quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Lars vindt het spannend, hij is gewoon geil.
toppunt van romantiek jaquote:
Ik vind hem ook ronduit afstotelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
3 dagen op een rij 3 vrouwen in bed, wat een wilt een man nog meer
En die man is zo onaantrekkelijk met die Goofy mond en dat lelijke gebit
Hoelang denk je dat dit gaat duren?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef ZaZoe het volgende:
Ik gun Mariella de miljoenen het meest,..want hij is toch miljonair?
En dan straks is het 2 maanden een stelletje en dan is het weer over...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Eigenlijk is het een ordinaire manhoer, die Lars. Jammergenoeg zijn het weer de vrouwen die zich laten gebruiken.
Nog 1 of 2 weken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat dit gaat duren?
Ze praat echt te opgewonden inderdaad.....quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ze praat echt zo opgefokt alsof ze net een nachtje aan de speed gezeten heeft
Ik denk dat ze alle 3 wel in zijn geweest voor een wip maar zo niet, dan weten wij het niet neequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Stel nou (stel!) dat een van die vrouwen wel mee naar die kamer wilde, maar geen seks met hem wilde. Zouden ze dat dan netjes zeggen/uitleggen? Nee he? Wij moeten sowieso de indruk hebben dat hij ze alle drie uitwoont.
Of ben ik naïef om uberhaupt te denken dat één van de drie nee zou zeggen?
Precies.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan straks is het 2 maanden een stelletje en dan is het weer over...
Hij wil origineel zijn, en lijfelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Zit je potverdorie in Dubai, moet je op sneeuwdate
Laila heeft hij nou al uit kunnen wonen, dus nu kiest hij die half Spaansequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies.
Leila probeert hij uit te wonen, want daar heeft hij vanaf het begin zin in. Als de anderen ook meedoen, dan is hij een spekkoper, denkt ie.
Die Karin zou hij ook gynaecologisch willen onderzoeken, denk ik.
Daar zou je met je gezonde verstand toch echt geen trek in hebben als je weet dat hij haast nog ruikt naar de vorige?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alle 3 wel in zijn geweest voor een wip maar zo niet, dan weten wij het niet nee
Tja.. het kan 2 kanten op. Degene die nee heeft gezegd, kan wieberen. Of... degene die ja heeft gezegd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Stel nou (stel!) dat een van die vrouwen wel mee naar die kamer wilde, maar geen seks met hem wilde. Zouden ze dat dan netjes zeggen/uitleggen? Nee he? Wij moeten sowieso de indruk hebben dat hij ze alle drie uitwoont.
Of ben ik naïef om uberhaupt te denken dat één van de drie nee zou zeggen?
Eigenlijk niet, maar als dat hem over de streep kan trekken en je bent in luffff, misschien dan wel?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zou je met je gezonde verstand toch echt geen trek in hebben als je weet dat hij haast nog ruikt naar de vorige?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef Ascendancy het volgende:
Lars heeft een 3-rittenkaart gekregen en nou mag hij straks een maandabonnement uitkiezen.
Nee de Zoetermeerse Rquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef Injetta het volgende:
Oh, ze heeft ook nog een vreselijke Gooische urrhrrrrhrrrrhrrrr..
Karin komt ook te wanhopig over en in combi met die ouders, neh, kiest hij niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef ZaZoe het volgende:
Als Lars aan die ouders van Karin terugdenkt dan heeft ia al gegeten en gedronken..
Ik denk dat ze hem ook 2 weken trainen hoe ze het programma willen "hebben"quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef Injetta het volgende:
Een ongelofelijke man......
Hij speelt zijn rol goed. Hij is heel goed in staat dus om meerdere relaties te onderhouden. Daar merk je niks van als vrouw bij hem. Lijkt me niet echt een lekker idee.
Ja, is dat Zoetermeers? Ik vind het een Gooische rjrjrjrr hoorjrjrjrjr.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee de Zoetermeerse RAls je tenminste Karin bedoelt, ik miste even een stukje.
Niet Zoetermeers ten top, maar je hoort het wel, maar ze probeert de R recht te trekkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, is dat Zoetermeers? Ik vind het een Gooische rjrjrjrr hoorjrjrjrjr.
Ze komt uit Zoetermeer,maar ze doet een sexy kakker na.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, is dat Zoetermeers? Ik vind het een Gooische rjrjrjrr hoorjrjrjrjr.
Ik denk dat het voor hem ook gewoon de lol is van een programma maken, de hoofdrol spelen, een leuk geldbedrag en zien waar het strandtquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Weet je wat ik me afvraag?
Of hij geen minachting heeft voor die vrouwen, omdat hij ook weet dat ze er zitten omdat hij veel geld heeft, ondanks dat ze veel te jong voor hem zijn.
Dat was ze al vanaf het eerste moment dat ze kennis met hem maakte, het liep langs haar benen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef Injetta het volgende:
Jeetje die Karin is echt totaal de kluts kwijt en van de wereld... Die duikt meteen met hem de koffer in! Ze is nu al gesmolten.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was ze al vanaf het eerste moment dat ze kennis met hem maakte, het liep langs haar benen.
Inderdaad. Ik denk ook wel dat het het spannend vindt om te doen. Hij doet de rozenceremonie ook met overgave. Hij doet dat best goed. Robert ten Brink kan wel naar huis.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor hem ook gewoon de lol is van een programma maken, de hoofdrol spelen, een leuk geldbedrag en zien waar het strandt
O ja? Ik ben het pas ergens halverwege gaan volgen. Dus die was meteen al aan het soppen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was ze al vanaf het eerste moment dat ze kennis met hem maakte, het liep langs haar benen.
Nou ik vind haar nu wel érg hijgen in combi met een speed-enthousiasmequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
O ja? Ik ben het pas ergens halverwege gaan volgen. Dus die was meteen al aan het soppen?
ja, hahah, hij heeft met die foto's gezeten al swaffelend, van iet, wiet, wie weg... of ging dat ook alweer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
Hij moet zijn hart volgen? Ik denk toch eerder dat hij vooral uitgezocht heeft wat zijn pik wilde...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ja, hahah, hij heeft met die foto's gezeten al swaffelend, van iet, wiet, wie weg... of ging dat ook alweer.
Die ouders nog engerquote:
Ja, hoe ze tegen hem sprak zeg, zo lijzig, en sexy. Ze hebben dat stuk net laten zien, toen ze uit de limo stapte, dan was haar kennismaking. Je zou denken dat hij al minstens 10 keer al een sexdate met haar had gehad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
O ja? Ik ben het pas ergens halverwege gaan volgen. Dus die was meteen al aan het soppen?
Volgens mij zijn ze de hele nacht doorgegaan, ze liep nog te hijgen, wat een inspanning zal het geweest zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, hoe ze tegen hem sprak zeg, zo lijzig, en sexy. Ze hebben dat stuk net laten zien, toen ze uit de limo stapte, dan was haar kennismaking. Je zou denken dat hij al minstens 10 keer al een sexdate met haar had gehad.
Met gezond verstand schrijf je je als vrouw nooit in op een programma als dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zou je met je gezonde verstand toch echt geen trek in hebben als je weet dat hij haast nog ruikt naar de vorige?
quote:
Ik denk het ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat Laila too much voor hem is.
Dat denk ik niet. Laila zal de eer aan zichzelf houden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat hij Laila niet dúrft af te wijzen op de een of andere manier
hij is bang dat haar familie hem dan even komt opzoekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat hij Laila niet dúrft af te wijzen op de een of andere manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |