Hij geeft iig geen onomstotelijke verklaring. Ik zie deze man ook eerder als iemand die vanuit zijn expertise vraagtekens zet bij het officiele verhaal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Komt door zijn snor. Ik vind het geen nuanceren wat hij doet. Hij beweert vanalles, maar durft het nergens hard te onderbouwen.
Het is een beetje slappe hap, waardoor het filmpje zeker geen plausibele onderbouwing is voor controlled demo. Zeker niet voor mensen die regelmatig naar discovery channel kijken en daar zien hoe controlled demo in zijn werk gaat.... :p
De VS werkt wel al langere tijd aan een microwave wapen, maar die is nog niet klaar. Sterker nog, dat wapen en de railgun zijn gekort in hun onderzoeksgelden, want te duur en praktisch gezien nog niet inzetbaar vanwege de benodigde energie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Er is toch een nieuwe theorie mbt controlled demo.. Het zou wellicht niet om klassieke controlled demolition gaan. Maar iets met straling. En nee ook geen nukes.. Maar in feite toch soort controlled demolition.
naieve man, ze zouden beter kunnen onderzoeken hoe 2 wtc gebouwen tot nanastof konden vergaan!quote:
quote:On January 24, 2003, Rudi Dekkers, whose Huffman Aviation was attended by Marwan Alshehhi and Mohamed Atta, crashes his helicopter. He is flying to work early in the morning for a meeting with a competitor, to sell his flight school to them. Ten minutes after takeoff, his engine cuts out and he crashes into a river. He is rescued from the ice-cold water by a friend and fellow helicopter pilot who pulls him to shore. He arrives in Venice later in the day, and is able to proceed with the sale of Huffman Aviation. Two days earlier, the Associated Press had announced that Dekkers was to be arrested on felony fraud charges (see August 23, 2001-April 2004)
Ik kan niks uit die foto halen, maar dat ligt vast aan mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef Kickstart het volgende:
Vergeet een antwoord /reactie maar Hearts,
paar personen hier denken dat ze de enige zijn die wat kunnen posten waar een antwoord op volgt
Nou hier ook nog maar wat van mij dan![]()
zit net loose change Final cut te kijken en daar komt dit stukje in een flits voorbij @ 4:34
Huffman vliegschool van de Nederlandse oplichter Rudi (Ruud) Dekkers
kijk eens wat een leuke sticker qua vorm er op de deur zit, toeval? maybe!
[ link | afbeelding ]
[..]
Ik wacht potverdrie al bijna 2 dagenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef Kickstart het volgende:
Vergeet een antwoord /reactie maar Hearts,
ik dacht er een NWO herkenningspunt in te zien?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik kan niks uit die foto halen, maar dat ligt vast aan mij.
yeah niet te begrijpenquote:
Een kantoorbrand kan een stuk warmer worden dan je wellicht intuitief zou zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef heartz het volgende:
Deze had ik beter hier kunnen plaatsen.
Ik vind dit filmpje wel heel overtuigend.
Er is een strenge wetenschappelijke methode gebruikt om te bepalen hoe het komt dat de materialen in bepaalde fasen zijn gekomen en om 'stoffen' te identificeren.
Ik vind de hoge temperaturen interessant, die volgens hem (als ik het goed begrijp) zelfs bij een hevige kantoorbrand niet behaald zou worden.
En ook de rood/ grijze deeltjes die hij vond, die volgens het onderzoek een soort thermiet of een gelijksoortige van thermiet zouden zijn.
Ik vind zijn bevindingen veelbetekend....
Misschien wat voor wetenschap&technologie?
Zoals?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een kantoorbrand kan een stuk warmer worden dan je wellicht intuitief zou zeggen
En over de rode deeltjes, ik neem aan dat je op dat 'nano thermiet' doelt? Er zitten een paar ernstige (naar mijn mening terminale) methodologische fouten in dat onderzoek. Genoeg om het niet serieus te kunnen nemen.
Ze maakten bijvoorbeeld een claim dat er geen verf bestaat met eigenschappen als de stof die ze onderzochten. Dat is simpelweg niet waar. Een tijdje terug is dat uitgebreid besproken. Misschien dat ik dat later nog terug kan vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef heartz het volgende:
[..]
Zoals?
Ja daar kwam het in de lezing van Gage wel op neer, dat het nano thermiet zou zijn.
Heeft toch niets met intiutief te maken?
Ligt aan het metaal natuurlijkquote:Metaal zou niet zomaar smelten bij kantoorbrand?
Kan best zijn, maar dat zegt zo wenig. Of de dragende structuur op wordt geblazen, of faalt door verzwakking door vuur maakt niet zo veel uit voor de verder progressie van het instorten.quote:En hoe die gebouwen naar beneden vielen lijkt idd sterk op een demolition. Heb je andere gebouwen in een controlled demolition gezien?
Waarom zou je dat verwachten dan?quote:En hoe kan het als het geen controlled demolition was, dat er geen opgestapelde vloeren gevonden zijn. Weet je wel hoe fokking veel metaal die gebouwen hadden.
Oh ja joh?quote:Er werd tonnen vloeibaar metaal (en overigens ook ijzer) gevonden.
IIRC was dat een graad of 1200 C.quote:Hoeveel graden haalt een kantoorbrand volgens jouw?
Wat voorn fase zou dat dan zijn?quote:Het metaal was volgens hem in een fase die veroorzaakt zou moeten worden door een temp van meer dan 1500 graden.
Of begrijp ik het verkeerd?
Niets van gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ze maakten bijvoorbeeld een claim dat er geen verf bestaat met eigenschappen als de stof die ze onderzochten. Dat is simpelweg niet waar. Een tijdje terug is dat uitgebreid besproken. Misschien dat ik dat later nog terug kan vinden.
[..]
Natuurlijk wel!quote:[..]
Kan best zijn, maar dat zegt zo wenig. Of de dragende structuur op wordt geblazen, of faalt door verzwakking door vuur maakt niet zo veel uit voor de verder progressie van het instorten.
[..]
Ik zou verwachten dat er nog wat van die reusachtige constructie over zou zijn, als er alleen branden waren geweest, in de vorm van eventueel opeengestapelde vloeren.quote:Waarom zou je dat verwachten dan?
Die natuurkundige zegt het in het filmpje, naast Gage en zijn team.quote:[..]
Oh ja joh?Ook ijzer? Heb je daar een goede bron/bewijs voor dan? Er zit best een flink verschil tussen de claim dat er vloeibaar metaal is gevonden, en dat er vloeibaar staal is gevonden. Vloeibaar metaal is vrij makkelijk te herkennen, maar welk metaal het is gaat al meer werk kosten.
[..]
Heb jij ook bronnen?quote:IIRC was dat een graad of 1200 C.
[..]
Het was in een bepaalde staat voordat het verbrand werd. Niet deze.quote:Wat voorn fase zou dat dan zijn?
Zoiets was het idd. Het probleem is dat hij verf uitsluit voor de controle proef die hij helemaal niet uit had mogen sluiten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:17 schreef heartz het volgende:
[..]
Niets van gezien.
Hij vergelijkt de 2 om te kijken wat de reactie is.
Het verf verandert in as en de rood/grijze deeltjes niet. Ze produceren een vorm van meer energie, als ik het goed begrijp?
Dat dikgedrukte is ipc wat er gebeurde. Als je de instorting in detail bekijkt, zie je dat het eerst aan 1 kant faalt, de top knikt, en door de stress op het scharnierpunt die ook faalt. Daarna stort het vrijwel recht naar beneden, precies wat je verwacht van een instorting door zwaartekracht.quote:Natuurlijk wel!
Een gebouw kan op verschillende manieren instorten! Het kan omvallen (dus als een boom), het kan gedeeltelijk instorten, het kan gedeeltelijk instorten en gedeeltijk omvallen (!) en het kan dus omvallen als in een controlled demolition, vrij recht naar beneden (wat ze toch vrije val noemen?)
Volgens experts ging het 30m per 7 seconde in vrije val, als ik het goed begrijp?
Niet echt dus. Een dergelijke instorting gaat zo chaotisch, en over zo'n grote afstand, dat er niet zo veel meer overblijft. Bovendien ging het dus niet geheel recht omlaag. Neemt niet weg dat ze hier en daar wel een dergelijke sandwich hebben gevondenquote:Ik zou verwachten dat er nog wat van die reusachtige constructie over zou zijn, als er alleen branden waren geweest, in de vorm van eventueel opeengestapelde vloeren.
Aangezien de torens recht naar beneden gingen, zou je toch dat pannekoek effect krijgen?
Of ligt het aan mij? Je zou in ieder geval een paar verdiepingen op elkaar moeten zien liggen zoals die toren verdieping voor verdieping ging.
Ja ok, maar waar baseerd die natuurkundige zijn uitspraak op.quote:Die natuurkundige zegt het in het filmpje, naast Gage en zijn team.
Tuurlijk:quote:Heb jij ook bronnen?
Dat klinkt een beeetje warrigquote:Het was in een bepaalde staat voordat het verbrand werd. Niet deze.
Het was in een andere staat nadat het verbrand was. Maar deze fase!
Kijk, als je niet begrijpt wat ik hier bedoel, kunnen we beter stoppen met de discussie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat klinkt een beeetje warrigKan je duidelijker zijn?
Trouwens ik heb je link wel gelezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tuurlijk:
http://www.doctorfire.com/flametmp.html
Oa van brandweermannen en andere werkers die de boel moesten opruimen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja ok, maar waar baseerd die natuurkundige zijn uitspraak op.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoiets was het idd. Het probleem is dat hij verf uitsluit voor de controle proef die hij helemaal niet uit had mogen sluiten.
[..]
Begrijp je wel dat de hele contructie van het gebouw vernietigd moet worden om zo'n een gebouw zo in te laten storten? Juist door zwaartekracht. Als het 1 scharnierpunt raakt kan toch nooit zo instorten. Volgens mij begrijp de constructie van het gebouw niet.quote:Dat dikgedrukte is ipc wat er gebeurde. Als je de instorting in detail bekijkt, zie je dat het eerst aan 1 kant faalt, de top knikt, en door de stress op het scharnierpunt die ook faalt. Daarna stort het vrijwel recht naar beneden, precies wat je verwacht van een instorting door zwaartekracht.
[..]
Bron?quote:Niet echt dus. Een dergelijke instorting gaat zo chaotisch, en over zo'n grote afstand, dat er niet zo veel meer overblijft. Bovendien ging het dus niet geheel recht omlaag. Neemt niet weg dat ze hier en daar wel een dergelijke sandwich hebben gevonden
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |