Inderdaad, heb Lingo nog nooit zo spannend gevonden. Enkel om het gejuich van de homo te zien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef OverRated het volgende:
Eerste keer sinds lange tijd dat ik voor m'n lol naar lingo keek
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, heb Lingo nog nooit zo spannend gevonden. Enkel om het gejuich van de homo te zien.
Ben blij dat je het leuk vond.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, heb Lingo nog nooit zo spannend gevonden. Enkel om het gejuich van de homo te zien.
Borisdehomo@hotmail.comquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef OverRated het volgende:
Had ik z'n e-mailadres maar. Dan stuurde ik hem dit topic
Hij googled vast wel even op z'n naam + Lingo, na deze uitzending.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef OverRated het volgende:
Had ik z'n e-mailadres maar. Dan stuurde ik hem dit topic
quote:
Dan was de uitzending van vandaag een herhaling.quote:
Nee, ik denk dat ze Boris kennen, en dat Boris met z'n vrienden de Lingo-uitzending eerder is gaan bekijken en dit op Youtube heeft gezet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dan was de uitzending van vandaag een herhaling.
Die reactie onder het filmpjequote:
Haha, en terecht.quote:
Hoe lang moet je oefenen voordat er een hele vuist in kan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef niceguy_77 het volgende:
Wist je dat mensen die het meest zeiken over homo's vaak zelf wat onderdrukte gevoelens hebben?Dus dat zegt wel wat over die gast met z'n grote mond eerder in dit topic.
En nee, de meeste homo's zijn niet zo blij met die overdreven typjes maar laat iedereen lekker zichzelf zijn... Leven en laten leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |