abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98533336

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Ron Paul 2012
pi_98533353
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
Maar zullen zulke mensen er daadwerkelijk zijn, die je WILLEN naaien? Lijkt me niet, wat is daar nou leuk aan?
Leedvermaak....
pi_98533357
quote:
Maar zullen zulke mensen er daadwerkelijk zijn, die je WILLEN naaien? Lijkt me niet, wat is daar nou leuk aan?
Nigerianen, man.

Ze zitten zelfs op marktplaats.
Ron Paul 2012
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:46:17 #4
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98533381
quote:
Dat heeft verschillende redenen. Het kan bijvoorbeeld zijn voor eigen gewin, eigen status in een groep, omdat ze vroeger ook genaaid zijn of omdat zij daar een goed gevoel van krijgen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_98533400
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Met een groot deel gelegenheidsnaaiers zul je het toch moeten stellen in je leven en die moet je gewoon geen ruimte geven je te naaien. Maar je kunt het je niet permitteren die mensen op de afvalhoop te gooien en dit uit te stralen. En je moet beseffen dat je weleens een nietnaaier aanziet voor een gelegenheidsnaaier of andersom. Dus je krijgt onherroepelijk een keer de deksel op de neus.
Misschien zit het in mijn karakter, maar dit soort gelegenheidsnaaiers kunnen lekker opflikkeren uit mijn leven. Ben geen kinderspeeljuf! :P

quote:
Ja, denk bijvoorbeeld aan oplichters
pi_98533406
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leedvermaak....
Dat is het mooiste vermaak
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:46:52 #7
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98533429
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

dat betekend nog steeds niet dat ik het terug ga lezen :D
Kut, dat werkt dus ook niet ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98533452
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In sommige programma's vind ik het leuk, maar alleen omdat het leed vrijwillig is.
pi_98533505
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vind ik niet. Ik zie daar de grap gewoon niet van in, tenzij iemand die aan 't lijden is, er zelf plezier aan heeft iemand te zien lijden. Dan vind ik 't wel weer leuk.

Ik ga zo misschien even (eventjes maar hoor!! :P ) LotR opzetten :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:48:07 #10
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98533535
@ magnetronkoffie

Een gelegenheidsnaaier naait je doorgaans niet en is ook niet bewust bezig je te naaien, maar zal niet aarzelen als het moet. Het is net als dieven. Hoeveel wordt er wel niet gejat op verenigingen? die mensen gaan ook niet de deur uit om de schoenen van Klaas te stelen. Maar als de gelegenheid zich voordoet.
pi_98533563
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kut, dat werkt dus ook niet ;(

SPOILER
Wel ietsje maar nog een beetje sloom en futloos, morgen wil ik weer proberen echt te eten want de beschuitjes en soep komen mijn neus uit .
pi_98533576
De meeste mensen zijn gelegenheidsnaaiers.
pi_98533635
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wel ietsje maar nog een beetje sloom en futloos, morgen wil ik weer proberen echt te eten want de beschuitjes en soep komen mijn neus uit .
Moet ik een fruitmand sturen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98533652
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
@ magnetronkoffie

Een gelegenheidsnaaier naait je doorgaans niet en is ook niet bewust bezig je te naaien, maar zal niet aarzelen als het moet. Het is net als dieven. Hoeveel wordt er wel niet gejat op verenigingen? die mensen gaan ook niet de deur uit om de schoenen van Klaas te stelen. Maar als de gelegenheid zich voordoet.
Het maakt mij niet uit of iemand bewust of onbewust mij zal naaien vroeger of later. Bij mij is het "Hij/zij gaat me naaien? D'r uit!".

Waarom zou ik in godsnaam met iemand in zee willen gaan die me toch gaat naaien?
pi_98533697
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Moet ik een fruitmand sturen?
Dat is lief maar nee dank je zo erg is het ook weer niet
pi_98533717
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Precies!

En de positieve uitzonderingen hier op moet je eruit zien te filteren ;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:50:04 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98533724
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
:{w :(

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Klote ;( :*
Misschien door de soep enzo juist wat steviger eten, meer energie ;)
pi_98533809
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nigerianen, man.

Ze zitten zelfs op marktplaats.
Ik ken zulke. Maar oplichterij bedoel ik niet joh, daar is namelijk een reden voor: geld.

Ik bedoel bijv. op het werk. Zelf had ik op mijn stage ook een man van notabene in de 40 die mij ALTIJD probeerde te kleineren. Altijd vervelende dingen zeggen. Alles wat ik deed was fout. Over mij praten naar andere collega's + mijn stagebegeleider. Negatieve dingen, dingen die niet klopten, om mij te naaien. Eén keer uitgevallen tegen mij (dat ik niks ben, echt). Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke dingen doet uit leedvermaak. Meer omdat iemand niet spoort. Mijn stagebegeleider toen wel, die heeft er ook voor gezorgd dat die man geen vast contract meer kreeg en alles. :o
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:51:19 #19
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98533827
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit of iemand bewust of onbewust mij zal naaien vroeger of later. Bij mij is het "Hij/zij gaat me naaien? D'r uit!".

Waarom zou ik in godsnaam met iemand in zee willen gaan die me toch gaat naaien?
Je herkent een gelegenheidsnaaier niet, dat kan ook een vriend zijn. Meeste mensen zijn gelegenheidsnaaiers ook en veel daarvan komen nooit in de positie om je te naaien uberhaupt. Maar zoals je vrienden maar op 1 hand kan tellen, kun je ook nietnaaiers op een hand tellen, echte vijanden overigens ook.
pi_98533888
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik ken zulke. Maar oplichterij bedoel ik niet joh, daar is namelijk een reden voor: geld.

Ik bedoel bijv. op het werk. Zelf had ik op mijn stage ook een man van notabene in de 40 die mij ALTIJD probeerde te kleineren. Altijd vervelende dingen zeggen. Alles wat ik deed was fout. Over mij praten naar andere collega's + mijn stagebegeleider. Negatieve dingen, dingen die niet klopten, om mij te naaien. Eén keer uitgevallen tegen mij (dat ik niks ben, echt). Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke dingen doet uit leedvermaak. Meer omdat iemand niet spoort. Mijn stagebegeleider toen wel, die heeft er ook voor gezorgd dat die man geen vast contract meer kreeg en alles. :o
Het is niet alleen leedvermaak:

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat heeft verschillende redenen. Het kan bijvoorbeeld zijn voor eigen gewin, eigen status in een groep, omdat ze vroeger ook genaaid zijn of omdat zij daar een goed gevoel van krijgen.
pi_98533909
Ik vind het het een beetje wantrouwig allemaal klinken, heb zelf genoeg meegemaakt en ik vind het juist minder als je van het slechte uitgaat.
Mijn ervaring is juist dat sommige mensen juist meevallen. En ik denk dat je uiteindelijk jezelf er mee hebt als je wantrouwig bent
pi_98533916
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
@ magnetronkoffie

Ik denk dat je bij gelegenheidsnaaiers meer moet denken aan mensen die bijvoorbeeld gaan solliciteren op de functie waar jij op uit bent, wetende dat jij het echt heel graag wilt of nodig hebt, en dan de baan nog krijgt ook. Mensen kiezen uiteindelijk altijd voor zichzelf. En dat is maar goed ook. Maar dat maakt hen in jouw ogen dan wel een naaier. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_98533926
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je herkent een gelegenheidsnaaier niet, dat kan ook een vriend zijn. Meeste mensen zijn gelegenheidsnaaiers ook en veel daarvan komen nooit in de positie om je te naaien uberhaupt. Maar zoals je vrienden maar op 1 hand kan tellen, kun je ook nietnaaiers op een hand tellen, echte vijanden overigens ook.
Ja maar wat is het nut ervan om vrienden van je te naaien?
pi_98533950
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

En ik zeg dat je ze dus wel kunt herkennen. Schade en schande, en een kleine portie "goed patronen kunnen herkennen" ;)

En letten op lichaamstaal, hoe iemands stem klinkt, hoe hij/zij eruit ziet en zichzelf beschrijft, hoe iemand over anderen praat.

Ik heb een beetje een neusje gekregen voor naaiers
pi_98533951
Ik vind het moeilijk om op jullie te reageren omdat jullie best wel hard zijn. Dat vind ik jammer, maar misschien begrijp ik het wel een beetje.

Jullie missen hoe moeilijk het voor me is, waarom hulp zoeken geen optie voor me is en wat ik heb meegemaakt. En daardoor kom ik over alsof ik niet luister.

Ik probeer echt in elk geval mijn best te doen om een goed mens te zijn, zelfs al pak ik dat helemaal niet zo goed aan.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef Geerd het volgende:

Damn jonguh hoe oud ben je?
21.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:52 schreef Mpj het volgende:
Waarom ga je niet hulp zoeken i.p.v. hier ellenlange verhalen typen, die je beter kan sturen naar een psycholoog.
Omdat ik mijn redenen heb om niets (meer) te maken te willen hebben met psychologen. Ik heb dar jaren geleden een paar keer in topics meer over verteld, maar niemand lijkt echt de redenen te snappen waarom ik dat niet wil.

Geloof in elk geval maar dat ik mijn redenen heb :)

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
@benzin:
Alleen jij kan er verandering in brengen, iedereen heeft dingen meegemaakt die hem/haar gevormd hebben toe wie ze zijn. Maar moet je je er dan maar bij neerleggen?
Tuurlijk moet je jezelf daar niet bij neerleggen. Maar het heeft me wel gemaakt tot wie ik ben en ik heb er nog steeds last van. Het is behoorlijk lastig om iets wat zo ingesleten is te veranderen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef Wanderingwhy het volgende:
Dus Benzin is geen troll?

(Sorry Benzin, maar met zo'n instelling neemt niemand je serieus :') )
Als je dat denkt moet je maar terugkijken/teruglezen. Niemand verzint voor de lol zoiets.
pi_98533994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is niet alleen leedvermaak:

[..]

Maar het was gemeen. En die man won er niks mee, schoot er ook niks mee op. Wss gaf het hem een goed gevoel dan.
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:53:49 #27
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98534025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het het een beetje wantrouwig allemaal klinken, heb zelf genoeg meegemaakt en ik vind het juist minder als je van het slechte uitgaat.
Mijn ervaring is juist dat sommige mensen juist meevallen. En ik denk dat je uiteindelijk jezelf er mee hebt als je wantrouwig bent
Zelf ook genoeg meegemaakt vroeger, vertrouwen in mensen is aardig weg. Niet dat ik niet voor dingen opensta hoor, zeker niet. Maar ik denk wel 2 keer na.
pi_98534026
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
Dat herken ik wel, heb het wel vaker meegemaakt dat ik iemand zag en dacht "wtf?" maar na betreffende persoon aangesproken te hebben was daar meestal wel een reden voor
pi_98534043
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef Mpj het volgende:

[..]

Maar het was gemeen. En die man won er niks mee, schoot er ook niks mee op. Wss gaf het hem een goed gevoel dan.
Ja, misschien was die man zelf heel onzeker en voelde hij zich beter door anderen te kleineren.

Of het gevoel van macht.
pi_98534094
Vertrouwen moet je verdienen
14 SHADES OF GREY
pi_98534145
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef Mpj het volgende:

[..]

Het patroon is AL-TIJD het zelfde, alleen wat de ander VAN JOU wilt hebben verschilt ;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:55:30 #32
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98534161
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En ik zeg dat je ze dus wel kunt herkennen. Schade en schande, en een kleine portie "goe patronen kunnen herkennen" ;)

En letten op lichaamstaal, hoe iemands stem klinkt, hoe hij/zij eruit ziet en zichzelf beschrijft, hoe iemand over anderen praat.

Ik heb een beetje een neusje gekregen voor naaiers
Je leert de echte naaiers kennen, maar de gelegenheidsnaaiers niet allemaal hoor. Ik waardeer echter de frisse moed. Het leven heeft de neiging om je ondanks ervaring te blijven verbazen hoor. enige dat je leert is beter met deze veranderingen om te gaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef Mpj het volgende:

Ja maar wat is het nut ervan om vrienden van je te naaien?
Er zelf beter aan worden.

Ik vind een sollicitatie overigens een slecht voorbeeld van naaien. Ik vind naaien wel echt iemand iets aan doen. Sollicitatie is nog fair game, tenzij je vantevoren lulverhalen verspreid over de andere sollicitant.
pi_98534182
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef benzin het volgende:

Omdat ik mijn redenen heb om niets (meer) te maken te willen hebben met psychologen. Ik heb dar jaren geleden een paar keer in topics meer over verteld, maar niemand lijkt echt de redenen te snappen waarom ik dat niet wil.

Psychiater dan?

Kijk als je daar echt niet heen wilt, dan zal je toch zelf ergens motivatie vandaan moeten halen om dingen te ondernemen. Je kan niet blijven wachten en hopen dat een leuk meisje en een aantal potentiele vrienden bij je aanbellen.

En als je wel depressief bent kan je op die motivatie ook wachten tot je een ons weegt....
pi_98534213
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
Vertrouwen moet je verdienen
Uiteraard, maar met vertrouwen alleen filter je niet de klootzakken eruit. Die zullen desnoods jouw vertrouwen winnen omdat ze je vervolgens harder kunnen naaien
pi_98534380
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zelf ook genoeg meegemaakt vroeger, vertrouwen in mensen is aardig weg. Niet dat ik niet voor dingen opensta hoor, zeker niet. Maar ik denk wel 2 keer na.
Ik ook. Ik weet niet, ik kan heel erg moeilijk mensen vertrouwen. Zelfs mijn eigen vriendin niet. Ik heb geen zin om genaaid te worden. De mensen die ik echt door en door vertrouw zijn mijn ouders, mijn zusje(s) en broertje(s).
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:58:25 #36
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98534422
Het moeilijkste vind ik altijd ( ook als man) als mensen lulverhalen over je verzinnen. Dat vind ik wel het laagste wat er is ( ook afhankelijk van waar het dan over gaat), maar daar heb ik genoeg van meegemaakt. Blijkbaar is de enige manier om me echt te proberen te raken op die manier.
pi_98534424
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:

Er zelf beter aan worden.

Ik vind een sollicitatie overigens een slecht voorbeeld van naaien. Ik vind naaien wel echt iemand iets aan doen. Sollicitatie is nog fair game, tenzij je vantevoren lulverhalen verspreid over de andere sollicitant.
Mwah er zijn wel van die gevallen dat je bijv een vriendin/vriend vertelt over een hele leuke baan waar je voor gesolliciteerd hebt en hoe graag je die ook wilt hebben, dat die vriend/vriendin zelf de volgende dag ook doodleuk daar solliciteert. Puur naaien.
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:59:24 #38
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98534500
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah er zijn wel van die gevallen dat je bijv een vriendin/vriend vertelt over een hele leuke baan waar je voor gesolliciteerd hebt en hoe graag je die ook wilt hebben, dat die vriend/vriendin zelf de volgende dag ook doodleuk daar solliciteert. Puur naaien.
In dat geval vind ik het ook moedwillig naaien.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:00:08 #39
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98534558
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik ook. Ik weet niet, ik kan heel erg moeilijk mensen vertrouwen. Zelfs mijn eigen vriendin niet. Ik heb geen zin om genaaid te worden. De mensen die ik echt door en door vertrouw zijn mijn ouders, mijn zusje(s) en broertje(s).
Oh nee zo erg niet, vriendin zou ik wel vertrouwen, mits dat opgebouw wordt en mn vrienden ook. Ouders uiteraard wel.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:00:28 #40
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98534585
quote:

[..]

Dat is gewoon sneu :')
pi_98534597
Ik ben zelf autistisch, dus heb vanaf het begin al een achterstand gehad. Jullie kunnen jullie dan denk ik ook wel voorstellen dat ik tig keer kei-hard genaaid ben in m'n verleden.
Want ik zag sommige dingen gewoon niet.

Maar ik ben gelukkig wel slim en bedacht me dat er dus wel een "winning strategy" moest zijn, en die heb ik uiteindelijk gevonden.
Gewoon de klootzakken niet in je vriendenkring, dan gaat het ook niet fout omdat de ander jou "ineens" zo nodig moet naaien.
pi_98534769
Ik heb een meisje uit mijn klas: G. Zij is zo'n zieke naaier. Ze heeft verzonnen over een vriendje van een goede (!!) vriendin van haar dat ie haar heeft proberen te zoenen e.d.. Verzint ook vaak andere dingen; zogenaamde vrienden, zogenaamde vriendjes, roddelt over mensen. Dat soort naaien schiet je niks mee op. Sollicitaties enzovoort kan ik best begrijpen ;). Overigens is zij wel uitgekotst door de hele klas.
pi_98534912
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben zelf autistisch, dus heb vanaf het begin al een achterstand gehad. Jullie kunnen jullie dan denk ik ook wel voorstellen dat ik tig keer kei-hard genaaid ben in m'n verleden.
Want ik zag sommige dingen gewoon niet.

Maar ik ben gelukkig wel slim en bedacht me dat er dus wel een "winning strategy" moest zijn, en die heb ik uiteindelijk gevonden.
Gewoon de klootzakken niet in je vriendenkring, dan gaat het ook niet fout omdat de ander jou "ineens" zo nodig moet naaien.
Wat is naaien voor jou? :)
pi_98534983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

Dat is dus precies het probleem. Klootzakken zijn er niet altijd uit te pikken.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:06:02 #45
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98534988
Vrouwen kunnen zomaar dingen over mannen verzinnen. Ik heb dat al zo vaak meegemaakt, zowel over mij als over mensen om me heen. Hele verhalen en affaires worden opgezet. Vervolgens komt uiteindelijk uit dat het niet waar is, maar de mannen houden een ´zweem´om zich heen van fout. En de vrouwen worden nergens op aangesproken. Ik vind dat echt smerige tactieken, maar je doet er geen fuck aan.

Zo is er ooit beweert door een meisje dat ik avances gemaakt zou hebben en over dr been geaaid had. Mocht ze willen, echt totaal geen interesse. Maar je merkt gelijk dat de groep eromheen anders met je omgaat.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:06:41 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98535042
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen kunnen zomaar dingen over mannen verzinnen. Ik heb dat al zo vaak meegemaakt, zowel over mij als over mensen om me heen. Hele verhalen en affaires worden opgezet. Vervolgens komt uiteindelijk uit dat het niet waar is, maar de mannen houden een ´zweem´om zich heen van fout. En de vrouwen worden nergens op aangesproken. Ik vind dat echt smerige tactieken.
Vrouwen zijn gewoon stom :(
pi_98535072
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef Mystikvm het volgende:
Goed, ik ga uitgebreid op je reageren.

Je bent zelf op de grond gaan liggen. Je mentaliteit is niet goed. Natuurlijk kan je moedeloos worden van jouw situatie, maar die moedeloosheid komt niet doordat je het oprecht heel hard geprobeerd hebt. Je hebt het gevoel het geprobeerd te hebben maar je hebt een verkeerde insteek waardoor je alleen maar bevestigd wordt in jouw zelfmedelijden.
Ben het op zich wel met je eens. Maar het voelt gewoon zo shit om zo moe te zijn en toch niet te krijgen wat je het allerliefste wil.

Ik heb het echt heel kut gehad, maar ik ben daarin blijven hangen. Terwijl leeftijdsgenoten verder zijn gegroeid ben ik blijven hangen in het verleden.

Dat is bijvoorbeeld ook de reden dat ik zo bang ben voor meisjes. Ik ben heel veel pijn gedaan door een grotere groep over een lange tijd en om een of andere reden voel ik die pijn bij elk meisje.

Het is niet echt logisch.
quote:
Heel nobel van je, maar je bent daarmee een push-over geworden. Een voetveeg. Je bent letterlijk te goed voor de wereld. Je hoeft geen klootzak te zijn maar waarschijnlijk zien mensen jou als iemand van wie makkelijk gebruik gemaakt kan worden. Dat veroorzaakt deels jouw probleem, en daarom ben je teleurgesteld in de mensen om je heen. Begrijpelijk, maar mensen zijn nu eenmaal niet altijd aardig. Die schuld kan je niet 100% buiten jezelf leggen. Als mensen misbruik van je maken dan heb jij dat toegelaten.
Dat is wel waar, ik heb dat verschillende keren toegelaten. Maar ik ben ook gewoon graag aardig en lief en het zou gewoon eens leuk zijn als iemand dat terug deed.

Maar misschien moet ik daar wat harder in worden. Ik ben niet goed in het omgaan met conflictsituaties. Daar valt zeker nog winst te behalen.

quote:
Ik snap echt dat je je zwaar klote voelt, maar je moet echt loslaten dat je altijd goed moet zijn en mensen nooit pijn moet doen. Leef eens voor jezelf in plaats van voor anderen!
Vind ik lastig. Als ik mensen (onbewust) pijn doe, dan voel ik me slecht.

Mensen geen pijn doen en voor anderen leven is een deel van waarom ik liever geen hulp van een psycholoog wil. Ik wil mensen niet teleur stellen.

Ik weet ook zelf nooit goed wat ik wil en dan is het makkelijker als anderen mijn leven een beetje leiden. Dat is echter wel heel erg doorgeslagen denk ik, maar ik weet ook weer hier niet goed hoe ik die controle terug moet krijgen.
quote:
Die 'klootzakken' lijken alleen maar klootzakken omdat jij zo lief bent. Zij hebben wel scherpe randjes, dagen uit, zijn spannend. Jij bent vooral betrouwbaar. Hoewel dat een belangrijke eigenschap is om een relatie te hebben is het een matige eigenschap om iemands aandacht mee te trekken. Jij staat voor iedereen klaar en bent dus een ja-knikker. Iemand die geen tegengas durft te geven omdat hij bang is dat mensen hem niet meer aardig zullen vinden.
Wat is er nou precies mis met lief en betrouwbaar zijn? Ik sta voor iedereen klaar, ik veroorzaak geen nodeloze conflicten. Waarom vinden meisjes dat nou niet leuk? Ik vind dat zelf de weinige goede eigenschappen die ik heb.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:07:54 #48
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535125
Benzin hou op met je gezeik en lange posts en stop dezelfde energie in het vinden van hulp. Een internetforum gaat niks doen voor de problematiek die jij hebt.
pi_98535141
quote:

[..]

Pfff... het is aan de werkgever om te kiezen. Als die vriend het dan wordt, dan is die vriend gewoon net iets geschikter...
pi_98535149
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen kunnen zomaar dingen over mannen verzinnen. Ik heb dat al zo vaak meegemaakt, zowel over mij als over mensen om me heen. Hele verhalen en affaires worden opgezet. Vervolgens komt uiteindelijk uit dat het niet waar is, maar de mannen houden een ´zweem´om zich heen van fout. En de vrouwen worden nergens op aangesproken. Ik vind dat echt smerige tactieken, maar je doet er geen fuck aan.

Zo is er ooit beweert door een meisje dat ik avances gemaakt zou hebben en over dr been geaaid had. Mocht ze willen, echt totaal geen interesse. Maar je merkt gelijk dat de groep eromheen anders met je omgaat.
Oh ja, gadverdamme. Van die vrouwen die denken dat je interesse hebt omdat je eens aardig hebt gedaan of wat dan ook. :r :r :r :r :r :r :r :r

Waar halen ze de arrogantie vandaan?
pi_98535191
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:04 schreef Mpj het volgende:

[..]

Wat is naaien voor jou? :)
Alles wat met slechte intenties te maken heeft ;)

Als je 't zo bekijkt, wordt 't ineens een heel stuk simpeler, vind je ook niet? ;)
pi_98535196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Benzin hou op met je gezeik en lange posts en stop dezelfde energie in het vinden van hulp. Een internetforum gaat niks doen voor de problematiek die jij hebt.
Hij mag best lange posts maken, maar hij blijft constant hangen in hetzelfde. Al tien keer is gezegd wat hij eventueel kan doen, maar dat vertikt hij. Vandaar dat ik me wel kan vinden in jouw post.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:09:29 #53
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535242
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Mpj het volgende:

[..]

Oh ja, gadverdamme. Van die vrouwen die denken dat je interesse hebt omdat je eens aardig hebt gedaan of wat dan ook. :r :r :r :r :r :r :r :r

Waar halen ze de arrogantie vandaan?
Ach, ik stond ooit te dansen in de Melkweg. Twee vrouwen opzichtig om me heen dansen, ik gaf geen sjoege. 'Ow hij is homo' ...

Leven echt in hun eigen wereldje, dat soort vrouwen...

Maar er zijn ook leuke vrouwen hoor :-)
pi_98535280
---> Het gaat om de intentie van iemand <---

En daar moet je dus achter zien te komen ;)
pi_98535326
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:09 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ach, ik stond ooit te dansen in de Melkweg. Twee vrouwen opzichtig om me heen dansen, ik gaf geen sjoege. 'Ow hij is homo' ...

Leven echt in hun eigen wereldje, dat soort vrouwen...

Maar er zijn ook leuke vrouwen hoor :-)
Hahaha.. genoeg leuke vrouwen. Maar van die lelijke dikke trollen die denken dat je interesse in ze hebt kan ik écht niet tegen, duidelijk niks gewend.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:11:42 #56
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535397
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij mag best lange posts maken, maar hij blijft constant hangen in hetzelfde. Al tien keer is gezegd wat hij eventueel kan doen, maar dat vertikt hij. Vandaar dat ik me wel kan vinden in jouw post.
Als hij dan lange posts maakt, mag ik dan om de 888 vragen?

komt ws. neer op (blah probleem en de hele wereld is tegen me en ik kan mezelf er niet uittrekken en bla bla probleem). Jezus man, er zijn meer mensen die gewoon een moeilijke tijd hebben of hebben gehad. Doe niet zo zielig en zoek hulp als je het niet trekt. Met een bloedend been blijf je ook niet lopen en zielig doen dat ie bloedt.
pi_98535403
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:10 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hahaha.. genoeg leuke vrouwen. Maar van die lelijke dikke trollen die denken dat je interesse in ze hebt kan ik écht niet tegen, duidelijk niks gewend.
Ligt er aan hoe belangrijk uiterlijk voor je is. Naar mijn mening is uiterlijk vooral belangrijk voor de "geilheidsfactor" :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:12:21 #58
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535451
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:10 schreef Mpj het volgende:

[..]

Je moet wel bedenken dat veel mannen het proberen bij deze types om succes te hebben. Als gevolg gaan dit soort vrouwen naast hun schoenen lopen.
pi_98535481
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Pfff... het is aan de werkgever om te kiezen. Als die vriend het dan wordt, dan is die vriend gewoon net iets geschikter...
Als vriend/vriendin ga je niet even voor extra concurrentie zorgen. Althans dat zou ik niet doen.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:13:05 #60
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535508
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe belangrijk uiterlijk voor je is. Naar mijn mening is uiterlijk vooral belangrijk voor de "geilheidsfactor" :)
Via uiterlijk maak ik de selectie of ik het innerlijk wil weten. En onder uiterlijk schaar ik niet alleen knap, maar ook uitstraling, verzorging, etc.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:13:22 #61
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98535533
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als vriend/vriendin ga je niet even voor extra concurrentie zorgen. Althans dat zou ik niet doen.
Is ook gewoon sneu te doen. Zou dat zelf ook nooit doen.
pi_98535566
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je moet wel bedenken dat veel mannen het proberen bij deze types om succes te hebben. Als gevolg gaan dit soort vrouwen naast hun schoenen lopen.
Bij onzekere, lelijke vrouwen proberen om succes te hebben? Snap ik ook niet.
pi_98535581
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Via uiterlijk maak ik de selectie of ik het innerlijk wil weten. En onder uiterlijk schaar ik niet alleen knap, maar ook uitstraling, verzorging, etc.
Daar heb je wel een punt, maar iemand die bijvoorbeeld dik is, keur ik niet per definitie af. Wel vind ik zo iemand minder aantrekkelijk, maar dat lijkt me logisch
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:15:19 #64
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535643
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:

[..]

Natuurlijk. Er zijn zat onzekere mannen die ook graag willen scoren en succes willen delen met vrienden die dan zo'n lelijk, onzeker wijf pakken.

Als ik uitga ( maar kan zijn wat ik zie) zie ik zelden knappe dames geregeld worden. Die zijn alleen maar aan het afweren de hele avond.
pi_98535659
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind de sollicitatie trouwens ook een slecht voorbeeld. Hoe groot is de kans nou dat je tegelijkertijd met een vriend bij dezelfde sollicitatie komt?
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:15:55 #66
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98535685
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt, maar iemand die bijvoorbeeld dik is, keur ik niet per definitie af. Wel vind ik zo iemand minder aantrekkelijk, maar dat lijkt me logisch
ik wel, het begint voor mij bij uiterlijk. Ik heb het anders geprobeerd, maar voor MIJ werkt dat niet,
pi_98535716
Ik ga effe film kijken (effetjes maar :P) Fijne avond nog! :W
pi_98535926
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vind de sollicitatie trouwens ook een slecht voorbeeld. Hoe groot is de kans nou dat je tegelijkertijd met een vriend bij dezelfde sollicitatie komt?
Huh?
pi_98535942
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

ik wel, het begint voor mij bij uiterlijk. Ik heb het anders geprobeerd, maar voor MIJ werkt dat niet,
Ik ook. Ik kan niet eens wat beginnen met een lelijk persoon. Als er lelijke vrouwen zijn die iets van mij willen, probeer ik die ook af te wimpelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk. Er zijn zat onzekere mannen die ook graag willen scoren en succes willen delen met vrienden die dan zo'n lelijk, onzeker wijf pakken.

Als ik uitga ( maar kan zijn wat ik zie) zie ik zelden knappe dames geregeld worden. Die zijn alleen maar aan het afweren de hele avond.
Raar, maar dan zullen die mannen wel wat in die dikke lelijkerds zien aangezien ze wss ook seks hebben. Ik persoonlijk zou geen zin hebben in seks met een lelijke vrouw. Dan maar niks.

Overigens heb ik wel vrienden die zouden lachen als ik met een echte lelijkerd zou gaan. Zelf zou ik dat ook wel doen, hoe kinderachtig ook. Maar ach, wát is lelijk? :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:19:51 #70
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98535957
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga effe film kijken (effetjes maar :P) Fijne avond nog! :W
Was al half kijkende :P

RTL5 Om nom nom, pittige tante O+
pi_98536002
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vinden zij die onzekere, lelijke vrouwen wel aantrekkelijk genoeg om het bij te proberen.
pi_98536103
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vinden zij die onzekere, lelijke vrouwen wel aantrekkelijk genoeg om het bij te proberen.
Denk ik ook wel hooor.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:23:40 #73
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98536206
Op ieder potje past een dekseltje he.
pi_98536278
en wat jij lelijk vind kan een ander weer mooi vinden
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:30:27 #75
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98536617
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
en wat jij lelijk vind kan een ander weer mooi vinden
Dat ook. Gelukkig maar anders zou het zon bloedbad worden om die ene leuke vrouw. :+
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:47:44 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98537503
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat ook. Gelukkig maar anders zou het zon bloedbad worden om die ene leuke vrouw. :+
Dat moeten we ook niet hebben he. :P
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98537596
Nee ze vallen niet allemaal op Gerrie :6
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:50:31 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98537659
Nou ga straks maar slapen ben benieuwd als ik morgen weer normaal wakker wordt.
C'est la vie
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:50:54 #79
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98537681
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
Gerrie is te tuttig voor mij, liever een wat pittigere tante O+
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:52:27 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98537755
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik het er niet over heb doet een ander het wel, een beetje jammer...
C'est la vie
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:53:17 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98537797
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Als ik het er niet over heb doet een ander het wel, een beetje jammer...
Vanmiddag deed je het ook al zelf :6
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:55:17 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98537880
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vanmiddag deed je het ook al zelf :6
Het is al bijna nacht :6
En ik heb dat recht met mijn placeboverliefdheiddinges.
C'est la vie
pi_98537935
Gerrie als ideale vrouw? Come ooooooooooooon mensen.

Ik wilde nog even terugkomen op mijn postje van gisteravond (fok wat gaat het weer hard hier).
- ik heb versiermeneer gesms't dat ik me niet helemaal happy voelde tussen zijn vrienden, hij smste terug dat hij niks van mijn onzekerheid gezien had, heb ik teruggesmst dat het aan voetbalmeneer lag
- ja, klopt, ik ben onzeker. ik weet niet wat voetbalmeneer nou met me wilde. het was constant "o joepie een vrouw die iets van voetbal weet, ik wil met je naar bed" "volgens mij hou jij wel van slaan in bed". er dartelde nog een meisje om hem heen, hij zei 'zijn zus' maar even bekroop me de gedachte dat deze man, net zoals vroeger op school de coole gasten deden, me erin wou luizen en dat de vrouw niet zijn zusje was maar zijn scharrel en dat zij ook in het complot zat. Damn my mind is fucked up.

Los van de complottheorie, is het natuurlijk belachelijk dat hij met me naar bed wil omdat ik van voetbal hou. Dus wat bedoelde hij er nou echt bij? Ik vond hem gisteren onsympathiek. Hij was niet serieus genoeg. Ik heb hem ooit eerder gezien en toen vond ik het een aardige kerel. Wel vlot en zelfverzekerd, en dat wantrouw ik nu. Maar ja, de aardige versiermeneer is wel bevriend met hem.... dus dat zegt ook wel iets.

IK WEET HET GEWOON NIET MEER! Ik kan er heel slecht mee omgaan, dat niet-serieuze en (gespeeld?) arrogante gedrag. Draaien ze me nu bewust een loer en zitten ze me heimelijk uit te lachen of is het allemaal spielerei?

Ik heb ondertussen ook wel semi-cool gekeken, af en toe in zijn ogen, na zo'n opmerking, wat gelachen en door mijn haar gestreken. Ik ben niet weggelopen, maar ik heb niet gevat teruggereageerd.

P.S. Tatoeageman is uit beeld. Heb heel subtiel wat laten vallen, dat ik naar een concert ging, en hij als concertliefhebber reageerde er nauwelijks op. No-go area dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door minnemin op 23-06-2011 00:03:26 ]
pi_98538058
Mensen, ik ga jullie verlaten tot Maandag.. Ik ga naar Parijs. O+ :W
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:59:54 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98538076
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef minnemin het volgende:
Gerrie als ideale vrouw? Come ooooooooooooon mensen.
Mag ik alleen Megan Fox als droomvrouw hebben ofzo? Jezus zeg. Ik val nou eenmaal op haar. Zoals iemand anders weer valt op die chick van TMF. Iedereen valt op wat anders en ik val op Gerrie.
C'est la vie
pi_98538085
leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk Mpj geniet ervan ^O^
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:00:51 #87
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98538121
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:59 schreef Mpj het volgende:
Veel plezier, pas op voor Franzen ;)
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:01:06 #88
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98538131
quote:
HOERA HIJ IS WEG!!!!!
Nee hoor veel plezier.
C'est la vie
pi_98538169
Veel plezier :Y
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:02:42 #90
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98538209
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef minnemin het volgende:

[knip]

Je kan toch wel een beetje inschatten wat hij wil. , of het onzekerheid is of dat hij dat alleen doet om je in bed te praten.
pi_98538308
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kan toch wel een beetje inschatten wat hij wil. , of het onzekerheid is of dat hij dat alleen doet om je in bed te praten.
Waarom zou hij míj het bed in willen praten? Hij kan knapper krijgen, de manier waarop hij het doet is waaaay too much en gewoon rarrr. Nee. Klopt niet. Kan niet. Toen ik afscheid nam was het stomweg 'ajuus'. :?

Ik wil best met hem naar bed, omdat hij wel oké is qua uiterlijk, maar hij is niet aardig, en hij zal me vast als oud vuil de deur uit trappen nadien. Moet ik dat wel willen? Of is dit een foute man die mijn zwakke plek juist bevestigt?
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:06:58 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98538409
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:

[..]

Waarom zou hij míj het bed in willen praten? Hij kan knapper krijgen, de manier waarop hij het doet is waaaay too much en gewoon rarrr. Nee. Klopt niet. Kan niet. Toen ik afscheid nam was het stomweg 'ajuus'. :?
Knap is suggestief hij kan jou enorm knap vinden en ik jou heel lelijk bijvoorbeeld.
C'est la vie
pi_98538473
quote:

[..]

Ik wil best met hem naar bed, omdat hij wel oké is qua uiterlijk, maar hij is niet aardig, en hij zal me vast als oud vuil de deur uit trappen nadien. Moet ik dat wel willen? Of is dit een foute man die mijn zwakke plek juist bevestigt?
Ik denk dat je meer weet dan wij, wij kennen hem niet. Wij kunnen niet weten of het een foute man is of niet, dat zul je zelf uit moeten vinden.
pi_98538498
Nou ja, misschien had ik idd wat meer moeten reageren. Maar de situatie en de manier waarop bepaalde dingen gezegd werden vond ik zo raar en over the top, dat ik het niet vertrouwde. Ik dacht dat hij me voor de gek hield.
pi_98538502
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Knap is suggestief hij kan jou enorm knap vinden en ik jou heel lelijk bijvoorbeeld.
Ja, en niet iedereen wil enkel het hoogst haalbare versieren/neuken. Dus je moet jezelf niet vergelijken met eventuele andere 'betere' vrouwen minnemin, daar schiet je niks mee op.
pi_98538522
quote:

[..]

Ik weet niet, je moet maar eens aan een vriend of vriendin die erbij was vragen wat hij/zij ervan vindt, die kunnen het misscien beter inschatten.
Finally, someone let me out of my cage
pi_98538546
quote:
nou, veel plezier :)
Finally, someone let me out of my cage
pi_98538564
Nou ja de enige die er bij was, was versiermeneer, en het is zielig als ik het bij hem uitvraag. Of zielig, op zijn minst raar als hij me echt aan het versieren is.
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:10:39 #99
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98538570
quote:

[..]

Je zegt net dat hij knapper kan krijgen, later zeg je dat hij ok is.Verder moeilijk te zeggen maar als hij echt overdreven doet lijkt het me wel duidelijk toch.
pi_98538621
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je zegt net dat hij knapper kan krijgen, later zeg je dat hij ok is.Verder moeilijk te zeggen maar als hij echt overdreven doet lijkt het me wel duidelijk toch.
eh... nee? leg uit, leg uit, doe even of je een PUA-boekje voor vrouwen bent :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')