Klopt, maar tel daarbij op dat je luchtbed nog op moet vullen, het opruimen/schoonmaken de volgende dag en met grote pech ook nog eens regen... dan zit ik liever in een hutje/hotelkamer waar ik meteen in kanquote:
Nou ja, met een groep heb je wel de neiging alles 5x zo inefficiënt te doen dus daar zit wel wat in. Op vakantie met kennissen zette ik liever die grote tent in m'n eentje op dan met z'n allen, scheelde echt een uur of zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klopt, maar tel daarbij op dat je luchtbed nog op moet vullen, het opruimen/schoonmaken de volgende dag en met grote pech ook nog eens regen... dan zit ik liever in een hutje/hotelkamer waar ik meteen in kan
Om het maar niet over een lege kofferbak te hebbenVolgende week is er een koelbox in de aanbieding bij de lidl, die slepen we misschien wel mee.
achterruit grondig ontvetten, sticker erop plakken en met een lineaaltje en een scherp hobbymes in 6.000.000 kleine vierkantjes snijden; zie je niks van, en je pa gaat hem er écht niet vanaf peuteren danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ik rij Starlet en heb een sticker per post gekregen van Toyota met de tekst:
Een Toyota rijder krijg je niet zomaar uit z'n auto. (LOGO)
Gewoon te vet, en omdat Starlet reclame![]()
En ik wil hem dus op de Starlet plakken![]()
Maar mag niet van mijn pa
heb je een 12V aansluiting achterin dan? anders kan je beter een kleiner model voor tussen de achterbank nemenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klopt, maar tel daarbij op dat je luchtbed nog op moet vullen, het opruimen/schoonmaken de volgende dag en met grote pech ook nog eens regen... dan zit ik liever in een hutje/hotelkamer waar ik meteen in kan
Om het maar niet over een lege kofferbak te hebbenVolgende week is er een koelbox in de aanbieding bij de lidl, die slepen we misschien wel mee.
Picasso heeft achterin ook een aansluiting, daar gaat het met name omquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:32 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je een 12V aansluiting achterin dan? anders kan je beter een kleiner model voor tussen de achterbank nemen
en wat Dinges zegt.. ze maken een herrie
Druppel olie op het asje werkte niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Picasso heeft achterin ook een aansluiting, daar gaat het met name omVolgens mij hebben meer moderne auto's dat wel. Al staat de koelbox daarin altijd al op de plek van de middelste stoel van de achterbank.
Qua herrie vind ik het wel meevallen, zeker in de auto, en het werkt een stuk beter dan een gewone met koelelementen want op de camping kan je dat ding constant aan laten staan. Maar die van ons is dus kaput en bij het aanzetten begint de fan te gillen. Meestal valt dat wel op te lossen door er een ram op te gevenMaar vroeg of laat gaat dat ding wel helemaal kapot natuurlijk.
Willen accentueren dat je een starlet rijdtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ik rij Starlet en heb een sticker per post gekregen van Toyota met de tekst:
Een Toyota rijder krijg je niet zomaar uit z'n auto. (LOGO)
Gewoon te vet, en omdat Starlet reclame![]()
En ik wil hem dus op de Starlet plakken![]()
Maar mag niet van mijn pa
Ouwe Opelsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef junkiexp het volgende:
Morgen een '76 kadett city voor mijn vriendin kopen, als verassing.
Ze is gek van dat model en ik heb gezegd dat wel eens serieus gaan kijken als de benz weg is.
Maar ik ga hem stiekem morgenochtend kopen![]()
[ afbeelding ]
Cool hé, nu nog ergens een kermit sticker zien te vindenquote:
Lief van je.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef junkiexp het volgende:
Morgen een '76 kadett city voor mijn vriendin kopen, als verassing.
Ze is gek van dat model en ik heb gezegd dat wel eens serieus gaan kijken als de benz weg is.
Maar ik ga hem stiekem morgenochtend kopen![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat is gewoon een kwestie van smaak denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Lief van je.
Maar hoe komt het dat ze van die lelijke gevallen houdt ?
Mja en dan. Lijkt me niet echt een serieus probleem of wel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:01 schreef 2cv het volgende:
APK niet dacht ik, maar andere instanties wel. O.a. na een ongeval ...
Janken houdt of vanzelf op, of na een tikje. Bovendien heb ik echt geen care om dat ding te maken. We gebruiken deze tot hij kapot is en dan komt er een nieuwe, of eerder als dat beter uitkomt. Meestal is dat om de paar jaar wel wenselijk omdat iemand er in de vakantie altijd wel iets 3 weken lang in laat zitten wat er niet 3 weken in hoort en die geur blijft er dan lekker permanent in hangenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:32 schreef 2cv het volgende:
Jankende koelbox = lager stuk. Als dat ding toch op de nominatie staat om kapot te gaan, probeer het dan te fixxen.
12V plug kan je zelf aanlaggen, heb ik ook gedaan. Gezekerd en relaisgeschakeld en al. Met verklikkerlampje.
Als de verzekering niet uit wil betalen omdat de auto niet overeenkomt met de informatie op de kentekenpapieren lijkt me dat wel serieus hoor ...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mja en dan. Lijkt me niet echt een serieus probleem of wel?
Ik heb het voor een vakantie van 3,5 week gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef Dingest het volgende:
[..]
Janken houdt of vanzelf op, of na een tikje. Bovendien heb ik echt geen care om dat ding te maken. We gebruiken deze tot hij kapot is en dan komt er een nieuwe, of eerder als dat beter uitkomt. Meestal is dat om de paar jaar wel wenselijk omdat iemand er in de vakantie altijd wel iets 3 weken lang in laat zitten wat er niet 3 weken in hoort en die geur blijft er dan lekker permanent in hangen![]()
Voor hooguit die week in het jaar hoef ik geen extra 12V aansluiting in mijn auto hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |