Zout Vivi, zout. Ik ga toch heus niet tegen mijn man zeiken over een wijf op TV.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:43 schreef Vivi het volgende:
Te grote voortanden? Over kritisch gesproken
Ik vind het een mooie meid hoor.
Niet? Oh, dat is juist my reason for livingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zout Vivi, zout. Ik ga toch heus niet tegen mijn man zeiken over een wijf op TV.
dat laatste hoop ik ook. Lijkt me zo prachtig om te zien, dat Lars eerst de ene dame afwijst en dat zij zegt "joh maar ik wilde jou ook niet engerd, ik deed alleen maar mee voor de mooie reisjes". En dat hij daarna dé laatste roos wil uitreiken en zij hem aanneemt en dan doormidden knakt en zegt "doeiiiiiii Lars, ik moet je niet, jij vuile hoer"!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:35 schreef Moogwai10 het volgende:
Net ook even zitten kijken ...groot gelijk om Laila eruit te bonjouren ...golddigger, bitch, islamitisch (cultuurverschil), kind etc.
Karin veel te desparate en laat dat ook te duidelijk merken ....
Marielle gewoon een lekker ding, maar veel te jong, gaat hem op de lange termijn ook niet worden ...
Ik voorspel dat hij uiteindelijk toch voor Marielle zal gaan (zeker na de ruzie op het strand met Karin), maar dat dat niet langer dan een paar maandjes stand zal houden.
Persoonlijk hoop ik dat beide dames ruzie met hem krijgen over de nachtelijke escapades en deze mislukte gigolo afwijzen.
Dit bedoel ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Aan het begin van de serie legt de stem van Lars uit wat de bedoeling is van het spel en dat hij zijn ''ware'' zal vinden in een van de dames. Vervolgens zie je hem en een vrouw aan het balkon staan; zijn uiteindelijk keuze. Doordat er licht voor hun gezichten schijnt kun je niet zien wie de dame in kwestie is. Wel kun je het onderste gedeelte van haar jurk zien. Ik heb me toen bedacht dat ik moest onthouden welke kleur die jurk had, dan zou ik bij de finale weten wie de uiteindelijke winnares was door de jurken te vergelijken.
In de preview van volgende week was inderdaad een van de twee dames in de betreffende kleur te zien, en nu weet ik dus dat zij de winnares is!
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Zal hij na het maken van de aflevering een verbod hebben om met de desbetreffende winnares om te gaan tot morgen?:S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Nu snap ik er echt niks meer van. Wordt toch wachten tot morgen dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
Die spoiler
Misschien heeft ze de sms'jes nog. Die lezen we dan wel terug in de StorySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben heel benieuwd naar wat er komen gaat aan roddel en achterklap. Veel benieuwder dan naar de serie zelf eigenlijk. Die zit ik een beetje uit omdat het een voorbode kan zijn van heel wat SHO-pret.
Snobs have more fun!
KLIK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |