Zit in de bus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh Rave. Hoe laat vertrekken jullie?
Een lange druilerige dag jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zit in de bus.
T wordt een lange dag...
Doe dan ook geen beloftes die je niet kan waarmaken, kutje..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, ben geen helderziende natuurlijk
Gewoon blijven kijken, dan zie je vanzelf de knapste man van de NATO langskomen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:43 schreef ErwinRommel het volgende:
En Rave, veel plezier en maak er een strakke mars van, wie weet zien we elkaar wel.
Yep! Helemaal bij de achteringang van tent B!quote:
Toespraak niet gezien, we stonden langs de straat. Hebben wel extra hard geklapt voor de Dutchbat 3 veteranen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:22 schreef Pumatje het volgende:
wat jammer van het weer nogmaals.. echt heel erg jammer.
de toespraak van de nieuw-guinea veteraan ( collega van mijn oom trouwens ) was ontroerend en heel herkenbaar in wat ik altijd hoor..
Overigens niet alleen de Papoea's hebben we daar laten stikken.. dat hebben we ook met de Molukkers gedaan...schande.
We krijgen nog een land van de Nederlandse regeringquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:22 schreef Pumatje het volgende:
wat jammer van het weer nogmaals.. echt heel erg jammer.
de toespraak van de nieuw-guinea veteraan ( collega van mijn oom trouwens ) was ontroerend en heel herkenbaar in wat ik altijd hoor..
Overigens niet alleen de Papoea's hebben we daar laten stikken.. dat hebben we ook met de Molukkers gedaan...schande.
Ik begrijp de treinkaping ook ....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
We krijgen nog een land van de Nederlandse regering
Ik totaal niet! Vooral die basisschool niet. (Is ook verre familie van me) maar onschuldige mensen gebruiken is voor mij ALTIJD fout.quote:
Zoals Frankrijk in Indochina en Algarije?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:06 schreef Pumatje het volgende:
Oh nee?
We hadden gewoon zoals genoeg landen voor ons hebben gedaan moeten blijven zitten op de Molukken en NG.
Met een thuisland wat plat ligt? Had gekunt maar helaas.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:06 schreef Pumatje het volgende:
Oh nee?
We hadden gewoon zoals genoeg landen voor ons hebben gedaan moeten blijven zitten op de Molukken en NG.
simpel
we hadden toen een krijgsmacht die dat echt wel af kon dwingen.. en we hadden de steun van de Volkeren aldaar.. hadden we dat gedaan, zaten we er nog steeds...
Ik steun de Molukkers in alles betreft dat onderwerp.... maar ik voel me niet solidair met ze, heb geen Molukse achtergrond, maar wat mijn Familie mee terug heeft genomen uit Nederlands-Indie heeft me op genoeg vlakken onderwezen dat ik wel begrijp dat we daar een heel volk hebben laten stikken, wat zich totaal niet gelieerd zag met Suharto/Sukarno.. etc.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:43 schreef Maitje het volgende:
Veel plezier iedereen! Ik hoop dat de zon nog doorbreekt!
Generaal Spoor had dat echt wel voor elkaar gekregen...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Met een thuisland wat plat ligt? Had gekunt maar helaas.
Dit is een ander verhaal, daar was er juist drang naar onafhankelijkheid, in Moluk en NG wilde de bevolking dit zelf heel graag, ze wilden bij Nederlands Koninkrijk blijven.. wij kozen ervoor om ze te negeren, en echt weg te lopen voor onze verantwoordelijkheden...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zoals Frankrijk in Indochina en Algarije?
Noem dan maar eens een ander land dan zodat ik weet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit is een ander verhaal, daar was er juist drang naar onafhankelijkheid, in Moluk en NG wilde de bevolking dit zelf heel graag, ze wilden bij Nederlands Koninkrijk blijven.. wij kozen ervoor om ze te negeren, en echt weg te lopen voor onze verantwoordelijkheden...
Rave_NL, waar staat het oranje koord voor dat ik sommige van je collega's zag dragen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Noem dan maar eens een ander land dan zodat ik weet wat je bedoelt.
Bezetten? Heb je enig idee hoe groot alleenal de mollukken zijn? Zelfs toen het nog bibij nederland hoorde heeft nederland het noit vollefig onder controlle gehad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Generaal Spoor had dat echt wel voor elkaar gekregen...
Politionele acties gingen prima, totdat de Politiek zich ermee ging bemoeien.
Maargoed, dat is eigelijk een ander verhaal, daar was het de bevolking die de Onafhankelijkheid wilde.. we hadden makkelijk de Molukken en NG kunnen bezetten, al is het alleen maar omdat de bevolking hier zelf om vroeg...
1e bataljonskoordje, van de hare majesteit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rave_NL, waar staat het oranje koord voor dat ik sommige van je collega's zag dragen?
Ik zet mijn foto's morgen online. Ben bekaf!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef _The_General_ het volgende:
Heeft iemand al foto's! Ik zou graag foto's willen zien van vets met onderscheidingen
Bij die VOMI club? Was Dutchbat niet vertegenwoordigd?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:49 schreef Clan het volgende:
ER is al te bewonderen op een filmpje in topic Veteranendag
ja. Morgen meerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
Thaboel? Heb je gedronken?
Want je maakt meer spelfouten dan ik normaal doe.
challenge hoofddorp. Als jij komt zuip je op mijn kosten =pquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef Rave_NL het volgende:
Meer drank. Ben gesloopt maar kan niet slapen..
Ik heb hetzelfde probleem. Net maar een Baileys ingeschonken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef Rave_NL het volgende:
Same, glaasje rood ingeschonken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef Rave_NL het volgende:
Bij de VOMI idd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij die VOMI club? Was Dutchbat niet vertegenwoordigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |