij is vooral motorisch snel.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 01:06:23 #38
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98588816
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Wat een mooie lieverd en wat blijft ie goed rechtop!! O+

Ik had dat denk ik ook liever bij de eerste gehad, want toen had ik me handen vrij en nu wil ik gewoon af en toe mijn handen vrij voor Jaël en dan begint Sarah weer te krijsen... Vanavond kroop J. ook gewoon boven op Sarah bij mij op schoot en ik snap het zo goed! Sliep Sarah eindelijk, hopa J er bovenop.. Maar gelukkig is nu manlief er weer die het even overneemt kan ik ook nog even meer dan twee tellen computeren ;) Maar ik klaag niet hoor, vandaag was gewoon een erg slechte dag, maar daartegenover staan tegenwoordig wel meer betere dagen...
Lijkt me pittig inderdaad. Je houdt met twee kinderen wel rekening met het feit dat je niet altijd iedereen de volledige aandacht kan geven, maar als de kleine dan vaak een handenbindertje is, is het toch net ff een ander verhaal. Lijkt me moeilijk om daarin te schipperen... Hopelijk worden haar dagen wat beter!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:36:38 #39
259886 pessie
pi_98593460
Zie Seth daar slapen O+
pi_98593739
Seth O+

MP hier hetzelfde verhaal, je doet er zo weinig aan helaas.
:)
pi_98594629
Nou hier ligt ukkepuk nu al een half uur zichzelf te vermaken in de box, dus ik kon rustig met Jaël ontbijten, dat half uurtje hebben we voor vandaag in ieder geval gewonnen en dat pakt niemand ons meer af!
Het lijkt bij Sarah gewoon in een golfbeweging goed en minder goed te gaan, voor nu lijkt ze aan een goeie dag te beginnen *O*
Fijn want we gaan zo even naar een vriendin die ook een ukkie heeft, die ongeveer tussen mijn meisjes inzit :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:57:19 #42
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98595224
Een dikke :* voor de mama's van de slechte slapers en de opkomende tanden cq hele gebitten!

Seth wat ben je een schatje! O+

En Floris die weer een nieuw woord aan zijn woordenschat heeft toegevoegd, knap hoor!

Vanyel ik vond het ook zo lastig toen Saar ineens haar patroon wat om ging gooien, maakt me zorgen of ze wel genoeg kreeg. Maar haar groeicurve laat zien dat mijn angsten totaal ongegrond zijn :D. Kleine speklap!

pi_98595723
Ochhh Seth O+

Lekker speksaartje O+ hartstikke fijn!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98596373
pff, wij hadden hier weer een flinke krampjesnacht...

Ik heb tot half 3 met hem gezeten, O+ daarna tot een uurtje of 6.... En nu ligt hij wel weer rustig te slapen..
pi_98597927
Vermoeiend!
en zielig
pi_98601906
Wow saar is spekkies aan het kweken
Arme l'tiekje en bartje
En tandjes die doorkomen eigenlijk heel oneerlijk dat dat zo'n pijn moet doen

Hier van 04:30 tot 09:00 met baby op de buik gelegen volgens mij had ze ook wat krampjes in ieder geval had ze last van lucht
pi_98602825
Wat een spekkies die Saar zeg! Puck is ongeveer net zo zwaar!

Die krampjes blijven sneu ;( Ik maakte in de kraamweek de fout om dan maar weer aan te leggen. Dan hou je het cirkeltje dus in stand.

Joehoe Claudia, hoe is het?
The way you rock'n'roll
pi_98603199
Nog heel even opnieuw aanleggen werkt hier voor Jelte juist weer wel, wel aan dezelfde borst zodat hij niet te veel meer binnenkrijgt, maar het spuitluiert nergens zo lekker als aan je moeders warme borst!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 24-06-2011 13:49:46 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98603664
Haha :D

Puck heeft werkelijk waar nog nooit een spuitluier gehad.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:03:49 #50
100412 mefke79
komt goed!
pi_98604438
Hier gingen krampjes in de avond moeiteloos over in honger en dan was de enige oplossing ook een fles. Voor nu even afkloppen, maar het gaat gewoon prima met de Friso Comfort. Hij drinkt weer gewoon zijn flessen, heeft geen krampjes en het enorme boeren is over. Ik blijf wel infacol geven voor de zekerheid, maar dat kan geen kwaad volgens de huisarts. En prettig bij-effect: we hebben ineens wel gewoon poepluiers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')