Hij pakte een groene bal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:04 schreef wise het volgende:
hmm, lekker grabbelen in de ballen bak.
ohja, groene bawl
Zijn moeder is dat toch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:04 schreef OverRated het volgende:
Heb je die anita niet gezien dan die haar lelijke eend moet restaureren
'Wij zijn echte fanaticii eeeeh... heel fanatiek'
Houd je bek, pleaaaazzzzz.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:05 schreef schavuit1986 het volgende:
Kankerhomo's. Helaas is het tegenwoordig in om je als homo te gedragen/er uit te zien als homo.
Dan kijk je later op de avond even uitzendinggemist ofzo.quote:
Dat jij ooit mod wasquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een geile vent. Die zou ik wel eens lekker zn holletje willen rimmen
driewerfquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een geile vent. Die zou ik wel eens lekker zn holletje willen rimmen
Ik kom klaar jonge,quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:10 schreef Bonzoo het volgende:
Ben benieuwd wanneer hij straks in de finale zit, hoe die gaat reageren als ze die finale nog winnen ook.
Hij hoopt op de zilveren bal, zodat hij die in z'n reet kan duwen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:10 schreef Bonzoo het volgende:
Ben benieuwd wanneer hij straks in de finale zit, hoe die gaat reageren als ze die finale nog winnen ook.
Dat jeetje doet hij steedsquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef Dven het volgende:
Haha! Wij dachten hier precies hetzelfde! Vooral die verschrikkelijke Hi-fives en dat 'jeej-tje' toen hij de groene bal greep
damnquote:
Berbers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Ferry_76 het volgende:
En wie noemt z'n kind in vredesnaam 'Berber'...?
Het is niet eens een echte berberquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Ferry_76 het volgende:
zo zou ik mn hond nog niet eens noemenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Ferry_76 het volgende:
rood is de kleur van liefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
En ballen graaien dat ze kan!quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Houd je bek, pleaaaazzzzz.
Bij mij op school zijn homo's helemaal THE BOMB!! EN TERECHT____!!!!!!
homo's zijn vetkoelie-joelie. DUUUUHHHHH!?
En als je een hater bent, ga dan lekker lingo kijken of WHATEVER skkltje
Homo's aan de top, doe je feestmutsie op.; Homo's aan de top. HIEP HIEP HOI!
Zijn er voor Boris twee meer dan normaal..quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Bonzoo het volgende:
4 ballen graaien is opzich niet zo slecht.
Boris tekent ervoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Bonzoo het volgende:
4 ballen graaien is opzich niet zo slecht.
Fuck off ofzo. Achterlijke homofoob.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]Met kerstmis stuur ik jouw een pistool met 1 kogel er in. Zodat je jezelf door je kankerhomokop kan schieten
Hebben ze jou nog steeds niet geband?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]Met kerstmis stuur ik jouw een pistool met 1 kogel er in. Zodat je jezelf door je kankerhomokop kan schieten
Inderdaad, heb Lingo nog nooit zo spannend gevonden. Enkel om het gejuich van de homo te zien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef OverRated het volgende:
Eerste keer sinds lange tijd dat ik voor m'n lol naar lingo keek
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, heb Lingo nog nooit zo spannend gevonden. Enkel om het gejuich van de homo te zien.
Ben blij dat je het leuk vond.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, heb Lingo nog nooit zo spannend gevonden. Enkel om het gejuich van de homo te zien.
Borisdehomo@hotmail.comquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef OverRated het volgende:
Had ik z'n e-mailadres maar. Dan stuurde ik hem dit topic
Hij googled vast wel even op z'n naam + Lingo, na deze uitzending.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef OverRated het volgende:
Had ik z'n e-mailadres maar. Dan stuurde ik hem dit topic
quote:
Dan was de uitzending van vandaag een herhaling.quote:
Nee, ik denk dat ze Boris kennen, en dat Boris met z'n vrienden de Lingo-uitzending eerder is gaan bekijken en dit op Youtube heeft gezet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dan was de uitzending van vandaag een herhaling.
Die reactie onder het filmpjequote:
Haha, en terecht.quote:
Hoe lang moet je oefenen voordat er een hele vuist in kan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef niceguy_77 het volgende:
Wist je dat mensen die het meest zeiken over homo's vaak zelf wat onderdrukte gevoelens hebben?Dus dat zegt wel wat over die gast met z'n grote mond eerder in dit topic.
En nee, de meeste homo's zijn niet zo blij met die overdreven typjes maar laat iedereen lekker zichzelf zijn... Leven en laten leven
Amen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef niceguy_77 het volgende:
Wist je dat mensen die het meest zeiken over homo's vaak zelf wat onderdrukte gevoelens hebben?Dus dat zegt wel wat over die gast met z'n grote mond eerder in dit topic.
En nee, de meeste homo's zijn niet zo blij met die overdreven typjes maar laat iedereen lekker zichzelf zijn... Leven en laten leven
Stoer manquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Hoe lang moet je oefenen voordat er een hele vuist in kan?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Hoe lang moet je oefenen voordat er een hele vuist in kan?
Dit dus, mensen mogen van mij wel homo zijn, maar om dat naar buiten te brengen op zo'n excentrieke en kinderlijke manier gaat me een beetje te ver.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef tim-elzinga het volgende:
Volgens mij is het grappige niet dat hij homo is, maar dat hij zo apart praat/reageert/juicht.
jij kunt jezelf nu toch ook uiten op een manier die jij denkt juist te zijn door deze jongen zwart te maken. Wat loop je nou hypocriet te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:40 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dit dus, mensen mogen van mij wel homo zijn, maar om dat naar buiten te brengen op zo'n excentrieke en kinderlijke manier gaat me een beetje te ver.
Ja maar nu zien misschien een paar honderd fokkers het. Bij hem zien 2 miljoen mensen het ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
jij kunt jezelf nu toch ook uiten op een manier die jij denkt juist te zijn door deze jongen zwart te maken. Wat loop je nou hypocriet te doen.
lol, wat is het verschil? Je mag alleen jezelf zijn in een beperkte ruimte? of?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja maar nu zien misschien een paar honderd fokkers het. Bij hem zien 2 miljoen mensen het ofzo.
Ik zeg alleen maar dat het misschien niet zo verstandig is van die jongen om zich zo achterlijk te gedragen op nationale tv.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol, wat is het verschil? Je mag alleen jezelf zijn in een beperkte ruimte? of?
Waar maak jij je druk over dat je er een topic voor moet openen ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het misschien niet zo verstandig is van die jongen om zich zo achterlijk te gedragen op nationale tv.
Waar maak je je druk over.
kuttrollquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:18 schreef lellebelle het volgende:
wat is er mis met homo's,? lul, laat iedereen toch in zijn waarde. oetlul!
wat is een kutrol? een kut op een rol? een kuttende rol ? wat precies? ...quote:
mijn rol in jouw kutquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:21 schreef lellebelle het volgende:
[..]
wat is een kutrol? een kut op een rol? een kuttende rol ? wat precies? ...
wat voor rol? een wc-rol, een keukenrol? niks past namelijkquote:
hehequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:04 schreef OverRated het volgende:
Vanavond de hele gay parade bij Lingo. Je had de opening moeten zien net
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Houd je bek, pleaaaazzzzz.
Bij mij op school zijn homo's helemaal THE BOMB!! EN TERECHT____!!!!!!
homo's zijn vetkoelie-joelie. DUUUUHHHHH!?
En als je een hater bent, ga dan lekker lingo kijken of WHATEVER skkltje
Homo's aan de top, doe je feestmutsie op.; Homo's aan de top. HIEP HIEP HOI!
Wel een lachen aflevering. DIe gasten ahdden wel humorquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:04 schreef OverRated het volgende:
Vanavond de hele gay parade bij Lingo. Je had de opening moeten zien net
is t echt een gay?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef S.Seagal het volgende:
Hahaha.
Ik heb bij die jongen op school gezeten. Op de Middelbare school.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |