abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98533844
Yeah laila eruit! Eindelijk! Wat een verschrikkelijk dom en ordinair mens was dat zeg! Met haar concurrentie, welke concurrentie? En ik ben a la carte en hij zijn lopend buffet..

Walgelijk!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_98534699
Yeaaa! Bye laila.
pi_98534899
Die Laila is meer een bezorgpizza dan a la carte.
ROBODEMONS..................|:(
pi_98536317
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Oja, dat heb ik inderdaad al gezegd. Hij wil iemand die hij kan domineren, die uit zijn hand eet, die hij kan imponeren en ook met zijn geld.
Leila zou dat zeker niet doen, zij was veel te zelfverzekerd, en heeft ook naar ik begreep al genoeg meegemaakt, heeft al een kind en een eigen zaak.
Ik heb niet alle afleveringen gezien, wat voor zaak heeft Laila, weet je dat? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:31:59 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_98536719
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb niet alle afleveringen gezien, wat voor zaak heeft Laila, weet je dat? :)
Misschien heeft ze wel een eigen "zaakje" :') .
KuikenGuppy
pi_98536810
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef Marrije het volgende:
Totaal onvoorspelbaar einde? Karin sjokt erbij weg en Mariella ziet het ook niet meer zitten?
Volgens mij is Mariellla blijven slapen na de ontmoeting met zijn ouders! Ik denk dat ze daarom boos is!
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:54:27 #167
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_98537851
Jemig, wat heb ik gelachen zeg. :D Die chicks die allemaal denken dat ze zo speciaal voor Lars zijn en hoe Lars zijn geilheid omzet in 'romantiek' en dat ze daar ook gewoon met open ogen inlopen.

Het allermooiste einde zou gewoon zijn als Lars uiteindelijk alleen overblijft en Karin en Marielle hem uitmaken voor alles wat mooi en lelijk is. :')
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:55:09 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_98537878
Ik vind Laila meer iets wat naast de kliko in het steegje achter het restaurant ligt eigenlijk...buh-bye, Lai!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:03:08 #169
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98538234
Ik vond ze alle 25 drie vrij kansloos en nu gaat het dus tussen de freak en het meisje. Lijken me beiden geen match. Met de eerste wil je geen voortplanting, want dat lukt niet als je de hele nacht op een bed staat te sprrrrringen in de swietuuuh, en de tweede zal je niet onmiddellijk nageslacht geven omdat haar tandenpoetsbeurten voor het slapengaan elke avond enkele uren in beslag nemen - hemel, wat een plaatstaal. Bovendien moet zij niet met zo'n ouwe kneuter aan de haal gaan.

Zou me niets verbazen als Lars zijn ideale broedkip nog altijd niet heeft gevonden. :'(
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98539580
Ik vind die Lars echt een creep. Hij doet altijd iets heel vreemds met zijn tong en/of mond als hij praat, en het ergert me echt :{

Verder is het gewoon een hoer, die onder het mom van dit programma de jonge blaadjes afgaat onder het mom ''ik zoek de ware''. En die zoekt hij met zijn piemel zeker ;)

Laila vond ik de leukste. Ti's wel duidelijk dat hij perse een schaap wil. Maar dat past denk ik ook wel bij zijn persoonlijkheid.

DE WINNARES IS:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:55:25 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98540031
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:39 schreef Moofasah het volgende:
Ik vind die Lars echt een creep. Hij doet altijd iets heel vreemds met zijn tong en/of mond als hij praat, en het ergert me echt :{

Verder is het gewoon een hoer, die onder het mom van dit programma de jonge blaadjes afgaat onder het mom ''ik zoek de ware''. En die zoekt hij met zijn piemel zeker ;)

Laila vond ik de leukste. Ti's wel duidelijk dat hij perse een schaap wil. Maar dat past denk ik ook wel bij zijn persoonlijkheid.

DE WINNARES IS:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lars slist gewoon een beetje. Ach ja. Komt in de beste families voor kennelijk.
En ik denk niet dat Lars de hoer is. Geef de man eens ongelijk: hij wordt neergezet als de held, mag kiezen uit 20+ vrouwen, krijgt een paar snoepreisjes en zijn bedrijf legt er geen windeieren mee.
Ik snap hem wel.

Zoals hij in één van de eerste afleveringen zei: "Ik dacht eerst: dat is niets voor mij. Maar aan de andere kant is het lollig en waarom niet?" Lars lijkt me van het hele team én de deelnemers én de omroep als zijn geheel, de intelligentste betrokkene.

Wie ik níet snap en wie onmiddellijk gediskwalificeerd zouden zijn als ik de Bakkeloor zou zijn, zijn ALLE DAMES die hier aan meedoen. Echt jezuschristus nog aan toe. Get a grip on your attention whoreship :{ Zo laag ga je toch niet: strijden en sloeren om een man?

Het zou machtig mooi zijn als Lars op de laatste dag van deze loeidure productie gewoon zou zeggen: Hooooooooooooeeeereeeeennnnnnnn! Neem je oma in het ootje. Ik doe niet meer mee.

Maar dat mag ongetwijfeld niet volgens zijn contract met RTL4.
In zie het hem namelijk wel soms op TV denken en Twitteren, tussen de regels door.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 23-06-2011 01:08:03 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:42:32 #172
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98547203
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Had o.a. dit gelezen, moest even zoeken.
http://events.nl.msn.com/thebiz/laila/bio.aspx
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:43:23 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98547242
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:16 schreef Staal het volgende:

[..]

Geef je op voor de volgende reeks.
Ik snap nog steeds niet wat je bedoelde.
pi_98547758
Ik vind Lars op Bram Tankink lijken, en ik wil Laila wel even troosten... Karen wint.
pi_98548103
Hoe weten jullie wie er wint??
pi_98548327
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef mirannie het volgende:
Omdat ik een man ben en niet voor Marielle zou kiezen, dus Lars óók niet. >:)
pi_98548790
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:39 schreef Moofasah het volgende:

DE WINNARES IS:
SPOILER
SPOILER
pi_98549353
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:26 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

SPOILER
Ik hoorde via via dat Rochelle niet ging winnen en die won dus wel... :')
pi_98549551
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik hoorde via via dat Rochelle niet ging winnen en die won dus wel... :')
X Factor gaat (zo zeggen ze, he) op basis van stemmen, The Bachelor is allang opgenomen. Mijn bron is 100% betrouwbaar hoor, dus je kunt me geloven. :)
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:16:09 #180
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98550703
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:26 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_98550732
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Lars slist gewoon een beetje. Ach ja. Komt in de beste families voor kennelijk.
En ik denk niet dat Lars de hoer is. Geef de man eens ongelijk: hij wordt neergezet als de held, mag kiezen uit 20+ vrouwen, krijgt een paar snoepreisjes en zijn bedrijf legt er geen windeieren mee.
Ik snap hem wel.

Zoals hij in één van de eerste afleveringen zei: "Ik dacht eerst: dat is niets voor mij. Maar aan de andere kant is het lollig en waarom niet?" Lars lijkt me van het hele team én de deelnemers én de omroep als zijn geheel, de intelligentste betrokkene.

Wie ik níet snap en wie onmiddellijk gediskwalificeerd zouden zijn als ik de Bakkeloor zou zijn, zijn ALLE DAMES die hier aan meedoen. Echt jezuschristus nog aan toe. Get a grip on your attention whoreship :{ Zo laag ga je toch niet: strijden en sloeren om een man?

Het zou machtig mooi zijn als Lars op de laatste dag van deze loeidure productie gewoon zou zeggen: Hooooooooooooeeeereeeeennnnnnnn! Neem je oma in het ootje. Ik doe niet meer mee.

Maar dat mag ongetwijfeld niet volgens zijn contract met RTL4.
In zie het hem namelijk wel soms op TV denken en Twitteren, tussen de regels door.
Het ergert me echt dat zo iemand als Lars ook nog wordt begrepen en die wijven worden afgezeikt. Ik denk dan, hij is nog meer hoer dan hun. Die wijven zijn gewoon kanker dom en naïef en hebben ook totaal geen niveau, maar die Lars is wat mij betreft geen haar beter. Dus waar slaat het op dat hij de voorkeursbehandeling krijgt in deze? :')
pi_98551004
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef mirannie het volgende:
Aan het begin van de serie legt de stem van Lars uit wat de bedoeling is van het spel en dat hij zijn ''ware'' zal vinden in een van de dames. Vervolgens zie je hem en een vrouw aan het balkon staan; zijn uiteindelijk keuze. Doordat er licht voor hun gezichten schijnt kun je niet zien wie de dame in kwestie is. Wel kun je het onderste gedeelte van haar jurk zien. Ik heb me toen bedacht dat ik moest onthouden welke kleur die jurk had, dan zou ik bij de finale weten wie de uiteindelijke winnares was door de jurken te vergelijken.

In de preview van volgende week was inderdaad een van de twee dames in de betreffende kleur te zien, en nu weet ik dus dat zij de winnares is!
pi_98551816
haha ja ik herinner me dat ook nog, maarniet de kleur.. doe ff spoiler dan .. :D
pi_98552000
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:40 schreef anti-fok het volgende:
haha ja ik herinner me dat ook nog, maarniet de kleur.. doe ff spoiler dan .. :D
Een vrouw draagt een paarse jurk volgende week en de andere een blauwe.

SPOILER
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:32:32 #185
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_98553989
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Een vrouw draagt een paarse jurk volgende week en de andere een blauwe.

SPOILER
SPOILER
pi_98554017
Lars weet iig wel hoe hij afval moet scheiden :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_98555732
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:32 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

SPOILER
:P
pi_98560334
Aha, snap het. Dat deel heb ik nooit gezien.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juni 2011 @ 16:48:43 #189
163650 Greys
pi_98560748
Dan wordt het dus toch nog spannend, met die verschillende 'zekerheden' en 'betrouwbare bronnen' hier in dit topic :D :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:36:03 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_98571000
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Had o.a. dit gelezen, moest even zoeken.
http://events.nl.msn.com/thebiz/laila/bio.aspx
Die bio is zo te zien geschreven door een zwakzinnige?
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:38:23 #191
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98571126
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

Die bio is zo te zien geschreven door een zwakzinnige?
Ik zou het niet weten. Zwakzinnigen genoeg, dus het zou zomaar kunnen, kom er genoeg tegen. :+
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:51:00 #192
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98584426
Iedereen is zwanger, einde.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_98607950
Ik ben blij dat Leila eruit is. Maar die Karen, daar word ik ook zo zenuwachtig van, met haar quasi-verlegen gedrag en kinderlijke manier van praten. :{

Dergelijk gedrag zal best zo z'n uitwerking hebben op Lars, en misschien wel op de mééste mannen. Maar als ik er te lang naar kijk, word ik er agressief van. :{

Iets zegt me dat het lang niet zo'n doos is als dat ze zichzelf voordoet. :N

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2011 15:05:57 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:49:02 #194
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98610019
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:05 schreef female81 het volgende:
Ik ben blij dat Leila eruit is. Maar die Karen, daar word ik ook zo zenuwachtig van, met haar quasi-verlegen gedrag en kinderlijke manier van praten. :{

Dergelijk gedrag zal best zo z'n uitwerking hebben op Lars, en misschien wel op de mééste mannen. Maar als ik er te lang naar kijk, word ik er agressief van. :{

Iets zegt me dat het lang niet zo'n doos is als dat ze zichzelf voordoet. :N
Mijn man vindt Karin ook een irritante vrouw. Hij vindt die Mariella wel erg mooi.

Gelukkig heb ik hem kunnen wijsmaken dat ze te grote voortanden heeft. :7 ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98611582
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mijn man vindt Karin ook een irritante vrouw. Hij vindt die Mariella wel erg mooi.

_O- :P
pi_98611627
Ik vind die Mariella ook wel een schoonheid. :)
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:01:20 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98613729
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen is zwanger, einde.
_O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 juni 2011 @ 17:25:52 #198
163650 Greys
pi_98614800
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:D :')

Ik vind haar ook beeldschoon.
Dus het moet wel een kutwijf zijn :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:43:13 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_98639524
Te grote voortanden? Over kritisch gesproken :D

Ik vind het een mooie meid hoor.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:12:05 #200
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98642872
Ik vind de tanden van Mariella niet te groot, maar ook niet echt mooi.
Ze heeft niet bepaald een gebit waarvan je zegt, wauw wat mooi, moet er ook steeds naar kijken.
Vind haar ook geen beauty ofzo. Ze is zeker niet lelijk en ziet er soms betoverend uit.
Wat de tanden betreft, dat hoeft geen probleem te zijn, soms is iets wat een beetje minder is, nou juist de aantrekking, of dat wat onderscheid maakt om niet 13 in een dozijn van mooie poppetjes te zijn.

Vind haar wel een beetje te kinderachtig voor hem.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:34:28 #201
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98647169
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:43 schreef Vivi het volgende:
Te grote voortanden? Over kritisch gesproken :D

Ik vind het een mooie meid hoor.
Zout Vivi, zout. Ik ga toch heus niet tegen mijn man zeiken over een wijf op TV. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:46:26 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_98653009
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zout Vivi, zout. Ik ga toch heus niet tegen mijn man zeiken over een wijf op TV. :D
Niet? Oh, dat is juist my reason for living :P.
pi_98657886
Herhaling op rtl8 nu...
pi_98660901
Net ook even zitten kijken ...groot gelijk om Laila eruit te bonjouren ...golddigger, bitch, islamitisch (cultuurverschil), kind etc.

Karin veel te desparate en laat dat ook te duidelijk merken ....

Marielle gewoon een lekker ding, maar veel te jong, gaat hem op de lange termijn ook niet worden ...

Ik voorspel dat hij uiteindelijk toch voor Marielle zal gaan (zeker na de ruzie op het strand met Karin), maar dat dat niet langer dan een paar maandjes stand zal houden.

Persoonlijk hoop ik dat beide dames ruzie met hem krijgen over de nachtelijke escapades en deze mislukte gigolo afwijzen.
pi_98675765
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:35 schreef Moogwai10 het volgende:
Net ook even zitten kijken ...groot gelijk om Laila eruit te bonjouren ...golddigger, bitch, islamitisch (cultuurverschil), kind etc.

Karin veel te desparate en laat dat ook te duidelijk merken ....

Marielle gewoon een lekker ding, maar veel te jong, gaat hem op de lange termijn ook niet worden ...

Ik voorspel dat hij uiteindelijk toch voor Marielle zal gaan (zeker na de ruzie op het strand met Karin), maar dat dat niet langer dan een paar maandjes stand zal houden.

Persoonlijk hoop ik dat beide dames ruzie met hem krijgen over de nachtelijke escapades en deze mislukte gigolo afwijzen.
dat laatste hoop ik ook. Lijkt me zo prachtig om te zien, dat Lars eerst de ene dame afwijst en dat zij zegt "joh maar ik wilde jou ook niet engerd, ik deed alleen maar mee voor de mooie reisjes". En dat hij daarna dé laatste roos wil uitreiken en zij hem aanneemt en dan doormidden knakt en zegt "doeiiiiiii Lars, ik moet je niet, jij vuile hoer"!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_98679335
Toch zou ik het vreemd vinden als ze allebei het ineens niet meer willen. Ze zeggen tot over hun oren verliefd te zijn en tot het einde toe wilden ze gekozen worden. Ze weten dat ze in de strijd zitten met anderen. Dan is het raar als je dan eindelijk gekozen wordt, dat je dan plotseling niet meer wil....

Zou op zich wel een verrassend einde zijn. Keuze uit zoveel vrouwen die bijna allemaal meteen zaten te soppen en dan kiezen voor degene die jou niet meer ziet zitten....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:25:08 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_98681817
Ze lieten in het begin van de serie toch een preview van de finale zien? Met de voice-over van Lars die iets zegt over dat de vrouw van zijn keuze zo perfect is? ;)
KuikenGuppy
  zondag 26 juni 2011 @ 16:26:23 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_98681857
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:23 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Aan het begin van de serie legt de stem van Lars uit wat de bedoeling is van het spel en dat hij zijn ''ware'' zal vinden in een van de dames. Vervolgens zie je hem en een vrouw aan het balkon staan; zijn uiteindelijk keuze. Doordat er licht voor hun gezichten schijnt kun je niet zien wie de dame in kwestie is. Wel kun je het onderste gedeelte van haar jurk zien. Ik heb me toen bedacht dat ik moest onthouden welke kleur die jurk had, dan zou ik bij de finale weten wie de uiteindelijke winnares was door de jurken te vergelijken.

In de preview van volgende week was inderdaad een van de twee dames in de betreffende kleur te zien, en nu weet ik dus dat zij de winnares is!
Dit bedoel ik.
Het lijkt me sterk als er geen één vrouw over blijft ;).
Kan het betreffende filmpje overigens nergens meer terug vinden -O-.
KuikenGuppy
pi_98769188
Nu al zin in de aflevering van morgenavond *O*
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:41:02 #210
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98769668
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef MissJ het volgende:
Nu al zin in de aflevering van morgenavond *O*
Ik ook. *O*
pi_98771637
Zal hij na het maken van de aflevering een verbod hebben om met de desbetreffende winnares om te gaan tot morgen?:S
pi_98772017
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Zal hij na het maken van de aflevering een verbod hebben om met de desbetreffende winnares om te gaan tot morgen?:S
SPOILER
pi_98774217
Ondanks dat ik het een waardeloos concept vindt kijk ik toch elke keer. :P

Ik vind Karin een hele leuke en vooral beeldschone vrouw! wel heel jammer dat ze zo 'kinderlijk' overkomt in het bijzijn van Lars.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_98774265
Noes ik klikte de spoiler -O- Dacht dat er iets in stond over afspreken, niet de naam.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:05:26 #215
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98776825
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

SPOILER
Hoe weet je dat?
pi_98784584
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

SPOILER
Nu snap ik er echt niks meer van. Wordt toch wachten tot morgen dan...
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:38:42 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_98802436
Ben best een beetje nieuwsgierig nu!
KuikenGuppy
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:58:38 #218
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98812511
Na een paar keer de stukken gezien te hebben voor deze aflevering, krijg ik toch het idee dat hij weleens met lege handen komt te zitten, of ze willen ons dat laten denken.
pi_98813288
Ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar wat er zich afgespeeld heeft in de weken na de opnames. Of hij dus nog samen is met degene die hij gekozen heeft of dat er net zo'n drama is geweest als tussen jake en vienna, hahaha
pi_98813850
komt er ook een terugblik? '3 maanden later' ofzo?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 juni 2011 @ 12:39:44 #221
163650 Greys
pi_98814090
Die spoiler :') :D

SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:50:02 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98814432
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
Die spoiler :') :D

SPOILER
Misschien heeft ze de sms'jes nog. Die lezen we dan wel terug in de Story :+

Ben heel benieuwd naar wat er komen gaat aan roddel en achterklap. Veel benieuwder dan naar de serie zelf eigenlijk. Die zit ik een beetje uit omdat het een voorbode kan zijn van heel wat SHO-pret. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98830331
http://www.telegraaf.nl/p(...)erkelijk,video_vrouw

Als mijn vriend zo'n shirt aan zou trekken zou ik ook in tranen uitbarsten ;(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:11:43 #224
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_98831646
Sorry voor het niet-lezen van de rest van dit topic maar heeft hij nou in 1 nacht alle 3 die wijven afgewerkt??? (ik zit met een half oor Boulevard te luisteren.,.)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_98832625
Sta ik dus ongeveer 2 uur geleden in de best lange rij bij de kassa bij de AH.
Zie ik in de rij naast mij een gevuld boodschappenmandje onbemand op de grond in de rij staan zo van "de eigenaar is nog even wat andere boodschappen in de winkel aan het scoren maar heeft alvast een plek in de rij gereserveerd". Ik dacht gelijk van zo wat aso en arrogant zeg. Komt er een mevrouw aan en een vrouw in mijn rij zegt "oow ga maar voor dat mandje staan hoor, mijn vriendin is nog even wat dingen aan het zoeken".
Ineens kwam die vriendin tevoorschijn.... dat was Laila :')
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:40:05 #226
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98832849
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:35 schreef MissJ het volgende:
Sta ik dus ongeveer 2 uur geleden in de best lange rij bij de kassa bij de AH.
Zie ik in de rij naast mij een gevuld boodschappenmandje onbemand op de grond in de rij staan zo van "de eigenaar is nog even wat andere boodschappen in de winkel aan het scoren maar heeft alvast een plek in de rij gereserveerd". Ik dacht gelijk van zo wat aso en arrogant zeg. Komt er een mevrouw aan en een vrouw in mijn rij zegt "oow ga maar voor dat mandje staan hoor, mijn vriendin is nog even wat dingen aan het zoeken".
Ineens kwam die vriendin tevoorschijn.... dat was Laila :')
Hoe zaten haar wenkbrauwen vandaag?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98833071
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hoe zaten haar wenkbrauwen vandaag?
hahaha! Ja die vielen me ook irl gelijk op. Ze zaten volgens mij zoals in het programma :') Voor de rest had ze voor zover ik kon zien geen make-up op.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:45:44 #228
349208 Adverb
Hilariously
pi_98833101
Maar Laila is niet lelijk zonder make-up toch? (afgezien van die wenkbrauwen dan)
Sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast
pi_98833129
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:45 schreef Adverb het volgende:
Maar Laila is niet lelijk zonder make-up toch? (afgezien van die wenkbrauwen dan)
Ik vond haar een mooie dame ja! Erg mooi figuur heeft ze ook.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:48:53 #230
349208 Adverb
Hilariously
pi_98833232
Mee eens MissJ.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:38 schreef Burdie het volgende:
Ben best een beetje nieuwsgierig nu!
Ik ook!! *O* Nog 3 kwartiertjesss en dan zit ik weer voor de buis!
Sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 juni 2011 @ 19:52:45 #231
163650 Greys
pi_98833401
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Sorry voor het niet-lezen van de rest van dit topic maar heeft hij nou in 1 nacht alle 3 die wijven afgewerkt??? (ik zit met een half oor Boulevard te luisteren.,.)
Ik zat ook niet op te letten maar volgens mij zei hij juist dat het alleen maar zo leek 'omdat er in de uitzending drie deuren achter elkaar dicht gingen' en hij dan best kon begrijpen dat kijkers dat dan dachten. Kan ook zijn dat ik dat er zelf van gemaakt heb :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:00:41 #232
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98833776
Sowieso had hij de dates op drie verschillende dagen, dus als hij al met ze van Vreugdenbil (copyright Boulevard) is gegaan, dan was het in drie verschillende nachten.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98834139
Hij zei dat je een vrouw pas echt leert kennen, als je er 's morgens naast wakker wordt :D
En dat hij het er ook heftig uit vond zien, zo met die 3 deuren op rij. Dat het er uit zag alsof hij een gigolo was. Dat de beelden met Karin nogal heftig waren.....
En als een vrouw dat gedaan zou hebben dat ze meteen een slechte naam zou hebben.
O ja, en dat hij op het allerlaatste moment nog van keuze veranderd is c_/
Ben benieuwd
pi_98835389
Kom maar op met het drama :9
pi_98835405
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef zoem het volgende:
Kom maar op met het drama :9
*O*
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:34:18 #236
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_98835487
Ahhh zijn zusters komen, issie ziek?! ;)
pi_98835640
Ugh zo nep als de pest.
pi_98835808
Die vader/zussen zijn nogal carrièregericht geloof ik :')
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:41:26 #239
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_98835835
Denk dat beide dames niet echt in de familie passen, daar past meer een kakkerig type bij!
pi_98835907
Ik vind zijn pa wel lekker eerlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')