abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98533336

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Ron Paul 2012
pi_98533353
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
Maar zullen zulke mensen er daadwerkelijk zijn, die je WILLEN naaien? Lijkt me niet, wat is daar nou leuk aan?
Leedvermaak....
pi_98533357
quote:
Maar zullen zulke mensen er daadwerkelijk zijn, die je WILLEN naaien? Lijkt me niet, wat is daar nou leuk aan?
Nigerianen, man.

Ze zitten zelfs op marktplaats.
Ron Paul 2012
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:46:17 #4
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98533381
quote:
Dat heeft verschillende redenen. Het kan bijvoorbeeld zijn voor eigen gewin, eigen status in een groep, omdat ze vroeger ook genaaid zijn of omdat zij daar een goed gevoel van krijgen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_98533400
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Met een groot deel gelegenheidsnaaiers zul je het toch moeten stellen in je leven en die moet je gewoon geen ruimte geven je te naaien. Maar je kunt het je niet permitteren die mensen op de afvalhoop te gooien en dit uit te stralen. En je moet beseffen dat je weleens een nietnaaier aanziet voor een gelegenheidsnaaier of andersom. Dus je krijgt onherroepelijk een keer de deksel op de neus.
Misschien zit het in mijn karakter, maar dit soort gelegenheidsnaaiers kunnen lekker opflikkeren uit mijn leven. Ben geen kinderspeeljuf! :P

quote:
Ja, denk bijvoorbeeld aan oplichters
pi_98533406
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leedvermaak....
Dat is het mooiste vermaak
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:46:52 #7
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98533429
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

dat betekend nog steeds niet dat ik het terug ga lezen :D
Kut, dat werkt dus ook niet ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98533452
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In sommige programma's vind ik het leuk, maar alleen omdat het leed vrijwillig is.
pi_98533505
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vind ik niet. Ik zie daar de grap gewoon niet van in, tenzij iemand die aan 't lijden is, er zelf plezier aan heeft iemand te zien lijden. Dan vind ik 't wel weer leuk.

Ik ga zo misschien even (eventjes maar hoor!! :P ) LotR opzetten :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:48:07 #10
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98533535
@ magnetronkoffie

Een gelegenheidsnaaier naait je doorgaans niet en is ook niet bewust bezig je te naaien, maar zal niet aarzelen als het moet. Het is net als dieven. Hoeveel wordt er wel niet gejat op verenigingen? die mensen gaan ook niet de deur uit om de schoenen van Klaas te stelen. Maar als de gelegenheid zich voordoet.
pi_98533563
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kut, dat werkt dus ook niet ;(

SPOILER
Wel ietsje maar nog een beetje sloom en futloos, morgen wil ik weer proberen echt te eten want de beschuitjes en soep komen mijn neus uit .
pi_98533576
De meeste mensen zijn gelegenheidsnaaiers.
pi_98533635
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wel ietsje maar nog een beetje sloom en futloos, morgen wil ik weer proberen echt te eten want de beschuitjes en soep komen mijn neus uit .
Moet ik een fruitmand sturen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98533652
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
@ magnetronkoffie

Een gelegenheidsnaaier naait je doorgaans niet en is ook niet bewust bezig je te naaien, maar zal niet aarzelen als het moet. Het is net als dieven. Hoeveel wordt er wel niet gejat op verenigingen? die mensen gaan ook niet de deur uit om de schoenen van Klaas te stelen. Maar als de gelegenheid zich voordoet.
Het maakt mij niet uit of iemand bewust of onbewust mij zal naaien vroeger of later. Bij mij is het "Hij/zij gaat me naaien? D'r uit!".

Waarom zou ik in godsnaam met iemand in zee willen gaan die me toch gaat naaien?
pi_98533697
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Moet ik een fruitmand sturen?
Dat is lief maar nee dank je zo erg is het ook weer niet
pi_98533717
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Precies!

En de positieve uitzonderingen hier op moet je eruit zien te filteren ;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:50:04 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98533724
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
:{w :(

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Klote ;( :*
Misschien door de soep enzo juist wat steviger eten, meer energie ;)
pi_98533809
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nigerianen, man.

Ze zitten zelfs op marktplaats.
Ik ken zulke. Maar oplichterij bedoel ik niet joh, daar is namelijk een reden voor: geld.

Ik bedoel bijv. op het werk. Zelf had ik op mijn stage ook een man van notabene in de 40 die mij ALTIJD probeerde te kleineren. Altijd vervelende dingen zeggen. Alles wat ik deed was fout. Over mij praten naar andere collega's + mijn stagebegeleider. Negatieve dingen, dingen die niet klopten, om mij te naaien. Eén keer uitgevallen tegen mij (dat ik niks ben, echt). Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke dingen doet uit leedvermaak. Meer omdat iemand niet spoort. Mijn stagebegeleider toen wel, die heeft er ook voor gezorgd dat die man geen vast contract meer kreeg en alles. :o
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:51:19 #19
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98533827
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit of iemand bewust of onbewust mij zal naaien vroeger of later. Bij mij is het "Hij/zij gaat me naaien? D'r uit!".

Waarom zou ik in godsnaam met iemand in zee willen gaan die me toch gaat naaien?
Je herkent een gelegenheidsnaaier niet, dat kan ook een vriend zijn. Meeste mensen zijn gelegenheidsnaaiers ook en veel daarvan komen nooit in de positie om je te naaien uberhaupt. Maar zoals je vrienden maar op 1 hand kan tellen, kun je ook nietnaaiers op een hand tellen, echte vijanden overigens ook.
pi_98533888
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik ken zulke. Maar oplichterij bedoel ik niet joh, daar is namelijk een reden voor: geld.

Ik bedoel bijv. op het werk. Zelf had ik op mijn stage ook een man van notabene in de 40 die mij ALTIJD probeerde te kleineren. Altijd vervelende dingen zeggen. Alles wat ik deed was fout. Over mij praten naar andere collega's + mijn stagebegeleider. Negatieve dingen, dingen die niet klopten, om mij te naaien. Eén keer uitgevallen tegen mij (dat ik niks ben, echt). Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke dingen doet uit leedvermaak. Meer omdat iemand niet spoort. Mijn stagebegeleider toen wel, die heeft er ook voor gezorgd dat die man geen vast contract meer kreeg en alles. :o
Het is niet alleen leedvermaak:

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat heeft verschillende redenen. Het kan bijvoorbeeld zijn voor eigen gewin, eigen status in een groep, omdat ze vroeger ook genaaid zijn of omdat zij daar een goed gevoel van krijgen.
pi_98533909
Ik vind het het een beetje wantrouwig allemaal klinken, heb zelf genoeg meegemaakt en ik vind het juist minder als je van het slechte uitgaat.
Mijn ervaring is juist dat sommige mensen juist meevallen. En ik denk dat je uiteindelijk jezelf er mee hebt als je wantrouwig bent
pi_98533916
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
@ magnetronkoffie

Ik denk dat je bij gelegenheidsnaaiers meer moet denken aan mensen die bijvoorbeeld gaan solliciteren op de functie waar jij op uit bent, wetende dat jij het echt heel graag wilt of nodig hebt, en dan de baan nog krijgt ook. Mensen kiezen uiteindelijk altijd voor zichzelf. En dat is maar goed ook. Maar dat maakt hen in jouw ogen dan wel een naaier. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_98533926
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je herkent een gelegenheidsnaaier niet, dat kan ook een vriend zijn. Meeste mensen zijn gelegenheidsnaaiers ook en veel daarvan komen nooit in de positie om je te naaien uberhaupt. Maar zoals je vrienden maar op 1 hand kan tellen, kun je ook nietnaaiers op een hand tellen, echte vijanden overigens ook.
Ja maar wat is het nut ervan om vrienden van je te naaien?
pi_98533950
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

En ik zeg dat je ze dus wel kunt herkennen. Schade en schande, en een kleine portie "goed patronen kunnen herkennen" ;)

En letten op lichaamstaal, hoe iemands stem klinkt, hoe hij/zij eruit ziet en zichzelf beschrijft, hoe iemand over anderen praat.

Ik heb een beetje een neusje gekregen voor naaiers
pi_98533951
Ik vind het moeilijk om op jullie te reageren omdat jullie best wel hard zijn. Dat vind ik jammer, maar misschien begrijp ik het wel een beetje.

Jullie missen hoe moeilijk het voor me is, waarom hulp zoeken geen optie voor me is en wat ik heb meegemaakt. En daardoor kom ik over alsof ik niet luister.

Ik probeer echt in elk geval mijn best te doen om een goed mens te zijn, zelfs al pak ik dat helemaal niet zo goed aan.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef Geerd het volgende:

Damn jonguh hoe oud ben je?
21.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:52 schreef Mpj het volgende:
Waarom ga je niet hulp zoeken i.p.v. hier ellenlange verhalen typen, die je beter kan sturen naar een psycholoog.
Omdat ik mijn redenen heb om niets (meer) te maken te willen hebben met psychologen. Ik heb dar jaren geleden een paar keer in topics meer over verteld, maar niemand lijkt echt de redenen te snappen waarom ik dat niet wil.

Geloof in elk geval maar dat ik mijn redenen heb :)

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
@benzin:
Alleen jij kan er verandering in brengen, iedereen heeft dingen meegemaakt die hem/haar gevormd hebben toe wie ze zijn. Maar moet je je er dan maar bij neerleggen?
Tuurlijk moet je jezelf daar niet bij neerleggen. Maar het heeft me wel gemaakt tot wie ik ben en ik heb er nog steeds last van. Het is behoorlijk lastig om iets wat zo ingesleten is te veranderen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef Wanderingwhy het volgende:
Dus Benzin is geen troll?

(Sorry Benzin, maar met zo'n instelling neemt niemand je serieus :') )
Als je dat denkt moet je maar terugkijken/teruglezen. Niemand verzint voor de lol zoiets.
pi_98533994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is niet alleen leedvermaak:

[..]

Maar het was gemeen. En die man won er niks mee, schoot er ook niks mee op. Wss gaf het hem een goed gevoel dan.
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:53:49 #27
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98534025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het het een beetje wantrouwig allemaal klinken, heb zelf genoeg meegemaakt en ik vind het juist minder als je van het slechte uitgaat.
Mijn ervaring is juist dat sommige mensen juist meevallen. En ik denk dat je uiteindelijk jezelf er mee hebt als je wantrouwig bent
Zelf ook genoeg meegemaakt vroeger, vertrouwen in mensen is aardig weg. Niet dat ik niet voor dingen opensta hoor, zeker niet. Maar ik denk wel 2 keer na.
pi_98534026
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
Dat herken ik wel, heb het wel vaker meegemaakt dat ik iemand zag en dacht "wtf?" maar na betreffende persoon aangesproken te hebben was daar meestal wel een reden voor
pi_98534043
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef Mpj het volgende:

[..]

Maar het was gemeen. En die man won er niks mee, schoot er ook niks mee op. Wss gaf het hem een goed gevoel dan.
Ja, misschien was die man zelf heel onzeker en voelde hij zich beter door anderen te kleineren.

Of het gevoel van macht.
pi_98534094
Vertrouwen moet je verdienen
14 SHADES OF GREY
pi_98534145
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef Mpj het volgende:

[..]

Het patroon is AL-TIJD het zelfde, alleen wat de ander VAN JOU wilt hebben verschilt ;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:55:30 #32
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98534161
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En ik zeg dat je ze dus wel kunt herkennen. Schade en schande, en een kleine portie "goe patronen kunnen herkennen" ;)

En letten op lichaamstaal, hoe iemands stem klinkt, hoe hij/zij eruit ziet en zichzelf beschrijft, hoe iemand over anderen praat.

Ik heb een beetje een neusje gekregen voor naaiers
Je leert de echte naaiers kennen, maar de gelegenheidsnaaiers niet allemaal hoor. Ik waardeer echter de frisse moed. Het leven heeft de neiging om je ondanks ervaring te blijven verbazen hoor. enige dat je leert is beter met deze veranderingen om te gaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef Mpj het volgende:

Ja maar wat is het nut ervan om vrienden van je te naaien?
Er zelf beter aan worden.

Ik vind een sollicitatie overigens een slecht voorbeeld van naaien. Ik vind naaien wel echt iemand iets aan doen. Sollicitatie is nog fair game, tenzij je vantevoren lulverhalen verspreid over de andere sollicitant.
pi_98534182
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef benzin het volgende:

Omdat ik mijn redenen heb om niets (meer) te maken te willen hebben met psychologen. Ik heb dar jaren geleden een paar keer in topics meer over verteld, maar niemand lijkt echt de redenen te snappen waarom ik dat niet wil.

Psychiater dan?

Kijk als je daar echt niet heen wilt, dan zal je toch zelf ergens motivatie vandaan moeten halen om dingen te ondernemen. Je kan niet blijven wachten en hopen dat een leuk meisje en een aantal potentiele vrienden bij je aanbellen.

En als je wel depressief bent kan je op die motivatie ook wachten tot je een ons weegt....
pi_98534213
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
Vertrouwen moet je verdienen
Uiteraard, maar met vertrouwen alleen filter je niet de klootzakken eruit. Die zullen desnoods jouw vertrouwen winnen omdat ze je vervolgens harder kunnen naaien
pi_98534380
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zelf ook genoeg meegemaakt vroeger, vertrouwen in mensen is aardig weg. Niet dat ik niet voor dingen opensta hoor, zeker niet. Maar ik denk wel 2 keer na.
Ik ook. Ik weet niet, ik kan heel erg moeilijk mensen vertrouwen. Zelfs mijn eigen vriendin niet. Ik heb geen zin om genaaid te worden. De mensen die ik echt door en door vertrouw zijn mijn ouders, mijn zusje(s) en broertje(s).
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:58:25 #36
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98534422
Het moeilijkste vind ik altijd ( ook als man) als mensen lulverhalen over je verzinnen. Dat vind ik wel het laagste wat er is ( ook afhankelijk van waar het dan over gaat), maar daar heb ik genoeg van meegemaakt. Blijkbaar is de enige manier om me echt te proberen te raken op die manier.
pi_98534424
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:

Er zelf beter aan worden.

Ik vind een sollicitatie overigens een slecht voorbeeld van naaien. Ik vind naaien wel echt iemand iets aan doen. Sollicitatie is nog fair game, tenzij je vantevoren lulverhalen verspreid over de andere sollicitant.
Mwah er zijn wel van die gevallen dat je bijv een vriendin/vriend vertelt over een hele leuke baan waar je voor gesolliciteerd hebt en hoe graag je die ook wilt hebben, dat die vriend/vriendin zelf de volgende dag ook doodleuk daar solliciteert. Puur naaien.
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:59:24 #38
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98534500
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah er zijn wel van die gevallen dat je bijv een vriendin/vriend vertelt over een hele leuke baan waar je voor gesolliciteerd hebt en hoe graag je die ook wilt hebben, dat die vriend/vriendin zelf de volgende dag ook doodleuk daar solliciteert. Puur naaien.
In dat geval vind ik het ook moedwillig naaien.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:00:08 #39
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98534558
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik ook. Ik weet niet, ik kan heel erg moeilijk mensen vertrouwen. Zelfs mijn eigen vriendin niet. Ik heb geen zin om genaaid te worden. De mensen die ik echt door en door vertrouw zijn mijn ouders, mijn zusje(s) en broertje(s).
Oh nee zo erg niet, vriendin zou ik wel vertrouwen, mits dat opgebouw wordt en mn vrienden ook. Ouders uiteraard wel.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:00:28 #40
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98534585
quote:

[..]

Dat is gewoon sneu :')
pi_98534597
Ik ben zelf autistisch, dus heb vanaf het begin al een achterstand gehad. Jullie kunnen jullie dan denk ik ook wel voorstellen dat ik tig keer kei-hard genaaid ben in m'n verleden.
Want ik zag sommige dingen gewoon niet.

Maar ik ben gelukkig wel slim en bedacht me dat er dus wel een "winning strategy" moest zijn, en die heb ik uiteindelijk gevonden.
Gewoon de klootzakken niet in je vriendenkring, dan gaat het ook niet fout omdat de ander jou "ineens" zo nodig moet naaien.
pi_98534769
Ik heb een meisje uit mijn klas: G. Zij is zo'n zieke naaier. Ze heeft verzonnen over een vriendje van een goede (!!) vriendin van haar dat ie haar heeft proberen te zoenen e.d.. Verzint ook vaak andere dingen; zogenaamde vrienden, zogenaamde vriendjes, roddelt over mensen. Dat soort naaien schiet je niks mee op. Sollicitaties enzovoort kan ik best begrijpen ;). Overigens is zij wel uitgekotst door de hele klas.
pi_98534912
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben zelf autistisch, dus heb vanaf het begin al een achterstand gehad. Jullie kunnen jullie dan denk ik ook wel voorstellen dat ik tig keer kei-hard genaaid ben in m'n verleden.
Want ik zag sommige dingen gewoon niet.

Maar ik ben gelukkig wel slim en bedacht me dat er dus wel een "winning strategy" moest zijn, en die heb ik uiteindelijk gevonden.
Gewoon de klootzakken niet in je vriendenkring, dan gaat het ook niet fout omdat de ander jou "ineens" zo nodig moet naaien.
Wat is naaien voor jou? :)
pi_98534983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

Dat is dus precies het probleem. Klootzakken zijn er niet altijd uit te pikken.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:06:02 #45
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98534988
Vrouwen kunnen zomaar dingen over mannen verzinnen. Ik heb dat al zo vaak meegemaakt, zowel over mij als over mensen om me heen. Hele verhalen en affaires worden opgezet. Vervolgens komt uiteindelijk uit dat het niet waar is, maar de mannen houden een ´zweem´om zich heen van fout. En de vrouwen worden nergens op aangesproken. Ik vind dat echt smerige tactieken, maar je doet er geen fuck aan.

Zo is er ooit beweert door een meisje dat ik avances gemaakt zou hebben en over dr been geaaid had. Mocht ze willen, echt totaal geen interesse. Maar je merkt gelijk dat de groep eromheen anders met je omgaat.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:06:41 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98535042
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen kunnen zomaar dingen over mannen verzinnen. Ik heb dat al zo vaak meegemaakt, zowel over mij als over mensen om me heen. Hele verhalen en affaires worden opgezet. Vervolgens komt uiteindelijk uit dat het niet waar is, maar de mannen houden een ´zweem´om zich heen van fout. En de vrouwen worden nergens op aangesproken. Ik vind dat echt smerige tactieken.
Vrouwen zijn gewoon stom :(
pi_98535072
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef Mystikvm het volgende:
Goed, ik ga uitgebreid op je reageren.

Je bent zelf op de grond gaan liggen. Je mentaliteit is niet goed. Natuurlijk kan je moedeloos worden van jouw situatie, maar die moedeloosheid komt niet doordat je het oprecht heel hard geprobeerd hebt. Je hebt het gevoel het geprobeerd te hebben maar je hebt een verkeerde insteek waardoor je alleen maar bevestigd wordt in jouw zelfmedelijden.
Ben het op zich wel met je eens. Maar het voelt gewoon zo shit om zo moe te zijn en toch niet te krijgen wat je het allerliefste wil.

Ik heb het echt heel kut gehad, maar ik ben daarin blijven hangen. Terwijl leeftijdsgenoten verder zijn gegroeid ben ik blijven hangen in het verleden.

Dat is bijvoorbeeld ook de reden dat ik zo bang ben voor meisjes. Ik ben heel veel pijn gedaan door een grotere groep over een lange tijd en om een of andere reden voel ik die pijn bij elk meisje.

Het is niet echt logisch.
quote:
Heel nobel van je, maar je bent daarmee een push-over geworden. Een voetveeg. Je bent letterlijk te goed voor de wereld. Je hoeft geen klootzak te zijn maar waarschijnlijk zien mensen jou als iemand van wie makkelijk gebruik gemaakt kan worden. Dat veroorzaakt deels jouw probleem, en daarom ben je teleurgesteld in de mensen om je heen. Begrijpelijk, maar mensen zijn nu eenmaal niet altijd aardig. Die schuld kan je niet 100% buiten jezelf leggen. Als mensen misbruik van je maken dan heb jij dat toegelaten.
Dat is wel waar, ik heb dat verschillende keren toegelaten. Maar ik ben ook gewoon graag aardig en lief en het zou gewoon eens leuk zijn als iemand dat terug deed.

Maar misschien moet ik daar wat harder in worden. Ik ben niet goed in het omgaan met conflictsituaties. Daar valt zeker nog winst te behalen.

quote:
Ik snap echt dat je je zwaar klote voelt, maar je moet echt loslaten dat je altijd goed moet zijn en mensen nooit pijn moet doen. Leef eens voor jezelf in plaats van voor anderen!
Vind ik lastig. Als ik mensen (onbewust) pijn doe, dan voel ik me slecht.

Mensen geen pijn doen en voor anderen leven is een deel van waarom ik liever geen hulp van een psycholoog wil. Ik wil mensen niet teleur stellen.

Ik weet ook zelf nooit goed wat ik wil en dan is het makkelijker als anderen mijn leven een beetje leiden. Dat is echter wel heel erg doorgeslagen denk ik, maar ik weet ook weer hier niet goed hoe ik die controle terug moet krijgen.
quote:
Die 'klootzakken' lijken alleen maar klootzakken omdat jij zo lief bent. Zij hebben wel scherpe randjes, dagen uit, zijn spannend. Jij bent vooral betrouwbaar. Hoewel dat een belangrijke eigenschap is om een relatie te hebben is het een matige eigenschap om iemands aandacht mee te trekken. Jij staat voor iedereen klaar en bent dus een ja-knikker. Iemand die geen tegengas durft te geven omdat hij bang is dat mensen hem niet meer aardig zullen vinden.
Wat is er nou precies mis met lief en betrouwbaar zijn? Ik sta voor iedereen klaar, ik veroorzaak geen nodeloze conflicten. Waarom vinden meisjes dat nou niet leuk? Ik vind dat zelf de weinige goede eigenschappen die ik heb.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:07:54 #48
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535125
Benzin hou op met je gezeik en lange posts en stop dezelfde energie in het vinden van hulp. Een internetforum gaat niks doen voor de problematiek die jij hebt.
pi_98535141
quote:

[..]

Pfff... het is aan de werkgever om te kiezen. Als die vriend het dan wordt, dan is die vriend gewoon net iets geschikter...
pi_98535149
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen kunnen zomaar dingen over mannen verzinnen. Ik heb dat al zo vaak meegemaakt, zowel over mij als over mensen om me heen. Hele verhalen en affaires worden opgezet. Vervolgens komt uiteindelijk uit dat het niet waar is, maar de mannen houden een ´zweem´om zich heen van fout. En de vrouwen worden nergens op aangesproken. Ik vind dat echt smerige tactieken, maar je doet er geen fuck aan.

Zo is er ooit beweert door een meisje dat ik avances gemaakt zou hebben en over dr been geaaid had. Mocht ze willen, echt totaal geen interesse. Maar je merkt gelijk dat de groep eromheen anders met je omgaat.
Oh ja, gadverdamme. Van die vrouwen die denken dat je interesse hebt omdat je eens aardig hebt gedaan of wat dan ook. :r :r :r :r :r :r :r :r

Waar halen ze de arrogantie vandaan?
pi_98535191
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:04 schreef Mpj het volgende:

[..]

Wat is naaien voor jou? :)
Alles wat met slechte intenties te maken heeft ;)

Als je 't zo bekijkt, wordt 't ineens een heel stuk simpeler, vind je ook niet? ;)
pi_98535196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Benzin hou op met je gezeik en lange posts en stop dezelfde energie in het vinden van hulp. Een internetforum gaat niks doen voor de problematiek die jij hebt.
Hij mag best lange posts maken, maar hij blijft constant hangen in hetzelfde. Al tien keer is gezegd wat hij eventueel kan doen, maar dat vertikt hij. Vandaar dat ik me wel kan vinden in jouw post.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:09:29 #53
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535242
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Mpj het volgende:

[..]

Oh ja, gadverdamme. Van die vrouwen die denken dat je interesse hebt omdat je eens aardig hebt gedaan of wat dan ook. :r :r :r :r :r :r :r :r

Waar halen ze de arrogantie vandaan?
Ach, ik stond ooit te dansen in de Melkweg. Twee vrouwen opzichtig om me heen dansen, ik gaf geen sjoege. 'Ow hij is homo' ...

Leven echt in hun eigen wereldje, dat soort vrouwen...

Maar er zijn ook leuke vrouwen hoor :-)
pi_98535280
---> Het gaat om de intentie van iemand <---

En daar moet je dus achter zien te komen ;)
pi_98535326
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:09 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ach, ik stond ooit te dansen in de Melkweg. Twee vrouwen opzichtig om me heen dansen, ik gaf geen sjoege. 'Ow hij is homo' ...

Leven echt in hun eigen wereldje, dat soort vrouwen...

Maar er zijn ook leuke vrouwen hoor :-)
Hahaha.. genoeg leuke vrouwen. Maar van die lelijke dikke trollen die denken dat je interesse in ze hebt kan ik écht niet tegen, duidelijk niks gewend.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:11:42 #56
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535397
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij mag best lange posts maken, maar hij blijft constant hangen in hetzelfde. Al tien keer is gezegd wat hij eventueel kan doen, maar dat vertikt hij. Vandaar dat ik me wel kan vinden in jouw post.
Als hij dan lange posts maakt, mag ik dan om de 888 vragen?

komt ws. neer op (blah probleem en de hele wereld is tegen me en ik kan mezelf er niet uittrekken en bla bla probleem). Jezus man, er zijn meer mensen die gewoon een moeilijke tijd hebben of hebben gehad. Doe niet zo zielig en zoek hulp als je het niet trekt. Met een bloedend been blijf je ook niet lopen en zielig doen dat ie bloedt.
pi_98535403
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:10 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hahaha.. genoeg leuke vrouwen. Maar van die lelijke dikke trollen die denken dat je interesse in ze hebt kan ik écht niet tegen, duidelijk niks gewend.
Ligt er aan hoe belangrijk uiterlijk voor je is. Naar mijn mening is uiterlijk vooral belangrijk voor de "geilheidsfactor" :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:12:21 #58
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535451
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:10 schreef Mpj het volgende:

[..]

Je moet wel bedenken dat veel mannen het proberen bij deze types om succes te hebben. Als gevolg gaan dit soort vrouwen naast hun schoenen lopen.
pi_98535481
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Pfff... het is aan de werkgever om te kiezen. Als die vriend het dan wordt, dan is die vriend gewoon net iets geschikter...
Als vriend/vriendin ga je niet even voor extra concurrentie zorgen. Althans dat zou ik niet doen.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:13:05 #60
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535508
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe belangrijk uiterlijk voor je is. Naar mijn mening is uiterlijk vooral belangrijk voor de "geilheidsfactor" :)
Via uiterlijk maak ik de selectie of ik het innerlijk wil weten. En onder uiterlijk schaar ik niet alleen knap, maar ook uitstraling, verzorging, etc.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:13:22 #61
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98535533
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als vriend/vriendin ga je niet even voor extra concurrentie zorgen. Althans dat zou ik niet doen.
Is ook gewoon sneu te doen. Zou dat zelf ook nooit doen.
pi_98535566
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je moet wel bedenken dat veel mannen het proberen bij deze types om succes te hebben. Als gevolg gaan dit soort vrouwen naast hun schoenen lopen.
Bij onzekere, lelijke vrouwen proberen om succes te hebben? Snap ik ook niet.
pi_98535581
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Via uiterlijk maak ik de selectie of ik het innerlijk wil weten. En onder uiterlijk schaar ik niet alleen knap, maar ook uitstraling, verzorging, etc.
Daar heb je wel een punt, maar iemand die bijvoorbeeld dik is, keur ik niet per definitie af. Wel vind ik zo iemand minder aantrekkelijk, maar dat lijkt me logisch
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:15:19 #64
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535643
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:

[..]

Natuurlijk. Er zijn zat onzekere mannen die ook graag willen scoren en succes willen delen met vrienden die dan zo'n lelijk, onzeker wijf pakken.

Als ik uitga ( maar kan zijn wat ik zie) zie ik zelden knappe dames geregeld worden. Die zijn alleen maar aan het afweren de hele avond.
pi_98535659
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind de sollicitatie trouwens ook een slecht voorbeeld. Hoe groot is de kans nou dat je tegelijkertijd met een vriend bij dezelfde sollicitatie komt?
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:15:55 #66
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535685
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt, maar iemand die bijvoorbeeld dik is, keur ik niet per definitie af. Wel vind ik zo iemand minder aantrekkelijk, maar dat lijkt me logisch
ik wel, het begint voor mij bij uiterlijk. Ik heb het anders geprobeerd, maar voor MIJ werkt dat niet,
pi_98535716
Ik ga effe film kijken (effetjes maar :P) Fijne avond nog! :W
pi_98535926
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vind de sollicitatie trouwens ook een slecht voorbeeld. Hoe groot is de kans nou dat je tegelijkertijd met een vriend bij dezelfde sollicitatie komt?
Huh?
pi_98535942
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

ik wel, het begint voor mij bij uiterlijk. Ik heb het anders geprobeerd, maar voor MIJ werkt dat niet,
Ik ook. Ik kan niet eens wat beginnen met een lelijk persoon. Als er lelijke vrouwen zijn die iets van mij willen, probeer ik die ook af te wimpelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk. Er zijn zat onzekere mannen die ook graag willen scoren en succes willen delen met vrienden die dan zo'n lelijk, onzeker wijf pakken.

Als ik uitga ( maar kan zijn wat ik zie) zie ik zelden knappe dames geregeld worden. Die zijn alleen maar aan het afweren de hele avond.
Raar, maar dan zullen die mannen wel wat in die dikke lelijkerds zien aangezien ze wss ook seks hebben. Ik persoonlijk zou geen zin hebben in seks met een lelijke vrouw. Dan maar niks.

Overigens heb ik wel vrienden die zouden lachen als ik met een echte lelijkerd zou gaan. Zelf zou ik dat ook wel doen, hoe kinderachtig ook. Maar ach, wát is lelijk? :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:19:51 #70
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98535957
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga effe film kijken (effetjes maar :P) Fijne avond nog! :W
Was al half kijkende :P

RTL5 Om nom nom, pittige tante O+
pi_98536002
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vinden zij die onzekere, lelijke vrouwen wel aantrekkelijk genoeg om het bij te proberen.
pi_98536103
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vinden zij die onzekere, lelijke vrouwen wel aantrekkelijk genoeg om het bij te proberen.
Denk ik ook wel hooor.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:23:40 #73
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98536206
Op ieder potje past een dekseltje he.
pi_98536278
en wat jij lelijk vind kan een ander weer mooi vinden
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:30:27 #75
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98536617
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
en wat jij lelijk vind kan een ander weer mooi vinden
Dat ook. Gelukkig maar anders zou het zon bloedbad worden om die ene leuke vrouw. :+
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:47:44 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98537503
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat ook. Gelukkig maar anders zou het zon bloedbad worden om die ene leuke vrouw. :+
Dat moeten we ook niet hebben he. :P
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98537596
Nee ze vallen niet allemaal op Gerrie :6
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:50:31 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98537659
Nou ga straks maar slapen ben benieuwd als ik morgen weer normaal wakker wordt.
C'est la vie
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:50:54 #79
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98537681
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
Gerrie is te tuttig voor mij, liever een wat pittigere tante O+
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:52:27 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98537755
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik het er niet over heb doet een ander het wel, een beetje jammer...
C'est la vie
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:53:17 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98537797
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Als ik het er niet over heb doet een ander het wel, een beetje jammer...
Vanmiddag deed je het ook al zelf :6
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:55:17 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98537880
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vanmiddag deed je het ook al zelf :6
Het is al bijna nacht :6
En ik heb dat recht met mijn placeboverliefdheiddinges.
C'est la vie
pi_98537935
Gerrie als ideale vrouw? Come ooooooooooooon mensen.

Ik wilde nog even terugkomen op mijn postje van gisteravond (fok wat gaat het weer hard hier).
- ik heb versiermeneer gesms't dat ik me niet helemaal happy voelde tussen zijn vrienden, hij smste terug dat hij niks van mijn onzekerheid gezien had, heb ik teruggesmst dat het aan voetbalmeneer lag
- ja, klopt, ik ben onzeker. ik weet niet wat voetbalmeneer nou met me wilde. het was constant "o joepie een vrouw die iets van voetbal weet, ik wil met je naar bed" "volgens mij hou jij wel van slaan in bed". er dartelde nog een meisje om hem heen, hij zei 'zijn zus' maar even bekroop me de gedachte dat deze man, net zoals vroeger op school de coole gasten deden, me erin wou luizen en dat de vrouw niet zijn zusje was maar zijn scharrel en dat zij ook in het complot zat. Damn my mind is fucked up.

Los van de complottheorie, is het natuurlijk belachelijk dat hij met me naar bed wil omdat ik van voetbal hou. Dus wat bedoelde hij er nou echt bij? Ik vond hem gisteren onsympathiek. Hij was niet serieus genoeg. Ik heb hem ooit eerder gezien en toen vond ik het een aardige kerel. Wel vlot en zelfverzekerd, en dat wantrouw ik nu. Maar ja, de aardige versiermeneer is wel bevriend met hem.... dus dat zegt ook wel iets.

IK WEET HET GEWOON NIET MEER! Ik kan er heel slecht mee omgaan, dat niet-serieuze en (gespeeld?) arrogante gedrag. Draaien ze me nu bewust een loer en zitten ze me heimelijk uit te lachen of is het allemaal spielerei?

Ik heb ondertussen ook wel semi-cool gekeken, af en toe in zijn ogen, na zo'n opmerking, wat gelachen en door mijn haar gestreken. Ik ben niet weggelopen, maar ik heb niet gevat teruggereageerd.

P.S. Tatoeageman is uit beeld. Heb heel subtiel wat laten vallen, dat ik naar een concert ging, en hij als concertliefhebber reageerde er nauwelijks op. No-go area dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door minnemin op 23-06-2011 00:03:26 ]
pi_98538058
Mensen, ik ga jullie verlaten tot Maandag.. Ik ga naar Parijs. O+ :W
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:59:54 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98538076
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef minnemin het volgende:
Gerrie als ideale vrouw? Come ooooooooooooon mensen.
Mag ik alleen Megan Fox als droomvrouw hebben ofzo? Jezus zeg. Ik val nou eenmaal op haar. Zoals iemand anders weer valt op die chick van TMF. Iedereen valt op wat anders en ik val op Gerrie.
C'est la vie
pi_98538085
leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk Mpj geniet ervan ^O^
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:00:51 #87
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98538121
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:59 schreef Mpj het volgende:
Veel plezier, pas op voor Franzen ;)
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:01:06 #88
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98538131
quote:
HOERA HIJ IS WEG!!!!!
Nee hoor veel plezier.
C'est la vie
pi_98538169
Veel plezier :Y
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:02:42 #90
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98538209
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef minnemin het volgende:

[knip]

Je kan toch wel een beetje inschatten wat hij wil. , of het onzekerheid is of dat hij dat alleen doet om je in bed te praten.
pi_98538308
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kan toch wel een beetje inschatten wat hij wil. , of het onzekerheid is of dat hij dat alleen doet om je in bed te praten.
Waarom zou hij míj het bed in willen praten? Hij kan knapper krijgen, de manier waarop hij het doet is waaaay too much en gewoon rarrr. Nee. Klopt niet. Kan niet. Toen ik afscheid nam was het stomweg 'ajuus'. :?

Ik wil best met hem naar bed, omdat hij wel oké is qua uiterlijk, maar hij is niet aardig, en hij zal me vast als oud vuil de deur uit trappen nadien. Moet ik dat wel willen? Of is dit een foute man die mijn zwakke plek juist bevestigt?
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:06:58 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98538409
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:

[..]

Waarom zou hij míj het bed in willen praten? Hij kan knapper krijgen, de manier waarop hij het doet is waaaay too much en gewoon rarrr. Nee. Klopt niet. Kan niet. Toen ik afscheid nam was het stomweg 'ajuus'. :?
Knap is suggestief hij kan jou enorm knap vinden en ik jou heel lelijk bijvoorbeeld.
C'est la vie
pi_98538473
quote:

[..]

Ik wil best met hem naar bed, omdat hij wel oké is qua uiterlijk, maar hij is niet aardig, en hij zal me vast als oud vuil de deur uit trappen nadien. Moet ik dat wel willen? Of is dit een foute man die mijn zwakke plek juist bevestigt?
Ik denk dat je meer weet dan wij, wij kennen hem niet. Wij kunnen niet weten of het een foute man is of niet, dat zul je zelf uit moeten vinden.
pi_98538498
Nou ja, misschien had ik idd wat meer moeten reageren. Maar de situatie en de manier waarop bepaalde dingen gezegd werden vond ik zo raar en over the top, dat ik het niet vertrouwde. Ik dacht dat hij me voor de gek hield.
pi_98538502
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Knap is suggestief hij kan jou enorm knap vinden en ik jou heel lelijk bijvoorbeeld.
Ja, en niet iedereen wil enkel het hoogst haalbare versieren/neuken. Dus je moet jezelf niet vergelijken met eventuele andere 'betere' vrouwen minnemin, daar schiet je niks mee op.
pi_98538522
quote:

[..]

Ik weet niet, je moet maar eens aan een vriend of vriendin die erbij was vragen wat hij/zij ervan vindt, die kunnen het misscien beter inschatten.
Finally, someone let me out of my cage
pi_98538546
quote:
nou, veel plezier :)
pi_98538564
Nou ja de enige die er bij was, was versiermeneer, en het is zielig als ik het bij hem uitvraag. Of zielig, op zijn minst raar als hij me echt aan het versieren is.
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:10:39 #99
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98538570
quote:

[..]

Je zegt net dat hij knapper kan krijgen, later zeg je dat hij ok is.Verder moeilijk te zeggen maar als hij echt overdreven doet lijkt het me wel duidelijk toch.
pi_98538621
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je zegt net dat hij knapper kan krijgen, later zeg je dat hij ok is.Verder moeilijk te zeggen maar als hij echt overdreven doet lijkt het me wel duidelijk toch.
eh... nee? leg uit, leg uit, doe even of je een PUA-boekje voor vrouwen bent :D
pi_98538667
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Als hij dan lange posts maakt, mag ik dan om de 888 vragen?

komt ws. neer op (blah probleem en de hele wereld is tegen me en ik kan mezelf er niet uittrekken en bla bla probleem). Jezus man, er zijn meer mensen die gewoon een moeilijke tijd hebben of hebben gehad. Doe niet zo zielig en zoek hulp als je het niet trekt. Met een bloedend been blijf je ook niet lopen en zielig doen dat ie bloedt.
Precies. Hier is ook al honderden keren gezegd wat hij er eventueel aan zou kunnen doen. Dat doet hij kennelijk niet. Dan houdt het op.

Heb je een probleem dan moet je het of oplossen of er mee leren leven. Niet er eeuwig over door blijven zaniken.
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:12:56 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98538679
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja, en niet iedereen wil enkel het hoogst haalbare versieren/neuken. Dus je moet jezelf niet vergelijken met eventuele andere 'betere' vrouwen minnemin, daar schiet je niks mee op.
Iedereen valt op wat anders en hij zal misschien juist op specifieke dingen aan jou vallen. Zoals een andere vent daar juist niks aan kan vinden.
C'est la vie
pi_98538681
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:11 schreef minnemin het volgende:

[..]

eh... nee?
Hoezo niet? Je zegt net nog dat hij het er aardig dik bovenop legt toch.
pi_98538712
Ik hoop echt, Benzin, dat je langduriger hulp gaat zoeken. Mèn ik zou jou zo in mijn therapiegroep voor me zien.
pi_98538713
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Iedereen valt op wat anders en hij zal misschien juist op specifieke dingen aan jou vallen. Zoals een andere vent daar juist niks aan kan vinden.
Ja dat zei je net, en was ik het mee eens hoor.

Maar goed ligt er ook aan wat zijn intenties zijn verder.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2011 00:14:26 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:13:51 #106
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98538720
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:11 schreef minnemin het volgende:

[..]

eh... nee?
quote:

[..]

Que?

Je spreekt jezelf tegen.
pi_98538777
Ja maar het kan ook haar interpretatie zijn, als ze zelf al ingesteld is van hij gaat me vast gebruiken , dan kan het ook zijn dat haar interpretatie gekleurd is.
Jij had toch ook borderline en ik weet dat je soms zelf ook situaties wat negatiever gekleurd kan zien.
pi_98538780
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
Op ieder potje past een dekseltje he.
Nee.
pi_98538788
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoezo niet? Je zegt net nog dat hij het er aardig dik bovenop legt toch.
Tja.... ik dacht dat het een grap was. Een grote grap. Maar even rationeel bekeken (sorry mensen maar zo werk ik nu eenmaal)... waarom zou hij er idd moeite in steken om me voor het lapje te houden? Hij lachte me niet uit, hij vond me juist wel tof met mijn sportverhalen. Maar het was toch wel heeeeeel erg dik er bovenop. En dat ben ik niet gewend, het bracht me van mijn stuk. Nou ja. Ik zie hem wel weer een keer. Sowieso zou er gisteren niets gebeurd zijn hoor :P
pi_98538845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:15 schreef minnemin het volgende:

[..]

Tja.... ik dacht dat het een grap was. Een grote grap. Maar even rationeel bekeken (sorry mensen maar zo werk ik nu eenmaal)... waarom zou hij er idd moeite in steken om me voor het lapje te houden? Hij lachte me niet uit, hij vond me juist wel tof met mijn sportverhalen. Maar het was toch wel heeeeeel erg dik er bovenop. En dat ben ik niet gewend, het bracht me van mijn stuk. Nou ja. Ik zie hem wel weer een keer. Sowieso zou er gisteren niets gebeurd zijn hoor :P
Omdat hij je niet voor het lapje aan het houden was, maar je wel ziet zitten?
pi_98538854
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

Que?

Je spreekt jezelf tegen.
Nee hoor. Hij is best wel oke, leuk hoofd, heeft 'schwung' in zijn lijf. En dat type man kan heeeel knappe vrouwen krijgen. Volgens mij. Waarom vind ik mezelf eigenlijk niet knap?
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:17:15 #112
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98538862
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee.
Quote van de dag. Misschien is er voor mij geen dekseltje, daar geloof ik nu nog niet maar alles kan.
C'est la vie
pi_98538881
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:17 schreef minnemin het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij is best wel oke, leuk hoofd, heeft 'schwung' in zijn lijf. En dat type man kan heeeel knappe vrouwen krijgen. Volgens mij. Waarom vind ik mezelf eigenlijk niet knap?
Wat maakt het uit wat hij kan krijgen als hij jou wil?
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:17:42 #114
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98538882
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar het kan ook haar interpretatie zijn, als ze zelf al ingesteld is van hij gaat me vast gebruiken , dan kan het ook zijn dat haar interpretatie gekleurd is.
Jij had toch ook borderline en ik weet dat je soms zelf ook situaties wat negatiever gekleurd kan zien.
Als het te mooi om waar te zijn is is het meestal niet waar ;)

quote:
6s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee.
Insinueer je nu dat ik alleen blijf :(
pi_98538884
quote:
Waarom vind ik mezelf eigenlijk niet knap?
Geen idee. Je mag best een foto pm'en voor een objectief oordeel.
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:18:12 #116
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98538897
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Geen idee. Je mag best een foto pm'en voor een objectief oordeel.
Smooth tech, smooth _O-
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:19:29 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98538934
quote:

[..]

Gebrek aan zelfvertrouwen.
En dat maakt een vrouw pas echt niet knap als ze dat zelf denkt en uitstraalt.
C'est la vie
pi_98538936
quote:
12s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
Insinueer je nu dat ik alleen blijf :(
Nee hoor, integendeel. Op sommige potjes passen meerdere deksels en andere deksels passen weer nergens op.
pi_98538941
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wat hij kan krijgen als hij jou wil?
Tegeltje. Inlijsten. Niets meer aan doen. Jaaaa dit wil ik graag geloven, wow dat zou zo krachtig zijn!
pi_98538966
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:13 schreef minnemin het volgende:
Ik hoop echt, Benzin, dat je langduriger hulp gaat zoeken. Mèn ik zou jou zo in mijn therapiegroep voor me zien.
Denk je echt dat ik daar wat aan kan hebben? :)
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:21:06 #121
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98538987
quote:
12s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee hoor, integendeel. Op sommige potjes passen meerdere deksels en andere deksels passen weer nergens op.
Dan mag ik wel twee potjes pikken toch :+
pi_98539014
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
Smooth tech, smooth _O-
Ik ben hartstikke bezet en flieft en zo. O+ Maar ik heb uit betrouwbare bron (Mera) vernomen dat het een hele leuke meid is, maar aangezien ik haar nog nooit gezien heb kan ik er verder ook niet over oordelen.
pi_98539049
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:21 schreef S95Sedan het volgende:
Dan mag ik wel twee potjes pikken toch :+
Van mij wel. B-)
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:22:53 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98539050
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Zo'n beetje iedere vorm van hulp kan je op dit moment helpen.
C'est la vie
pi_98539062
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:19 schreef minnemin het volgende:

[..]

Tegeltje. Inlijsten. Niets meer aan doen. Jaaaa dit wil ik graag geloven, wow dat zou zo krachtig zijn!
En waarom niet toch? Volgende keer dat je hem weer ziet kan je opletten hoe hij zich naar je gedraagt, en lekker gaan terug flirten.
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:23:50 #126
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98539090
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik ben hartstikke bezet en flieft en zo. O+ Maar ik heb uit betrouwbare bron (Mera) vernomen dat het een hele leuke meid is, maar aangezien ik haar nog nooit gezien heb kan ik er verder ook niet over oordelen.
Achteraf :{w
Zal ik het dan maar gewoon vragen, dan mag het wel :+
pi_98539232
quote:

[..]

driewerf ja. kijk maar even op www.schematherapie.nl of www.moeilijkemensen.nl

[edit] deze vond ik ook nog, heel inzichtelijke folder over waar ik nu mee bezig ben (o ik heb zoooooo veel aan deze therapie)

[ Bericht 8% gewijzigd door minnemin op 23-06-2011 00:43:05 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:30:16 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98539295
Ik ga maar proberen te slapen. Slaapt niet echt lekker met al die gevoelens, gedachtes en frustraties. Maar ja.

Tschuss en slaap lekker iedereen!
C'est la vie
pi_98539309
quote:

[..]

Belangrijker is dat jij denkt dat je er wat aan kan hebben zodat je ook wat gaat ondernemen.
pi_98539337
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Belangrijker is dat jij denkt dat je er wat aan kan hebben zodat je ook wat gaat ondernemen.
Ik twijfel heel erg of ik er wat aan zal hebben. Maar om eerlijk te zijn ben ik ook heel bang voor wat mijn ouders zullen denken.
pi_98539443
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik twijfel heel erg of ik er wat aan zal hebben. Maar om eerlijk te zijn ben ik ook heel bang voor wat mijn ouders zullen denken.
Je weet het pas echt als je het probeert, en je bent nu eigenlijk wel oud genoeg je wat minder aan te gaan trekken van je ouders. Vooral als het uit eigenbelang is.
pi_98539523
quote:
Er even vanuit gaande dat je normale ouders hebt, zullen ze je alleen maar ondersteunen lijkt me? En natuurlijk heb je er wat aan, niets doen en blijven klagen op FOK! is i.i.g. geen oplossing.
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:45:01 #133
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98539742
quote:

[..]

Dat is volgens mij het enige wat je helpt om uit je patroon te komen. En ja, ik vermoed dat je depressief bent geworden, omdat je onvoldoende in staat bent om voor jezelf op te komen en wordt geleefd. Wat je ouders er van denken is van ondergeschikt belang.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 23-06-2011 01:29:46 ]
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:48:15 #134
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_98539832
wat? Hoe de neuk komt deze post in dit topic uit? :|

verwijderd.
pi_98539906
Je was hier toch nog een stuk positiever:

Mensen ontmoeten/vrienden maken
Vol goeie plannen.

En hier zelfs een meisje:

Grootste doel dat je had halen en dan niet blij zijn

quote:
Door wat er gebeurde raakte ik in de war, somber, ging ik me eenzaam voelen. Ik lag elke vakantie moe in bed. Vanaf dat moment raakte ik ervan overtuigd dat een meisje al mijn problemen zou oplossen. Ik zou een mooi en leuk meisje treffen, daarmee kunnen praten, knuffelen en meer . Ze zou al mijn problemen oplossen en al mijn onzekerheid oplossen.

Dat dacht ik tenminste...
Goeie wake-up call wel voor bepaalde users hier.

Benzin misschien kun je wat oude topics doorlezen, zijn er nogal wat. En staan heel veel tips.
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:53:43 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98539986
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[knip]

Ups en downs meestal dat soort dingen, sommige momenten voel je je kutten en andere weer wat beter.
pi_98540048
Lijkt me logisch dat je eerst jezelf gelukkig moet maken, en niet moet verwachten dat iemand anders dat voor je doet.

Maar ik heb alleen de laatste post gelezen dus zeg wss iets compleet irrelevants :P
pi_98540055
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]

Goeie wake-up call wel voor bepaalde users hier.
* minnemin meldt zich
pi_98540066
Hoe vaak ik dat al gezegd heb in dit topic. Een vriendin hebben lost je problemen niet op, verre van zelfs.
Ron Paul 2012
pi_98540074
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef JedimindhaX het volgende:
Lijkt me logisch dat je eerst jezelf gelukkig moet maken, en niet moet verwachten dat iemand anders dat voor je doet.

Maar ik heb alleen de laatste post gelezen dus zeg wss iets compleet irrelevants :P
Minder logisch dan je zou denken voor sommige mensen.

Niks mis met je post hoor. :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:57:44 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98540087
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
Hoe vaak ik dat al gezegd heb in dit topic. Een vriendin hebben lost je problemen niet op, verre van zelfs.
Als je zelf niet gelukkig bent inderdaad niet.
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:09:19 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98540379
@ benzin

Sorry hoor maar ik lees alweer zoals keer op keer hoe zielig je zelf wel niet vind in je reactie.
En hoe oneerlijk de oh zo grote boze wereld is.

En dat gelul van kan geen prof hulp zoeken. Is niks meer dan een heel zwak zielig excuus om geen actie te ondernemen. Slechte ervaring er mee? Prima ga je naar een ander toe. Oh nee tuurlijk niet ze zijn allemaal het zelfde.

ALs 1 persoon iemand dood schiet, maakt die persoon dan direct iedereen een moordenaar?
Je lijkt calimero wel. Zijn zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.

Je huilt elke keer dat je zo graag iets wilt. Doe het dan, onderneem dan actie. Maar nee weet je wat we lekker doen. Hele lappen tekst over hoe oneerlijk het leven is op fok zetten. Nee dat helpt.

Want de slechte mensen hebben het goed en de goede mensen krijgen niks.

Ik heb nieuws voor je. Het leven is hart en oneerlijk. Zorg er dus voor dat jij harder bent.

Ik heb niks tegen je, heb trouwens ook niks met je maar dat ter zijden.

Maar ik kan slecht tegen mensen die huilen hoe zwaar en oneerlijk het allemaal is. Het liefst zou ik je een rot schop geven onder je jankende reet en je een kroeg in slepen en je te dwingen te praten met mensen. Alleen maar om te bewijzen dat het zo eng niet is allemaal.

Zoek prof hulp en kom niet aan zetten met een kut excuus, want er is geen enkel goed excuus te bedenken om niet te gaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_98540478
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Minder logisch dan je zou denken voor sommige mensen.

Niks mis met je post hoor. :P
Nja. Ik moet eerlijk zeggen datk nooit zo gelukkig ben geweest als toen ik een vriendin had (en het goed ging). Was ook wel gelijk een vrij serieuze relatie ( hadden al namen voor onze kinderen bedacht bijv. :') ), maar toch. Juist daardoor realiseer ik me hoe ongelukkig ik eigenlijk de rest van de tijd was (ben). Toen die relatie goed ging leek ik wel het heilige vuur te hebben ofzo, haha. Ik kon alles, had energie en motivatie voor tien. Maar ik wil juist daarom proberen dat te vinden buiten een relatie. Hoop dat t mogelijk is :P misschien datk wel een of andere chemical imbalance heb, lol. Is me wel eens verteld door iemand in een soortgelijke situatie iig. Maar dno. Is atm allemaal redelijk irrelevant, ben single en daar zal niet heel snel verandering in komen aangezien ik mensen niet echt meer zo dichtbij laat komen als vroeger. Denk niet dat een meisje mij op de korte termijn het heilige vuur gaat geven. Misschien een branderig gevoel bij het plassen maar dat is het dan ook wel, haha. Nee grapje, ik vrij veilig :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:46:42 #144
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98541208
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik heb net de Bachelor gekeken en daar zat een vrouw in die helemaal met van die wiegende heupen liep. Dat vond ik extreem geil.

Ik moest ook even aan Shakira denken.

Ik wil op buikdansles. Ik had net een goed gebouw gevonden, maar die start pas in september. Daar heb ik niets aan. Het is heel handig dat er op de websites staat "Beginners" en dat er op de foto's ook jonge meiden te zien zijn.

salsa durf ik nog niet, dat moet met zo'n gladde guido-partner, dat vind ik eng
Ja leuk.

En let eens op de danslerares in het zwart. Dat is het ideaal.
Gezellig toch. Een goede danser zit goed in zijn lichaam en staat veel steviger op de grond dan een normaal mens. Het is ook goed voor je zelfvertrouwen.

En dit is moderne dans (meer choreografie dus):

En buikdansen natuurlijk .........
......... wil ik best komen kijken :D

[ Bericht 10% gewijzigd door deelnemer op 23-06-2011 12:45:37 ]
The view from nowhere.
pi_98541237
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen. Slaapt niet echt lekker met al die gevoelens, gedachtes en frustraties. Maar ja.

Tschuss en slaap lekker iedereen!
Het is al wat later maar slaap lekker.

Op aanraden van mijn ouders heb ik een keer een kanjertraining gedaan, maar ik ben daar echt niet over te spreken. Kankertraining noemde ik het altijd :') Sowieso zaten dr alleen maar veel jongere kinderen en was die begeleidster vervelend.
  donderdag 23 juni 2011 @ 07:46:43 #146
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98542505
Wat is een kanjertraining dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:48:48 #147
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98543090
ik zie tegenstrijdige informatie

ik lees dit:
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 01:13 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nja. Ik moet eerlijk zeggen datk nooit zo gelukkig ben geweest als toen ik een vriendin had (en het goed ging). Was ook wel gelijk een vrij serieuze relatie ( hadden al namen voor onze kinderen bedacht bijv. :') ), maar toch. Juist daardoor realiseer ik me hoe ongelukkig ik eigenlijk de rest van de tijd was (ben). Toen die relatie goed ging leek ik wel het heilige vuur te hebben ofzo, haha. Ik kon alles, had energie en motivatie voor tien. Maar ik wil juist daarom proberen dat te vinden buiten een relatie. Hoop dat t mogelijk is :P misschien datk wel een of andere chemical imbalance heb, lol. Is me wel eens verteld door iemand in een soortgelijke situatie iig. Maar dno. Is atm allemaal redelijk irrelevant, ben single en daar zal niet heel snel verandering in komen aangezien ik mensen niet echt meer zo dichtbij laat komen als vroeger. Denk niet dat een meisje mij op de korte termijn het heilige vuur gaat geven. Misschien een branderig gevoel bij het plassen maar dat is het dan ook wel, haha. Nee grapje, ik vrij veilig :P
en dan dit:
quote:
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:53:31 #148
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98543153
quote:
Dat geloven de mensen die nooit een vriendin hebben gehad niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_98543192
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef Mystikvm het volgende:
Nice guys finish last. Het is heel spijtig maar echt waar. Die 'klootzakken' lijken alleen maar klootzakken omdat jij zo lief bent. Zij hebben wel scherpe randjes, dagen uit, zijn spannend. Jij bent vooral betrouwbaar. Hoewel dat een belangrijke eigenschap is om een relatie te hebben is het een matige eigenschap om iemands aandacht mee te trekken. Jij staat voor iedereen klaar en bent dus een ja-knikker. Iemand die geen tegengas durft te geven omdat hij bang is dat mensen hem niet meer aardig zullen vinden.
Hier wil ik even op in gaan, vind het nml. nogal een loze kreet, ''nice guys finish last''...

Wat betekent dat nou eigenlijk ? Dat aardige mannen niets bereiken in het leven ? Dat is natuurlijk grote onzin.

Voor iedereen klaar staan staat imo ook absoluut niet gelijk aan een ja-knikker zijn..

Vind verder ook dat Bezin gewoon die aardige jongen moet blijven, er zijn al zo weinig oprecht vriendelijke mensen op de wereld, waarom zou hij in godsnaam een ''klootzak'' moeten worden ?

Waar het hier om draait is niet dat je niet aardig moet zijn, integendeel, je moet alleen WEL je grenzen aangeven en voor je eigen mening op komen, maar dit heeft imo helemaal niets te maken met onaardig doen of een klootzak zijn.

Waar ik werk is het op zich wel grappig om te zien dat mijn baas van het type 'klootzak' is, als een leverancier ergens te laat mee is dan gaat ie uit zijn plaat en regelt de leverancier het alsnog.

Ik daarintegen ben juist een ''nice guy'', en het mooie is dat ik met mijn vriendelijkheid exact hetzelfde voor elkaar krijg als mijn baas, ook ik zorg er dan voor dat een leverancier alsnog zijn afspraken na komt alleen heb ik niet door de telefoon zitten schreeuwen.

Mijn punt is iig dat je met termen als 'nice guys finish last' die vriendelijke mannen juist op het verkeerde idee brengt, die gaan vaak denken dat ze een echte klootzak moeten zijn, want ja, zoals Bezin zelf ook al in zijn betoog zei : ''klootzakken krijgen alles'', terwijl dat natuurlijk gewoon niet zo is, een echte klootzak bereikt helemaal niet veel in het leven aangezien vrijwel niemand m zal mogen.

Anyway, mijn bescheiden mening. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:17:13 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98543485
Zijn probleem heeft niks met de nice guys of klootzak zijn.

Het heeft alles met de sociale vaardigheden te maken. Maar dat wil hij niet snappen. Net zoals hij weigert prof hulp te zoeken.

In zijn ogen doet hij veel om te verranderen, maar de werkelijkheid laat alleen maar een persoon zien die huilt en lange lappen tekst op !Fok zet over hoe oneerlijk de wereld is.
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:53:08 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98544210
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 08:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik lees dit:

[..]

en dan dit:

[..]

Niks tegenstrijdig.

Hij was al redelijk gelukkig en toen kreeg hij een vriendin nou daar wordt je gelukkiger van. Dat is logisch. Wat benzin echter denkt is dat een vriendin hem in een klap gelukkig gaat maken. Nou niemand zit daar op te wachten. Op een depressieve vent die je nog gelukkig moet maken.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:02:06 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98544394
quote:

ik lees dit:

[..]

en dan dit:

[..]

Jij hoop dat het inderdaad klopt dat een vriendin alles oplost.

Helaas moet ik je melden dat het niet zo is. Een vrouw is geen wonder middel.

Als je een relatie wil laten werken, moet je er voor zorgen dat je zelf goed en lekker in je vel zit.

Is dat niet het geval, dan zal dat zijn uitwerking op de relatie hebben en loopt het fout.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:07:08 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98544490
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij hoop dat het inderdaad klopt dat een vriendin alles oplost.

Helaas moet ik je melden dat het niet zo is. Een vrouw is geen wonder middel.

Als je een relatie wil laten werken, moet je er voor zorgen dat je zelf goed en lekker in je vel zit.

Is dat niet het geval, dan zal dat zijn uitwerking op de relatie hebben en loopt het fout.
Inderdaad, een vrouw rent weg bij een heel onzekere en ongelukkige man.

Hoe moet een vrouw blij zijn met een vent die niet blij is met zichzelf.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:24:43 #154
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98544901
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad, een vrouw rent weg bij een heel onzekere en ongelukkige man.

Hoe moet een vrouw blij zijn met een vent die niet blij is met zichzelf.
Onzeker wel. Maar denk dat iedereen wel dingen heeft van zichzelf waar die niet blij mee is.
pi_98544918
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hier wil ik even op in gaan, vind het nml. nogal een loze kreet, ''nice guys finish last''...

Wat betekent dat nou eigenlijk ? Dat aardige mannen niets bereiken in het leven ? Dat is natuurlijk grote onzin.

Voor iedereen klaar staan staat imo ook absoluut niet gelijk aan een ja-knikker zijn..

Vind verder ook dat Bezin gewoon die aardige jongen moet blijven, er zijn al zo weinig oprecht vriendelijke mensen op de wereld, waarom zou hij in godsnaam een ''klootzak'' moeten worden ?

Waar het hier om draait is niet dat je niet aardig moet zijn, integendeel, je moet alleen WEL je grenzen aangeven en voor je eigen mening op komen, maar dit heeft imo helemaal niets te maken met onaardig doen of een klootzak zijn.

Waar ik werk is het op zich wel grappig om te zien dat mijn baas van het type 'klootzak' is, als een leverancier ergens te laat mee is dan gaat ie uit zijn plaat en regelt de leverancier het alsnog.

Ik daarintegen ben juist een ''nice guy'', en het mooie is dat ik met mijn vriendelijkheid exact hetzelfde voor elkaar krijg als mijn baas, ook ik zorg er dan voor dat een leverancier alsnog zijn afspraken na komt alleen heb ik niet door de telefoon zitten schreeuwen.

Mijn punt is iig dat je met termen als 'nice guys finish last' die vriendelijke mannen juist op het verkeerde idee brengt, die gaan vaak denken dat ze een echte klootzak moeten zijn, want ja, zoals Bezin zelf ook al in zijn betoog zei : ''klootzakken krijgen alles'', terwijl dat natuurlijk gewoon niet zo is, een echte klootzak bereikt helemaal niet veel in het leven aangezien vrijwel niemand m zal mogen.

Anyway, mijn bescheiden mening. ;)
Iedereen vindt zichzelf een 'nice guy'. Dat is omdat die klootzakken niet echt klootzakken zijn, ze lijken alleen maar klootzakken omdat ze bepaalde eigenschappen wel hebben die benzin niet heeft. Dat zijn die scherpe randjes, communicatieve vaardigheid en niet bang zijn voor hun mening uit te komen. Dan kan je nog steeds heel aardig zijn, maar in de ogen van iemand die vooral mensen te vriend wil houden ben je een 'klootzak'.

Wat in de uitdrukking met 'nice guys' wordt bedoeld zijn jongens die alles doen om anderen tevreden te houden. Er zijn grenzen aan hoe vriendelijk je moet zijn, je moet ook voor jezelf kunnen kiezen. Er is dus een verschil tussen gewoon aardig zijn, een uitgesproken klootzak of iemand die altijd maar ja en amen roept.

Dat is wat ik ermee bedoelde :)
pi_98545548
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Iedereen vindt zichzelf een 'nice guy'. Dat is omdat die klootzakken niet echt klootzakken zijn, ze lijken alleen maar klootzakken omdat ze bepaalde eigenschappen wel hebben die benzin niet heeft. Dat zijn die scherpe randjes, communicatieve vaardigheid en niet bang zijn voor hun mening uit te komen. Dan kan je nog steeds heel aardig zijn, maar in de ogen van iemand die vooral mensen te vriend wil houden ben je een 'klootzak'.

Wat in de uitdrukking met 'nice guys' wordt bedoeld zijn jongens die alles doen om anderen tevreden te houden. Er zijn grenzen aan hoe vriendelijk je moet zijn, je moet ook voor jezelf kunnen kiezen. Er is dus een verschil tussen gewoon aardig zijn, een uitgesproken klootzak of iemand die altijd maar ja en amen roept.

Dat is wat ik ermee bedoelde :)
Dit, ik vind mijzelf ook een fatsoenlijk mens dat zijn uiterste best doet om aardig te zijn en iedereen in zijn waarde te laten. Maar berg je als je 2 stappen verkeerd doet.

De "echte" niceguys die missen dat stukje assertiviteit. Werkt niet echt niet mee in het bereiken van dingen. En het werkt al helemaal niet mee als je jezelf wilt verbeteren. Want zoals ik eerder zei in een conflict met jezelf MOET je hard zijn. Dat is naar mijn idee ook wat Benzine niet heeft. DIe bepaalde hardheid en drive om te winnen, verbeteren enz.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:51:35 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98545549
Hij heeft gewoon nul ruggengraat en dat zie je hier maar al te goed terug.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:54:08 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98545636
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Onzeker wel. Maar denk dat iedereen wel dingen heeft van zichzelf waar die niet blij mee is.
Heel onzeker is wat anders dan met een paar dingen niet blij mee zijn.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:57:48 #159
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98547804
quote:

ik lees dit:

[..]

en dan dit:

[..]

Beide zijn waar. In een relatie ben je samen en dat is gevoelsmatig al een grote steun. Maar je kunt ook teveel op een ander gaan leunen, waarbij de ander je voortdurend moet bijstaan en dan ben je de ander tot last. Zeker als je zelf voor de ander weinig kan betekenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 23-06-2011 12:35:01 ]
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:10:56 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98548266
Maar het is met alles zo. Als jij niet lekker in je vel zit gaat het 9 van de 10x ook minder goed op je werk.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:23:35 #161
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98548674
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

knip.
Klopt.

Voor jezelf opkomen heeft niets te maken met een klootzak zijn. Er zijn sub-assertieve mensen. Het is soms niet eens duidelijk of ze aardig zijn of niet. Ze lijken aardig omdat ze zo timide zijn. Dat geeft aardig zijn ook een slechte naam.

Er zijn ook over-assertieve mensen. Die zijn dwingend naar anderen en proberen de baas te spelen. Er zijn ook echte klootzakken die mensen misbruiken voor hun eigen doeleinden.

In groepen is er altijd een zoeken naar de onderlinge verhouding en in dat machtsspel gebeuren veel nare dingen.

Macht betekent in de eerste plaats: bij machte zijn om iets te kunnen, het machtig zijn. Als je helemaal zelfvoorzienend bent, heb je alleen macht als je iets machtig bent. Macht, in deze zin, is direct gekoppeld aan de realiteit.

Na de splitsing tussen beslisser en uitvoerder verandert dat. De beslisser gebruikt zijn beslissingsbevoegdheid om iets in gang te zetten, wat hij zelf niet machtig is. Macht, in deze zin, is minder direct gekoppeld aan de realiteit en kan eindeloos worden vergroot. In deze vergrote vorm, gaat de macht van de één ten koste van de macht van de ander. Het leidt tot situaties waarin de één eenzijdig een invulling geeft aan de handelingsvrijheid van de ander. Deze macht word je gegeven, binnen vooraf gestelde grenzen, voor een beperkte tijd, met een bepaald doel. Er is geen rechtvaardiging van dit soort macht mogelijk, zonder een nuttige rol te vervullen voor de gemeenschap. Want deze macht op zich heeft voor de ander geen waarde.

Het vormen van hiërarchische verhoudingen behoort tot de menselijke natuur. Macht doorbreekt de symmetrie van gelijkwaardigheid en belemmert de vrije wisselwerking tussen mensen. In autoritaire hiërarchische samenleving/organisatie wordt de natuurlijke harmonisatie vervangen door een opgelegde rol. Het voordeel van een opgelegde rolverdeling kan het nadeel van dwang overtreffen. Maar alleen als deze opgelegde rolverdeling in het voordeel is van alle betrokkenen. Gedwongen worden, is in zichzelf al een groot nadeel, een nadeel dat ongelijk wordt verdeeld.

Macht of onmacht ervaren, is een fundamentele ervaring. Macht vergroot je en onmacht verkleint je. Macht vitaliseert en onmacht frustreert.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 23-06-2011 13:02:20 ]
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:23:36 #162
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98548675
Een vriendin is helemaal geen oplossing van problemen, het lost oude problemen op en brengt nieuwe problemen.

Ik ben het verder met PBateman eensch. Dat gelul over hufters en hofdames. Wees gewoon jezelf en sta daar sterk in, daar kom je het verst mee.
pi_98548874
Ik denk ook dat een van MLiG's problemen autisme of iets dergelijks is. Hoe zou een vriendin dat ook moeten oplossen?
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:36:46 #164
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98549190
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk ook dat een van MLiG's problemen autisme of iets dergelijks is. Hoe zou een vriendin dat ook moeten oplossen?
Sowieso is dat geen excuus toch.
pi_98549329
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee, maar als hij daar van zichzelf nooit mee leert omgaan dan zal een vriendin dat ook niet voor hem doen.
pi_98549369
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Autisme kan een zware belemmering zijn in je leven, ik heb van dichtbij meegemaakt hoe kut het kan zijn als je niet in staat bent tot empathie, of ook maar een andere glimp in de gevoelens van een ander.

Dus het is op het gebied van versieren wel degelijk een grote belemmering.
MLiG heeft het weliswaar tot een kunstvorm verheven. Maar rot is het voor zo'n jongen zeker, want qua gevoel en beleving kom je gewoon weg niet van je eigen eilandje af.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:02:48 #167
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98550181
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, maar als hij daar van zichzelf nooit mee leert omgaan dan zal een vriendin dat ook niet voor hem doen.
Zeker, is helemaal zo.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:42 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Autisme kan een zware belemmering zijn in je leven, ik heb van dichtbij meegemaakt hoe kut het kan zijn als je niet in staat bent tot empathie, of ook maar een andere glimp in de gevoelens van een ander.

Dus het is op het gebied van versieren wel degelijk een grote belemmering.
MLiG heeft het weliswaar tot een kunstvorm verheven. Maar rot is het voor zo'n jongen zeker, want qua gevoel en beleving kom je gewoon weg niet van je eigen eilandje af.
Dat is maar net hoe je ermee omgaat. Belemmering nee niet echt of je moet echt een zwaar geval zijn en dat idee krijg ik nou niet echt.
pi_98550301
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is maar net hoe je ermee omgaat. Belemmering nee niet echt of je moet echt een zwaar geval zijn en dat idee krijg ik nou niet echt.
Van MLIG niet? Ik houd er niet van om over andere personen te praten als ze er bij wijze van spreken bij zitten, maar in mijn beleving heeft hij best een zware vorm van autisme.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:08:58 #169
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98550430
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Van MLIG niet? Ik houd er niet van om over andere personen te praten als ze er bij wijze van spreken bij zitten, maar in mijn beleving heeft hij best een zware vorm van autisme.
Half fok is autist, alleen de een gaat niet bij de pakken neerzitten. Vind het wel meevallen. Yup dat sowieso als iemand er niet is.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:11:04 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98550526
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Enige wat ze kan doen is regelmaat in zijn leven brengen.
pi_98550824
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Enige wat ze kan doen is regelmaat in zijn leven brengen.
Zo'n meisje vind ie nooit. Sowieso....als een stokbrood kopen al moeilijk is, dan is een relatie nog veel moeilijker.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:21:42 #172
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98550925
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo'n meisje vind ie nooit. Sowieso....als een stokbrood kopen al moeilijk is, dan is een relatie nog veel moeilijker.
Ze zijn er wel maar heel weinig. Ik ken er wel 1 die dat zo zal doen. Sterker nog dat is wat ze zoekt in een relatie. :D

Het enige wat hij kan en moet doen is prof hulp zoeken.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:32:40 #173
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98551416
quote:

[..]

Moet je ook niet eens willen denk ik.
pi_98551548
quote:
Je voudrais une baguette, s'il vous plait. :+
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:35:42 #175
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98551557
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze zijn er wel maar heel weinig. Ik ken er wel 1 die dat zo zal doen. Sterker nog dat is wat ze zoekt in een relatie. :D

wie/wat zoekt ze dan?
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:36:34 #176
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98551609
quote:
12s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Je voudrais une baguette, s'il vous plait. :+
het was geen stokbrood trouwens! het was gewoon een brood, waar ik eigenlijk op had af moeten dingen omdat datum verlopen was

dat was me plan ook, daarom had ik die gekocht.... maar toen bij de kassa durfde ik niet meer
pi_98551975
Toch niet in de supermarkt hoop ik? Afdingen in de supermarkt zou sowieso nogal sneu zijn, aangezien een kassameisje niet eens mag beslissen of er iets van de prijs af gaat.
Ron Paul 2012
pi_98552067
Gisteravond aan het werk; ik stond toevallig even bij de uitgang; komt er een heel knappe meid die net bij ons was geweest mij vragen of ik ff haar ketting op de fiets kan leggen want dat kon ze zelf niet... hoe arogant kun je worden zeg? :? "Nee ik vraag die gast wel ff, want ik heb geen zin in vieze vingers". Nou mooi niet dus!
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:46:49 #179
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98552085
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
Toch niet in de supermarkt hoop ik? Afdingen in de supermarkt zou sowieso nogal sneu zijn, aangezien een kassameisje niet eens mag beslissen of er iets van de prijs af gaat.
was supermarkt

oke... het was niet verlopen., datum was 22ste, en het was de 22ste.

maar in de folder van de supermarkt staat iets dat als het product niet in de aanbieding is en niet is afgeprijst, dat het op verloopdatum dan halve prijs of gratis is ofzoiets.

dus dat was me plan om te doen... maar ik begon te twijfelen of het toen niet 21 junu was ofzo. en toen ook nog die meisjes zo vlakbij, het was te erg.

nu heb ik er volle prijs voor betaald :(

en ik ding wel vaker af op beschadigde producten. bij de ah mag het kassameisje er zelf kortingstickers bijplakken. bij c1000 weet ik niet

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-06-2011 13:51:56 ]
pi_98552296
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

was supermarkt

oke... het was niet verlopen., datum was 22ste, en het was de 22ste.

maar in de folder van de supermarkt staat iets dat als het product niet in de aanbieding is en niet is afgeprijst, dat het op verloopdatum dan halve prijs of gratis is ofzoiets.

dus dat was me plan om te doen... maar ik begon te twijfelen of het toen niet 21 junu was ofzo. en toen ook nog die meisjes zo vlakbij, het was te erg.

nu heb ik er volle prijs voor betaald :(

en ik ding wel vaker af op beschadigde producten. bij de ah mag het kassameisje er zelf kortingstickers bijplakken. bij c1000 weet ik niet
De volle prijs voor een stuk brood. Nou nou. Die 50 cent zie je nooit meer terug.
Ron Paul 2012
pi_98552340
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

De volle prijs voor een stuk brood. Nou nou. Die 50 cent zie je nooit meer terug.
In dat opzicht is het een normale Nederlander ;). Ik ken miljonairs die maar al te trots zijn wanneer ze weer 30 euro hebben afgedingt op een wasmachine... ppff.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:55:22 #182
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98552439
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

ja precies. zo erg is het niet, maar ik word er wel beetje triest van omdat door die ongemakkelijkheid ik 50 cent(of wat dan ook) ben misgelopen.

dat had me 10 seconden gekost om geld uit te sparen. 10 seconden voor 50 cent , is uur-"loon" van 180 euro per uur he, dus niet zo dom doen erover trouwens. in dat opzihct was het best rendabel geweest om dat even te doen voor mij , omdat ik tijd zat heb.

en in dat opzicht belemmert mijn "iets wat er mis met me is" me in me normale omgang in het dagelijks leven...
dat is best wel jammer voor me dat ik dus niet normaal in het dagelijsk leven kan functioneren, maar die "beperking" heb.
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:01:09 #183
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98552667
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wie/wat zoekt ze dan?
Dat had je niet moeten zeggen.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:06:51 #184
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98552886
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:01 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Dat had je niet moeten zeggen.
Ja meteen fotos zou beter zijn O-)
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:09:35 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98553004
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja precies. zo erg is het niet, maar ik word er wel beetje triest van omdat door die ongemakkelijkheid ik 50 cent(of wat dan ook) ben misgelopen.

dat had me 10 seconden gekost om geld uit te sparen. 10 seconden voor 50 cent , is uur-"loon" van 180 euro per uur he, dus niet zo dom doen erover trouwens. in dat opzihct was het best rendabel geweest om dat even te doen voor mij , omdat ik tijd zat heb.

en in dat opzicht belemmert mijn "iets wat er mis met me is" me in me normale omgang in het dagelijks leven...
dat is best wel jammer voor me dat ik dus niet normaal in het dagelijsk leven kan functioneren, maar die "beperking" heb.

Zeiken om 50cent hoe triest kan je zijn. Ik had dam gezegt, weet je wat meneer leg het broodje maar terug. Ik gooi het nog liever weg dan je het mee te geven.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:46 schreef Axel1988 het volgende:
Gisteravond aan het werk; ik stond toevallig even bij de uitgang; komt er een heel knappe meid die net bij ons was geweest mij vragen of ik ff haar ketting op de fiets kan leggen want dat kon ze zelf niet... hoe arogant kun je worden zeg? :? "Nee ik vraag die gast wel ff, want ik heb geen zin in vieze vingers". Nou mooi niet dus!
Zal het geen optie zijn dat ze het echt niet kan? Ik zou het gewoon doen. En dan zeggen van, kan je even helpen hier vasthouden ;)

En dan een opmerking maken van, zo nu kunnen we samen naar de kroeg fietsen voor een drankje ;)
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:10:14 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98553033
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja meteen fotos zou beter zijn O-)
:D
Maar even serieus ik denk dat MLIG zich nu makkelijk waanideeen aanpraat van "Ja hoor ze zijn er wel" en "Zo een komt er ook een dag voor mij" en blijft dan hele dag thuis niks doen.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:10:41 #187
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98553049
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:46 schreef Axel1988 het volgende:
veel mensen kunnen dat trouwens niet hoor, gaan ze proberen heel die ketting uit te rekken met hun handen, en er dan in 1 keer opdoen. en dan past het als ketting niet superlos hangt niet.

SPOILER
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:11:24 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98553070
Ik kan ook geen ketting er op leggen trouwens, dus al mevrouw daadwerkelijk arrogant was...
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:11:28 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98553074
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wie/wat zoekt ze dan?
Ze zoekt iemand die ze verder kan helpen het sociale leven in. Haar eigen projectje

En ja ze is leuk om te zien. En nee ga je niet voorstellen en foto's geven.

En nee ga er niet op gokken dat je zo iemand tegen gaat komen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:12:28 #190
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98553104
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar even serieus ik denk dat MLIG zich nu makkelijk waanideeen aanpraat van "Ja hoor ze zijn er wel" en "Zo een komt er ook een dag voor mij" en blijft dan hele dag thuis niks doen.
Tja, dan kan je wel bezig blijven. En er is ook nog hulp als het echt zo erg is.
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:12:46 #191
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98553116
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zeiken om 50cent hoe triest kan je zijn. Ik had dam gezegt, weet je wat meneer leg het broodje maar terug. Ik gooi het nog liever weg dan je het mee te geven.
Ja als je ontslagen wil worden is dat een hele goede. :')
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:12:57 #192
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98553127
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:10 schreef heloef het volgende:

[..]

nee, zo was ik wel de laatste jaren trouwens he.

zogauw er maar een meisje was, en er ook andere jongens waren. dan zogauw het over relaties ging, ging ik stil zitten, en triest naar de grond kijken, en melden dat ik "hoop op een vriendin". en dan ging ik hopen dat er dingen zouden gebeuren.
dat was me taktiek, zo is me taktiek altijd geweest..... veel heeft het me niet opgeleverd, niets eigenlijk.

of naja het was geen taktiek, het ging helemaal vanzelf omdat ik me gewoon zo voelde.

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-06-2011 14:18:52 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:14:06 #193
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98553166
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze zoekt iemand die ze verder kan helpen het sociale leven in. Haar eigen projectje

En ja ze is leuk om te zien. En nee ga je niet voorstellen en foto's geven.

En nee ga er niet op gokken dat je zo iemand tegen gaat komen.
Per pm mag ook :+
Ben alleen geen projectje dus tja _O-
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:14:11 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98553171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zogauw er maar een meisje was, en er ook andere jongens waren. dan hopen op medelijden en triest gaan kijken als het over relaties ging.
dat was me taktiek, zo is me taktiek altijd geweest..... veel heeft het me niet opgeleverd, niets eigenlijk.
Nou zegt dat niet genoeg?
Als in het voetbal een tactiek niet werkt laat je je ploeg toch ook niet 5 jaar met dezelfde tactiek door spelen?
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:15:17 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98553209
Je hebt soms van die rare typen vrouwen. Vrouwen die een sociaal project willen, vrouwen die elk jaar de grootste nerd neuken om hem zelfvertrouwen te geven. Het lijken wel sociale hulpverleners. _O-
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:21:17 #196
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98553458
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja als je ontslagen wil worden is dat een hele goede. :')
Wel nee valt best mee

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zogauw er maar een meisje was, en er ook andere jongens waren. dan zogauw het over relaties ging, ging ik stil zitten, en triest naar de grond kijken, en melden dat ik "hoop op een vriendin". en dan ging ik hopen dat er dingen zouden gebeuren.

Veel kanslozer dan dit kan het niet worden.

Gast echt serieus zoek hulp
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:23:13 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98553521
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wel nee valt best mee
Valt best mee? Als ik supermarktmanager was zou je ik er uit flikkeren. Of je nou gelijk had of niet. Klant blijft koning.
C'est la vie
pi_98553649
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef ook_gek het volgende:
Zal het geen optie zijn dat ze het echt niet kan? Ik zou het gewoon doen. En dan zeggen van, kan je even helpen hier vasthouden ;)

En dan een opmerking maken van, zo nu kunnen we samen naar de kroeg fietsen voor een drankje ;)
Het was 12 uur 's nachts en ik moest nog 2 uur werken. Nee ik hou niet van die vrouwen die zich te goed voelen voor dit soort dingen (of, misschien hou ik er wel van, maar ik doe zoiets iig niet voor ze). Iedereen kan een ketting op een fiets leggen; ze wil gewoon niet doen. Ik herken dat soort gezeik meteen, ik heb twee zusjes, daarbij trap ik er ook nooit in.
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:27:42 #199
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98553714
@MLiG

Over Alpha mannen

De Alpha man is een dominante rol die iemand aanneemt als hij het gevoel heeft dat te kunnen maken. Je kunt dus in die rol terecht komen en er ook weer uit vallen. Als iemand zich als een Alpha man gedraagt, zonder die rol te kunnen spelen, maakt hij zichzelf belachelijk. Of je die rol kunt spelen, hangt af van het talent van de anderen.

Over PUA

Dat is een modelletje om basale ervaringen van psychologische aantrekking/afstoting te verwoorden. Als iemand je teveel claimt, duw je hem weg. Als iemand je dreigt te ontglippen, grijp je naar hem. Als iemand sterk overkomt, wordt hij aantrekkelijk. Als iemand zwak overkomt, onaantrekkelijk. Als iemand gewild is, wil je hem ook. Als iemand ongewild is, wil je hem ook niet. Dat zijn halve waarheden, want niet iedereen reageert standaard en er zijn teveel kanten aan iedere persoon. Het leven zelf is teveel een grote samenloopt van omstandigheden om van standaard routines uit te kunnen gaan. De kunst is om flexibel en adequaat te reageren op veranderende situaties.

Angst maakt iemand inflexibel en inadequaat. Onnuttige angsten zijn een vijand die moet worden overwonnen door te ervaren dat het allemaal best meevalt. Controle verwerven, door eerst alles te doorgronden, is een hopeloze zaak.

Over het meisje dat je zal redden

Je hulpeloos voordoen helpt niet. Mensen gaan geen relatie aan uit liefdadigheid. Niet het tonen van je hulpbehoevendheid, maar het tonen van je mogelijkheden is de beste strategie.
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:27:42 #200
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98553715
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Valt best mee? Als ik supermarktmanager was zou je ik er uit flikkeren. Of je nou gelijk had of niet. Klant blijft koning.
zon irritante klant ben ik dan trouwens niet he. of naja misschien wel door me sociale beperkingen ofzo , dat het ongemakkeijk voor iedereen voelt.

maar ik zeg echt zo heel onderdanig altijd van : "is er enige kans dat.... blahblah ik korting krijg"..

en over dat brood van toen, dat staat in de lettertjes van de supermarkt als een regel/voorwaarde weet ik het. dus het is gewoon de policy van die supermarkt zelf.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef deelnemer het volgende:
@MLiG

Over Alpha mannen

De Alpha man is een dominante rol die iemand aanneemt als hij het gevoel heeft dat te kunnen maken. Je kunt dus in die rol terecht komen en er ook weer uit vallen. Als iemand zich als een Alpha man gedraagt, zonder die rol te kunnen spelen, maakt hij zichzelf belachelijk. Of je die rol kunt spelen, hangt af van het talent van de anderen.

Over PUA

Dat is een modelletje om basale ervaringen van psychologische aantrekking/afstoting te verwoorden. Als iemand je teveel claimt, duw je hem weg. Als iemand je dreigt te ontglippen, grijp je naar hem. Als iemand sterk overkomt, wordt hij aantrekkelijk. Als iemand zwak overkomt, onaantrekkelijk. Als iemand gewild is, wil je hem ook. Als iemand ongewild is, wil je hem ook niet. Dat zijn halve waarheden, want niet iedereen reageert standaard en er zijn teveel kanten aan iedere persoon. Het leven zelf is teveel een grote samenloopt van omstandigheden om van standaard routines uit te kunnen gaan. De kunst is om flexibel en adequaat te reageren op veranderende situaties.

Angst maakt iemand inflexibel en inadequaat. Onnuttige angsten zijn een vijand die moet worden overwonnen door te ervaren dat het allemaal meevalt. Controle verwerven door eerst alles te doorgronden, is een hopeloze zaak.

Over het meisje dat je zal redden

Je hulpeloos voordoen helpt niet. Mensen gaan geen relatie aan uit liefdadigheid. Niet het tonen van je hulpbehoevendheid, maar het tonen van je mogelijkheden is de beste strategie.
er staat in een boek over alpha males dat ze altijd korting vragen....
(bron: bladzijde 55 van secrets of the alpha male- Carlos Xuma http://www.mediafire.com/?6xx0yjgivmn )
maar dan de manier waarop ik erom vraag, met al half in me vraag verwerkt dat ze er makkelijk onderuit kunnen komen, dat is niet zo alpha.
ik doe het meer uit gierigheid dat ik het nog netaan probeer

[ Bericht 23% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-06-2011 14:34:18 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:27:47 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98553722
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:26 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het was 12 uur 's nachts en ik moest nog 2 uur werken. Nee ik hou niet van die vrouwen die zich te goed voelen voor dit soort dingen (of, misschien hou ik er wel van, maar ik doe zoiets iig niet voor ze). Iedereen kan een ketting op een fiets leggen; ze wil gewoon niet doen. Ik herken dat soort gezeik meteen, ik heb twee zusjes, daarbij trap ik er ook nooit in.
Ik snap wel dat je niks kan klaar spelen met vrouwen :D
pi_98553767
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik snap wel dat je niks kan klaar spelen met vrouwen :D
Dus eigenlijk gaat het helemaal niet om het hebben van een ruggegraat, maar juist om het ontbreken van een ruggegraat?
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:37:49 #203
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98554243
Waar blijven de ( al dan niet succesvolle) versierverhalen?
pi_98554299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is nog geen weekend. Maar vertel gerust over al jou wilde verhalen van de afgelopen dagen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:40:36 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98554365
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb nog wel een leuk verhaal over een meisje in de metro, maar ja echt veel was daar niet gebeurd ze was wel leuk.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:42:14 #206
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98554432
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

(bron: bladzeide 55 van secrets of the alpha male- Carlos Xuma http://www.mediafire.com/?6xx0yjgivmn )
maar dan de manier waarop ik erom vraag, met al half in me vraag verwerkt dat ze er makkelijk onderuit kunnen komen, dat is niet zo alpha.
ik doe het meer uit gierigheid dat ik het nog netaan probeer
Voor je belangen opkomen is normaal gedrag. En op de kleintjes letten mag in jou geval best. Daarvoor zijn er kortingen in supermarkten. Als je niet krijgt wat je had verwacht, kun je daar altijd om vragen. Had je het verkeerd ingeschat kun je altijd van de aankoop afzien.

Als ze dat al Alpha gedrag noemen, dan zijn ze bezig om bange mannen te overtuigen dat ze niet zo angstig moeten zijn.

Dat brood. Je had gewoon dat brood op de band moeten leggen en je plaats in de rij moeten innemen. Als je dat brood in je handen houdt, moet je later zelf even invoegen. Dat is ook niet erg. Dat je je nerveus voelt in een dergelijke situatie is minder normaal.

Het is duidelijk toch: je sluit jezelf teveel op, je bent te angstig en daar kom je zelf niet uit. Vraag daarom om hulp bij je huisarts, hoe je dat kunt doorbreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 23-06-2011 14:48:11 ]
The view from nowhere.
pi_98554438
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een leuk verhaal over een meisje in de metro, maar ja echt veel was daar niet gebeurd ze was wel leuk.
Maar je hebt haar wel aangesproken dus?...
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:47:45 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98554669
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Maar je hebt haar wel aangesproken dus?...
Nou zij mij ze wist niet hoe ze op Centraal moest komen.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:49:05 #209
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98554719
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou zij mij ze wist niet hoe ze op Centraal moest komen.
En toen?
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:50:18 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98554781
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En toen?
Heb ik haar verteld hoe ze het best op Centraal moest komen. Ze zag er wel leuk uit had volgens mij net een intakegesprek gehad op mijn school. Meer was het niet, jammer misschien achteraf.
C'est la vie
pi_98554807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Flikker op man, complete debiel. :')

Moeilijk doen over een paar cent terwijl je honderden euro's uitgeeft aan hoertjes. Prioriteiten hoor. Je gaat dat niet omrekenen naar een fucking uurloon omdat je niet aan de lopende band elke vijf seconden brood aan het kopen bent, of wel dan.

Als ik op straat 10 cent vind, ga ik ook niet beweren dat zoiets me maar 2 seconden kostte om op te pakken en dat het op uurbasis me honderden euro's zou opleveren.
Ron Paul 2012
pi_98554844
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Heb ik haar verteld hoe ze het best op Centraal moest komen. Ze zag er wel leuk uit had volgens mij net een intakegesprek gehad op mijn school. Meer was het niet, jammer misschien achteraf.
Jij moest zeker een andere kant op?
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:52:45 #213
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98554904
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jij moest zeker een andere kant op?
Ja eigenlijk wel, ze kon eigenlijk makkelijker met de bus. Maar ze ging met dezelfde metro en is daarna overgestapt.
C'est la vie
pi_98554912
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
(bron: bladzijde 55 van secrets of the alpha male- Carlos Xuma http://www.mediafire.com/?6xx0yjgivmn )
Wat een gelul zeg. Ik zou dat boek maar snel weggooien. :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:53:22 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98554931
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk gaat het helemaal niet om het hebben van een ruggegraat, maar juist om het ontbreken van een ruggegraat?
Nee zeker niet maar creatief om gaan met de situatie.

Haar laten mee helpen met de ketting ondertussen slap lullen klein grapje er bij.

Samen handen wassen als ze weg gaat zeggen dat je het gezellig vond en het vaker moet doen. Tenzij liever een drankje wilt doen. Als ze zegt ja vraag je gewoon brutaal oke leuk wanneer als ze spontaan reageerd vragen naar nummer.

Gebruik maken van de situatie ;)

Dit is 1 van de vele mogelijkheden.
pi_98554952
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee niet echt. Wat een fabeltje is dat. Als de klant een complete idioot is, hoef je daar niks mee te beginnen. Al vaak genoeg gezien.
Ron Paul 2012
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:55:07 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98555005
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee niet echt. Wat een fabeltje is dat. Als de klant een complete idioot is, hoef je daar niks mee te beginnen. Al vaak genoeg gezien.
Complete idioot is wat anders dan om 50 cent korting vragen, ook al vind ik dat nou niet een bedrag om over te gaan zeiken.
C'est la vie
pi_98555110
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Complete idioot is wat anders dan om 50 cent korting vragen, ook al vind ik dat nou niet een bedrag om over te gaan zeiken.
Al zit het wel in de naam verpakt, een supermarkt is geen echte ''markt'' waar je lekker gaat lopen afdingen omdat het gewoon een op winst-beluste corporatie is. Dat doe je daar gewoon niet. Als een product beschadigd is, dan nemen ze dat mee en krijg je een vervanging.

Ook als het om hogere bedragen gaat, moet je een geweldig excuus hebben om iets voor elkaar te krijgen. Genoeg meegemaakt dat 1 of andere buitenlandse mevrouw gelezen dacht te hebben dat er korting zat op een bepaald product, dus ze had te weinig geld bij zich. Die kon fluiten naar haar vensterplant. Niks korting.\

Blijft gewoon fucking sneu, die logica van MLIG, en ik struikel liever over een glijbaan dan dat ik ook maar enigzins mee ga in die onzin van em. Die moet je nooit gelijk geven, dan kom je er nooit meer van af.
Ron Paul 2012
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:58:08 #219
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98555126
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Haar laten mee helpen met de ketting ondertussen slap lullen klein grapje er bij.

Samen handen wassen als ze weg gaat zeggen dat je het gezellig vond en het vaker moet doen. Tenzij liever een drankje wilt doen. Als ze zegt ja vraag je gewoon brutaal oke leuk wanneer als ze spontaan reageerd vragen naar nummer.

Ja ik heb dat soort dingen altijd te laat door. :')

Net zoals met dat meisje uit de metro. Daar denk je achteraf ook van oh ja daar had ik ook iets mee kunnen doen he, want ze was best leuk.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:59:34 #220
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98555190
Herkenbaar. Ik heb zo een hele avond staan ouwehoeren met een vriendin van een kennis. Toen ik terugfietste dacht ik ' wat een lekker ding eigenlijk'. Ze kwam uit Tilburg, nooit meer gezien.
pi_98555261
quote:
Behalve dat ik in de proeftijd zit bij mijn werk en mijn manager het niet kan waarderen wanneer ik 10 minuten naar buiten ga om met een meid te flirten terwijl ik nog andere dingen moest doen... en dat weet die meid trouwens ook. Nee, dit was absoluut geen mogelijkheid tot iets.

Stel ik had gewoon op straat gelopen, dan had je het een mogelijkheid kunnen noemen, maar dan nog had ik het denk ik niet gedaan. Echter, wanneer ik had gezien dat ze de ketting eraf had liggen en ze had me niet aangesproken, dan had ik misschien wel ff polshoogte genomen of ik ergens mee kon helpen. Puur dat ze zoiets vraagt aan een willekeurige voorbijganger, maakt haar voor mij eigenlijk een no-go.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:01:29 #222
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98555273
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Al zit het wel in de naam verpakt, een supermarkt is geen echte ''markt'' waar je lekker gaat lopen afdingen omdat het gewoon een op winst-beluste corporatie is. Dat doe je daar gewoon niet. Als een product beschadigd is, dan nemen ze dat mee en krijg je een vervanging.

ja dat zie ik klanten voor mij weleens doen. dan kijk ik wat het product is wat het kassameisje onhandig naast de kassa zet, of weet ik veel.
en dan als ik aan de beurt ben en ik vind het een interesant product wat ik te duur vind om te kopen voor volle prijs, zeg ik dat ik het wel wil afrekenen en kopen en meenemen als ze er korting op doet.
lukt altijd wel! :D
quote:
Ook als het om hogere bedragen gaat, moet je een geweldig excuus hebben om iets voor elkaar te krijgen. Genoeg meegemaakt dat 1 of andere buitenlandse mevrouw gelezen dacht te hebben dat er korting zat op een bepaald product, dus ze had te weinig geld bij zich. Die kon fluiten naar haar vensterplant. Niks korting.
dus jij hebt gewerkt in een plantenwinkel ? :P
pi_98555308
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat zie ik klanten voor mij weleens doen. dan kijk ik wat het product is wat het kassameisje onhandig naast de kassa zet, of weet ik veel.
en dan als ik aan de beurt ben en ik vind het een interesant product wat ik te duur vind om te kopen voor volle prijs, zeg ik dat ik het wel wil afrekenen en kopen en meenemen als ze er korting op doet.
lukt altijd wel! :D
quote:
dus jij hebt gewerkt in een plantenwinkel ? :P
Nee, je hebt allerlei troep in supermarkten tegenwoordig, waaronder planten en ander tuinafval.
Ron Paul 2012
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:06:52 #224
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98555513
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, je hebt allerlei troep in supermarkten tegenwoordig, waaronder planten en ander tuinafval.
geweldigste gierigheidsverhaal wat ik heb is dat het een paar jaar terug moederdag was.
en toen was ik zo naar de stad gegaan(fiets, goedkoop) en toen zo naar een plantenwinkel met potjes planten gegaan.
ik wilde geen bos bloemen kopen, ik had me zinnen gezet op iets in een pot.

en toen kwam ik daar zo, en ging ik alle potjes met planten bekijken die daar stonden, zoeked naar de goedkoopste was ik.
en toen kwam zo een medewerker vragen of hij me kon helpen, en toen zei ik gewoon van "ja, het is moederdag, wat is de goedkoopste plant die er is"

en dat wist de medewerker niet, omdat mensen niet zo vaak met dat soort vragen komen denk ik ofzo.

dus toen heb ik zelf maar de goedkoopste plant in pot uitgezocht, en alles zelf maar stuk voor stuk bekeken en de prijzen vergeleken.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:09:12 #225
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98555633
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

geweldigste gierigheidsverhaal wat ik heb is dat het een paar jaar terug moederdag was.

Knip
Dit is uitlokking joh :). Dat gaat weer een heel aantal posten aan commentaar opleveren
The view from nowhere.
pi_98555649
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en toen was ik zo naar de stad gegaan(fiets, goedkoop) en toen zo naar een plantenwinkel met potjes planten gegaan.
ik wilde geen bos bloemen kopen, ik had me zinnen gezet op iets in een pot.

en toen kwam ik daar zo, en ging ik alle potjes met planten bekijken die daar stonden, zoeked naar de goedkoopste was ik.
en toen kwam zo een medewerker vragen of hij me kon helpen, en toen zei ik gewoon van "ja, het is moederdag, wat is de goedkoopste plant die er is"

en dat wist de medewerker niet, omdat mensen niet zo vaak met dat soort vragen komen denk ik ofzo.

dus toen heb ik zelf maar de goedkoopste plant in pot uitgezocht, en alles stuk voor stuk bekeken
:')

Had dan een tekening van een bloempot gemaakt. Dan kan je zeggen ''zelfs de bloempotten waren nog best duur, dus ik heb het maar op papier gezet.''

Toppunt van gierigheid. En asocialititus.
Ron Paul 2012
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:10:22 #227
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98555693
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dit is uitlokking joh :). Dat gaat weer een heel aantal posten aan commentaar opleveren
oh dat was niet echt me bedoeling hoor, maar nu het ove rplanten en afdingen en goedkoop gaat, dacht ik daar gewoon weer even aan.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:11:08 #228
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98555734
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

:')

Had dan een tekening van een bloempot gemaakt. Dan kan je zeggen ''zelfs de bloempotten waren nog best duur, dus ik heb het maar op papier gezet.''

Toppunt van gierigheid. En asocialititus.
ja gast, dat werkt toch niet. dan heb je weer boze moeders enzo, die zitten te janken dat het om het gebaar gaat, op de moederdag en blahblabhlahb.
pi_98555839
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja gast, dat werkt toch niet. dan heb je weer boze moeders enzo, die zitten te janken dat het om het gebaar gaat, op de moederdag en blahblabhlahb.
Als het enkel om het gebaar gaat, dan werkt een tekening toch prima? :)
Ron Paul 2012
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:14:24 #230
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98555906
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh dat was niet echt me bedoeling hoor, maar nu het ove rplanten en afdingen en goedkoop gaat, dacht ik daar gewoon weer even aan.
Zwijgen als het graf, MLiG. Foei, jezelf zo als anti-held profileren. Dat doen Alpha mannen natuurlijk niet.
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:21:01 #231
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98556239
een pot met plant geven lijkt een groter gebaar.

het was nou juist de bedoeling van mezelf dat ik toen een "normaal" moederdag cadeau ging geven.

dat het "de goedkoopste was die ik kon vinden" heb ik natuurlijk niet gemeld! dat is niet goed voor de reputatie.
me reputatie in die winkel kon me niet zoveel boeien.(ik zette me over me angsten heen om zosnel mogelijk een willekeurige pot te pakken, en daar weer weg te gaan. ik ging het uitzoeken, en durfde zelfs gewoon normaal te zeggen waar de winkelbediende me mee kon helpen).
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:22:20 #232
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98556310
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
een pot met plant geven lijkt een groter gebaar.

het was nou juist de bedoeling van mezelf dat ik toen een "normaal" moederdag cadeau ging geven.

dat het "de goedkoopste was die ik kon vinden" heb ik natuurlijk niet gemeld! dat is niet goed voor de reputatie.
me reputatie in die winkel kon me niet zoveel boeien.(ik zette me over me angsten heen om zosnel mogelijk een willekeurige pot te pakken, en daar weer weg te gaan. en ging het uitzoeken, en durfde zelfs te zeggen waarmee de winkelbediende me kon helpen).
Dat is wel goed. En wat vond je moeder ervan?
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:28:50 #233
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98556647
quote:

[..]

^O^
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:29:18 #234
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98556674
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Behalve dat ik in de proeftijd zit bij mijn werk en mijn manager het niet kan waarderen wanneer ik 10 minuten naar buiten ga om met een meid te flirten terwijl ik nog andere dingen moest doen... en dat weet die meid trouwens ook. Nee, dit was absoluut geen mogelijkheid tot iets.

Stel ik had gewoon op straat gelopen, dan had je het een mogelijkheid kunnen noemen, maar dan nog had ik het denk ik niet gedaan. Echter, wanneer ik had gezien dat ze de ketting eraf had liggen en ze had me niet aangesproken, dan had ik misschien wel ff polshoogte genomen of ik ergens mee kon helpen. Puur dat ze zoiets vraagt aan een willekeurige voorbijganger, maakt haar voor mij eigenlijk een no-go.
Keer op keer lees ik wel een slap lul verhaal waarom je iets noet gedaan hebt.

Boeit het nou man help gewoon en waag die kans. Probleem is gewoon dat je niet durft.

Puur omdat ze het vraagt aan een willekeurige voorbij ganger....

Nou en! Het is een kans pak de dan als je zo graag een vriendin wilt.

Wat verwacht je nou, dat er op een dag een vroiw voor jouw en alleen jou zit te wachten?

Als je in een kroeg zit en een meisje praat met allemaal mannen en opeens tegen jou. Zeg je dan ook van. Nee met jou praat ik niet, jij praat me elke willekeurige man.

In dat fiets verhaal ben je behulpzaam, lief, spontaan en ondernemend.

Punten die een gemiddelde vrouw leuk vind.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:31:09 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98556789
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is wel goed. En wat vond je moeder ervan?
weet niet meer. blij(omdat ik aan haar gedacht had ofzoiets).

maar de week of 2 weken ervoor had ik nog een enorme preek gekregen.
toen was het de belgische moederdag, en ik wist wel dat nederlandse moederdag eraan ging komen....

en toen was me moeder helemaal panisch dat ik "nieteens een cadeautje voor haar had" en dat ze zich ongewaardeerd voelde, en blahblah huilen.

en toen dacht ik echt zo van : ja wtf, waar heb je het over, waarom dat ineens? dus toen had ik haar maar helemaal laten uitrazen

en toen bleek ze te denken dat het moederdag was en toen was ze gaan huilen en alles.

naja moeilijk te beschrijven.... het was neit dat me moeder labiel leek, en ze was ook niet boos op me(dat zijn ze nooit).... ze was meer teleurgesteld, omdat ze altijd hopen dat ik aan dat soort dingen uit mezelf denk.
maar ik had er al aan gedacht, en toen had ik zo heel droog gezegd van: het is helemaal geen moederdag, rot op.
en toen ahd ik haar weer even laten verder razen en toen was ik maar weggegaan en even voor de zekerheid gekeken, en toen zag ik dat het de BELGISCHE moederdag was.

en toen had ik zo uitgelegd van dat het nog helemaal geen moederdag was(Waar zij het over had). en dat ze alles weer fout had gezien op kalenders omdat het belgische moederdag was....

en toen had ik uitgelegd dat ik dingen beter inzag dan haar, en dat ze voortaan niet meer moest denken dat ik dingen vergeet, en dat ik nooit wat fout doe, omdat zij degeen is die alles fout doet.

dus toen 2 weken erna gaf ik dat cadeau(die plant in pot), met de boodschap dat het NU WEL moederdag was.

en toen was ze blij ofzoiets.

ik let er niet zo op, ik geef helemaal niets om me ouders.

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-06-2011 15:39:28 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:32:33 #236
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98556848
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Boeit het nou man help gewoon en waag die kans. Probleem is gewoon dat je niet durft.

Wat verwacht je nou, dat er op een dag een vroiw voor jouw en alleen jou zit te wachten?

Als je in een kroeg zit en een meisje praat met allemaal mannen en opeens tegen jou. Zeg je dan ook van. Nee met jou praat ik niet, jij praat me elke willekeurige man.

Of hij kan geen ketting ophangen. _O-

Ik had ook nee gezegd gewoon omdat ik het niet kan. En als ik het wel kon ligt het puur aan de toon waarop je ze het vraagt.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:36:10 #237
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98557042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

weet niet meer. blij(omdat ik aan haar gedacht had ofzoiets).

maar de week of 2 weken ervoor had ik nog een enorme preek gekregen.
toen was het de belgische moederdag, en ik wist wel dat nederlandse moederdag eraan ging komen....

en toen was me moeder helemaal panisch dat ik "nieteens een cadeautje voor haar had" en dat ze zich ongewaardeerd voelde, en blahblah huilen.

en toen dacht ik echt zo van : ja wtf, waar heb je het over, waarom dat ineens? dus toen had ik haar maar helemaal laten uitrazen

en toen bleek het belgische moederdag te zijn, en had zij het door elkaar gehaald.
toen was ze gaan huilen en alles.

naja moeilijk te beschrijven.... het was neit dat me moeder labiel leek, en ze was ook niet boos op me(dat zijn ze nooit).... ze was meer teleurgesteld, omdat ze altijd hopen dat ik aan dat soort dingen uit mezelf denk.
maar ik had er al aan gedacht, en toen had ik zo heel droog gezegd van: het is helemaal geen moederdag, rot op.
en toen ahd ik haar weer even laten verder razen
en toen had ik zo uitgelegd van dat het nog helemaal geen moederdag was(Waar zij het over had). en dat ze alles weer fout had gezien op kalenders omdat het belgische moederdag was....

en toen had ik uitgelegd dat ik dingen beter inzag dan haar, en dat ze voortaan niet meer moest denken dat ik dingen vergeet, en dat ik nooit wat fout doe, omdat zij degeen is die alles fout doet.

Je moeder kan er ook wat van. Zo is je plant cadeau wel een moetje geworden. Je hebt je taak vervolgens wel volbracht.
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:39:12 #238
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98557215
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Of hij kan geen ketting ophangen. _O-

Ik had ook nee gezegd gewoon omdat ik het niet kan. En als ik het wel kon ligt het puur aan de toon waarop je ze het vraagt.
Eerst onderhandelen over de prijs in natura :7 .
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:43:33 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98557446
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Eerst onderhandelen over de prijs in natura :7 .
Zal ik voortaan doen.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:49:09 #240
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98557776
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Zal ik voortaan doen.
ik denk niet dat je dat moet doen.

ik weet ook niet zo goed wat wel trouwens, maar:

1. je moet haar in ieder geval helpen. haar niet helpen is kansloos.

2. je kan beter niet als een kwijlende jongen, meteen als een "Afc" (pua term) alles voor haar gaan doen.

3. meteen eerst serieus onderhandelen over de prijs in natura is niet slim(ik denk dat we dat al allemaal kunnen inzien)

4. op een flirterige manier manier dat als een grapje zeggen kan je beter ook niet doen, want ze heeft nog geen attraction kunnen opbouwen voor jou....
behalve dan " het is een jongen die me wil helpen" (waar er duizenden van rondlopen) vind ze helemaal niets van je.

wat bijvoorbeeld hierboven al gepost is, is best een slimme move. dat was haar gaan helpen, maar dan haar het zelf te laten doen en alleen uitleggen hoe je het doet.

dan kom je niet over als een afc die meteen heel ze handen wil vuilmaken omdat een onbekend persoon met tieten dat aan hem vraagt.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:51:17 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98557902
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik denk niet dat je dat moet doen.

ik weet ook niet zo goed wat wel trouwens, maar:

1. je moet haar in ieder geval helpen. nee zeggen en weglopen dan ben je kansloos

2. je kan beter niet als een kwijlende jongen, meteen als een "Afc" (pua term) alles voor haar gaan doen.

3. meteen eerst serieus onderhandelen over de prijs in natura is niet slim(ik denk dat we dat al allemaal kunnen inzien)

4. op een flirterige manier manier dat als een grapje zeggen kan je beter ook niet doen, want ze heeft nog geen attraction kunnen opbouwen voor jou....
behalve dan " het is een jongen die me wil helpen" (waar er duizenden van rondlopen) vind ze helemaal niets van je.

wat hierboven al gepost is bijvoorbeeld , is het best een slimme move om haar te gaan helpen, maar dan haar het zelf te laten doen en alleen uit te leggen hoe je het doet.

dan kom je niet over als een afc die meteen heel ze handen wil vuilmaken omdat een onbekend persoon met tieten dat aan hem vraagt.
Het was sarcasme jongen, het was sarcasme. ;(

Ik ga toch niet zeggen als een meisje de weg vraagt zeggen, zuig jij mijn pik dan vertel ik waar je moet zijn? ;(
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:52:10 #242
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98557955
@heloef

Ze zag die zin ongetwijfeld niet aankomen...
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:57:52 #243
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98558267
Maar dat fiets verhaal is wel een mooi voorbeeld dat veel mensen afwachten ipv actie ondernemen.

En ze allemaal vreemde dingen bedenken waarom ze geen actie ondernemen :D
pi_98558440
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

He? Heb je wel de juiste persoon voor je? Ik ben helemaal niet op zoek naar een vriendin en ik heb ook niet echt overdreven problemen met het niet durven actie te ondernemen. Ik ben het echter wel eens met de kern van je verhaal, als je iets wil moet je de kansen grijpen; en dat doe ik ook ;).
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:04:17 #245
238453 hasjman
utter madness
pi_98558572
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:57 schreef ook_gek het volgende:
Maar dat fiets verhaal is wel een mooi voorbeeld dat veel mensen afwachten ipv actie ondernemen.

En ze allemaal vreemde dingen bedenken waarom ze geen actie ondernemen :D
Weet je hoe super smerig je handen daarvan worden? Dit heb ik een paar keer 's ochtends gehad, en nadat de ketting weer op je fiets zit zijn je handig echt helemaal zwart. Zou de zelfde reactie hebben hoor, laat dat wijf het lekker zelf doen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:04:57 #246
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98558625
quote:
9s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Het was sarcasme jongen, het was sarcasme. ;(

Ik ga toch niet zeggen als een meisje de weg vraagt zeggen, zuig jij mijn pik dan vertel ik waar je moet zijn? ;(
dan heb ik jou en deelnemer onderschat, omdat het voor sommigen leken wel als goed versieradvies kan klinken
pi_98558750
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
dan heb ik jou en deelnemer onderschat, omdat het voor sommigen leken wel als goed versieradvies kan klinken
Jij hebt geen versieradvies nodig, maar een psycholoog.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:12:00 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98559005
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

He? Heb je wel de juiste persoon voor je? Ik ben helemaal niet op zoek naar een vriendin en ik heb ook niet echt overdreven problemen met het niet durven actie te ondernemen. Ik ben het echter wel eens met de kern van je verhaal, als je iets wil moet je de kansen grijpen; en dat doe ik ook ;).
oh krijg nou wat dan zit ik fout ja :D mijn fout :P
Maar gaat om de kern van het verhaal inderdaad ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef hasjman het volgende:

[..]

Weet je hoe super smerig je handen daarvan worden? Dit heb ik een paar keer 's ochtends gehad, en nadat de ketting weer op je fiets zit zijn je handig echt helemaal zwart. Zou de zelfde reactie hebben hoor, laat dat wijf het lekker zelf doen.
Stel je niet aan man, zijn wel meer dingen die vies zijn. Je gaat er echt niet dood aan.

quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Jij hebt geen versieradvies nodig, maar een psycholoog.
Whehe mijn gedachte!
pi_98559154
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Niks tegenstrijdig.

Hij was al redelijk gelukkig en toen kreeg hij een vriendin nou daar wordt je gelukkiger van. Dat is logisch. Wat benzin echter denkt is dat een vriendin hem in een klap gelukkig gaat maken. Nou niemand zit daar op te wachten. Op een depressieve vent die je nog gelukkig moet maken.
Ik was alleen niet al redelijk gelukkig. Verre van, zelfs. Maargoed.
pi_98559208
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
Stel je niet aan man, zijn wel meer dingen die vies zijn. Je gaat er echt niet dood aan.
Ik koop meestal een nieuwe fiets voor 5 euro op het station als er iets aan kapot is, zelfs al is het maar een lekke band. Ik heb wel vaker een band vervangen vroeger, maar ik vind het gewoon zo'n vervelend werk. Doe mij maar een auto eigenlijk; daar is veel minder vaak wat aan, en als er wat aan is breng je hem gewoon weg.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:17:10 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98559279
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Hoe stond je er op dat moment voor dan?
C'est la vie
pi_98559306
quote:

[..]

Er zijn geen vaste regels; natuurlijk kun je een vriendin krijgen wanneer je ongelukkig bent en daarvan gelukkig worden. Waar het om draait is dat je je kansen op succes met vrouwen vergroot wanneer je goed in je vel zit.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:21:09 #253
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98559472
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik koop meestal een nieuwe fiets voor 5 euro op het station als er iets aan kapot is, zelfs al is het maar een lekke band. Ik heb wel vaker een band vervangen vroeger, maar ik vind het gewoon zo'n vervelend werk. Doe mij maar een auto eigenlijk; daar is veel minder vaak wat aan, en als er wat aan is breng je hem gewoon weg.
Ik heb niet eens een fiets ik pak er gewoon 1 :D
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:22:15 #254
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98559523
Een vrouw is de sleutel tot al het geluk van de wereld, dat weet toch iedereen? Zonder een vrouw ben je miserabel.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:23:19 #255
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98559572
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

gast echt wat is dat voor instelling
-fietsen kopen voor 5 euro vlakbij stations... ik weet het niet hor maar het klinkt nogal ......
-als iets kapot is is dat vervelend werk ( moet je maar handiger zijn, zodat het minder moeite kost, of je moet er maar wat meer voor over hebben, echt wtf)
-een auto breng je weg als er iets anders moet gebeuren dan tanken (ik neem aan dat je tanken nog wel netaan zelf dan wilt doen....Echt wtf ,alles zelf natuurlijk doen! weet je wat iets LATEN doen KOST)

en ook dat gedoe eerder al over dat HEEL je handen vies zouden worden. als je beetje handig bent(hangt van de fiets en alles af), maar dan doe je dingen die kracht kosten met je schoenzool, en doe je de ketting aanraken met 3 vingers ofzoiets, van 1 hand.

daar worden niet je "hele handen" helemaal vies en zwart van. alleen een paar vingertoppen van 1 hand....

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:17 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Er zijn geen vaste regels; natuurlijk kun je een vriendin krijgen wanneer je ongelukkig bent en daarvan gelukkig worden. Waar het om draait is dat je je kansen op succes met vrouwen vergroot wanneer je goed in je vel zit.
daar ben ik het weer compleet mee eens. gelukkig maar, want allemaal dom gedoe vind ik jullie visie op fietsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-06-2011 16:29:22 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:23:27 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98559576
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Een vrouw is de sleutel tot al het geluk van de wereld, dat weet toch iedereen? Zonder een vrouw ben je miserabel.
Nee ben miserabel vanwege wat anders, dat gaat geen enkele vrouw kunnen oplossen.
C'est la vie
pi_98560055
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
gast echt wat is dat voor instelling
-als iets kapot is is dat vervelend werk ( moet je maar handiger zijn, zodat het minder moeite kost, of je moet er maar wat meer voor over hebben, echt wtf)
-een auto breng je weg als er iets anders moet gebeuren dan tanken (ik neem aan dat je tanken nog wel netaan zelf dan wilt doen....Echt wtf ,alles zelf natuurlijk doen! weet je wat iets LATEN doen KOST)
Haha, ik laat idd zoveel mogelijk doen en ik ben ook best bereid daar gewoon geld voor te betalen. Mijn visie over het algemeen is meer zo dat mijn tijd een meer beperkende factor is in het leven dan geld; dus ik laat dingen die ik niet graag doe makkelijk uitbesteden.
pi_98560095
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe stond je er op dat moment voor dan?
Niet goed. Deed echt niks op school, had er gewoon de motivatie totaal niet voor. Voelde me verder constant onwijs klote om een bepaald meisje (een van de beste vriendinnen van t meisje dat mn gf zou worden), en had gewoon onwijs weinig zelfvertrouwen. Echt heel erg weinig. Was een compleet ander persoon dan ik nu ben. Mja en toen ik die relatie kreeg was ik opeens fucking zelfverzekerd. Meisjes gaven me aandacht - mooie meisjes. De school hottie flirtte bijv. met me, lol. Verder liet ik niemand me meer iets zeggen. Alle kritiek gleed zo van me af. Mensen die me vroeger als pispaaltje gebruikt hadden had ik een houding tegen van what now bitches? Qua cijfers ging t ook top; beste van mn klas.
Maarja, dat stortte weer net zo hard allemaal in toen die relatie minder en uiteindelijk over ging (kwas overigens wel zelf degene die t uitmaakte).
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:34:43 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98560151
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Niet goed. Deed echt niks op school, had er gewoon de motivatie totaal niet voor. Voelde me verder constant onwijs klote om een bepaald meisje (een van de beste vriendinnen van t meisje dat mn gf zou worden), en had gewoon onwijs weinig zelfvertrouwen. Echt heel erg weinig. Was een compleet ander persoon dan ik nu ben. Mja en toen ik die relatie kreeg was ik opeens fucking zelfverzekerd. Meisjes gaven me aandacht - mooie meisjes. De school hottie flirtte bijv. met me, lol. Verder liet ik niemand me meer iets zeggen. Alle kritiek gleed zo van me af. Mensen die me vroeger als pispaaltje gebruikt hadden had ik een houding tegen van what now bitches? Qua cijfers ging t ook top; beste van mn klas.
Maarja, dat stortte weer net zo hard allemaal in toen die relatie minder en uiteindelijk over ging (kwas overigens wel zelf degene die t uitmaakte).
Het Eric Forman effect dus.
C'est la vie
pi_98560152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:17 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee, duidelijk idd. Lees mn vorige post maar. :P
pi_98560222
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Het Eric Forman effect dus.
T is Foreman. :P Maar verder: als jij t zegt :D
pi_98560260
Nog iemand plannen om uit te gaan vanavond trouwens?
pi_98560287
Oh wacht nee toch Forman geloof ik. Nu word ik para. Wacht, brb.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:37:31 #264
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98560297
Bijna weekend *O*
pi_98560434
Eh fuck off, eric foreman is natuurlijk die van house. Kunnen ze zelf geen namen verzinnen daar in de us? Lol

Erge is ook datk van zowel that 70s show als house alle afleveringen heb gezien :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:42:17 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98560491
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

T is Foreman. :P Maar verder: als jij t zegt :D
Nou het verhaal komt goed overheen toch? :P

Jongen met weinig zelfvertrouwen krijgt opeens een vriendin, krijgt opeens zelfvertrouwen durft zich te verweren tegen zijn vader. Onderneemt meer dingen durft meer dingen enz.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:47:35 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98560705
Maar ik ben er wel van overtuigd dat voor sommige mensen een vriendin problemen zou oplossen (qua lef, zelfvertrouwen dat soort dingen). Voor sommigen zeker niet zoals benzin en MLIG met serieuze gedrag problemen.

Voor mij zou een vriendin ook niet echt helpen aangezien mijn gevoelens nog al van hot naar her gaan en ik een beetje in de knoop zit daarmee.
C'est la vie
pi_98560724
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou het verhaal komt goed overheen toch? :P

Jongen met weinig zelfvertrouwen krijgt opeens een vriendin, krijgt opeens zelfvertrouwen durft zich te verweren tegen zijn vader. Onderneemt meer dingen durft meer dingen enz.
Nja, bij hem had dat er imo vrij weinig mee te maken. Was imo meer dat ie ouder werd etc gewoon. Dat is iig mijn mening na het zien van alle episodes :P was bij hem ook vrij geleidelijk, die verandering. Bij mij was t kinda van de ene op de andere dag. Sorta.
pi_98560804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
Maar ik ben er wel van overtuigd dat voor sommige mensen een vriendin problemen zou oplossen (qua lef, zelfvertrouwen dat soort dingen). Voor sommigen zeker niet zoals benzin en MLIG met serieuze gedrag problemen.

Voor mij zou een vriendin ook niet echt helpen aangezien mijn gevoelens nog al van hot naar her gaan en ik een beetje in de knoop zit daarmee.
Maar dan is het nog steeds maar een tijdelijke oplossing :P

Overigens durfde ik tegenover mn ouders altijd al wel voor mezelf op te komen. Heb je ook niet echt zelfvertrouwen voor nodig imo.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:54:56 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98560940
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:50 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Maar dan is het nog steeds maar een tijdelijke oplossing :P

Overigens durfde ik tegenover mn ouders altijd al wel voor mezelf op te komen. Heb je ook niet echt zelfvertrouwen voor nodig imo.
Denk ik ook, ik denk dat ik ook wel een ego-boostje zou krijgen als ik een vriendin had. Maar niet dat ik opeens heel veel vrolijker of wat dan ook zo worden want ik ben niet zo'n depri type.

Al voel ik me op dit moment al niet echt heel lekker, dus ook al zou er nu een vriendin komen is die net zo snel weg.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:08:06 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98561411
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef Axel1988 het volgende:
Eet een koe gras?

Natuurlijk ga ik vanavond uit, vrijdag en zaterdag ook! Zondag terrassen!
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:38:26 #272
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98562499
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef Axel1988 het volgende:
Alleen? ;(

Waarschijnlijk wordt het bankhangen bij vrienden :P
Wel zin weer keer te daten ofzo. :9

SPOILER
pi_98562673
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Alleen? ;(

Waarschijnlijk wordt het bankhangen bij vrienden :P
Wel zin weer keer te daten ofzo. :9

SPOILER
Ik voel me geroepen, allen niet met jou :').
Morgen ben ik weer een week niet naar college geweest :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:44:50 #274
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98562704
Ik heb ook wel zin in een parkhangdate.
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:53:44 #275
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98563017
* ook_gek gaat met genoeg vrouwen op stap dit weekend :D
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:54:23 #276
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98563042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik voel me geroepen, allen niet met jou :').
Morgen ben ik weer een week niet naar college geweest :P
Jammer ;(

SPOILER
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:54:56 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98563064
Ik ben zeker de enige die nergens zin in heeft? :P
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:59:39 #278
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98563250
Dat mag hoor heloef, het mag.
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:03:01 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98563378
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat mag hoor heloef, het mag.
Begin me langzaam net benzin en MLIG te voelen door die verliefdheid. Nergens zin in, hoop dat het snel overwaait maar het duurt me na al veel te lang. Het is tijd dat het eens overwaait verdomme.
C'est la vie
pi_98564072
quote:

[..]

Hoe had je haar ontmoet?
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:18:58 #281
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98564087
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Begin me langzaam net benzin en MLIG te voelen door die verliefdheid. Nergens zin in, hoop dat het snel overwaait maar het duurt me na al veel te lang. Het is tijd dat het eens overwaait verdomme.
Juist dingen ondernemen, raak je dat gevoel kwijt. :)

Zo :o was even fotos aan het beoordelen op paiq, zit me toch leuke dame tussen O+
pi_98564106
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Inderdaad. Onredelijke klanten zijn zeker niet koning.
pi_98564212
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
Afdingen in de supermarkt...ik zie het helemaal voor me. :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:24:42 #284
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98564335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lol dat is wel kansloos :')
Bij duurdere aankopen kan ik het me nog voorstellen maar daar :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:28:49 #285
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98564513
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij ging voor de 'laatste dag' korting. In sommige supermarkten wordt alles, dat over de houdbaarheidsdatum heen dreigt te gaan, met korting verkocht. Deze producten worden voorzien van een stikker. Maar ze vergeten er vast ook wel eens een paar. Kun je er toch om vragen.
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:30:33 #286
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98564603
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Juist dingen ondernemen, raak je dat gevoel kwijt. :)

Zo :o was even fotos aan het beoordelen op paiq, zit me toch leuke dame tussen O+
Tsja wat he en denken doe ik toch wel aan haar, maar ik ga jullie niet meer lastig vallen met mijn wijvengezeik over Gerrie en mijn gevoelens voor haar. Ik ga even wat lopen.
C'est la vie
pi_98564604
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Uhhh.....nee.
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:34:03 #288
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98564769
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Tsja wat he en denken doe ik toch wel aan haar, maar ik ga jullie niet meer lastig vallen met mijn wijvengezeik over Gerrie en mijn gevoelens voor haar. Ik ga even wat lopen.
Ze is leuker dan gerrie! :@

Heb er verder geen problemen mee hoor als je het erover hebt :)
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:35:29 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98564828
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:34 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ze is leuker dan gerrie! :@

Heb er verder geen problemen mee hoor als je het erover hebt :)
Met ze heb ik het over Gerrie he. Want mijn gevoelens zijn nogal op hol geslagen de afgelopen weken. :')
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:43:24 #290
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98565163
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:30 schreef heloef het volgende:

[..]

:D helemaal uitgeschakkeld door je verliefdheid op Geraldine Kemper :D.

|:( Vergeet Gerrie. Je moest nog een kleine reunie organiseren met o.a. Daisy (mijn favoriete in deze). Je hebt je middelbare school crush al een jaar niet gezien en je kunt haar nu gemakkelijk anders benaderen (als vrouw ipv vriend). Op de reunie kom je er wel achter of ze al een vriendje heeft en zo niet, kun je daarna met haar daten/uitgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 23-06-2011 19:18:02 ]
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:43:57 #291
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98565188
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Met ze heb ik het over Gerrie he. Want mijn gevoelens zijn nogal op hol geslagen de afgelopen weken. :')
Ze, paiq foto mevrouw ;)

Ga dan ook niet zitten nadenken en niks doen, maakt het alleen maar erger.
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:49:46 #292
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98565467
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ze, paiq foto mevrouw ;)

Ga dan ook niet zitten nadenken en niks doen, maakt het alleen maar erger.
Shit, dat wordt vakantiewerk.
The view from nowhere.
pi_98565586
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe had je haar ontmoet?
School. :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:04:10 #294
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98566082
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:18 schreef S95Sedan het volgende:

Al contact gezocht?
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:04:21 #295
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98566093
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Shit, dat wordt vakantiewerk.
Huh?
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:04:56 #296
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98566119
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Al contact gezocht?
Uiteraard ;) O+

Snel uitgelogd nu, straks reageert ze, weet ik niet wat ik moet zeggen :D :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:09:23 #297
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98566326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uiteraard ;) O+

Snel uitgelogd nu, straks reageert ze, weet ik niet wat ik moet zeggen :D :P
Niet doen joh. Probeer je er doorheen te kletsen. Denk aan Ook_gek. Probeer haar op een nonchalante manier erin te luizen, maw maak gewoon een praatje.
The view from nowhere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:10:37 #298
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98566383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Niet doen joh. Probeer je er doorheen te kletsen. Denk aan Ook_gek. Probeer haar er op een nonchalante manier erin te luizen, maw maak gewoon een praatje.
Snap ik wel maar moet nog even eten en weet uberhaupt niet of ze wel reageert. Dus even afwachten ;)

Dat sowieso, komt goed :)
pi_98566398
Eén van de weinige van Green Day die ik kan waarderen!
Hieraan moest ik denken toen ik dit deel van de reeks las.

Succes Heloef!

[ Bericht 2% gewijzigd door greatjob op 23-06-2011 19:17:11 ]
pi_98567156
en
pi_98567168
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')