Hebben ze jou nog steeds niet geband?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]Met kerstmis stuur ik jouw een pistool met 1 kogel er in. Zodat je jezelf door je kankerhomokop kan schieten
Inderdaad, heb Lingo nog nooit zo spannend gevonden. Enkel om het gejuich van de homo te zien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef OverRated het volgende:
Eerste keer sinds lange tijd dat ik voor m'n lol naar lingo keek
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, heb Lingo nog nooit zo spannend gevonden. Enkel om het gejuich van de homo te zien.
Ben blij dat je het leuk vond.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, heb Lingo nog nooit zo spannend gevonden. Enkel om het gejuich van de homo te zien.
Borisdehomo@hotmail.comquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef OverRated het volgende:
Had ik z'n e-mailadres maar. Dan stuurde ik hem dit topic
Hij googled vast wel even op z'n naam + Lingo, na deze uitzending.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef OverRated het volgende:
Had ik z'n e-mailadres maar. Dan stuurde ik hem dit topic
quote:
Dan was de uitzending van vandaag een herhaling.quote:
Nee, ik denk dat ze Boris kennen, en dat Boris met z'n vrienden de Lingo-uitzending eerder is gaan bekijken en dit op Youtube heeft gezet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dan was de uitzending van vandaag een herhaling.
Die reactie onder het filmpjequote:
Haha, en terecht.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |