Yes niet later.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:47 schreef RingBewoner het volgende:
Guppie kan om 03:01uur en een beetje aan. Had graag afgesloten met "O Brother Where Art Thou".
Mooi.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:49 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Maar je muziekjes zijn wel goed hoor.
Ga er aan werken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:54 schreef Redskillz het volgende:
Goed hoor.. alleen je mp3s moet je echt fixen gast 128kb/s niet meer.
quote:
Zou gewoon je hele collectie upgraden naar (minimaal) 192 kb/s. Dit kan echt niet man.quote:
Slechte beurt gemaakt dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 03:04 schreef Outpost76 het volgende:
Wie wil even een sms sturen naar knetter dat mn foon dus niet meer reageerd.....
Ik wilde terug bellen maar ik kan niets meer met mn foon.
Nou nou nou, niet zo streng.....quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou gewoon je hele collectie upgraden naar (minimaal) 192 kb/s. Dit kan echt niet man.
Er is tenminste muziek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:05 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Zei je bij je eerste show. Niet erg snelle internet verbinding eh.
Als alles kraakt heb ik liever Gup of eigen muziekquote:
Die slechte beurt maak in nu als niemand even smst voor me idd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slechte beurt gemaakt dus![]()
Ik heb Knetter dr nummer ma ga haar niet meer smsen
Neem morgen contact op met Knetter, die heeft mij vanaf het begin af aan geholpen en gesteund.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als alles kraakt heb ik liever Gup of eigen muziek
Gewoon meer drinken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:07 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Als ze niet te hard zingen wel ja
Voor jou zou ik het op zich wel willen doen. Maar ga het dus niet doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die slechte beurt maak in nu als niemand even smst voor me idd.
Wutt? Waarom niet?
FF je shit upgraden en volgende keer heb je een topshowquote:Op donderdag 23 juni 2011 03:09 schreef RingBewoner het volgende:
"I really fucked it up this time." Ik weet het, toepasselijk op mijn krakende muziek.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
FF je shit upgraden en volgende keer heb je een topshow
Niet goed geslapen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 05:59 schreef Melting het volgende:
Ik wilde goede morgen zeggen, maar ik ben doodop!
Dat wel. Of ja.... zoals elke nacht een keer wakker geworden, maar voor de rest goed geslapen.quote:
Warm weer zit in de lucht. Vannacht nog een stuk gaan lopen (gedwongen weliswaar).quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Of ja.... zoals elke nacht een keer wakker geworden, maar voor de rest goed geslapen.
Maar dan nog!
Ik lust geen koffie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Warm weer zit in de lucht. Vannacht nog een stuk gaan lopen (gedwongen weliswaar).
Koffie werkt altijd.
Wow succes dan maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie.
Ik ga nu werken, en over een anderhalf uur mag ik naar de tandarts. Tijdelijke vulling laten verwijderen en wie weet wat ze nog meer gaan doen....
Goedemorgen brother!quote:
Ik heb me ook verslapen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, voor het eerst weer echt verslapen vandaag, en ook nog vergeten m'n externe hd in m'n tas te stoppen, en ik moet niet vergeten m'n auto te tanken straks
Die moet aan staan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als whatsapp nou ook eens in sync liep.... Zet je whatsapp aan
ikkequote:Op donderdag 23 juni 2011 09:22 schreef robdriessen het volgende:
Wie vroeg er net Hazes en Madness aan?
Guppie heeft ze opgegetenquote:
Mogguh Samzzje!quote:
Het is de quizmaster!quote:
Ja, en? Linda, Roos en Jessica ook niet, maar hoor je mij klagen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |