SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Leedvermaak....quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
Maar zullen zulke mensen er daadwerkelijk zijn, die je WILLEN naaien? Lijkt me niet, wat is daar nou leuk aan?
Nigerianen, man.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
Maar zullen zulke mensen er daadwerkelijk zijn, die je WILLEN naaien? Lijkt me niet, wat is daar nou leuk aan?
Dat heeft verschillende redenen. Het kan bijvoorbeeld zijn voor eigen gewin, eigen status in een groep, omdat ze vroeger ook genaaid zijn of omdat zij daar een goed gevoel van krijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
Misschien zit het in mijn karakter, maar dit soort gelegenheidsnaaiers kunnen lekker opflikkeren uit mijn leven. Ben geen kinderspeeljuf!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Met een groot deel gelegenheidsnaaiers zul je het toch moeten stellen in je leven en die moet je gewoon geen ruimte geven je te naaien. Maar je kunt het je niet permitteren die mensen op de afvalhoop te gooien en dit uit te stralen. En je moet beseffen dat je weleens een nietnaaier aanziet voor een gelegenheidsnaaier of andersom. Dus je krijgt onherroepelijk een keer de deksel op de neus.
Ja, denk bijvoorbeeld aan oplichtersquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
Dat is het mooiste vermaakquote:
Kut, dat werkt dus ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
dat betekend nog steeds niet dat ik het terug ga lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik niet. Ik zie daar de grap gewoon niet van in, tenzij iemand die aan 't lijden is, er zelf plezier aan heeft iemand te zien lijden. Dan vind ik 't wel weer leuk.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kut, dat werkt dus ook nietWel ietsje maar nog een beetje sloom en futloos, morgen wil ik weer proberen echt te eten want de beschuitjes en soep komen mijn neus uit .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik een fruitmand sturen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wel ietsje maar nog een beetje sloom en futloos, morgen wil ik weer proberen echt te eten want de beschuitjes en soep komen mijn neus uit .
Het maakt mij niet uit of iemand bewust of onbewust mij zal naaien vroeger of later. Bij mij is het "Hij/zij gaat me naaien? D'r uit!".quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
@ magnetronkoffie
Een gelegenheidsnaaier naait je doorgaans niet en is ook niet bewust bezig je te naaien, maar zal niet aarzelen als het moet. Het is net als dieven. Hoeveel wordt er wel niet gejat op verenigingen? die mensen gaan ook niet de deur uit om de schoenen van Klaas te stelen. Maar als de gelegenheid zich voordoet.
Precies!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
De meeste mensen zijn gelegenheidsnaaiers.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
De meeste mensen zijn gelegenheidsnaaiers.
Klotequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wel ietsje maar nog een beetje sloom en futloos, morgen wil ik weer proberen echt te eten want de beschuitjes en soep komen mijn neus uit .
Ik ken zulke. Maar oplichterij bedoel ik niet joh, daar is namelijk een reden voor: geld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nigerianen, man.
Ze zitten zelfs op marktplaats.
Je herkent een gelegenheidsnaaier niet, dat kan ook een vriend zijn. Meeste mensen zijn gelegenheidsnaaiers ook en veel daarvan komen nooit in de positie om je te naaien uberhaupt. Maar zoals je vrienden maar op 1 hand kan tellen, kun je ook nietnaaiers op een hand tellen, echte vijanden overigens ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of iemand bewust of onbewust mij zal naaien vroeger of later. Bij mij is het "Hij/zij gaat me naaien? D'r uit!".
Waarom zou ik in godsnaam met iemand in zee willen gaan die me toch gaat naaien?
Het is niet alleen leedvermaak:quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ken zulke. Maar oplichterij bedoel ik niet joh, daar is namelijk een reden voor: geld.
Ik bedoel bijv. op het werk. Zelf had ik op mijn stage ook een man van notabene in de 40 die mij ALTIJD probeerde te kleineren. Altijd vervelende dingen zeggen. Alles wat ik deed was fout. Over mij praten naar andere collega's + mijn stagebegeleider. Negatieve dingen, dingen die niet klopten, om mij te naaien. Eén keer uitgevallen tegen mij (dat ik niks ben, echt). Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke dingen doet uit leedvermaak. Meer omdat iemand niet spoort. Mijn stagebegeleider toen wel, die heeft er ook voor gezorgd dat die man geen vast contract meer kreeg en alles.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat heeft verschillende redenen. Het kan bijvoorbeeld zijn voor eigen gewin, eigen status in een groep, omdat ze vroeger ook genaaid zijn of omdat zij daar een goed gevoel van krijgen.
Ik denk dat je bij gelegenheidsnaaiers meer moet denken aan mensen die bijvoorbeeld gaan solliciteren op de functie waar jij op uit bent, wetende dat jij het echt heel graag wilt of nodig hebt, en dan de baan nog krijgt ook. Mensen kiezen uiteindelijk altijd voor zichzelf. En dat is maar goed ook. Maar dat maakt hen in jouw ogen dan wel een naaier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
@ magnetronkoffie
Een gelegenheidsnaaier naait je doorgaans niet en is ook niet bewust bezig je te naaien, maar zal niet aarzelen als het moet. Het is net als dieven. Hoeveel wordt er wel niet gejat op verenigingen? die mensen gaan ook niet de deur uit om de schoenen van Klaas te stelen. Maar als de gelegenheid zich voordoet.
Ja maar wat is het nut ervan om vrienden van je te naaien?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je herkent een gelegenheidsnaaier niet, dat kan ook een vriend zijn. Meeste mensen zijn gelegenheidsnaaiers ook en veel daarvan komen nooit in de positie om je te naaien uberhaupt. Maar zoals je vrienden maar op 1 hand kan tellen, kun je ook nietnaaiers op een hand tellen, echte vijanden overigens ook.
En ik zeg dat je ze dus wel kunt herkennen. Schade en schande, en een kleine portie "goed patronen kunnen herkennen"quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je herkent een gelegenheidsnaaier niet, dat kan ook een vriend zijn. Meeste mensen zijn gelegenheidsnaaiers ook en veel daarvan komen nooit in de positie om je te naaien uberhaupt. Maar zoals je vrienden maar op 1 hand kan tellen, kun je ook nietnaaiers op een hand tellen, echte vijanden overigens ook.
21.quote:
Omdat ik mijn redenen heb om niets (meer) te maken te willen hebben met psychologen. Ik heb dar jaren geleden een paar keer in topics meer over verteld, maar niemand lijkt echt de redenen te snappen waarom ik dat niet wil.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:52 schreef Mpj het volgende:
Waarom ga je niet hulp zoeken i.p.v. hier ellenlange verhalen typen, die je beter kan sturen naar een psycholoog.
Tuurlijk moet je jezelf daar niet bij neerleggen. Maar het heeft me wel gemaakt tot wie ik ben en ik heb er nog steeds last van. Het is behoorlijk lastig om iets wat zo ingesleten is te veranderen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
@benzin:
Alleen jij kan er verandering in brengen, iedereen heeft dingen meegemaakt die hem/haar gevormd hebben toe wie ze zijn. Maar moet je je er dan maar bij neerleggen?
Als je dat denkt moet je maar terugkijken/teruglezen. Niemand verzint voor de lol zoiets.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef Wanderingwhy het volgende:
Dus Benzin is geen troll?
(Sorry Benzin, maar met zo'n instelling neemt niemand je serieus)
Maar het was gemeen. En die man won er niks mee, schoot er ook niks mee op. Wss gaf het hem een goed gevoel dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet alleen leedvermaak:
[..]
Zelf ook genoeg meegemaakt vroeger, vertrouwen in mensen is aardig weg. Niet dat ik niet voor dingen opensta hoor, zeker niet. Maar ik denk wel 2 keer na.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het het een beetje wantrouwig allemaal klinken, heb zelf genoeg meegemaakt en ik vind het juist minder als je van het slechte uitgaat.
Mijn ervaring is juist dat sommige mensen juist meevallen. En ik denk dat je uiteindelijk jezelf er mee hebt als je wantrouwig bent
Dat herken ik wel, heb het wel vaker meegemaakt dat ik iemand zag en dacht "wtf?" maar na betreffende persoon aangesproken te hebben was daar meestal wel een reden voorquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het het een beetje wantrouwig allemaal klinken, heb zelf genoeg meegemaakt en ik vind het juist minder als je van het slechte uitgaat.
Mijn ervaring is juist dat sommige mensen juist meevallen. En ik denk dat je uiteindelijk jezelf er mee hebt als je wantrouwig bent
Ja, misschien was die man zelf heel onzeker en voelde hij zich beter door anderen te kleineren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar het was gemeen. En die man won er niks mee, schoot er ook niks mee op. Wss gaf het hem een goed gevoel dan.
Het patroon is AL-TIJD het zelfde, alleen wat de ander VAN JOU wilt hebben verschiltquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ken zulke. Maar oplichterij bedoel ik niet joh, daar is namelijk een reden voor: geld.
Ik bedoel bijv. op het werk. Zelf had ik op mijn stage ook een man van notabene in de 40 die mij ALTIJD probeerde te kleineren. Altijd vervelende dingen zeggen. Alles wat ik deed was fout. Over mij praten naar andere collega's + mijn stagebegeleider. Negatieve dingen, dingen die niet klopten, om mij te naaien. Eén keer uitgevallen tegen mij (dat ik niks ben, echt). Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke dingen doet uit leedvermaak. Meer omdat iemand niet spoort. Mijn stagebegeleider toen wel, die heeft er ook voor gezorgd dat die man geen vast contract meer kreeg en alles.
Je leert de echte naaiers kennen, maar de gelegenheidsnaaiers niet allemaal hoor. Ik waardeer echter de frisse moed. Het leven heeft de neiging om je ondanks ervaring te blijven verbazen hoor. enige dat je leert is beter met deze veranderingen om te gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik zeg dat je ze dus wel kunt herkennen. Schade en schande, en een kleine portie "goe patronen kunnen herkennen"
En letten op lichaamstaal, hoe iemands stem klinkt, hoe hij/zij eruit ziet en zichzelf beschrijft, hoe iemand over anderen praat.
Ik heb een beetje een neusje gekregen voor naaiers
Er zelf beter aan worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef Mpj het volgende:
Ja maar wat is het nut ervan om vrienden van je te naaien?
Psychiater dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef benzin het volgende:
Omdat ik mijn redenen heb om niets (meer) te maken te willen hebben met psychologen. Ik heb dar jaren geleden een paar keer in topics meer over verteld, maar niemand lijkt echt de redenen te snappen waarom ik dat niet wil.
Uiteraard, maar met vertrouwen alleen filter je niet de klootzakken eruit. Die zullen desnoods jouw vertrouwen winnen omdat ze je vervolgens harder kunnen naaienquote:
Ik ook. Ik weet niet, ik kan heel erg moeilijk mensen vertrouwen. Zelfs mijn eigen vriendin niet. Ik heb geen zin om genaaid te worden. De mensen die ik echt door en door vertrouw zijn mijn ouders, mijn zusje(s) en broertje(s).quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelf ook genoeg meegemaakt vroeger, vertrouwen in mensen is aardig weg. Niet dat ik niet voor dingen opensta hoor, zeker niet. Maar ik denk wel 2 keer na.
Mwah er zijn wel van die gevallen dat je bijv een vriendin/vriend vertelt over een hele leuke baan waar je voor gesolliciteerd hebt en hoe graag je die ook wilt hebben, dat die vriend/vriendin zelf de volgende dag ook doodleuk daar solliciteert. Puur naaien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er zelf beter aan worden.
Ik vind een sollicitatie overigens een slecht voorbeeld van naaien. Ik vind naaien wel echt iemand iets aan doen. Sollicitatie is nog fair game, tenzij je vantevoren lulverhalen verspreid over de andere sollicitant.
In dat geval vind ik het ook moedwillig naaien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah er zijn wel van die gevallen dat je bijv een vriendin/vriend vertelt over een hele leuke baan waar je voor gesolliciteerd hebt en hoe graag je die ook wilt hebben, dat die vriend/vriendin zelf de volgende dag ook doodleuk daar solliciteert. Puur naaien.
Oh nee zo erg niet, vriendin zou ik wel vertrouwen, mits dat opgebouw wordt en mn vrienden ook. Ouders uiteraard wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weet niet, ik kan heel erg moeilijk mensen vertrouwen. Zelfs mijn eigen vriendin niet. Ik heb geen zin om genaaid te worden. De mensen die ik echt door en door vertrouw zijn mijn ouders, mijn zusje(s) en broertje(s).
Dat is gewoon sneuquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah er zijn wel van die gevallen dat je bijv een vriendin/vriend vertelt over een hele leuke baan waar je voor gesolliciteerd hebt en hoe graag je die ook wilt hebben, dat die vriend/vriendin zelf de volgende dag ook doodleuk daar solliciteert. Puur naaien.
Wat is naaien voor jou?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben zelf autistisch, dus heb vanaf het begin al een achterstand gehad. Jullie kunnen jullie dan denk ik ook wel voorstellen dat ik tig keer kei-hard genaaid ben in m'n verleden.
Want ik zag sommige dingen gewoon niet.
Maar ik ben gelukkig wel slim en bedacht me dat er dus wel een "winning strategy" moest zijn, en die heb ik uiteindelijk gevonden.
Gewoon de klootzakken niet in je vriendenkring, dan gaat het ook niet fout omdat de ander jou "ineens" zo nodig moet naaien.
Dat is dus precies het probleem. Klootzakken zijn er niet altijd uit te pikken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gewoon de klootzakken niet in je vriendenkring, dan gaat het ook niet fout omdat de ander jou "ineens" zo nodig moet naaien.
Vrouwen zijn gewoon stomquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen kunnen zomaar dingen over mannen verzinnen. Ik heb dat al zo vaak meegemaakt, zowel over mij als over mensen om me heen. Hele verhalen en affaires worden opgezet. Vervolgens komt uiteindelijk uit dat het niet waar is, maar de mannen houden een ´zweem´om zich heen van fout. En de vrouwen worden nergens op aangesproken. Ik vind dat echt smerige tactieken.
Ben het op zich wel met je eens. Maar het voelt gewoon zo shit om zo moe te zijn en toch niet te krijgen wat je het allerliefste wil.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef Mystikvm het volgende:
Goed, ik ga uitgebreid op je reageren.
Je bent zelf op de grond gaan liggen. Je mentaliteit is niet goed. Natuurlijk kan je moedeloos worden van jouw situatie, maar die moedeloosheid komt niet doordat je het oprecht heel hard geprobeerd hebt. Je hebt het gevoel het geprobeerd te hebben maar je hebt een verkeerde insteek waardoor je alleen maar bevestigd wordt in jouw zelfmedelijden.
Dat is wel waar, ik heb dat verschillende keren toegelaten. Maar ik ben ook gewoon graag aardig en lief en het zou gewoon eens leuk zijn als iemand dat terug deed.quote:Heel nobel van je, maar je bent daarmee een push-over geworden. Een voetveeg. Je bent letterlijk te goed voor de wereld. Je hoeft geen klootzak te zijn maar waarschijnlijk zien mensen jou als iemand van wie makkelijk gebruik gemaakt kan worden. Dat veroorzaakt deels jouw probleem, en daarom ben je teleurgesteld in de mensen om je heen. Begrijpelijk, maar mensen zijn nu eenmaal niet altijd aardig. Die schuld kan je niet 100% buiten jezelf leggen. Als mensen misbruik van je maken dan heb jij dat toegelaten.
Vind ik lastig. Als ik mensen (onbewust) pijn doe, dan voel ik me slecht.quote:Ik snap echt dat je je zwaar klote voelt, maar je moet echt loslaten dat je altijd goed moet zijn en mensen nooit pijn moet doen. Leef eens voor jezelf in plaats van voor anderen!
Wat is er nou precies mis met lief en betrouwbaar zijn? Ik sta voor iedereen klaar, ik veroorzaak geen nodeloze conflicten. Waarom vinden meisjes dat nou niet leuk? Ik vind dat zelf de weinige goede eigenschappen die ik heb.quote:Die 'klootzakken' lijken alleen maar klootzakken omdat jij zo lief bent. Zij hebben wel scherpe randjes, dagen uit, zijn spannend. Jij bent vooral betrouwbaar. Hoewel dat een belangrijke eigenschap is om een relatie te hebben is het een matige eigenschap om iemands aandacht mee te trekken. Jij staat voor iedereen klaar en bent dus een ja-knikker. Iemand die geen tegengas durft te geven omdat hij bang is dat mensen hem niet meer aardig zullen vinden.
Pfff... het is aan de werkgever om te kiezen. Als die vriend het dan wordt, dan is die vriend gewoon net iets geschikter...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, gadverdamme. Van die vrouwen die denken dat je interesse hebt omdat je eens aardig hebt gedaan of wat dan ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen kunnen zomaar dingen over mannen verzinnen. Ik heb dat al zo vaak meegemaakt, zowel over mij als over mensen om me heen. Hele verhalen en affaires worden opgezet. Vervolgens komt uiteindelijk uit dat het niet waar is, maar de mannen houden een ´zweem´om zich heen van fout. En de vrouwen worden nergens op aangesproken. Ik vind dat echt smerige tactieken, maar je doet er geen fuck aan.
Zo is er ooit beweert door een meisje dat ik avances gemaakt zou hebben en over dr been geaaid had. Mocht ze willen, echt totaal geen interesse. Maar je merkt gelijk dat de groep eromheen anders met je omgaat.
Alles wat met slechte intenties te maken heeftquote:
Hij mag best lange posts maken, maar hij blijft constant hangen in hetzelfde. Al tien keer is gezegd wat hij eventueel kan doen, maar dat vertikt hij. Vandaar dat ik me wel kan vinden in jouw post.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Benzin hou op met je gezeik en lange posts en stop dezelfde energie in het vinden van hulp. Een internetforum gaat niks doen voor de problematiek die jij hebt.
Ach, ik stond ooit te dansen in de Melkweg. Twee vrouwen opzichtig om me heen dansen, ik gaf geen sjoege. 'Ow hij is homo' ...quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Oh ja, gadverdamme. Van die vrouwen die denken dat je interesse hebt omdat je eens aardig hebt gedaan of wat dan ook.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar halen ze de arrogantie vandaan?
Hahaha.. genoeg leuke vrouwen. Maar van die lelijke dikke trollen die denken dat je interesse in ze hebt kan ik écht niet tegen, duidelijk niks gewend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach, ik stond ooit te dansen in de Melkweg. Twee vrouwen opzichtig om me heen dansen, ik gaf geen sjoege. 'Ow hij is homo' ...
Leven echt in hun eigen wereldje, dat soort vrouwen...
Maar er zijn ook leuke vrouwen hoor :-)
Als hij dan lange posts maakt, mag ik dan om de 888 vragen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij mag best lange posts maken, maar hij blijft constant hangen in hetzelfde. Al tien keer is gezegd wat hij eventueel kan doen, maar dat vertikt hij. Vandaar dat ik me wel kan vinden in jouw post.
Ligt er aan hoe belangrijk uiterlijk voor je is. Naar mijn mening is uiterlijk vooral belangrijk voor de "geilheidsfactor"quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha.. genoeg leuke vrouwen. Maar van die lelijke dikke trollen die denken dat je interesse in ze hebt kan ik écht niet tegen, duidelijk niks gewend.
Je moet wel bedenken dat veel mannen het proberen bij deze types om succes te hebben. Als gevolg gaan dit soort vrouwen naast hun schoenen lopen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha.. genoeg leuke vrouwen. Maar van die lelijke dikke trollen die denken dat je interesse in ze hebt kan ik écht niet tegen, duidelijk niks gewend.
Als vriend/vriendin ga je niet even voor extra concurrentie zorgen. Althans dat zou ik niet doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pfff... het is aan de werkgever om te kiezen. Als die vriend het dan wordt, dan is die vriend gewoon net iets geschikter...
Via uiterlijk maak ik de selectie of ik het innerlijk wil weten. En onder uiterlijk schaar ik niet alleen knap, maar ook uitstraling, verzorging, etc.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe belangrijk uiterlijk voor je is. Naar mijn mening is uiterlijk vooral belangrijk voor de "geilheidsfactor"
Is ook gewoon sneu te doen. Zou dat zelf ook nooit doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als vriend/vriendin ga je niet even voor extra concurrentie zorgen. Althans dat zou ik niet doen.
Bij onzekere, lelijke vrouwen proberen om succes te hebben? Snap ik ook niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat veel mannen het proberen bij deze types om succes te hebben. Als gevolg gaan dit soort vrouwen naast hun schoenen lopen.
Daar heb je wel een punt, maar iemand die bijvoorbeeld dik is, keur ik niet per definitie af. Wel vind ik zo iemand minder aantrekkelijk, maar dat lijkt me logischquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Via uiterlijk maak ik de selectie of ik het innerlijk wil weten. En onder uiterlijk schaar ik niet alleen knap, maar ook uitstraling, verzorging, etc.
Natuurlijk. Er zijn zat onzekere mannen die ook graag willen scoren en succes willen delen met vrienden die dan zo'n lelijk, onzeker wijf pakken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Bij onzekere, lelijke vrouwen proberen om succes te hebben? Snap ik ook niet.
Vind de sollicitatie trouwens ook een slecht voorbeeld. Hoe groot is de kans nou dat je tegelijkertijd met een vriend bij dezelfde sollicitatie komt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als vriend/vriendin ga je niet even voor extra concurrentie zorgen. Althans dat zou ik niet doen.
ik wel, het begint voor mij bij uiterlijk. Ik heb het anders geprobeerd, maar voor MIJ werkt dat niet,quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar iemand die bijvoorbeeld dik is, keur ik niet per definitie af. Wel vind ik zo iemand minder aantrekkelijk, maar dat lijkt me logisch
Huh?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind de sollicitatie trouwens ook een slecht voorbeeld. Hoe groot is de kans nou dat je tegelijkertijd met een vriend bij dezelfde sollicitatie komt?
Ik ook. Ik kan niet eens wat beginnen met een lelijk persoon. Als er lelijke vrouwen zijn die iets van mij willen, probeer ik die ook af te wimpelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik wel, het begint voor mij bij uiterlijk. Ik heb het anders geprobeerd, maar voor MIJ werkt dat niet,
Raar, maar dan zullen die mannen wel wat in die dikke lelijkerds zien aangezien ze wss ook seks hebben. Ik persoonlijk zou geen zin hebben in seks met een lelijke vrouw. Dan maar niks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Natuurlijk. Er zijn zat onzekere mannen die ook graag willen scoren en succes willen delen met vrienden die dan zo'n lelijk, onzeker wijf pakken.
Als ik uitga ( maar kan zijn wat ik zie) zie ik zelden knappe dames geregeld worden. Die zijn alleen maar aan het afweren de hele avond.
Was al half kijkendequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga effe film kijken (effetjes maar) Fijne avond nog!
Waarschijnlijk vinden zij die onzekere, lelijke vrouwen wel aantrekkelijk genoeg om het bij te proberen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Bij onzekere, lelijke vrouwen proberen om succes te hebben? Snap ik ook niet.
Denk ik ook wel hooor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden zij die onzekere, lelijke vrouwen wel aantrekkelijk genoeg om het bij te proberen.
Dat ook. Gelukkig maar anders zou het zon bloedbad worden om die ene leuke vrouw.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
en wat jij lelijk vind kan een ander weer mooi vinden
Dat moeten we ook niet hebben he.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook. Gelukkig maar anders zou het zon bloedbad worden om die ene leuke vrouw.
Gerrie is te tuttig voor mij, liever een wat pittigere tantequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
Nee ze vallen niet allemaal op Gerrie
Als ik het er niet over heb doet een ander het wel, een beetje jammer...quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
Nee ze vallen niet allemaal op Gerrie
Vanmiddag deed je het ook al zelfquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik het er niet over heb doet een ander het wel, een beetje jammer...
Het is al bijna nachtquote:
Mag ik alleen Megan Fox als droomvrouw hebben ofzo? Jezus zeg. Ik val nou eenmaal op haar. Zoals iemand anders weer valt op die chick van TMF. Iedereen valt op wat anders en ik val op Gerrie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef minnemin het volgende:
Gerrie als ideale vrouw? Come ooooooooooooon mensen.
Veel plezier, pas op voor Franzenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:59 schreef Mpj het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten tot Maandag.. Ik ga naar Parijs.![]()
HOERA HIJ IS WEG!!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:59 schreef Mpj het volgende:
Je kan toch wel een beetje inschatten wat hij wil. , of het onzekerheid is of dat hij dat alleen doet om je in bed te praten.quote:
Waarom zou hij míj het bed in willen praten? Hij kan knapper krijgen, de manier waarop hij het doet is waaaay too much en gewoon rarrr. Nee. Klopt niet. Kan niet. Toen ik afscheid nam was het stomweg 'ajuus'.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan toch wel een beetje inschatten wat hij wil. , of het onzekerheid is of dat hij dat alleen doet om je in bed te praten.
Knap is suggestief hij kan jou enorm knap vinden en ik jou heel lelijk bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
Waarom zou hij míj het bed in willen praten? Hij kan knapper krijgen, de manier waarop hij het doet is waaaay too much en gewoon rarrr. Nee. Klopt niet. Kan niet. Toen ik afscheid nam was het stomweg 'ajuus'.
Ik denk dat je meer weet dan wij, wij kennen hem niet. Wij kunnen niet weten of het een foute man is of niet, dat zul je zelf uit moeten vinden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
Waarom zou hij míj het bed in willen praten? Hij kan knapper krijgen, de manier waarop hij het doet is waaaay too much en gewoon rarrr. Nee. Klopt niet. Kan niet. Toen ik afscheid nam was het stomweg 'ajuus'.
Ik wil best met hem naar bed, omdat hij wel oké is qua uiterlijk, maar hij is niet aardig, en hij zal me vast als oud vuil de deur uit trappen nadien. Moet ik dat wel willen? Of is dit een foute man die mijn zwakke plek juist bevestigt?
Ja, en niet iedereen wil enkel het hoogst haalbare versieren/neuken. Dus je moet jezelf niet vergelijken met eventuele andere 'betere' vrouwen minnemin, daar schiet je niks mee op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Knap is suggestief hij kan jou enorm knap vinden en ik jou heel lelijk bijvoorbeeld.
Ik weet niet, je moet maar eens aan een vriend of vriendin die erbij was vragen wat hij/zij ervan vindt, die kunnen het misscien beter inschatten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik wil best met hem naar bed, omdat hij wel oké is qua uiterlijk, maar hij is niet aardig, en hij zal me vast als oud vuil de deur uit trappen nadien. Moet ik dat wel willen? Of is dit een foute man die mijn zwakke plek juist bevestigt?
nou, veel plezierquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:59 schreef Mpj het volgende:
Je zegt net dat hij knapper kan krijgen, later zeg je dat hij ok is.Verder moeilijk te zeggen maar als hij echt overdreven doet lijkt het me wel duidelijk toch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
eh... nee? leg uit, leg uit, doe even of je een PUA-boekje voor vrouwen bentquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zegt net dat hij knapper kan krijgen, later zeg je dat hij ok is.Verder moeilijk te zeggen maar als hij echt overdreven doet lijkt het me wel duidelijk toch.
Precies. Hier is ook al honderden keren gezegd wat hij er eventueel aan zou kunnen doen. Dat doet hij kennelijk niet. Dan houdt het op.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als hij dan lange posts maakt, mag ik dan om de 888 vragen?
komt ws. neer op (blah probleem en de hele wereld is tegen me en ik kan mezelf er niet uittrekken en bla bla probleem). Jezus man, er zijn meer mensen die gewoon een moeilijke tijd hebben of hebben gehad. Doe niet zo zielig en zoek hulp als je het niet trekt. Met een bloedend been blijf je ook niet lopen en zielig doen dat ie bloedt.
Iedereen valt op wat anders en hij zal misschien juist op specifieke dingen aan jou vallen. Zoals een andere vent daar juist niks aan kan vinden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, en niet iedereen wil enkel het hoogst haalbare versieren/neuken. Dus je moet jezelf niet vergelijken met eventuele andere 'betere' vrouwen minnemin, daar schiet je niks mee op.
Ja dat zei je net, en was ik het mee eens hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen valt op wat anders en hij zal misschien juist op specifieke dingen aan jou vallen. Zoals een andere vent daar juist niks aan kan vinden.
quote:
Que?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
Tja.... ik dacht dat het een grap was. Een grote grap. Maar even rationeel bekeken (sorry mensen maar zo werk ik nu eenmaal)... waarom zou hij er idd moeite in steken om me voor het lapje te houden? Hij lachte me niet uit, hij vond me juist wel tof met mijn sportverhalen. Maar het was toch wel heeeeeel erg dik er bovenop. En dat ben ik niet gewend, het bracht me van mijn stuk. Nou ja. Ik zie hem wel weer een keer. Sowieso zou er gisteren niets gebeurd zijn hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je zegt net nog dat hij het er aardig dik bovenop legt toch.
Omdat hij je niet voor het lapje aan het houden was, maar je wel ziet zitten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:15 schreef minnemin het volgende:
[..]
Tja.... ik dacht dat het een grap was. Een grote grap. Maar even rationeel bekeken (sorry mensen maar zo werk ik nu eenmaal)... waarom zou hij er idd moeite in steken om me voor het lapje te houden? Hij lachte me niet uit, hij vond me juist wel tof met mijn sportverhalen. Maar het was toch wel heeeeeel erg dik er bovenop. En dat ben ik niet gewend, het bracht me van mijn stuk. Nou ja. Ik zie hem wel weer een keer. Sowieso zou er gisteren niets gebeurd zijn hoor
Nee hoor. Hij is best wel oke, leuk hoofd, heeft 'schwung' in zijn lijf. En dat type man kan heeeel knappe vrouwen krijgen. Volgens mij. Waarom vind ik mezelf eigenlijk niet knap?quote:
Quote van de dag. Misschien is er voor mij geen dekseltje, daar geloof ik nu nog niet maar alles kan.quote:
Wat maakt het uit wat hij kan krijgen als hij jou wil?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:17 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is best wel oke, leuk hoofd, heeft 'schwung' in zijn lijf. En dat type man kan heeeel knappe vrouwen krijgen. Volgens mij. Waarom vind ik mezelf eigenlijk niet knap?
Als het te mooi om waar te zijn is is het meestal niet waarquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar het kan ook haar interpretatie zijn, als ze zelf al ingesteld is van hij gaat me vast gebruiken , dan kan het ook zijn dat haar interpretatie gekleurd is.
Jij had toch ook borderline en ik weet dat je soms zelf ook situaties wat negatiever gekleurd kan zien.
Insinueer je nu dat ik alleen blijfquote:
Geen idee. Je mag best een foto pm'en voor een objectief oordeel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:17 schreef minnemin het volgende:
Waarom vind ik mezelf eigenlijk niet knap?
Smooth tech, smoothquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee. Je mag best een foto pm'en voor een objectief oordeel.
Gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:17 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is best wel oke, leuk hoofd, heeft 'schwung' in zijn lijf. En dat type man kan heeeel knappe vrouwen krijgen. Volgens mij. Waarom vind ik mezelf eigenlijk niet knap?
Nee hoor, integendeel. Op sommige potjes passen meerdere deksels en andere deksels passen weer nergens op.quote:
Tegeltje. Inlijsten. Niets meer aan doen. Jaaaa dit wil ik graag geloven, wow dat zou zo krachtig zijn!quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat hij kan krijgen als hij jou wil?
Denk je echt dat ik daar wat aan kan hebben?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:13 schreef minnemin het volgende:
Ik hoop echt, Benzin, dat je langduriger hulp gaat zoeken. Mèn ik zou jou zo in mijn therapiegroep voor me zien.
Dan mag ik wel twee potjes pikken tochquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel. Op sommige potjes passen meerdere deksels en andere deksels passen weer nergens op.
Ik ben hartstikke bezet en flieft en zo.quote:
Van mij wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:21 schreef S95Sedan het volgende:
Dan mag ik wel twee potjes pikken toch
Zo'n beetje iedere vorm van hulp kan je op dit moment helpen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik daar wat aan kan hebben?
En waarom niet toch? Volgende keer dat je hem weer ziet kan je opletten hoe hij zich naar je gedraagt, en lekker gaan terug flirten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:19 schreef minnemin het volgende:
[..]
Tegeltje. Inlijsten. Niets meer aan doen. Jaaaa dit wil ik graag geloven, wow dat zou zo krachtig zijn!
Achterafquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke bezet en flieft en zo.Maar ik heb uit betrouwbare bron (Mera) vernomen dat het een hele leuke meid is, maar aangezien ik haar nog nooit gezien heb kan ik er verder ook niet over oordelen.
driewerf ja. kijk maar even op www.schematherapie.nl of www.moeilijkemensen.nlquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Belangrijker is dat jij denkt dat je er wat aan kan hebben zodat je ook wat gaat ondernemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik twijfel heel erg of ik er wat aan zal hebben. Maar om eerlijk te zijn ben ik ook heel bang voor wat mijn ouders zullen denken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Belangrijker is dat jij denkt dat je er wat aan kan hebben zodat je ook wat gaat ondernemen.
Je weet het pas echt als je het probeert, en je bent nu eigenlijk wel oud genoeg je wat minder aan te gaan trekken van je ouders. Vooral als het uit eigenbelang is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik twijfel heel erg of ik er wat aan zal hebben. Maar om eerlijk te zijn ben ik ook heel bang voor wat mijn ouders zullen denken.
Er even vanuit gaande dat je normale ouders hebt, zullen ze je alleen maar ondersteunen lijkt me? En natuurlijk heb je er wat aan, niets doen en blijven klagen op FOK! is i.i.g. geen oplossing.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik er wat aan zal hebben. Maar om eerlijk te zijn ben ik ook heel bang voor wat mijn ouders zullen denken.
Dat is volgens mij het enige wat je helpt om uit je patroon te komen. En ja, ik vermoed dat je depressief bent geworden, omdat je onvoldoende in staat bent om voor jezelf op te komen en wordt geleefd. Wat je ouders er van denken is van ondergeschikt belang.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Goeie wake-up call wel voor bepaalde users hier.quote:Door wat er gebeurde raakte ik in de war, somber, ging ik me eenzaam voelen. Ik lag elke vakantie moe in bed. Vanaf dat moment raakte ik ervan overtuigd dat een meisje al mijn problemen zou oplossen. Ik zou een mooi en leuk meisje treffen, daarmee kunnen praten, knuffelen en meer . Ze zou al mijn problemen oplossen en al mijn onzekerheid oplossen.
Dat dacht ik tenminste...
Ups en downs meestal dat soort dingen, sommige momenten voel je je kutten en andere weer wat beter.quote:
* minnemin meldt zichquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goeie wake-up call wel voor bepaalde users hier.
Minder logisch dan je zou denken voor sommige mensen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef JedimindhaX het volgende:
Lijkt me logisch dat je eerst jezelf gelukkig moet maken, en niet moet verwachten dat iemand anders dat voor je doet.
Maar ik heb alleen de laatste post gelezen dus zeg wss iets compleet irrelevants
Als je zelf niet gelukkig bent inderdaad niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
Hoe vaak ik dat al gezegd heb in dit topic. Een vriendin hebben lost je problemen niet op, verre van zelfs.
Nja. Ik moet eerlijk zeggen datk nooit zo gelukkig ben geweest als toen ik een vriendin had (en het goed ging). Was ook wel gelijk een vrij serieuze relatie ( hadden al namen voor onze kinderen bedacht bijv.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Minder logisch dan je zou denken voor sommige mensen.
Niks mis met je post hoor.
Ja leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik heb net de Bachelor gekeken en daar zat een vrouw in die helemaal met van die wiegende heupen liep. Dat vond ik extreem geil.
Ik moest ook even aan Shakira denken.
Ik wil op buikdansles. Ik had net een goed gebouw gevonden, maar die start pas in september. Daar heb ik niets aan. Het is heel handig dat er op de websites staat "Beginners" en dat er op de foto's ook jonge meiden te zien zijn.
salsa durf ik nog niet, dat moet met zo'n gladde guido-partner, dat vind ik eng
Het is al wat later maar slaap lekker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen. Slaapt niet echt lekker met al die gevoelens, gedachtes en frustraties. Maar ja.
Tschuss en slaap lekker iedereen!
en dan dit:quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:13 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nja. Ik moet eerlijk zeggen datk nooit zo gelukkig ben geweest als toen ik een vriendin had (en het goed ging). Was ook wel gelijk een vrij serieuze relatie ( hadden al namen voor onze kinderen bedacht bijv.), maar toch. Juist daardoor realiseer ik me hoe ongelukkig ik eigenlijk de rest van de tijd was (ben). Toen die relatie goed ging leek ik wel het heilige vuur te hebben ofzo, haha. Ik kon alles, had energie en motivatie voor tien. Maar ik wil juist daarom proberen dat te vinden buiten een relatie. Hoop dat t mogelijk is
misschien datk wel een of andere chemical imbalance heb, lol. Is me wel eens verteld door iemand in een soortgelijke situatie iig. Maar dno. Is atm allemaal redelijk irrelevant, ben single en daar zal niet heel snel verandering in komen aangezien ik mensen niet echt meer zo dichtbij laat komen als vroeger. Denk niet dat een meisje mij op de korte termijn het heilige vuur gaat geven. Misschien een branderig gevoel bij het plassen maar dat is het dan ook wel, haha. Nee grapje, ik vrij veilig
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
Hoe vaak ik dat al gezegd heb in dit topic. Een vriendin hebben lost je problemen niet op, verre van zelfs.
Dat geloven de mensen die nooit een vriendin hebben gehad niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
Hier wil ik even op in gaan, vind het nml. nogal een loze kreet, ''nice guys finish last''...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef Mystikvm het volgende:
Nice guys finish last. Het is heel spijtig maar echt waar. Die 'klootzakken' lijken alleen maar klootzakken omdat jij zo lief bent. Zij hebben wel scherpe randjes, dagen uit, zijn spannend. Jij bent vooral betrouwbaar. Hoewel dat een belangrijke eigenschap is om een relatie te hebben is het een matige eigenschap om iemands aandacht mee te trekken. Jij staat voor iedereen klaar en bent dus een ja-knikker. Iemand die geen tegengas durft te geven omdat hij bang is dat mensen hem niet meer aardig zullen vinden.
Niks tegenstrijdig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zie tegenstrijdige informatie
ik lees dit:
[..]
en dan dit:
[..]
Jij hoop dat het inderdaad klopt dat een vriendin alles oplost.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik lees dit:
[..]
en dan dit:
[..]
Inderdaad, een vrouw rent weg bij een heel onzekere en ongelukkige man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hoop dat het inderdaad klopt dat een vriendin alles oplost.
Helaas moet ik je melden dat het niet zo is. Een vrouw is geen wonder middel.
Als je een relatie wil laten werken, moet je er voor zorgen dat je zelf goed en lekker in je vel zit.
Is dat niet het geval, dan zal dat zijn uitwerking op de relatie hebben en loopt het fout.
Onzeker wel. Maar denk dat iedereen wel dingen heeft van zichzelf waar die niet blij mee is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, een vrouw rent weg bij een heel onzekere en ongelukkige man.
Hoe moet een vrouw blij zijn met een vent die niet blij is met zichzelf.
Iedereen vindt zichzelf een 'nice guy'. Dat is omdat die klootzakken niet echt klootzakken zijn, ze lijken alleen maar klootzakken omdat ze bepaalde eigenschappen wel hebben die benzin niet heeft. Dat zijn die scherpe randjes, communicatieve vaardigheid en niet bang zijn voor hun mening uit te komen. Dan kan je nog steeds heel aardig zijn, maar in de ogen van iemand die vooral mensen te vriend wil houden ben je een 'klootzak'.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier wil ik even op in gaan, vind het nml. nogal een loze kreet, ''nice guys finish last''...
Wat betekent dat nou eigenlijk ? Dat aardige mannen niets bereiken in het leven ? Dat is natuurlijk grote onzin.
Voor iedereen klaar staan staat imo ook absoluut niet gelijk aan een ja-knikker zijn..
Vind verder ook dat Bezin gewoon die aardige jongen moet blijven, er zijn al zo weinig oprecht vriendelijke mensen op de wereld, waarom zou hij in godsnaam een ''klootzak'' moeten worden ?
Waar het hier om draait is niet dat je niet aardig moet zijn, integendeel, je moet alleen WEL je grenzen aangeven en voor je eigen mening op komen, maar dit heeft imo helemaal niets te maken met onaardig doen of een klootzak zijn.
Waar ik werk is het op zich wel grappig om te zien dat mijn baas van het type 'klootzak' is, als een leverancier ergens te laat mee is dan gaat ie uit zijn plaat en regelt de leverancier het alsnog.
Ik daarintegen ben juist een ''nice guy'', en het mooie is dat ik met mijn vriendelijkheid exact hetzelfde voor elkaar krijg als mijn baas, ook ik zorg er dan voor dat een leverancier alsnog zijn afspraken na komt alleen heb ik niet door de telefoon zitten schreeuwen.
Mijn punt is iig dat je met termen als 'nice guys finish last' die vriendelijke mannen juist op het verkeerde idee brengt, die gaan vaak denken dat ze een echte klootzak moeten zijn, want ja, zoals Bezin zelf ook al in zijn betoog zei : ''klootzakken krijgen alles'', terwijl dat natuurlijk gewoon niet zo is, een echte klootzak bereikt helemaal niet veel in het leven aangezien vrijwel niemand m zal mogen.
Anyway, mijn bescheiden mening.
Dit, ik vind mijzelf ook een fatsoenlijk mens dat zijn uiterste best doet om aardig te zijn en iedereen in zijn waarde te laten. Maar berg je als je 2 stappen verkeerd doet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iedereen vindt zichzelf een 'nice guy'. Dat is omdat die klootzakken niet echt klootzakken zijn, ze lijken alleen maar klootzakken omdat ze bepaalde eigenschappen wel hebben die benzin niet heeft. Dat zijn die scherpe randjes, communicatieve vaardigheid en niet bang zijn voor hun mening uit te komen. Dan kan je nog steeds heel aardig zijn, maar in de ogen van iemand die vooral mensen te vriend wil houden ben je een 'klootzak'.
Wat in de uitdrukking met 'nice guys' wordt bedoeld zijn jongens die alles doen om anderen tevreden te houden. Er zijn grenzen aan hoe vriendelijk je moet zijn, je moet ook voor jezelf kunnen kiezen. Er is dus een verschil tussen gewoon aardig zijn, een uitgesproken klootzak of iemand die altijd maar ja en amen roept.
Dat is wat ik ermee bedoelde
Heel onzeker is wat anders dan met een paar dingen niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onzeker wel. Maar denk dat iedereen wel dingen heeft van zichzelf waar die niet blij mee is.
Beide zijn waar. In een relatie ben je samen en dat is gevoelsmatig al een grote steun. Maar je kunt ook teveel op een ander gaan leunen, waarbij de ander je voortdurend moet bijstaan en dan ben je de ander tot last. Zeker als je zelf voor de ander weinig kan betekenen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik lees dit:
[..]
en dan dit:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier wil ik even op in gaan, vind het nml. nogal een loze kreet, ''nice guys finish last''...
Wat betekent dat nou eigenlijk ? Dat aardige mannen niets bereiken in het leven ? Dat is natuurlijk grote onzin.
Voor iedereen klaar staan staat imo ook absoluut niet gelijk aan een ja-knikker zijn..
Vind verder ook dat Bezin gewoon die aardige jongen moet blijven, er zijn al zo weinig oprecht vriendelijke mensen op de wereld, waarom zou hij in godsnaam een ''klootzak'' moeten worden ?
Waar het hier om draait is niet dat je niet aardig moet zijn, integendeel, je moet alleen WEL je grenzen aangeven en voor je eigen mening op komen, maar dit heeft imo helemaal niets te maken met onaardig doen of een klootzak zijn.
knip.
Sowieso is dat geen excuus toch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk ook dat een van MLiG's problemen autisme of iets dergelijks is. Hoe zou een vriendin dat ook moeten oplossen?
Nee, maar als hij daar van zichzelf nooit mee leert omgaan dan zal een vriendin dat ook niet voor hem doen.quote:
Autisme kan een zware belemmering zijn in je leven, ik heb van dichtbij meegemaakt hoe kut het kan zijn als je niet in staat bent tot empathie, of ook maar een andere glimp in de gevoelens van een ander.quote:
Zeker, is helemaal zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar als hij daar van zichzelf nooit mee leert omgaan dan zal een vriendin dat ook niet voor hem doen.
Dat is maar net hoe je ermee omgaat. Belemmering nee niet echt of je moet echt een zwaar geval zijn en dat idee krijg ik nou niet echt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:42 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Autisme kan een zware belemmering zijn in je leven, ik heb van dichtbij meegemaakt hoe kut het kan zijn als je niet in staat bent tot empathie, of ook maar een andere glimp in de gevoelens van een ander.
Dus het is op het gebied van versieren wel degelijk een grote belemmering.
MLiG heeft het weliswaar tot een kunstvorm verheven. Maar rot is het voor zo'n jongen zeker, want qua gevoel en beleving kom je gewoon weg niet van je eigen eilandje af.
Van MLIG niet? Ik houd er niet van om over andere personen te praten als ze er bij wijze van spreken bij zitten, maar in mijn beleving heeft hij best een zware vorm van autisme.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je ermee omgaat. Belemmering nee niet echt of je moet echt een zwaar geval zijn en dat idee krijg ik nou niet echt.
Half fok is autist, alleen de een gaat niet bij de pakken neerzitten. Vind het wel meevallen. Yup dat sowieso als iemand er niet is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van MLIG niet? Ik houd er niet van om over andere personen te praten als ze er bij wijze van spreken bij zitten, maar in mijn beleving heeft hij best een zware vorm van autisme.
Enige wat ze kan doen is regelmaat in zijn leven brengen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk ook dat een van MLiG's problemen autisme of iets dergelijks is. Hoe zou een vriendin dat ook moeten oplossen?
Zo'n meisje vind ie nooit. Sowieso....als een stokbrood kopen al moeilijk is, dan is een relatie nog veel moeilijker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Enige wat ze kan doen is regelmaat in zijn leven brengen.
Ze zijn er wel maar heel weinig. Ik ken er wel 1 die dat zo zal doen. Sterker nog dat is wat ze zoekt in een relatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n meisje vind ie nooit. Sowieso....als een stokbrood kopen al moeilijk is, dan is een relatie nog veel moeilijker.
Moet je ook niet eens willen denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n meisje vind ie nooit. Sowieso....als een stokbrood kopen al moeilijk is, dan is een relatie nog veel moeilijker.
Je voudrais une baguette, s'il vous plait.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
wie/wat zoekt ze dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar heel weinig. Ik ken er wel 1 die dat zo zal doen. Sterker nog dat is wat ze zoekt in een relatie.
Het enige wat hij kan en moet doen is prof hulp zoeken.
het was geen stokbrood trouwens! het was gewoon een brood, waar ik eigenlijk op had af moeten dingen omdat datum verlopen wasquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Je voudrais une baguette, s'il vous plait.
was supermarktquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
Toch niet in de supermarkt hoop ik? Afdingen in de supermarkt zou sowieso nogal sneu zijn, aangezien een kassameisje niet eens mag beslissen of er iets van de prijs af gaat.
De volle prijs voor een stuk brood. Nou nou. Die 50 cent zie je nooit meer terug.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was supermarkt
oke... het was niet verlopen., datum was 22ste, en het was de 22ste.
maar in de folder van de supermarkt staat iets dat als het product niet in de aanbieding is en niet is afgeprijst, dat het op verloopdatum dan halve prijs of gratis is ofzoiets.
dus dat was me plan om te doen... maar ik begon te twijfelen of het toen niet 21 junu was ofzo. en toen ook nog die meisjes zo vlakbij, het was te erg.
nu heb ik er volle prijs voor betaald
en ik ding wel vaker af op beschadigde producten. bij de ah mag het kassameisje er zelf kortingstickers bijplakken. bij c1000 weet ik niet
In dat opzicht is het een normale Nederlanderquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De volle prijs voor een stuk brood. Nou nou. Die 50 cent zie je nooit meer terug.
ja precies. zo erg is het niet, maar ik word er wel beetje triest van omdat door die ongemakkelijkheid ik 50 cent(of wat dan ook) ben misgelopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De volle prijs voor een stuk brood. Nou nou. Die 50 cent zie je nooit meer terug.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar heel weinig. Ik ken er wel 1 die dat zo zal doen. Sterker nog dat is wat ze zoekt in een relatie.
Het enige wat hij kan en moet doen is prof hulp zoeken.
Dat had je niet moeten zeggen.quote:
Zeiken om 50cent hoe triest kan je zijn. Ik had dam gezegt, weet je wat meneer leg het broodje maar terug. Ik gooi het nog liever weg dan je het mee te geven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies. zo erg is het niet, maar ik word er wel beetje triest van omdat door die ongemakkelijkheid ik 50 cent(of wat dan ook) ben misgelopen.
dat had me 10 seconden gekost om geld uit te sparen. 10 seconden voor 50 cent , is uur-"loon" van 180 euro per uur he, dus niet zo dom doen erover trouwens. in dat opzihct was het best rendabel geweest om dat even te doen voor mij , omdat ik tijd zat heb.
en in dat opzicht belemmert mijn "iets wat er mis met me is" me in me normale omgang in het dagelijks leven...
dat is best wel jammer voor me dat ik dus niet normaal in het dagelijsk leven kan functioneren, maar die "beperking" heb.
Zal het geen optie zijn dat ze het echt niet kan? Ik zou het gewoon doen. En dan zeggen van, kan je even helpen hier vasthoudenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:46 schreef Axel1988 het volgende:
Gisteravond aan het werk; ik stond toevallig even bij de uitgang; komt er een heel knappe meid die net bij ons was geweest mij vragen of ik ff haar ketting op de fiets kan leggen want dat kon ze zelf niet... hoe arogant kun je worden zeg?"Nee ik vraag die gast wel ff, want ik heb geen zin in vieze vingers". Nou mooi niet dus!
quote:
veel mensen kunnen dat trouwens niet hoor, gaan ze proberen heel die ketting uit te rekken met hun handen, en er dan in 1 keer opdoen. en dan past het als ketting niet superlos hangt niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:46 schreef Axel1988 het volgende:
Gisteravond aan het werk; ik stond toevallig even bij de uitgang; komt er een heel knappe meid die net bij ons was geweest mij vragen of ik ff haar ketting op de fiets kan leggen want dat kon ze zelf niet... hoe arogant kun je worden zeg?"Nee ik vraag die gast wel ff, want ik heb geen zin in vieze vingers". Nou mooi niet dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zoekt iemand die ze verder kan helpen het sociale leven in. Haar eigen projectjequote:
Tja, dan kan je wel bezig blijven. En er is ook nog hulp als het echt zo erg is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieus ik denk dat MLIG zich nu makkelijk waanideeen aanpraat van "Ja hoor ze zijn er wel" en "Zo een komt er ook een dag voor mij" en blijft dan hele dag thuis niks doen.
Ja als je ontslagen wil worden is dat een hele goede.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeiken om 50cent hoe triest kan je zijn. Ik had dam gezegt, weet je wat meneer leg het broodje maar terug. Ik gooi het nog liever weg dan je het mee te geven.
nee, zo was ik wel de laatste jaren trouwens he.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieus ik denk dat MLIG zich nu makkelijk waanideeen aanpraat van "Ja hoor ze zijn er wel" en "Zo een komt er ook een dag voor mij" en blijft dan hele dag thuis niks doen.
Per pm mag ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze zoekt iemand die ze verder kan helpen het sociale leven in. Haar eigen projectje
En ja ze is leuk om te zien. En nee ga je niet voorstellen en foto's geven.
En nee ga er niet op gokken dat je zo iemand tegen gaat komen.
Nou zegt dat niet genoeg?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, zo was ik wel de laatste jaren trouwens he.
zogauw er maar een meisje was, en er ook andere jongens waren. dan hopen op medelijden en triest gaan kijken als het over relaties ging.
dat was me taktiek, zo is me taktiek altijd geweest..... veel heeft het me niet opgeleverd, niets eigenlijk.
Wel nee valt best meequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als je ontslagen wil worden is dat een hele goede.
Veel kanslozer dan dit kan het niet worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, zo was ik wel de laatste jaren trouwens he.
zogauw er maar een meisje was, en er ook andere jongens waren. dan zogauw het over relaties ging, ging ik stil zitten, en triest naar de grond kijken, en melden dat ik "hoop op een vriendin". en dan ging ik hopen dat er dingen zouden gebeuren.
dat was me taktiek, zo is me taktiek altijd geweest..... veel heeft het me niet opgeleverd, niets eigenlijk.
Valt best mee? Als ik supermarktmanager was zou je ik er uit flikkeren. Of je nou gelijk had of niet. Klant blijft koning.quote:
Het was 12 uur 's nachts en ik moest nog 2 uur werken. Nee ik hou niet van die vrouwen die zich te goed voelen voor dit soort dingen (of, misschien hou ik er wel van, maar ik doe zoiets iig niet voor ze). Iedereen kan een ketting op een fiets leggen; ze wil gewoon niet doen. Ik herken dat soort gezeik meteen, ik heb twee zusjes, daarbij trap ik er ook nooit in.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef ook_gek het volgende:
Zal het geen optie zijn dat ze het echt niet kan? Ik zou het gewoon doen. En dan zeggen van, kan je even helpen hier vasthouden
En dan een opmerking maken van, zo nu kunnen we samen naar de kroeg fietsen voor een drankje
zon irritante klant ben ik dan trouwens niet he. of naja misschien wel door me sociale beperkingen ofzo , dat het ongemakkeijk voor iedereen voelt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt best mee? Als ik supermarktmanager was zou je ik er uit flikkeren. Of je nou gelijk had of niet. Klant blijft koning.
er staat in een boek over alpha males dat ze altijd korting vragen....quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef deelnemer het volgende:
@MLiG
Over Alpha mannen
De Alpha man is een dominante rol die iemand aanneemt als hij het gevoel heeft dat te kunnen maken. Je kunt dus in die rol terecht komen en er ook weer uit vallen. Als iemand zich als een Alpha man gedraagt, zonder die rol te kunnen spelen, maakt hij zichzelf belachelijk. Of je die rol kunt spelen, hangt af van het talent van de anderen.
Over PUA
Dat is een modelletje om basale ervaringen van psychologische aantrekking/afstoting te verwoorden. Als iemand je teveel claimt, duw je hem weg. Als iemand je dreigt te ontglippen, grijp je naar hem. Als iemand sterk overkomt, wordt hij aantrekkelijk. Als iemand zwak overkomt, onaantrekkelijk. Als iemand gewild is, wil je hem ook. Als iemand ongewild is, wil je hem ook niet. Dat zijn halve waarheden, want niet iedereen reageert standaard en er zijn teveel kanten aan iedere persoon. Het leven zelf is teveel een grote samenloopt van omstandigheden om van standaard routines uit te kunnen gaan. De kunst is om flexibel en adequaat te reageren op veranderende situaties.
Angst maakt iemand inflexibel en inadequaat. Onnuttige angsten zijn een vijand die moet worden overwonnen door te ervaren dat het allemaal meevalt. Controle verwerven door eerst alles te doorgronden, is een hopeloze zaak.
Over het meisje dat je zal redden
Je hulpeloos voordoen helpt niet. Mensen gaan geen relatie aan uit liefdadigheid. Niet het tonen van je hulpbehoevendheid, maar het tonen van je mogelijkheden is de beste strategie.
Ik snap wel dat je niks kan klaar spelen met vrouwenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het was 12 uur 's nachts en ik moest nog 2 uur werken. Nee ik hou niet van die vrouwen die zich te goed voelen voor dit soort dingen (of, misschien hou ik er wel van, maar ik doe zoiets iig niet voor ze). Iedereen kan een ketting op een fiets leggen; ze wil gewoon niet doen. Ik herken dat soort gezeik meteen, ik heb twee zusjes, daarbij trap ik er ook nooit in.
Dus eigenlijk gaat het helemaal niet om het hebben van een ruggegraat, maar juist om het ontbreken van een ruggegraat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je niks kan klaar spelen met vrouwen
Het is nog geen weekend. Maar vertel gerust over al jou wilde verhalen van de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waar blijven de ( al dan niet succesvolle) versierverhalen?
Ik heb nog wel een leuk verhaal over een meisje in de metro, maar ja echt veel was daar niet gebeurd ze was wel leuk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waar blijven de ( al dan niet succesvolle) versierverhalen?
Voor je belangen opkomen is normaal gedrag. En op de kleintjes letten mag in jou geval best. Daarvoor zijn er kortingen in supermarkten. Als je niet krijgt wat je had verwacht, kun je daar altijd om vragen. Had je het verkeerd ingeschat kun je altijd van de aankoop afzien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
er staat in een boek over alpha males dat ze altijd korting vragen....
(bron: bladzeide 55 van secrets of the alpha male- Carlos Xuma http://www.mediafire.com/?6xx0yjgivmn )
maar dan de manier waarop ik erom vraag, met al half in me vraag verwerkt dat ze er makkelijk onderuit kunnen komen, dat is niet zo alpha.
ik doe het meer uit gierigheid dat ik het nog netaan probeer
Maar je hebt haar wel aangesproken dus?...quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk verhaal over een meisje in de metro, maar ja echt veel was daar niet gebeurd ze was wel leuk.
Nou zij mij ze wist niet hoe ze op Centraal moest komen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maar je hebt haar wel aangesproken dus?...
En toen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou zij mij ze wist niet hoe ze op Centraal moest komen.
Heb ik haar verteld hoe ze het best op Centraal moest komen. Ze zag er wel leuk uit had volgens mij net een intakegesprek gehad op mijn school. Meer was het niet, jammer misschien achteraf.quote:
Flikker op man, complete debiel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies. zo erg is het niet, maar ik word er wel beetje triest van omdat door die ongemakkelijkheid ik 50 cent(of wat dan ook) ben misgelopen.
dat had me 10 seconden gekost om geld uit te sparen. 10 seconden voor 50 cent , is uur-"loon" van 180 euro per uur he, dus niet zo dom doen erover trouwens. in dat opzihct was het best rendabel geweest om dat even te doen voor mij , omdat ik tijd zat heb.
en in dat opzicht belemmert mijn "iets wat er mis met me is" me in me normale omgang in het dagelijks leven...
dat is best wel jammer voor me dat ik dus niet normaal in het dagelijsk leven kan functioneren, maar die "beperking" heb.
Jij moest zeker een andere kant op?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb ik haar verteld hoe ze het best op Centraal moest komen. Ze zag er wel leuk uit had volgens mij net een intakegesprek gehad op mijn school. Meer was het niet, jammer misschien achteraf.
Ja eigenlijk wel, ze kon eigenlijk makkelijker met de bus. Maar ze ging met dezelfde metro en is daarna overgestapt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jij moest zeker een andere kant op?
Wat een gelul zeg. Ik zou dat boek maar snel weggooien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
er staat in een boek over alpha males dat ze altijd korting vragen....
(bron: bladzijde 55 van secrets of the alpha male- Carlos Xuma http://www.mediafire.com/?6xx0yjgivmn )
Nee zeker niet maar creatief om gaan met de situatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat het helemaal niet om het hebben van een ruggegraat, maar juist om het ontbreken van een ruggegraat?
Nee niet echt. Wat een fabeltje is dat. Als de klant een complete idioot is, hoef je daar niks mee te beginnen. Al vaak genoeg gezien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt best mee? Als ik supermarktmanager was zou je ik er uit flikkeren. Of je nou gelijk had of niet. Klant blijft koning.
Complete idioot is wat anders dan om 50 cent korting vragen, ook al vind ik dat nou niet een bedrag om over te gaan zeiken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee niet echt. Wat een fabeltje is dat. Als de klant een complete idioot is, hoef je daar niks mee te beginnen. Al vaak genoeg gezien.
Al zit het wel in de naam verpakt, een supermarkt is geen echte ''markt'' waar je lekker gaat lopen afdingen omdat het gewoon een op winst-beluste corporatie is. Dat doe je daar gewoon niet. Als een product beschadigd is, dan nemen ze dat mee en krijg je een vervanging.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Complete idioot is wat anders dan om 50 cent korting vragen, ook al vind ik dat nou niet een bedrag om over te gaan zeiken.
Ja ik heb dat soort dingen altijd te laat door.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar creatief om gaan met de situatie.
Haar laten mee helpen met de ketting ondertussen slap lullen klein grapje er bij.
Samen handen wassen als ze weg gaat zeggen dat je het gezellig vond en het vaker moet doen. Tenzij liever een drankje wilt doen. Als ze zegt ja vraag je gewoon brutaal oke leuk wanneer als ze spontaan reageerd vragen naar nummer.
Gebruik maken van de situatie
Dit is 1 van de vele mogelijkheden.
Behalve dat ik in de proeftijd zit bij mijn werk en mijn manager het niet kan waarderen wanneer ik 10 minuten naar buiten ga om met een meid te flirten terwijl ik nog andere dingen moest doen... en dat weet die meid trouwens ook. Nee, dit was absoluut geen mogelijkheid tot iets.quote:
ja dat zie ik klanten voor mij weleens doen. dan kijk ik wat het product is wat het kassameisje onhandig naast de kassa zet, of weet ik veel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Al zit het wel in de naam verpakt, een supermarkt is geen echte ''markt'' waar je lekker gaat lopen afdingen omdat het gewoon een op winst-beluste corporatie is. Dat doe je daar gewoon niet. Als een product beschadigd is, dan nemen ze dat mee en krijg je een vervanging.
dus jij hebt gewerkt in een plantenwinkel ?quote:Ook als het om hogere bedragen gaat, moet je een geweldig excuus hebben om iets voor elkaar te krijgen. Genoeg meegemaakt dat 1 of andere buitenlandse mevrouw gelezen dacht te hebben dat er korting zat op een bepaald product, dus ze had te weinig geld bij zich. Die kon fluiten naar haar vensterplant. Niks korting.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat zie ik klanten voor mij weleens doen. dan kijk ik wat het product is wat het kassameisje onhandig naast de kassa zet, of weet ik veel.
en dan als ik aan de beurt ben en ik vind het een interesant product wat ik te duur vind om te kopen voor volle prijs, zeg ik dat ik het wel wil afrekenen en kopen en meenemen als ze er korting op doet.
lukt altijd wel!
Nee, je hebt allerlei troep in supermarkten tegenwoordig, waaronder planten en ander tuinafval.quote:dus jij hebt gewerkt in een plantenwinkel ?
geweldigste gierigheidsverhaal wat ik heb is dat het een paar jaar terug moederdag was.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, je hebt allerlei troep in supermarkten tegenwoordig, waaronder planten en ander tuinafval.
Dit is uitlokking johquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
geweldigste gierigheidsverhaal wat ik heb is dat het een paar jaar terug moederdag was.
Knip
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
geweldigste gierigheidsverhaal wat ik heb is dat het een paar jaar terug moederdag was.
en toen was ik zo naar de stad gegaan(fiets, goedkoop) en toen zo naar een plantenwinkel met potjes planten gegaan.
ik wilde geen bos bloemen kopen, ik had me zinnen gezet op iets in een pot.
en toen kwam ik daar zo, en ging ik alle potjes met planten bekijken die daar stonden, zoeked naar de goedkoopste was ik.
en toen kwam zo een medewerker vragen of hij me kon helpen, en toen zei ik gewoon van "ja, het is moederdag, wat is de goedkoopste plant die er is"
en dat wist de medewerker niet, omdat mensen niet zo vaak met dat soort vragen komen denk ik ofzo.
dus toen heb ik zelf maar de goedkoopste plant in pot uitgezocht, en alles stuk voor stuk bekeken
oh dat was niet echt me bedoeling hoor, maar nu het ove rplanten en afdingen en goedkoop gaat, dacht ik daar gewoon weer even aan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dit is uitlokking joh. Dat gaat weer een heel aantal posten aan commentaar opleveren
ja gast, dat werkt toch niet. dan heb je weer boze moeders enzo, die zitten te janken dat het om het gebaar gaat, op de moederdag en blahblabhlahb.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Had dan een tekening van een bloempot gemaakt. Dan kan je zeggen ''zelfs de bloempotten waren nog best duur, dus ik heb het maar op papier gezet.''
Toppunt van gierigheid. En asocialititus.
Als het enkel om het gebaar gaat, dan werkt een tekening toch prima?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja gast, dat werkt toch niet. dan heb je weer boze moeders enzo, die zitten te janken dat het om het gebaar gaat, op de moederdag en blahblabhlahb.
Zwijgen als het graf, MLiG. Foei, jezelf zo als anti-held profileren. Dat doen Alpha mannen natuurlijk niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dat was niet echt me bedoeling hoor, maar nu het ove rplanten en afdingen en goedkoop gaat, dacht ik daar gewoon weer even aan.
Dat is wel goed. En wat vond je moeder ervan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
een pot met plant geven lijkt een groter gebaar.
het was nou juist de bedoeling van mezelf dat ik toen een "normaal" moederdag cadeau ging geven.
dat het "de goedkoopste was die ik kon vinden" heb ik natuurlijk niet gemeld! dat is niet goed voor de reputatie.
me reputatie in die winkel kon me niet zoveel boeien.(ik zette me over me angsten heen om zosnel mogelijk een willekeurige pot te pakken, en daar weer weg te gaan. en ging het uitzoeken, en durfde zelfs te zeggen waarmee de winkelbediende me kon helpen).
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar creatief om gaan met de situatie.
Haar laten mee helpen met de ketting ondertussen slap lullen klein grapje er bij.
Samen handen wassen als ze weg gaat zeggen dat je het gezellig vond en het vaker moet doen. Tenzij liever een drankje wilt doen. Als ze zegt ja vraag je gewoon brutaal oke leuk wanneer als ze spontaan reageerd vragen naar nummer.
Gebruik maken van de situatie
Dit is 1 van de vele mogelijkheden.
Keer op keer lees ik wel een slap lul verhaal waarom je iets noet gedaan hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Behalve dat ik in de proeftijd zit bij mijn werk en mijn manager het niet kan waarderen wanneer ik 10 minuten naar buiten ga om met een meid te flirten terwijl ik nog andere dingen moest doen... en dat weet die meid trouwens ook. Nee, dit was absoluut geen mogelijkheid tot iets.
Stel ik had gewoon op straat gelopen, dan had je het een mogelijkheid kunnen noemen, maar dan nog had ik het denk ik niet gedaan. Echter, wanneer ik had gezien dat ze de ketting eraf had liggen en ze had me niet aangesproken, dan had ik misschien wel ff polshoogte genomen of ik ergens mee kon helpen. Puur dat ze zoiets vraagt aan een willekeurige voorbijganger, maakt haar voor mij eigenlijk een no-go.
weet niet meer. blij(omdat ik aan haar gedacht had ofzoiets).quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is wel goed. En wat vond je moeder ervan?
Of hij kan geen ketting ophangen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Keer op keer lees ik wel een slap lul verhaal waarom je iets noet gedaan hebt.
Boeit het nou man help gewoon en waag die kans. Probleem is gewoon dat je niet durft.
Puur omdat ze het vraagt aan een willekeurige voorbij ganger....
Nou en! Het is een kans pak de dan als je zo graag een vriendin wilt.
Wat verwacht je nou, dat er op een dag een vroiw voor jouw en alleen jou zit te wachten?
Als je in een kroeg zit en een meisje praat met allemaal mannen en opeens tegen jou. Zeg je dan ook van. Nee met jou praat ik niet, jij praat me elke willekeurige man.
In dat fiets verhaal ben je behulpzaam, lief, spontaan en ondernemend.
Punten die een gemiddelde vrouw leuk vind.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet niet meer. blij(omdat ik aan haar gedacht had ofzoiets).
maar de week of 2 weken ervoor had ik nog een enorme preek gekregen.
toen was het de belgische moederdag, en ik wist wel dat nederlandse moederdag eraan ging komen....
en toen was me moeder helemaal panisch dat ik "nieteens een cadeautje voor haar had" en dat ze zich ongewaardeerd voelde, en blahblah huilen.
en toen dacht ik echt zo van : ja wtf, waar heb je het over, waarom dat ineens? dus toen had ik haar maar helemaal laten uitrazen
en toen bleek het belgische moederdag te zijn, en had zij het door elkaar gehaald.
toen was ze gaan huilen en alles.
naja moeilijk te beschrijven.... het was neit dat me moeder labiel leek, en ze was ook niet boos op me(dat zijn ze nooit).... ze was meer teleurgesteld, omdat ze altijd hopen dat ik aan dat soort dingen uit mezelf denk.
maar ik had er al aan gedacht, en toen had ik zo heel droog gezegd van: het is helemaal geen moederdag, rot op.
en toen ahd ik haar weer even laten verder razen
en toen had ik zo uitgelegd van dat het nog helemaal geen moederdag was(Waar zij het over had). en dat ze alles weer fout had gezien op kalenders omdat het belgische moederdag was....
en toen had ik uitgelegd dat ik dingen beter inzag dan haar, en dat ze voortaan niet meer moest denken dat ik dingen vergeet, en dat ik nooit wat fout doe, omdat zij degeen is die alles fout doet.
Eerst onderhandelen over de prijs in naturaquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Of hij kan geen ketting ophangen.![]()
Ik had ook nee gezegd gewoon omdat ik het niet kan. En als ik het wel kon ligt het puur aan de toon waarop je ze het vraagt.
Zal ik voortaan doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Eerst onderhandelen over de prijs in natura.
ik denk niet dat je dat moet doen.quote:
Het was sarcasme jongen, het was sarcasme.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk niet dat je dat moet doen.
ik weet ook niet zo goed wat wel trouwens, maar:
1. je moet haar in ieder geval helpen. nee zeggen en weglopen dan ben je kansloos
2. je kan beter niet als een kwijlende jongen, meteen als een "Afc" (pua term) alles voor haar gaan doen.
3. meteen eerst serieus onderhandelen over de prijs in natura is niet slim(ik denk dat we dat al allemaal kunnen inzien)
4. op een flirterige manier manier dat als een grapje zeggen kan je beter ook niet doen, want ze heeft nog geen attraction kunnen opbouwen voor jou....
behalve dan " het is een jongen die me wil helpen" (waar er duizenden van rondlopen) vind ze helemaal niets van je.
wat hierboven al gepost is bijvoorbeeld , is het best een slimme move om haar te gaan helpen, maar dan haar het zelf te laten doen en alleen uit te leggen hoe je het doet.
dan kom je niet over als een afc die meteen heel ze handen wil vuilmaken omdat een onbekend persoon met tieten dat aan hem vraagt.
He? Heb je wel de juiste persoon voor je? Ik ben helemaal niet op zoek naar een vriendin en ik heb ook niet echt overdreven problemen met het niet durven actie te ondernemen. Ik ben het echter wel eens met de kern van je verhaal, als je iets wil moet je de kansen grijpen; en dat doe ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Keer op keer lees ik wel een slap lul verhaal waarom je iets noet gedaan hebt.
Boeit het nou man help gewoon en waag die kans. Probleem is gewoon dat je niet durft.
Puur omdat ze het vraagt aan een willekeurige voorbij ganger....
Nou en! Het is een kans pak de dan als je zo graag een vriendin wilt.
Wat verwacht je nou, dat er op een dag een vroiw voor jouw en alleen jou zit te wachten?
Als je in een kroeg zit en een meisje praat met allemaal mannen en opeens tegen jou. Zeg je dan ook van. Nee met jou praat ik niet, jij praat me elke willekeurige man.
In dat fiets verhaal ben je behulpzaam, lief, spontaan en ondernemend.
Punten die een gemiddelde vrouw leuk vind.
Weet je hoe super smerig je handen daarvan worden? Dit heb ik een paar keer 's ochtends gehad, en nadat de ketting weer op je fiets zit zijn je handig echt helemaal zwart. Zou de zelfde reactie hebben hoor, laat dat wijf het lekker zelf doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:57 schreef ook_gek het volgende:
Maar dat fiets verhaal is wel een mooi voorbeeld dat veel mensen afwachten ipv actie ondernemen.
En ze allemaal vreemde dingen bedenken waarom ze geen actie ondernemen
dan heb ik jou en deelnemer onderschat, omdat het voor sommigen leken wel als goed versieradvies kan klinkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was sarcasme jongen, het was sarcasme.![]()
Ik ga toch niet zeggen als een meisje de weg vraagt zeggen, zuig jij mijn pik dan vertel ik waar je moet zijn?
Jij hebt geen versieradvies nodig, maar een psycholoog.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
dan heb ik jou en deelnemer onderschat, omdat het voor sommigen leken wel als goed versieradvies kan klinken
oh krijg nou wat dan zit ik fout jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
He? Heb je wel de juiste persoon voor je? Ik ben helemaal niet op zoek naar een vriendin en ik heb ook niet echt overdreven problemen met het niet durven actie te ondernemen. Ik ben het echter wel eens met de kern van je verhaal, als je iets wil moet je de kansen grijpen; en dat doe ik ook.
Stel je niet aan man, zijn wel meer dingen die vies zijn. Je gaat er echt niet dood aan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef hasjman het volgende:
[..]
Weet je hoe super smerig je handen daarvan worden? Dit heb ik een paar keer 's ochtends gehad, en nadat de ketting weer op je fiets zit zijn je handig echt helemaal zwart. Zou de zelfde reactie hebben hoor, laat dat wijf het lekker zelf doen.
Whehe mijn gedachte!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij hebt geen versieradvies nodig, maar een psycholoog.
Ik was alleen niet al redelijk gelukkig. Verre van, zelfs. Maargoed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks tegenstrijdig.
Hij was al redelijk gelukkig en toen kreeg hij een vriendin nou daar wordt je gelukkiger van. Dat is logisch. Wat benzin echter denkt is dat een vriendin hem in een klap gelukkig gaat maken. Nou niemand zit daar op te wachten. Op een depressieve vent die je nog gelukkig moet maken.
Ik koop meestal een nieuwe fiets voor 5 euro op het station als er iets aan kapot is, zelfs al is het maar een lekke band. Ik heb wel vaker een band vervangen vroeger, maar ik vind het gewoon zo'n vervelend werk. Doe mij maar een auto eigenlijk; daar is veel minder vaak wat aan, en als er wat aan is breng je hem gewoon weg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
Stel je niet aan man, zijn wel meer dingen die vies zijn. Je gaat er echt niet dood aan.
Hoe stond je er op dat moment voor dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik was alleen niet al redelijk gelukkig. Verre van, zelfs. Maargoed.
Er zijn geen vaste regels; natuurlijk kun je een vriendin krijgen wanneer je ongelukkig bent en daarvan gelukkig worden. Waar het om draait is dat je je kansen op succes met vrouwen vergroot wanneer je goed in je vel zit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een fiets ik pak er gewoon 1quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik koop meestal een nieuwe fiets voor 5 euro op het station als er iets aan kapot is, zelfs al is het maar een lekke band. Ik heb wel vaker een band vervangen vroeger, maar ik vind het gewoon zo'n vervelend werk. Doe mij maar een auto eigenlijk; daar is veel minder vaak wat aan, en als er wat aan is breng je hem gewoon weg.
gast echt wat is dat voor instellingquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik koop meestal een nieuwe fiets voor 5 euro op het station als er iets aan kapot is, zelfs al is het maar een lekke band. Ik heb wel vaker een band vervangen vroeger, maar ik vind het gewoon zo'n vervelend werk. Doe mij maar een auto eigenlijk; daar is veel minder vaak wat aan, en als er wat aan is breng je hem gewoon weg.
daar ben ik het weer compleet mee eens. gelukkig maar, want allemaal dom gedoe vind ik jullie visie op fietsen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Er zijn geen vaste regels; natuurlijk kun je een vriendin krijgen wanneer je ongelukkig bent en daarvan gelukkig worden. Waar het om draait is dat je je kansen op succes met vrouwen vergroot wanneer je goed in je vel zit.
Nee ben miserabel vanwege wat anders, dat gaat geen enkele vrouw kunnen oplossen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Een vrouw is de sleutel tot al het geluk van de wereld, dat weet toch iedereen? Zonder een vrouw ben je miserabel.
Haha, ik laat idd zoveel mogelijk doen en ik ben ook best bereid daar gewoon geld voor te betalen. Mijn visie over het algemeen is meer zo dat mijn tijd een meer beperkende factor is in het leven dan geld; dus ik laat dingen die ik niet graag doe makkelijk uitbesteden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
gast echt wat is dat voor instelling
-als iets kapot is is dat vervelend werk ( moet je maar handiger zijn, zodat het minder moeite kost, of je moet er maar wat meer voor over hebben, echt wtf)
-een auto breng je weg als er iets anders moet gebeuren dan tanken (ik neem aan dat je tanken nog wel netaan zelf dan wilt doen....Echt wtf ,alles zelf natuurlijk doen! weet je wat iets LATEN doen KOST)
Niet goed. Deed echt niks op school, had er gewoon de motivatie totaal niet voor. Voelde me verder constant onwijs klote om een bepaald meisje (een van de beste vriendinnen van t meisje dat mn gf zou worden), en had gewoon onwijs weinig zelfvertrouwen. Echt heel erg weinig. Was een compleet ander persoon dan ik nu ben. Mja en toen ik die relatie kreeg was ik opeens fucking zelfverzekerd. Meisjes gaven me aandacht - mooie meisjes. De school hottie flirtte bijv. met me, lol. Verder liet ik niemand me meer iets zeggen. Alle kritiek gleed zo van me af. Mensen die me vroeger als pispaaltje gebruikt hadden had ik een houding tegen van what now bitches? Qua cijfers ging t ook top; beste van mn klas.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe stond je er op dat moment voor dan?
Het Eric Forman effect dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Niet goed. Deed echt niks op school, had er gewoon de motivatie totaal niet voor. Voelde me verder constant onwijs klote om een bepaald meisje (een van de beste vriendinnen van t meisje dat mn gf zou worden), en had gewoon onwijs weinig zelfvertrouwen. Echt heel erg weinig. Was een compleet ander persoon dan ik nu ben. Mja en toen ik die relatie kreeg was ik opeens fucking zelfverzekerd. Meisjes gaven me aandacht - mooie meisjes. De school hottie flirtte bijv. met me, lol. Verder liet ik niemand me meer iets zeggen. Alle kritiek gleed zo van me af. Mensen die me vroeger als pispaaltje gebruikt hadden had ik een houding tegen van what now bitches? Qua cijfers ging t ook top; beste van mn klas.
Maarja, dat stortte weer net zo hard allemaal in toen die relatie minder en uiteindelijk over ging (kwas overigens wel zelf degene die t uitmaakte).
Nee, duidelijk idd. Lees mn vorige post maar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Er zijn geen vaste regels; natuurlijk kun je een vriendin krijgen wanneer je ongelukkig bent en daarvan gelukkig worden. Waar het om draait is dat je je kansen op succes met vrouwen vergroot wanneer je goed in je vel zit.
Nou het verhaal komt goed overheen toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
T is Foreman.Maar verder: als jij t zegt
Nja, bij hem had dat er imo vrij weinig mee te maken. Was imo meer dat ie ouder werd etc gewoon. Dat is iig mijn mening na het zien van alle episodesquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het verhaal komt goed overheen toch?
Jongen met weinig zelfvertrouwen krijgt opeens een vriendin, krijgt opeens zelfvertrouwen durft zich te verweren tegen zijn vader. Onderneemt meer dingen durft meer dingen enz.
Maar dan is het nog steeds maar een tijdelijke oplossingquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
Maar ik ben er wel van overtuigd dat voor sommige mensen een vriendin problemen zou oplossen (qua lef, zelfvertrouwen dat soort dingen). Voor sommigen zeker niet zoals benzin en MLIG met serieuze gedrag problemen.
Voor mij zou een vriendin ook niet echt helpen aangezien mijn gevoelens nog al van hot naar her gaan en ik een beetje in de knoop zit daarmee.
Denk ik ook, ik denk dat ik ook wel een ego-boostje zou krijgen als ik een vriendin had. Maar niet dat ik opeens heel veel vrolijker of wat dan ook zo worden want ik ben niet zo'n depri type.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:50 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds maar een tijdelijke oplossing
Overigens durfde ik tegenover mn ouders altijd al wel voor mezelf op te komen. Heb je ook niet echt zelfvertrouwen voor nodig imo.
Eet een koe gras?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef Axel1988 het volgende:
Nog iemand plannen om uit te gaan vanavond trouwens?
Alleen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef Axel1988 het volgende:
Nog iemand plannen om uit te gaan vanavond trouwens?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen?
Waarschijnlijk wordt het bankhangen bij vrienden
Wel zin weer keer te daten ofzo.
Ik voel me geroepen, allen niet met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Morgen ben ik weer een week niet naar college geweest
Finally, someone let me out of my cage
Jammerquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik voel me geroepen, allen niet met jou.
Morgen ben ik weer een week niet naar college geweest
Begin me langzaam net benzin en MLIG te voelen door die verliefdheid. Nergens zin in, hoop dat het snel overwaait maar het duurt me na al veel te lang. Het is tijd dat het eens overwaait verdomme.quote:
Hoe had je haar ontmoet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Juist dingen ondernemen, raak je dat gevoel kwijt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Begin me langzaam net benzin en MLIG te voelen door die verliefdheid. Nergens zin in, hoop dat het snel overwaait maar het duurt me na al veel te lang. Het is tijd dat het eens overwaait verdomme.
Inderdaad. Onredelijke klanten zijn zeker niet koning.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee niet echt. Wat een fabeltje is dat. Als de klant een complete idioot is, hoef je daar niks mee te beginnen. Al vaak genoeg gezien.
Afdingen in de supermarkt...ik zie het helemaal voor me.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
Toch niet in de supermarkt hoop ik? Afdingen in de supermarkt zou sowieso nogal sneu zijn, aangezien een kassameisje niet eens mag beslissen of er iets van de prijs af gaat.
Lol dat is wel kansloosquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Afdingen in de supermarkt...ik zie het helemaal voor me.
Hij ging voor de 'laatste dag' korting. In sommige supermarkten wordt alles, dat over de houdbaarheidsdatum heen dreigt te gaan, met korting verkocht. Deze producten worden voorzien van een stikker. Maar ze vergeten er vast ook wel eens een paar. Kun je er toch om vragen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Afdingen in de supermarkt...ik zie het helemaal voor me.
Tsja wat he en denken doe ik toch wel aan haar, maar ik ga jullie niet meer lastig vallen met mijn wijvengezeik over Gerrie en mijn gevoelens voor haar. Ik ga even wat lopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist dingen ondernemen, raak je dat gevoel kwijt.
Zowas even fotos aan het beoordelen op paiq, zit me toch leuke dame tussen
Uhhh.....nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan heb ik jou en deelnemer onderschat, omdat het voor sommigen leken wel als goed versieradvies kan klinken
Ze is leuker dan gerrie!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja wat he en denken doe ik toch wel aan haar, maar ik ga jullie niet meer lastig vallen met mijn wijvengezeik over Gerrie en mijn gevoelens voor haar. Ik ga even wat lopen.
Met ze heb ik het over Gerrie he. Want mijn gevoelens zijn nogal op hol geslagen de afgelopen weken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze is leuker dan gerrie!
Heb er verder geen problemen mee hoor als je het erover hebt
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja wat he en denken doe ik toch wel aan haar, maar ik ga jullie niet meer lastig vallen met mijn wijvengezeik over Gerrie en mijn gevoelens voor haar. Ik ga even wat lopen.
Ze, paiq foto mevrouwquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Met ze heb ik het over Gerrie he. Want mijn gevoelens zijn nogal op hol geslagen de afgelopen weken.
Shit, dat wordt vakantiewerk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze, paiq foto mevrouw
Ga dan ook niet zitten nadenken en niks doen, maakt het alleen maar erger.
Al contact gezocht?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
Zowas even fotos aan het beoordelen op paiq, zit me toch leuke dame tussen
Niet doen joh. Probeer je er doorheen te kletsen. Denk aan Ook_gek. Probeer haar op een nonchalante manier erin te luizen, maw maak gewoon een praatje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Snel uitgelogd nu, straks reageert ze, weet ik niet wat ik moet zeggen![]()
Snap ik wel maar moet nog even eten en weet uberhaupt niet of ze wel reageert. Dus even afwachtenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet doen joh. Probeer je er doorheen te kletsen. Denk aan Ook_gek. Probeer haar er op een nonchalante manier erin te luizen, maw maak gewoon een praatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |