Yes niet later.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:47 schreef RingBewoner het volgende:
Guppie kan om 03:01uur en een beetje aan. Had graag afgesloten met "O Brother Where Art Thou".
Mooi.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:49 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Maar je muziekjes zijn wel goed hoor.
Ga er aan werken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:54 schreef Redskillz het volgende:
Goed hoor.. alleen je mp3s moet je echt fixen gast 128kb/s niet meer.
quote:
Zou gewoon je hele collectie upgraden naar (minimaal) 192 kb/s. Dit kan echt niet man.quote:
Slechte beurt gemaakt dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 03:04 schreef Outpost76 het volgende:
Wie wil even een sms sturen naar knetter dat mn foon dus niet meer reageerd.....
Ik wilde terug bellen maar ik kan niets meer met mn foon.
Nou nou nou, niet zo streng.....quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou gewoon je hele collectie upgraden naar (minimaal) 192 kb/s. Dit kan echt niet man.
Er is tenminste muziek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:05 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Zei je bij je eerste show. Niet erg snelle internet verbinding eh.
Als alles kraakt heb ik liever Gup of eigen muziekquote:
Die slechte beurt maak in nu als niemand even smst voor me idd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slechte beurt gemaakt dus![]()
Ik heb Knetter dr nummer ma ga haar niet meer smsen
Neem morgen contact op met Knetter, die heeft mij vanaf het begin af aan geholpen en gesteund.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als alles kraakt heb ik liever Gup of eigen muziek
Gewoon meer drinken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:07 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Als ze niet te hard zingen wel ja
Voor jou zou ik het op zich wel willen doen. Maar ga het dus niet doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die slechte beurt maak in nu als niemand even smst voor me idd.
Wutt? Waarom niet?
FF je shit upgraden en volgende keer heb je een topshowquote:Op donderdag 23 juni 2011 03:09 schreef RingBewoner het volgende:
"I really fucked it up this time." Ik weet het, toepasselijk op mijn krakende muziek.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
FF je shit upgraden en volgende keer heb je een topshow
Niet goed geslapen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 05:59 schreef Melting het volgende:
Ik wilde goede morgen zeggen, maar ik ben doodop!
Dat wel. Of ja.... zoals elke nacht een keer wakker geworden, maar voor de rest goed geslapen.quote:
Warm weer zit in de lucht. Vannacht nog een stuk gaan lopen (gedwongen weliswaar).quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Of ja.... zoals elke nacht een keer wakker geworden, maar voor de rest goed geslapen.
Maar dan nog!
Ik lust geen koffie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Warm weer zit in de lucht. Vannacht nog een stuk gaan lopen (gedwongen weliswaar).
Koffie werkt altijd.
Wow succes dan maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie.
Ik ga nu werken, en over een anderhalf uur mag ik naar de tandarts. Tijdelijke vulling laten verwijderen en wie weet wat ze nog meer gaan doen....
Goedemorgen brother!quote:
Ik heb me ook verslapen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, voor het eerst weer echt verslapen vandaag, en ook nog vergeten m'n externe hd in m'n tas te stoppen, en ik moet niet vergeten m'n auto te tanken straks
Die moet aan staan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als whatsapp nou ook eens in sync liep.... Zet je whatsapp aan
ikkequote:Op donderdag 23 juni 2011 09:22 schreef robdriessen het volgende:
Wie vroeg er net Hazes en Madness aan?
Guppie heeft ze opgegetenquote:
Mogguh Samzzje!quote:
Het is de quizmaster!quote:
Ja, en? Linda, Roos en Jessica ook niet, maar hoor je mij klagen?quote:
De Fink!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:16 schreef robdriessen het volgende:
Halleluja, prijs de heer!
7,50
12 euro
Ja wij prijzen hem steeds meer
Wordt binnenkort herzien, afhankelijk van resultaten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:16 schreef ToT het volgende:
Guppy snakt naar requests, maar je kunt maar 1 verzoekje per 8 minuten doen!
WTF????quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Outpost slaapt nog volgensmij
Daar sta ik dan voor de deur enzo..
Vast weer te lang gebeld met Knetter vannacht ofzoquote:
Geen idee, zal vanavond even kijken.quote:
Succes man!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
MENSEN, HET IS KLAAR![]()
![]()
Nu nog even afwachten wat het cijfer wordt, maar ik heb hele goede hoop
Und jetzt: sollicitere
jeeeej! Zie je maaaaail!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
MENSEN, HET IS KLAAR![]()
![]()
Nu nog even afwachten wat het cijfer wordt, maar ik heb hele goede hoop
Und jetzt: sollicitere
Nee anders had ik zelf gebeld, maar ben inmiddels bezig met kopierenquote:
Ah, scheelt weer!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee anders had ik zelf gebeld, maar ben inmiddels bezig met kopieren
Yup, ben straks heel wat gb's rijker aan metal en rock en andere dingen..quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, ben straks heel wat gb's rijker aan metal en rock en andere dingen..
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:47 schreef Viro het volgende:
Ik ben ook in de land der levenden ondoden.
Zolang hij binnen de gele lijnen blijft, is hij veilig.quote:
Hoe heet die film ook al weer?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zolang hij binnen de gele lijnen blijft, is hij veilig.
Komt hij tussen de gele en rode lijnen geeft zijn halsband electrische schokken
Gaat hij over de rode lijnen, ontploft zijn hoofd.
Volgens mij Fortress met Christopher Lambert. Alhoewel Wedlock hetzelfde soort principe hanteertquote:
Transporter 3 ook zoiets..quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens mij Fortress met Christopher Lambert. Alhoewel Wedlock hetzelfde soort principe hanteert
Tom Jones en Zucchero die de Fine Young Cannibals aanranden?quote:
Dit is gewoon slechter dan slecht!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tom Jones en Zucchero die de Fine Young Cannibals aanranden?
Dan heb je nog nooit The Streets gehoord die pratend/rappend Your Song van Elton John molesteren. Daar ga je pas echt van huilenquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:29 schreef robdriessen het volgende:
Of alles wat William Shatner ooit heeft gecovered....
William Shatner 'zingt' ook. Soort van. Het is slecht. HEEL slecht.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
William Shatner 'zingt' ook. Soort van. Het is slecht. HEEL slecht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat moet ik zeggen dan?-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja weet ik veel, slap ouwehoeren net als Outpost?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom
wat moet ik zeggen dan?
Mee eens.quote:
Uurtje of 5? (Eventueel half uurtje eerder als ik op tijd thuis ben.)quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens.
Al ben ik wel benieuwd wie de verrassing van de avond wordt.
Misschien dat ik straks ook nog wel even draai.
Welke tijd wil jij?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil wel draaien, maar ben bang dat ik weer faal
Mooi! Want die tijd haal ik niet. Dan kijk ik of ik bv vanaf een uurtje of 6 kan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Uurtje of 5? (Eventueel half uurtje eerder als ik op tijd thuis ben.)
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]Maakt niet uit, zijn we van je gewend!
Hehehe nee geintje, je doet het echt prima!
'k sie oe doar wel!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
I'll see you when i get there
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
Ja hooi enzo!Hij blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
Ja hooi enzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoin!
![]()
Heuy ToTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voeten gekrompen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga voor 't eerst in weken weer paardrijdenRio
M'n rijlaarzen zijn te groot
Cerys Matthews van Catatonia (Ken je misschien nog van Road Rage)quote:
WHAHAHAHA!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cerys Matthews van Catatonia (Ken je misschien nog van Road Rage)
ja ik wou.. maar mijn internet verbinding is laag.. dus wil nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niemand die een show wil doen terwijl ik mijn powerpoint maak voor mijn eindpresentatie
Als je even naar de albumnaam had gekeken, dan had je geweten dat dit de versie met Symphonisch orkest wasquote:
Ja dat had ik dus niet gedaan voor ik m aanvroeg en dat poste hierquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als je even naar de albumnaam had gekeken, dan had je geweten dat dit de versie met Symphonisch orkest was
Ik zou daar juist heel blij mee zijn. Omdat ik geen vriendin hebquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik kan vanavond niet, ik moet uit eten met mijn vriendin en dan ook nog eens wat drinken en poolen:(
![]()
![]()
wanneer draai jij zelf eigenlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ga eens allemaal mijn roostertje opvullen
Ik hoop dat ik morgen even kan testenquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wanneer draai jij zelf eigenlijk
Je kunt vast nog wel bingoën of klaverjassen in het bejaardenhuis?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:50 schreef ToT het volgende:
Ja kudt!Ben alweer terug!
Dagbestedingscentrum is vandaag gesloten!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je kunt vast nog wel bingoën of klaverjassen in het bejaardenhuis?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je kunt vast nog wel bingoën of klaverjassen in het bejaardenhuis?
Gelijk een show tot 20.30?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:53 schreef ToT het volgende:
Als jullie Guppy zat zijn wil ik zo ook wel ff draaien, maar als jullie het zo okay vinden, vind ik het ook wel best.Roep het maar!
kwil mijn verzoekjes eigenlijk nog ff horenquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:53 schreef ToT het volgende:
Als jullie Guppy zat zijn wil ik zo ook wel ff draaien, maar als jullie het zo okay vinden, vind ik het ook wel best.Roep het maar!
Ik pleur vast wel ff wat in de playlist!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kwil mijn verzoekjes eigenlijk nog ff horenmaar wil jou ook horen draaien
draai je nu?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik draai wel zo lang het nodig is en iemand het overneemt.
Van het moment dat het laatste verzoekje er doorheen zit tot iemand het van me overneemt of men Guppy weer wil horen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:58 schreef gewoonfaye het volgende:
ToT, van hoe laat tot hoe laat, dan zet ik je op het rooster
Oh crap waarom ben ik geen mod....quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT gaat zo weer op fobo's fappen
jamaar ik wil mensen op het rooster gooienquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Van het moment dat het laatste verzoekje er doorheen zit tot iemand het van me overneemt of men Guppy weer wil horen!Goed?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, ik ga draaien zodra ik een gil krijg dat alle verzoekjes gedraaid zijn.
Is best!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jamaar ik wil mensen op het rooster gooienIk zet je er gewoon op van 13.30 tot 15.00 ofzo?
Rij voorzichtig!quote:
uhm.. kheb lekker aangepastquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Zo, ToT, je mag ons minimaal anderhalf uur entertainen
Hallo, hete man.quote:
en toen was ineens het rooster vol tot 18.00quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. kheb lekker aangepast
Zie OP, daar is een knop verzoekjes. Maar de rij is nu dicht ivm DJ die zo gaat draaienquote:
Dan hebben we een tafeltje in restaurant De Vette Hap in Almere-Haven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaat er vanavond om half 9 gebeuren? Omdat er gereserveerd staat
De Man Achter De Schermen... *ooooh*quote:
Ow gezellig, vette hap? Patat met frikandellenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan hebben we een tafeltje in restaurant De Vette Hap in Almere-Haven.
fixedquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef ToT het volgende:
3 luisteraars!YeeY 3 mensen die blij worden van mijn muziek!
Luisteraars jullie zijn tof
da's wel naai iddquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faal tnt, hebben ze m'n pakketje bij het lab afgegeven dat onder t appartement zit, als ik thuis kom zijn die al pleite
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faal tnt, hebben ze m'n pakketje bij het lab afgegeven dat onder t appartement zit, als ik thuis kom zijn die al pleite
Das zwaar kut, want nieuwe mic, en die wilde ik morgen gebruiken.. zul je zien dat ik morgen de hele dag moet werken zonder tussenpauze..quote:
Hehehe ik wist wel dat je dit kon waarderen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
doe die andere ookomdat is mooi
en ik ben 1/3e van je luisteraars dus grote stem
kan je ze niet ff opbellen dat ze het pakketje bij een andere buur afgeven die vanavond wel thuis is?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das zwaar kut, want nieuwe mic, en die wilde ik morgen gebruiken.. zul je zien dat ik morgen de hele dag moet werken zonder tussenpauze..
Dan had je dus naar huis moeten gaan net ipv muziekjens herrie copieëren...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das zwaar kut, want nieuwe mic, en die wilde ik morgen gebruiken.. zul je zien dat ik morgen de hele dag moet werken zonder tussenpauze..
doe die andere 'saaie'lange ook maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik wist wel dat je dit kon waarderen!
Hehehe is goed!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe die andere 'saaie'lange ook maaromdat is mooi
Handig als ik het nummer ervan heb, en dat heb ik niet, straks maar even googlen..quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan je ze niet ff opbellen dat ze het pakketje bij een andere buur afgeven die vanavond wel thuis is?
Maar das zonde, anders had je alles weggegooid!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan had je dus naar huis moeten gaan net ipv muziekjens herrie copieëren...
Klopt heb ik net ook gedaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar das zonde, anders had je alles weggegooid!
Ik is 1 luisteraar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef _Fanta het volgende:
7 mensen in het topic en maar 3 luisteraars, schaam jullie
ik klaag er niet over.. maar het klinkt nogal... eentonigquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist dat jij degene was die er over geklaagd had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |