Ja, is dat Zoetermeers? Ik vind het een Gooische rjrjrjrr hoorjrjrjrjr.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee de Zoetermeerse RAls je tenminste Karin bedoelt, ik miste even een stukje.
Niet Zoetermeers ten top, maar je hoort het wel, maar ze probeert de R recht te trekkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, is dat Zoetermeers? Ik vind het een Gooische rjrjrjrr hoorjrjrjrjr.
Ze komt uit Zoetermeer,maar ze doet een sexy kakker na.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, is dat Zoetermeers? Ik vind het een Gooische rjrjrjrr hoorjrjrjrjr.
Ik denk dat het voor hem ook gewoon de lol is van een programma maken, de hoofdrol spelen, een leuk geldbedrag en zien waar het strandtquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Weet je wat ik me afvraag?
Of hij geen minachting heeft voor die vrouwen, omdat hij ook weet dat ze er zitten omdat hij veel geld heeft, ondanks dat ze veel te jong voor hem zijn.
Dat was ze al vanaf het eerste moment dat ze kennis met hem maakte, het liep langs haar benen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef Injetta het volgende:
Jeetje die Karin is echt totaal de kluts kwijt en van de wereld... Die duikt meteen met hem de koffer in! Ze is nu al gesmolten.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was ze al vanaf het eerste moment dat ze kennis met hem maakte, het liep langs haar benen.
Inderdaad. Ik denk ook wel dat het het spannend vindt om te doen. Hij doet de rozenceremonie ook met overgave. Hij doet dat best goed. Robert ten Brink kan wel naar huis.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor hem ook gewoon de lol is van een programma maken, de hoofdrol spelen, een leuk geldbedrag en zien waar het strandt
O ja? Ik ben het pas ergens halverwege gaan volgen. Dus die was meteen al aan het soppen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was ze al vanaf het eerste moment dat ze kennis met hem maakte, het liep langs haar benen.
Nou ik vind haar nu wel érg hijgen in combi met een speed-enthousiasmequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
O ja? Ik ben het pas ergens halverwege gaan volgen. Dus die was meteen al aan het soppen?
ja, hahah, hij heeft met die foto's gezeten al swaffelend, van iet, wiet, wie weg... of ging dat ook alweer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
Hij moet zijn hart volgen? Ik denk toch eerder dat hij vooral uitgezocht heeft wat zijn pik wilde...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ja, hahah, hij heeft met die foto's gezeten al swaffelend, van iet, wiet, wie weg... of ging dat ook alweer.
Die ouders nog engerquote:
Ja, hoe ze tegen hem sprak zeg, zo lijzig, en sexy. Ze hebben dat stuk net laten zien, toen ze uit de limo stapte, dan was haar kennismaking. Je zou denken dat hij al minstens 10 keer al een sexdate met haar had gehad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
O ja? Ik ben het pas ergens halverwege gaan volgen. Dus die was meteen al aan het soppen?
Volgens mij zijn ze de hele nacht doorgegaan, ze liep nog te hijgen, wat een inspanning zal het geweest zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, hoe ze tegen hem sprak zeg, zo lijzig, en sexy. Ze hebben dat stuk net laten zien, toen ze uit de limo stapte, dan was haar kennismaking. Je zou denken dat hij al minstens 10 keer al een sexdate met haar had gehad.
Met gezond verstand schrijf je je als vrouw nooit in op een programma als dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zou je met je gezonde verstand toch echt geen trek in hebben als je weet dat hij haast nog ruikt naar de vorige?
quote:
Ik denk het ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat Laila too much voor hem is.
Dat denk ik niet. Laila zal de eer aan zichzelf houden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat hij Laila niet dúrft af te wijzen op de een of andere manier
hij is bang dat haar familie hem dan even komt opzoekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat hij Laila niet dúrft af te wijzen op de een of andere manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |