Amen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef niceguy_77 het volgende:
Wist je dat mensen die het meest zeiken over homo's vaak zelf wat onderdrukte gevoelens hebben?Dus dat zegt wel wat over die gast met z'n grote mond eerder in dit topic.
En nee, de meeste homo's zijn niet zo blij met die overdreven typjes maar laat iedereen lekker zichzelf zijn... Leven en laten leven
Stoer manquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Hoe lang moet je oefenen voordat er een hele vuist in kan?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Hoe lang moet je oefenen voordat er een hele vuist in kan?
Dit dus, mensen mogen van mij wel homo zijn, maar om dat naar buiten te brengen op zo'n excentrieke en kinderlijke manier gaat me een beetje te ver.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef tim-elzinga het volgende:
Volgens mij is het grappige niet dat hij homo is, maar dat hij zo apart praat/reageert/juicht.
jij kunt jezelf nu toch ook uiten op een manier die jij denkt juist te zijn door deze jongen zwart te maken. Wat loop je nou hypocriet te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:40 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dit dus, mensen mogen van mij wel homo zijn, maar om dat naar buiten te brengen op zo'n excentrieke en kinderlijke manier gaat me een beetje te ver.
Ja maar nu zien misschien een paar honderd fokkers het. Bij hem zien 2 miljoen mensen het ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
jij kunt jezelf nu toch ook uiten op een manier die jij denkt juist te zijn door deze jongen zwart te maken. Wat loop je nou hypocriet te doen.
lol, wat is het verschil? Je mag alleen jezelf zijn in een beperkte ruimte? of?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja maar nu zien misschien een paar honderd fokkers het. Bij hem zien 2 miljoen mensen het ofzo.
Ik zeg alleen maar dat het misschien niet zo verstandig is van die jongen om zich zo achterlijk te gedragen op nationale tv.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol, wat is het verschil? Je mag alleen jezelf zijn in een beperkte ruimte? of?
Waar maak jij je druk over dat je er een topic voor moet openen ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het misschien niet zo verstandig is van die jongen om zich zo achterlijk te gedragen op nationale tv.
Waar maak je je druk over.
kuttrollquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:18 schreef lellebelle het volgende:
wat is er mis met homo's,? lul, laat iedereen toch in zijn waarde. oetlul!
wat is een kutrol? een kut op een rol? een kuttende rol ? wat precies? ...quote:
mijn rol in jouw kutquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:21 schreef lellebelle het volgende:
[..]
wat is een kutrol? een kut op een rol? een kuttende rol ? wat precies? ...
wat voor rol? een wc-rol, een keukenrol? niks past namelijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |