abonnement Unibet Coolblue
pi_98506499
;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98506576
Nog even volhouden :*
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:44:14 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98506638
*zucht* *puf* *kreun*

Deel 3 van FF's bedgeheimenboek. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98506700
Ik tel 5 steervriendinnen *)
pi_98506720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik tel 5 steervriendinnen *)
Die arme ouders -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:46:58 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98506727
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:

ik wist dat die opmerking zou komen...
Dan komt de assist op jouw naam te staan *O* *O*
Confidence through competence
pi_98506750
Vanavond generale rep mét blazers O+
(eigenlijk de leukste avond :@ )
pi_98506937
:W
pi_98506941
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond generale rep mét blazers O+
(eigenlijk de leukste avond :@ )
oooh, veel plezier dan! *O*

En Memo, mooi cijfer voor dat vak :Y (dat zou me nou helemaaaal niet ligge, accountacy, of het nou forensisch is of niet)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:52:18 #10
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98506947
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Sunnythesun het volgende:
:W
HEBBEN ZE TEGEN JE GESCHREEUWD VANDAAG SUNNIE?
Confidence through competence
pi_98506999
*stopt vinger in oren
pi_98507006
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond generale rep mét blazers O+
(eigenlijk de leukste avond :@ )
trompetten O+ veel plezier
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98507019
quote:
11s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

HEBBEN ZE TEGEN JE GESCHREEUWD VANDAAG SUNNIE?
nou.. ze hadden eerst toets, dus een uur stilte, toen pauze, dan mogen ze praten, toen sportactiviteiten op het voetbalveld dus kon het me niet schelen *) :+
pi_98507072
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oooh, veel plezier dan! *O*

En Memo, mooi cijfer voor dat vak :Y (dat zou me nou helemaaaal niet ligge, accountacy, of het nou forensisch is of niet)
klinkt anders dan het is, is gewoon theorie vak om inzicht te krijgen over wat een forensisch accountant doet :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:56:51 #15
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98507140
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

nou.. ze hadden eerst toets, dus een uur stilte, toen pauze, dan mogen ze praten, toen sportactiviteiten op het voetbalveld dus kon het me niet schelen *) :+
Lekker rustig :+
Confidence through competence
pi_98507160
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Lekker rustig :+
jup :7
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:57:41 #17
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98507176
Zo, in plaats van m'n scriptie te schrijven heb ik lekker een workout schema gemaakt voor de in de sportschool met een nette verdeling tussen alle spiergroepen :+

Spieropbouw even nerderig aanpakken als afvallen :9~ :9~
Confidence through competence
pi_98507201
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:

klinkt anders dan het is, is gewoon theorie vak om inzicht te krijgen over wat een forensisch accountant doet :)
En in JipenJanneke voor ons : wat doet die zoal? :D
pi_98507227
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, in plaats van m'n scriptie te schrijven heb ik lekker een workout schema gemaakt voor de in de sportschool met een nette verdeling tussen alle spiergroepen :+

Spieropbouw even nerderig aanpakken als afvallen :9~ :9~
Veeeeeeeeeel belangrijker dan je scriptie :Y :+
pi_98507269
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

En in JipenJanneke voor ons : wat doet die zoal? :D
wanneer binnen een bedrijf een vermoeden van fraude is, worden ze ingeschakeld en gaan ze jaarrekening opmaken, boekhouding controleren etc etc om de fraude boven water te halen
pi_98507333
ik raak btje in paniek. Morgen komt stagebegeleider/mentor van school van onze stagiair en moet ff rustig worden anders red die jongen het niet omdat ik negatief ben en dat wil ik niet. Alle omstandigheden zijn gewoon kut. Baas neemt het aan want gratis kracht, hij komt met opdrachten en baas wil daar niks mee te maken hebben. Ik word stagebegeleider maar opdrachten blijven bij baas liggen. Jongen boos maar bang voor baas. Brutaal, liegt tegen me, ik word boos en hij liegt weer. Hij moet langer blijven maar gaat vlg maand naar fam in Rusland en ik kan daar niks over zeggen want afgelopen feb is zijn vader plots overleden. Dus ik hoop dat ik t tot een goed eind kan brengen maar ben bang. Stage moet in n groothandel en dat zijn wij niet. Anyway, mijn probleem maar ff onrustig ben ik dus nu.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98507348
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, in plaats van m'n scriptie te schrijven heb ik lekker een workout schema gemaakt voor de in de sportschool met een nette verdeling tussen alle spiergroepen :+

Spieropbouw even nerderig aanpakken als afvallen :9~ :9~
Procrastination :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:01:31 #23
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98507366
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Procrastination :P
Ik heb dat boek maar weer eens mee naar huis genomen ipv hier op m'n kamer :P
Confidence through competence
pi_98507370
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:

wanneer binnen een bedrijf een vermoeden van fraude is, worden ze ingeschakeld en gaan ze jaarrekening opmaken, boekhouding controleren etc etc om de fraude boven water te halen
OOooh, ik dacht dat jij moest leren hoe je die boekhouding moest controleren op fraude!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98507388
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Stereotomy het volgende:

Ik heb dat boek maar weer eens mee naar huis genomen ipv hier op m'n kamer :P
Gewoon nog een keer lezen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:03:17 #26
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98507433
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon nog een keer lezen *O*
Ik sabotteer mijn eigen kansen op succes omdat ik bang ben voor verandering en meer verantwoordelijkheden en verwachtingen *O*
Confidence through competence
pi_98507464
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

OOooh, ik dacht dat jij moest leren hoe je die boekhouding moest controleren op fraude!
heeeel klein beetje maar :) gelukkig, er blijkt dt bij juristen te weinig bekend is over andere forensische gebieden waar ze wel te maken mee hebben vandaar deze master, dat de kennis van juristen verbreed wordt zodat ze meer van andere relevante vakgebieden begrijoen
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:04:55 #28
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98507497
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

heeeel klein beetje maar :) gelukkig, er blijkt dt bij juristen te weinig bekend is over andere forensische gebieden waar ze wel te maken mee hebben vandaar deze master, dat de kennis van juristen verbreed wordt zodat ze meer van andere relevante vakgebieden begrijoen
Het is ook een beetje krom dat rechters / juristen 'recht' moeten spreken over gebieden waar ze totaal geen kaas van hebben gegeten. :P
Confidence through competence
pi_98507501
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik raak btje in paniek. Morgen komt stagebegeleider/mentor van school van onze stagiair en moet ff rustig worden anders red die jongen het niet omdat ik negatief ben en dat wil ik niet. Alle omstandigheden zijn gewoon kut. Baas neemt het aan want gratis kracht, hij komt met opdrachten en baas wil daar niks mee te maken hebben. Ik word stagebegeleider maar opdrachten blijven bij baas liggen. Jongen boos maar bang voor baas. Brutaal, liegt tegen me, ik word boos en hij liegt weer. Hij moet langer blijven maar gaat vlg maand naar fam in Rusland en ik kan daar niks over zeggen want afgelopen feb is zijn vader plots overleden. Dus ik hoop dat ik t tot een goed eind kan brengen maar ben bang. Stage moet in n groothandel en dat zijn wij niet. Anyway, mijn probleem maar ff onrustig ben ik dus nu.
Want?? het is toch zijn stage?? Gewoon rustig uitleggen hoe de situatie is, eerlijk zijn er over, en samen overleggen hoe de student nu verder moet binnen de mogelijkheden van het bedrijf. Is niet jouw probleem hoor.. :?
Oh en aangeven dat de jongen brutaal is en liegt (met voorbeeld) en dat je op deze manier niet verder kan begeleiden mits.. zie bovenstaande verder..
pi_98507524
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik raak btje in paniek. Morgen komt stagebegeleider/mentor van school van onze stagiair en moet ff rustig worden anders red die jongen het niet omdat ik negatief ben en dat wil ik niet. Alle omstandigheden zijn gewoon kut. Baas neemt het aan want gratis kracht, hij komt met opdrachten en baas wil daar niks mee te maken hebben. Ik word stagebegeleider maar opdrachten blijven bij baas liggen. Jongen boos maar bang voor baas. Brutaal, liegt tegen me, ik word boos en hij liegt weer. Hij moet langer blijven maar gaat vlg maand naar fam in Rusland en ik kan daar niks over zeggen want afgelopen feb is zijn vader plots overleden. Dus ik hoop dat ik t tot een goed eind kan brengen maar ben bang. Stage moet in n groothandel en dat zijn wij niet. Anyway, mijn probleem maar ff onrustig ben ik dus nu.
Probeer rustig aan die stagebegeleider uit te leggen waarom bepaalde opdrachten niet zijn gedaan (omdat je baas er niets mee doet, kan die jongen niets aan doen). En zet rustig uiteen wat hij zelf verkeerd doet en goed doet (mag je ook benoemen hoor ;) ). Dat liegen hoef je op zich niet te benoemen, tenzij het echt enorme gevolgen heeft voor het wel of niet goed ten uitvoer brengen van zijn werkzaamheden. Lastig hoor. Ik denk dat je in deze gewoon niet al te aardig gevonden hoeft te worden :@ Al zijn er wel verzachtende omstandigheden (vader overleden), stage niet goed doen is stage niet goed doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98507536
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het is ook een beetje krom dat rechters / juristen 'recht' moeten spreken over gebieden waar ze totaal geen kaas van hebben gegeten. :P
daarvoor worden deskundigen gebruikt :) maar de rechter moet uiteindelijk oordelen of de verdachte zich aan het tenlastegelegde schuldig heeft gemaakt
pi_98507537
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Stereotomy het volgende:

Ik sabotteer mijn eigen kansen op succes omdat ik bang ben voor verandering en meer verantwoordelijkheden en verwachtingen *O*
Nee nee, dat was ik :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:08:45 #33
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_98507631
Isa? Ben jij zaterdag middag thuis? Wij komen vanuit Groningen, maar misschien leuk om even langs te komen en een kop thee drinken? :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:08:58 #34
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98507639
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik raak btje in paniek. Morgen komt stagebegeleider/mentor van school van onze stagiair en moet ff rustig worden anders red die jongen het niet omdat ik negatief ben en dat wil ik niet. Alle omstandigheden zijn gewoon kut. Baas neemt het aan want gratis kracht, hij komt met opdrachten en baas wil daar niks mee te maken hebben. Ik word stagebegeleider maar opdrachten blijven bij baas liggen. Jongen boos maar bang voor baas. Brutaal, liegt tegen me, ik word boos en hij liegt weer. Hij moet langer blijven maar gaat vlg maand naar fam in Rusland en ik kan daar niks over zeggen want afgelopen feb is zijn vader plots overleden. Dus ik hoop dat ik t tot een goed eind kan brengen maar ben bang. Stage moet in n groothandel en dat zijn wij niet. Anyway, mijn probleem maar ff onrustig ben ik dus nu.
Zakelijk en duidelijk de situatie uitleggen zoals het is, wat de beoordeling dan wordt is niet aan jou.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:09:29 #35
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_98507655
Je baas heeft een punt. Hét zijn gratis krachten en de verantwoordelijkheid schuif je door :Y
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:10:12 #36
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98507689
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee nee, dat was ik :')
IK :( :P

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

daarvoor worden deskundigen gebruikt :) maar de rechter moet uiteindelijk oordelen of de verdachte zich aan het tenlastegelegde schuldig heeft gemaakt
Ja, snap ik, gelukkig wel. Maar 't kan ook enorm misgaan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucia_de_Berk

Daar werd een zogenaamd 'expert' erbij gehaald in de statistiek die moest gaan bewijzen dat het 'onmogelijk' was dat er zoveel mensen het loodje legden in alle diensten van die Lucia de Berk. Bleek die expert alleen in naam een expert te zijn en verder en totaal onbenul. :') Juristen met meer verstand van statistiek en/of medische kennis. hadden dat nooit zo klakkeloos overgenomen kunnen hebben.

Ik zou ook niet weten hoe het anders moet hoor, maar recht spreken is één ding, diepe kennis hebben van een gebied een ander. Zelfde als je een 'expert' bent in communicatie maar verder inhoudelijk geen reet snapt van het veld waar je in werkt. Dan kun je ook niet goed 'communiceren'.
Confidence through competence
pi_98507754
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
Isa? Ben jij zaterdag middag thuis? Wij komen vanuit Groningen, maar misschien leuk om even langs te komen en een kop thee drinken? :)
Jaaaa, hartstikke leuk! Van harte welkom *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:12:33 #38
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_98507780
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaaaa, hartstikke leuk! Van harte welkom *O*
Ok! Tof :). Exacte tijd hoor je nog wel zsm zodat je niet een hele middag hoeft te wachten :+.
pi_98507833
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:12 schreef Anthraxx het volgende:

Ok! Tof :). Exacte tijd hoor je nog wel zsm zodat je niet een hele middag hoeft te wachten :+.
Aangezien ik 's nachts werk doe ik wel een dutje na het avondeten O-) Dus echt 's middags komen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:14:31 #40
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_98507865
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aangezien ik 's nachts werk doe ik wel een dutje na het avondeten O-) Dus echt 's middags komen :Y
Ja, we komen echt 's middags :). Wat heb je liever? zo vroeg mogelijk in de middag? :)
pi_98507868
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Want?? het is toch zijn stage?? Gewoon rustig uitleggen hoe de situatie is, eerlijk zijn er over, en samen overleggen hoe de student nu verder moet binnen de mogelijkheden van het bedrijf. Is niet jouw probleem hoor.. :?
Oh en aangeven dat de jongen brutaal is en liegt (met voorbeeld) en dat je op deze manier niet verder kan begeleiden mits.. zie bovenstaande verder..
kon net mn verhaal even kwijt en ben weer wat kalmer. Goed op een rijtje zetten wat ik morgen bespreek en wat niet
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98507955
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik sabotteer mijn eigen kansen op succes omdat ik bang ben voor verandering en meer verantwoordelijkheden en verwachtingen *O*
iets anders; merk je al wat van je spieropbouw?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98507973
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

kon net mn verhaal even kwijt en ben weer wat kalmer. Goed op een rijtje zetten wat ik morgen bespreek en wat niet
precies, en vooral niet het jouw probleem maken! ;)
pi_98507988
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, we komen echt 's middags :). Wat heb je liever? zo vroeg mogelijk in de middag? :)
O, dat maakt me niet zoveel uit, als je het van te voren door kan geven helemaal mooi (dan doe ik dan geen boodschappen op dat tijdstip ;) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98507992
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

iets anders; merk je al wat van je spieropbouw?
ja, en post eens je schema, ben wel nieuwsgierig :Y
pi_98508005
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

IK :( :P

[..]

Ja, snap ik, gelukkig wel. Maar 't kan ook enorm misgaan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucia_de_Berk

Daar werd een zogenaamd 'expert' erbij gehaald in de statistiek die moest gaan bewijzen dat het 'onmogelijk' was dat er zoveel mensen het loodje legden in alle diensten van die Lucia de Berk. Bleek die expert alleen in naam een expert te zijn en verder en totaal onbenul. :') Juristen met meer verstand van statistiek en/of medische kennis. hadden dat nooit zo klakkeloos overgenomen kunnen hebben.

Ik zou ook niet weten hoe het anders moet hoor, maar recht spreken is één ding, diepe kennis hebben van een gebied een ander. Zelfde als je een 'expert' bent in communicatie maar verder inhoudelijk geen reet snapt van het veld waar je in werkt. Dan kun je ook niet goed 'communiceren'.
en onder andere daarop richt deze unieke master zich *O*
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:17:47 #47
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98508025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

iets anders; merk je al wat van je spieropbouw?
:Y

gisteren had ik oefentherapie en gefocust op m'n rug. middels spiegels m'n rug zo ongeveer voor het eerst in m'n leven eens goed bekeken, en het ziet er goed uit. :Y

Is ook niet dat ik in 1 keer superbreed wordt ofzo :o 't is net als bij afvallen, een beetje bij beetje en dat lange tijd achter elkaar volhouden = zichtbaar resultaat. :)
Confidence through competence
pi_98508042
Puttense moordzaak, schiedammer park, deventer moordzaak, lucia, zaken die veelvuldig aan bod komen bij de master
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:18:17 #49
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98508047
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:17 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en onder andere daarop richt deze unieke master zich *O*
Gelukkig maar. :P *O*
Confidence through competence
pi_98508051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:Y

gisteren had ik oefentherapie en gefocust op m'n rug. middels spiegels m'n rug zo ongeveer voor het eerst in m'n leven eens goed bekeken, en het ziet er goed uit. :Y

Is ook niet dat ik in 1 keer superbreed wordt ofzo :o 't is net als bij afvallen, een beetje bij beetje en dat lange tijd achter elkaar volhouden = zichtbaar resultaat. :)
Het is leuk om te lezen hoe goed jij bezig bent met je lichaam
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:19:06 #51
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98508078
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Puttense moordzaak, schiedammer park, deventer moordzaak, lucia, zaken die veelvuldig aan bod komen bij de master
Aan het Peter R. de Vries college? ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_98508082
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Probeer rustig aan die stagebegeleider uit te leggen waarom bepaalde opdrachten niet zijn gedaan (omdat je baas er niets mee doet, kan die jongen niets aan doen). En zet rustig uiteen wat hij zelf verkeerd doet en goed doet (mag je ook benoemen hoor ;) ). Dat liegen hoef je op zich niet te benoemen, tenzij het echt enorme gevolgen heeft voor het wel of niet goed ten uitvoer brengen van zijn werkzaamheden. Lastig hoor. Ik denk dat je in deze gewoon niet al te aardig gevonden hoeft te worden :@ Al zijn er wel verzachtende omstandigheden (vader overleden), stage niet goed doen is stage niet goed doen.
wat hij goed doet moet ik verzinnen. ik kan nml moeilijk zeggen dat hij zijn productiewerk goed doet (wat hij doet ;) ). zijn stage houdt in; 'vestigingsmanager' en hij werkt in de productiehal :') dat liegen heb ik gewoon tegen hem gezegd en toen vriendelijk gevraagd of hij weer aan t werk wilde en om 15u weer boven wilde komen om zijn 2e verslag te bespreken. ga ik nu nakijken :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:19:11 #53
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98508083
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is leuk om te lezen hoe goed jij bezig bent met je lichaam
En geest.

:')
Confidence through competence
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:20:24 #54
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98508138
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat hij goed doet moet ik verzinnen. ik kan nml moeilijk zeggen dat hij zijn productiewerk goed doet (wat hij doet ;) ). zijn stage houdt in; 'vestigingsmanager' en hij werkt in de productiehal :') dat liegen heb ik gewoon tegen hem gezegd en toen vriendelijk gevraagd of hij weer aan t werk wilde en om 15u weer boven wilde komen om zijn 2e verslag te bespreken. ga ik nu nakijken :W
Heel goed dat jij je kennis wil overbrengen aan anderen die het moeten leren. :Y
Confidence through competence
pi_98508139
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zakelijk en duidelijk de situatie uitleggen zoals het is, wat de beoordeling dan wordt is niet aan jou.
ik maak de beoordeling dus tis aan mij ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

precies, en vooral niet het jouw probleem maken! ;)
moeilijke opgave hihi ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:Y

gisteren had ik oefentherapie en gefocust op m'n rug. middels spiegels m'n rug zo ongeveer voor het eerst in m'n leven eens goed bekeken, en het ziet er goed uit. :Y

Is ook niet dat ik in 1 keer superbreed wordt ofzo :o 't is net als bij afvallen, een beetje bij beetje en dat lange tijd achter elkaar volhouden = zichtbaar resultaat. :)
foto van je rug *O* :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98508175
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heel goed dat jij je kennis wil overbrengen aan anderen die het moeten leren. :Y
'moet' wel, baas wil niet dus ik offer me op.

leuk trouwens dat Anthraxx bij Isa op de koffie komt :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:23:07 #57
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98508255
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

'moet' wel, baas wil niet dus ik offer me op.

leuk trouwens dat Anthraxx bij Isa op de koffie komt :)
Beetje idealisme, kennis overbrengen is belangrijk. Vraag maar aan Sunnie. :+ :P
Confidence through competence
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:23:18 #58
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98508261
Confidence through competence
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:31:05 #59
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98508601
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ja, en post eens je schema, ben wel nieuwsgierig :Y
Voor de komende 3 maanden doe ik total body workout met 1 oefening per lichaamsdeel per keer. Ik doe nu voornamlijk machines, maar wil via kabelgewichten naar vrije gewichten toe uiteindelijk. Voor overmorgen heb ik:

quote:
Opwarmen op de ergometer - 1000 meter

Benen
Leg Press 10x / 3 sets / 100 KG
Leg Curl 10x / 3 sets / 40 KG

(boven)rug + compound biceps
Vertical Traction 10x / 3 sets / 50 KG

Borst + compound rug
Pectoral 10x / 3 sets / 40 KG

Schouder + compound triceps
Shoulder Press 10x / 3 sets / 30 KG
Ben ik ongeveer 45 - 60 minuten mee bezig dan.
Confidence through competence
pi_98509343
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En geest.

:')
Dat wou ik niet zeggen :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:56:27 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98509557
FFT: het is niet jouw verantwoordelijkheid, maar die van jouw baas en als de stagiair niet voldoet aan de stageopdrachten is dat ook niet jouw verantwoordelijkheid.
Gewoon aan die mentor eerlijk de zaak uitleggen en hem ergens anders nog eens een stage laten lopen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:14:03 #62
63722 z80
I fink you freaky
pi_98510309
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Voor de komende 3 maanden doe ik total body workout met 1 oefening per lichaamsdeel per keer. Ik doe nu voornamlijk machines, maar wil via kabelgewichten naar vrije gewichten toe uiteindelijk. Voor overmorgen heb ik:

[..]

Ben ik ongeveer 45 - 60 minuten mee bezig dan.
voor de hormoon huishouding is het beter om 30 minuten kracht, en daarna 30 minuten cardio te doen.
en wat zeker in het begin belangrijk is, is je core spieren goed trainen. deze moeten namelijk alle krachten gaan opvangen en zorgen voor een correcte houding bij het uitvoeren van de kracht training.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:16:38 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98510444
Venus Williams krijgt tennisles van een bijna 41-jarige Japanse, Kimiko Date-Krumm, en verliest de eerste set met een tiebreak. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98510483
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:16 schreef golfer het volgende:
Venus Williams krijgt tennisles van een bijna 41-jarige Japanse, Kimiko Date-Krumm, en verliest de eerste set met een tiebreak. ^O^
Leuke speelster is Date-Krumm, vorige week nog in Rosmalen gezien
Maar Venus zal toch wel gaan winnen
pi_98510601
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:16 schreef golfer het volgende:
Venus Williams krijgt tennisles van een bijna 41-jarige Japanse, Kimiko Date-Krumm, en verliest de eerste set met een tiebreak. ^O^
whoa, wat leuk voor die Japanse dame *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:24:31 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98510700
Koud en nat nu buiten en maar 17 graden.
Lees dat het a.s. maandag wel weer 27 graden gaat worden. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98511085
Steer, ik stumblede hier net op: http://webcast.berkeley.e(...)?seriesid=1906978462 Misschien zit er iets tussen.

(erm, ja ik zit op mijn werk O-) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98511534
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Voor de komende 3 maanden doe ik total body workout met 1 oefening per lichaamsdeel per keer. Ik doe nu voornamlijk machines, maar wil via kabelgewichten naar vrije gewichten toe uiteindelijk. Voor overmorgen heb ik:

[..]

Ben ik ongeveer 45 - 60 minuten mee bezig dan.
Ah ok.. best zwaar wat je doet :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:50:11 #69
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98511787
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:14 schreef z80 het volgende:

[..]

voor de hormoon huishouding is het beter om 30 minuten kracht, en daarna 30 minuten cardio te doen.
Waarom precies?

quote:
en wat zeker in het begin belangrijk is, is je core spieren goed trainen. deze moeten namelijk alle krachten gaan opvangen en zorgen voor een correcte houding bij het uitvoeren van de kracht training.
Core doe ik thuis op een matje, tijd in de sportschool alleen met dingen die ik thuis niet heb. :)
Confidence through competence
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:50:13 #70
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98511790
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
Koud en nat nu buiten en maar 17 graden.
Lees dat het a.s. maandag wel weer 27 graden gaat worden. :)
ja, maar niet echt heel zonnig zo te zien, dus of je daar nu zo blij van gaat worden..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:51:05 #71
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98511823
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah ok.. best zwaar wat je doet :)
Zat vrouwen hier die als ik klaar ben op een machine met een pokerface een zwaarder gewicht selecteren :P
Confidence through competence
pi_98511864
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waarom precies?

[..]

Core doe ik thuis op een matje, tijd in de sportschool alleen met dingen die ik thuis niet heb. :)
Doe je niet de buiktraining met gewichten? (zo'n apparaat) Dat zet bij mij erg veel zoden aan de dijk :Y begin van blokjes is al te zien :o :D
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:52:52 #73
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98511902
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Steer, ik stumblede hier net op: http://webcast.berkeley.e(...)?seriesid=1906978462 Misschien zit er iets tussen.

(erm, ja ik zit op mijn werk O-) )
Oh, dat zijn wel leuke colleges lijkt me! Heb zoiets ook gehad in mijn derde jaar, energiehuishouding, maar da's weer erg lang geleden...
Confidence through competence
pi_98511939
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zat vrouwen hier die als ik klaar ben op een machine met een pokerface een zwaarder gewicht selecteren :P
nou ik niet iig... legpress (is toch dat je ligt en tegen een ding jezelf omhoog duwt?) red ik ternauwernood met 40k. Maar goed, dat komt natuurlijk ook door mijn knieblessure :+
En armen ben ik ook niet zo heel sterk in, maar dat is logisch :) Ga wel enorm vooruit, dus dan is het goed vind ik :Y
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:54:01 #75
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98511945
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Doe je niet de buiktraining met gewichten? (zo'n apparaat) Dat zet bij mij erg veel zoden aan de dijk :Y begin van blokjes is al te zien :o :D
Haha :D Ja, die hebben we hier ook staan (net alsof je in een achtbaan zit, met zo'n klem over je schouder/borst :P ) maar op zich voel ik wel dat m'n lichaamsgewicht goed genoeg is voor de abs oefeningen thuis. Mocht ik meer willen dan klim ik wel in zo'n apparaat.

Ik doe wel de rotational torso trouwens in een machine.
Confidence through competence
pi_98512001
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Haha :D Ja, die hebben we hier ook staan (net alsof je in een achtbaan zit, met zo'n klem over je schouder/borst :P ) maar op zich voel ik wel dat m'n lichaamsgewicht goed genoeg is voor de abs oefeningen thuis. Mocht ik meer willen dan klim ik wel in zo'n apparaat.

Ik doe wel de rotational torso trouwens in een machine.
Ohja, dat is met je schouders draaien toch? Die hebben wij niet staan, maar die ander doe ik veel. Zit nu op 25x met 30 kilo, 4 sets :) begon ooit (jaar geleden ongeveer) met 12x 15 kilo, 2 sets met moeite :D
+ dan dus nog het matje, ook ongeveer 100 crunches.. + woensdag avond core-training bij de X-co :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:56:02 #77
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98512031
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

nou ik niet iig... legpress (is toch dat je ligt en tegen een ding jezelf omhoog duwt?) red ik ternauwernood met 40k. Maar goed, dat komt natuurlijk ook door mijn knieblessure :+
En armen ben ik ook niet zo heel sterk in, maar dat is logisch :) Ga wel enorm vooruit, dus dan is het goed vind ik :Y
Ik moet zeggen dat de leg press ons (instructeur en ik) wel verbaasde. 100 KG is namelijk ongeveer de helft van het maximum gewicht, terwijl ik bij de rest van de apparaten op 25-30% van het maximum zit. Komt misschien door het vele fietsen. :P

En ja, zolang er maar progressie is gaat het goed. Hoef niet per se te showen met te zware gewichten en dan mijn pezen scheuren...
Confidence through competence
pi_98512077

Awww :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98512080
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat de leg press ons (instructeur en ik) wel verbaasde. 100 KG is namelijk ongeveer de helft van het maximum gewicht, terwijl ik bij de rest van de apparaten op 25-30% van het maximum zit. Komt misschien door het vele fietsen. :P

En ja, zolang er maar progressie is gaat het goed. Hoef niet per se te showen met te zware gewichten en dan mijn pezen scheuren...
Ja dat zijn idd wel je 'fietsspieren' die je dan aanspreekt. Ik zit bij mijn benen idd ook rond de 25% van het max, armen 10-15% denk ik :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:58:57 #80
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98512151
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja dat zijn idd wel je 'fietsspieren' die je dan aanspreekt. Ik zit bij mijn benen idd ook rond de 25% van het max, armen 10-15% denk ik :')
Hoeveel keer herhaling en hoeveel sets kreeg je als advies eigenlijk? En ben je helemaal 'op' bij je spieren na je laatste herhaling van je laatste set?
Confidence through competence
pi_98512248
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hoeveel keer herhaling en hoeveel sets kreeg je als advies eigenlijk? En ben je helemaal 'op' bij je spieren na je laatste herhaling van je laatste set?
geen idee, ik doe maar wat :P nee, meeste dingen 12-15x, 3 sets. En bij sommige apparaten zit ik dan ook echt aan mijn max, sommige kan ik meer en als 20x te makkelijk gaat dan verhoog ik het gewicht. Het is maar net welke oefening het is..
pi_98512375
Mijn stumblewebsites van vandaag zijn op Steer gericht }:|
http://blog.getanabolics.(...)-for-massive-muscle/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98512421
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Awww :'(
:o ;( huuu!

:W goedemiddag!

Vork! Pas je goed op m'n gasfornuis ;( O+
Ja doei.
pi_98512516
Hoe ging je tentamen, Moblo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98512577
'bweh', maar heb wel braaf alles gemaakt en ben helemaal zen: als ik 't (net dan) heb gehaald is 't geweldig, maar als niet en ik hoor wat ik fout doe, dan gaat 't vast in de herkansing wel lukken: het is niet kansloos. ^O^

Tentamen van maandag heb ik iig gehaald 8-)
Ja doei.
pi_98512634
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
'bweh', maar heb wel braaf alles gemaakt en ben helemaal zen: als ik 't (net dan) heb gehaald is 't geweldig, maar als niet en ik hoor wat ik fout doe, dan gaat 't vast in de herkansing wel lukken: het is niet kansloos. ^O^

Tentamen van maandag heb ik iig gehaald 8-)
Mooi dat je al weet dat je een tentamen deze week gehaald hebt *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98512665
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooi dat je al weet dat je een tentamen deze week gehaald hebt *O*
De docent had het in één dag nagekeken 8-) de held!

Hoe is 't met jou? O+
Ja doei.
pi_98512721
Ik wacht tot ik naar huis mag :7 Verder wel ok.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98512752
hm../ verder yay :+
Ja doei.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:12:07 #90
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98512781
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

geen idee, ik doe maar wat :P nee, meeste dingen 12-15x, 3 sets. En bij sommige apparaten zit ik dan ook echt aan mijn max, sommige kan ik meer en als 20x te makkelijk gaat dan verhoog ik het gewicht. Het is maar net welke oefening het is..
Ah okee, maar de gewichten die ik gebruik, daar zou ik geen 15x mee halen en dan 3 sets he :% :% :P
Confidence through competence
pi_98512805
oh, en straks weer een tentamen :z maar da's mondeling: fluency 8-) dat lukt wel...
Ja doei.
pi_98512907
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en straks weer een tentamen :z maar da's mondeling: fluency 8-) dat lukt wel...
Mondelingen zijn leuk :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98513074
Iemand hier overigens nog een goedkoop autootje kopen? :9

Voor 550 mag de onze weg ;( het is dat ze daar 'aan de verkeerde kant' rijden, anders hadden we'm meegenomen -O-
Ja doei.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:18:48 #94
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98513093
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:03 schreef Isabeau het volgende:
Mijn stumblewebsites van vandaag zijn op Steer gericht }:|
http://blog.getanabolics.(...)-for-massive-muscle/
quote:
De toegang tot deze website wordt geblokkeerd

Reden:

Sites in de categorie Abused Drugs worden geblokkeerd.

Link:

http://blog.getanabolics.(...)-for-massive-muscle/
Zkh is het er niet mee eens dat ik de site bezoek :')
Confidence through competence
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:19:12 #95
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98513109
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier overigens nog een goedkoop autootje kopen? :9

Voor 550 mag de onze weg ;( het is dat ze daar 'aan de verkeerde kant' rijden, anders hadden we'm meegenomen -O-
Lijkt me ronduit kut, opnieuw leren rijden op de linker weghelft :P
Confidence through competence
pi_98513143
Kant van de weg is niet zo lastig, met links schakelen lijkt me veel erger :+
Ja doei.
pi_98513209
Als ik Sun & Steer zo hoor zou ik graag weer naar de sportschool gaan
Maar moet het nu even met mijn thuis 'gym' doen
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:21:49 #98
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98513241
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Kant van de weg is niet zo lastig, met links schakelen lijkt me veel erger :+
Oefenen op je hubbie :*

Ik zou echt bij elke bocht totaal in de war raken :')
Confidence through competence
pi_98513263
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oefenen op je hubbie :*
ik kan na die R&P reeks gisteren het woord 'hubbie' echt niet meer lezen/horen/zien :')!
Ja doei.
pi_98513413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef motorbloempje het volgende:

ik kan na die R&P reeks gisteren het woord 'hubbie' echt niet meer lezen/horen/zien :')!
Daarvoor ook al niet, hoop ik :P

en dat was toch een nepreeks, toch? zij was toch niet echt hè??
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:25:56 #101
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98513428
Hobsel zegt het altijd :P
Confidence through competence
pi_98513435
Oh, en ik had laatst gedroomd over jou Steer :') dat jij op de Slank meet is die zaterdag plaatsvindt :')!
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daarvoor ook al niet, hoop ik :P
nee, maar sinds gisteren écht niet meer!
Ja doei.
pi_98513444
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daarvoor ook al niet, hoop ik :P
Dat dus :D
Ook al is 'mannetje' nog steeds erger
pi_98513484
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef Sarabi het volgende:

Dat dus :D
Ook al is 'mannetje' nog steeds erger
Zo fout :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98513497
Of als de man zegt 'me meisje'...

'me' als bezittelijk voornaamwoord, sowieso, maar 'me meisje' ;(
Ja doei.
pi_98513664
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo fout :'(
Zo fout dat het bijna grappig wordt

Ik noem mijn vriendinnen wel altijd meis O+

Oja ben nu mijn vriend aan het overhalen om mee te gaan naar de sportschool _O-
Nu wil ik ook krachttraining doen!
pi_98513707
Mijn nichtje zegt 'm'n mannetje' -O-

Lijkt me best leuk, samen lid zijn van de sportschool :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98513720
Tegen gewoon vriendinnen kan dat ook wel, vind ik, 'meis', maar zodra ik een man 'me meisje' of 'me schatje' zie posten of hoor zeggen dan gaan m'n nekharen overeind staan _O-
Ja doei.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:33:06 #109
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98513739
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
Tegen gewoon vriendinnen kan dat ook wel, vind ik, 'meis', maar zodra ik een man 'me meisje' of 'me schatje' zie posten of hoor zeggen dan gaan m'n nekharen overeind staan _O-
Wat vind je van 'vrouwtje' ? :@
Confidence through competence
pi_98513742
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Mijn nichtje zegt 'm'n mannetje' -O-

Lijkt me best leuk, samen lid zijn van de sportschool :Y
Is ook heel leuk :) We spinnen regelmatig samen, is wel gezellig! :Y
Ja doei.
pi_98513745
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat vind je van 'vrouwtje' ? :@
huuu ;( 'Ja, ik heb vandaag een <insert item> gekocht voor 'me/het vrouwtje' ' ;( is een veelgelezen zin op motor-forum....
Ja doei.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:33:38 #112
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98513762
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

huuu ;(
Rustig maar schatje :*
Confidence through competence
pi_98513763
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:

huuu ;(
Dat ^^

& *ril*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:34:53 #114
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98513822
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik had laatst gedroomd over jou Steer :') dat jij op de Slank meet is die zaterdag plaatsvindt :')!
huuu :'(

& *ril*
Confidence through competence
pi_98513829
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Rustig maar schatje :*
* motorbloempje rent naar de roosvicee
Ja doei.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:35:12 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98513835
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

* motorbloempje rent naar de roosvicee
Laxo? :9
Confidence through competence
pi_98513852
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Laxo? :9
^O^ poepen ^O^
Ja doei.
pi_98513869
<-- niveau
Ja doei.
pi_98513873
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Mijn nichtje zegt 'm'n mannetje' -O-

Lijkt me best leuk, samen lid zijn van de sportschool :Y
Ja, mij stiekem ook wel :) maarja gaat wel weer wat kosten
We sporten nu wel al veel thuis, maar we hebben alleen cardio apparaten thuis
pi_98513931
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, mij stiekem ook wel :) maarja gaat wel weer wat kosten
We sporten nu wel al veel thuis, maar we hebben alleen cardio apparaten thuis
Hebben ze geen 'partnerlidmaatschappen'? Dat kom ik nu ik in Engeland op zoek ben veel tegen.
Heb er hier in Nederland nog nooit naar gezocht, maar wellicht dat ze dat hier ook kennen?

Daar heb je dan (bijvoorbeeld) een lidmaatschap voor 1 persoon van 100 pond en dan 2 personen voor 150 pond :)
Ja doei.
pi_98513982
Ik krijg TAV met geen mogelijkheid mee naar de sportschool -O-
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:39:29 #122
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98514018
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg TAV met geen mogelijkheid mee naar de sportschool -O-
Hij heeft het niet nodig. :9~
Confidence through competence
pi_98514050
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hij heeft het niet nodig. :9~
dat is waar, maar om te zorgen dat dat zo blijft terwijl het handbalseizoen voorbij is... :+ :Y)
pi_98514223
Nou ja, fijne dag/avond nog allen! Ik ga maar 's op naar m'n tentamen!
Ja doei.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:44:35 #125
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98514243
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hebben ze geen 'partnerlidmaatschappen'? Dat kom ik nu ik in Engeland op zoek ben veel tegen.
Heb er hier in Nederland nog nooit naar gezocht, maar wellicht dat ze dat hier ook kennen?

Daar heb je dan (bijvoorbeeld) een lidmaatschap voor 1 persoon van 100 pond en dan 2 personen voor 150 pond :)
gewichts-discrimninaaaaaasie! :(
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98514312
:')! die las ik nog _O-
Ja doei.
pi_98514366
Dude vanavond ga ik voor het laatst Disco's voor je verzamelen :) maar het zijn er al heel veel.
Heb het toch nog voor elkaar gekregen om 2 spelers bij elkaar te krijgen, er zitten wel al stickers op maar die kan je er vast nog wel af halen.
Wanneer wil je het spul allemaal hebben?
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:55:29 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98514715
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:47 schreef Sarabi het volgende:
Dude vanavond ga ik voor het laatst Disco's voor je verzamelen :) maar het zijn er al heel veel.
Heb het toch nog voor elkaar gekregen om 2 spelers bij elkaar te krijgen, er zitten wel al stickers op maar die kan je er vast nog wel af halen.
Wanneer wil je het spul allemaal hebben?
Ik vind het echt ontzettend tof van je sarabi! ik heb zelf niet meer aan spelertjes kunnen komen, dus ben extra blij dat het jou is gelukt. Namens de discodames alvast heeeeel erg bedankt. O+ :* Zal ik je mijn adres even pm'en binnenkort? Moet ik even achter een gewone compu zitten ipv de IPad.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 16:55:51 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98514731
Gevochten met de schaar van de kapper, weer verloren. -O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_98514832
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vind het echt ontzettend tof van je sarabi! ik heb zelf niet meer aan spelertjes kunnen komen, dus ben extra blij dat het jou is gelukt. Namens de discodames alvast heeeeel erg bedankt. O+ :* Zal ik je mijn adres even pm'en binnenkort? Moet ik even achter een gewone compu zitten ipv de IPad.
Is goed :) voor wanneer wil je het hebben?
Ben pas 6 juli weer thuis maar kan het anders ook nog dit weekend proberen op te sturen
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:02:18 #131
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98514974
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is goed :) voor wanneer wil je het hebben?
Ben pas 6 juli weer thuis maar kan het anders ook nog dit weekend proberen op te sturen
De dames komen op 16 juli, dus er is nog tijd hoor! Ik zorg dat je straks even een pm hebt.
Wat zullen ze het leuk vinden joh! De ene Soos is in elk geval muziekgek, zo hebben we vorig jaar wel gemerkt!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98515242
Door een storing bij de bank is er op dit moment geen betaling met iDEAL mogelijk. (De lijst met banken is niet beschikbaar).

butterdebut : zal ik ook eens digitaal bestellen. ( net als de buren die hun pakjes
allemaal hier laten afleveren.)
pi_98515397
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:09 schreef AnneX het volgende:
Door een storing bij de bank is er op dit moment geen betaling met iDEAL mogelijk. (De lijst met banken is niet beschikbaar).

butterdebut : zal ik ook eens digitaal bestellen. ( net als de buren die hun pakjes
allemaal hier laten afleveren.)
Zijn zij nooit thuis en jij wel of zo :P 8)7

Straks een lekkere curry in elkaar draaien, jaja * Bluezz gaat ook weer eens proberen of ze kan koken :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:14:35 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98515408
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:17 schreef Sarabi het volgende:

Leuke speelster is Date-Krumm, vorige week nog in Rosmalen gezien
Maar Venus zal toch wel gaan winnen
Uiteindelijk, met zeer veel moeite wint Williams inderdaad in de derde set met 8-6.
Wat een gevecht was dit. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98515500
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Uiteindelijk, met zeer veel moeite wint Williams inderdaad in de derde set met 8-6.
Wat een gevecht was dit. ^O^
En toen stond ik net in de douche }:|
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 17:20:49 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98515666
Vandaag een magnetronmaaltijd uitproberen :@.

Eet alleen en ben een beetje lui :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_98515668
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zijn zij nooit thuis en jij wel of zo :P 8)7

Straks een lekkere curry in elkaar draaien, jaja * Bluezz gaat ook weer eens proberen of ze kan koken :')
Hier is meestal wel iemand thuis, inderdaad.
Ook wel eens niet : werken b.v. *O*

Oh wat lekker weer : een curry.
Tell us more ...
pi_98515747
Geen idee nog voor vanavond : er is broccoli - er is kipfilet - er is venkel.
In ieder geval heb ik mij laatst voorgenomen om 1 x week de broccoli ook op te eten.
Vorige week was die groen uitgeslagen en weggemieterd.
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:36:05 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98516160
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:14 schreef Bluezz het volgende:

Straks een lekkere curry in elkaar draaien, jaja * Bluezz gaat ook weer eens proberen of ze kan koken :')
Het ruikt al lekker. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:36:33 #140
63722 z80
I fink you freaky
pi_98516175
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waarom precies?

[..]

Core doe ik thuis op een matje, tijd in de sportschool alleen met dingen die ik thuis niet heb. :)
er is onderzoek gedaan wat het meest effective is qua trainen.
daar uit kwam dat na ongeveer 30 minuten het stresshormoon dusdanig hoog wordt dat het de effectiviteit negative gaat beïnvloeden.
tevens kwam er uit dat cardio na een kracht training meer effect heeft dan de cardio ervoor.

ps
uit de laatst onderzoeken bij topsporter blijkt dat een lange warmingup de prestaties negative beinvloed. en het niet bijdraagt aan het voorkomen van blessures.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:38:18 #141
63722 z80
I fink you freaky
pi_98516234
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Awww :'(
en het is dit jaar een goed spinnen jaar. ik heb nog niet eerder zoveel spinnen gehad in de zomer.
er is blijkbaar genoeg voedsel (ongedierte) beschikbaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_98516767
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:22 schreef AnneX het volgende:
Geen idee nog voor vanavond : er is broccoli - er is kipfilet - er is venkel.
In ieder geval heb ik mij laatst voorgenomen om 1 x week de broccoli ook op te eten.
Vorige week was die groen uitgeslagen en weggemieterd.
Goh ik heb nog nooit groene broccoli gezien :o :+
pi_98516891
zo maar eens eten maken *geen zin*
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:58:51 #144
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98516905
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:36 schreef z80 het volgende:

[..]

er is onderzoek gedaan wat het meest effective is qua trainen.
daar uit kwam dat na ongeveer 30 minuten het stresshormoon dusdanig hoog wordt dat het de effectiviteit negative gaat beïnvloeden.
tevens kwam er uit dat cardio na een kracht training meer effect heeft dan de cardio ervoor.

ps
uit de laatst onderzoeken bij topsporter blijkt dat een lange warmingup de prestaties negative beinvloed. en het niet bijdraagt aan het voorkomen van blessures.
Ja, okee, krachttraining langer dan 45-60 minuten heeft weinig zin ivm cortisol, dat ben ik met je eens. Daarom probeer ik ook niet langer dan een uur in de sportzaal te blijven met krachttraining. Verder zul je emt cardio je hele creatine / glycogeenvoorraad leegmaken zodat je niet optimaal aan krachttrainen toe komt, dus dat kun je idd pas erna doen.

En ik heb een broertje dood aan warmingup/cardio dus 1000 meter roeien lijkt me een uitstekende warming up, doe ik ongeveer 5-6 minuten over :P
Confidence through competence
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:59:08 #145
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98516919
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:
zo maar eens eten maken *geen zin*
Friet met sla en ragout gegeten in zkh :9
Confidence through competence
pi_98516935
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Friet met sla en ragout gegeten in zkh :9
ik heb aardappels, bietjes en slavinken gekocht :9
pi_98517462
Heerlijk, thuis en niet hoeven sporten vnv O+
Hard en lang gewerkt vandaag, veel gedaan voor de baas en een middag gewerkt voor de stagiair.
Morgen nog wat dingen afmaken en dan 's middags een gesprek met zijn mentor/stagebegeleider.
Ben benieuwd maar we zijn wel ergens nu :)

Nu heerlijk tenniswedstrijden en as the world turns kijken en Fokken O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98517486
btw... die 41-jarige Japanse... ik heb gewoon nog 15 jaar :o over een paar jaar sta ik ook op Wimbledon hoor :Y _O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98517573
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier overigens nog een goedkoop autootje kopen? :9

Voor 550 mag de onze weg ;( het is dat ze daar 'aan de verkeerde kant' rijden, anders hadden we'm meegenomen -O-
oja zoo tof dat je naar Engeland verhuist *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:21 schreef Sarabi het volgende:
Als ik Sun & Steer zo hoor zou ik graag weer naar de sportschool gaan
Maar moet het nu even met mijn thuis 'gym' doen
nee joh, dansen is veel leuker toch ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98517687
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
Tegen gewoon vriendinnen kan dat ook wel, vind ik, 'meis', maar zodra ik een man 'me meisje' of 'me schatje' zie posten of hoor zeggen dan gaan m'n nekharen overeind staan _O-
het ergste daarvan vind ik dat 'me'
meis zeg ik ook tegen vriendinnetjes :Y
en iedere keer dat kleffe 'schatje dit, schatje dat' kan ik ook niet tegen :X. als mn zus en zwager dat doen doe ik expres hard mee. 'ja poepie, wil je ook wat lieve scheet? aah honnepon, neem nou niet'.
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

gewichts-discrimninaaaaaasie! :(
_O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:21:31 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98517816
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
btw... die 41-jarige Japanse... ik heb gewoon nog 15 jaar :o over een paar jaar sta ik ook op Wimbledon hoor :Y _O-
Zij is er wel 12 jaar tussenuit geweest voordat ze haar come-back maakte, dus je kunt de komende jaren gewoon stoppen met tennissen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98517821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zijn zij nooit thuis en jij wel of zo :P 8)7

Straks een lekkere curry in elkaar draaien, jaja * Bluezz gaat ook weer eens proberen of ze kan koken :')
wat voor curry? Indiase, Thaise, vis, kip, lam?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Friet met sla en ragout gegeten in zkh :9
lekkerrr :9

ik eet mihoen :9 en sajoerboontjes. van mihoen kan ik blijven eten zonder vol te raken :? komt denk doordat het zo dun is dat het naar binnen glijdt :? en nee, dit is geen passage uit bedgeheimen deel 3 }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98517885
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Zij is er wel 12 jaar tussenuit geweest voordat ze haar come-back maakte, dus je kunt de komende jaren gewoon stoppen met tennissen. ;)
mooi! nou moet kunnen toch? nu een na hoogste klasse van NL, over 2 of 3 jaar misschien naar de hoogste klasse.. dan 3 jaar ertussenuit.. en dan ben ik 33. niet onmogelijk haha :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:23:32 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98517901
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:

wat voor curry? Indiase, Thaise, vis, kip, lam?

Deze Thiase curry
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98518066
De groene currypasta had ik overigens gekocht ipv zelf gemaakt.
Het smaakte echt :9~ en zo simpel te maken en te varieren!

Nu een powernappie en dan naar het Patronaat w/

ps @ Zet, dat artikel over het onderzoek qua opwarming voor het sporten had ik ook gelezen, toch lijkt het me niet verkeerd om rustig aan te beginnen om de boel wat warm te maken.. ik merk met aquarobic bevobbeld al dat het scheelt aan blessures wie les geeft.
pi_98518151
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Deze Thiase curry
thais vind ik lekker, ziet er ook lekker uit deze :Y
Indiaas ben ik niet dol op op de een of andere manier. niet vies maar de smaak vind ik niet zo uitgesproken
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:30:34 #157
63722 z80
I fink you freaky
pi_98518184
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Kant van de weg is niet zo lastig, met links schakelen lijkt me veel erger :+
zowel aan de "verkeerde" kant rijden als het schakelen went snel.
alleen grijp je de eerste paar keer in de deur. :') en zet je de ruitenwisser aan als je richting wilt aangeven (deze zit namelijk ook aan de verkeerde kant).
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:08:07 #158
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98519914
Score!

Nieuwe specialist gearriveerd op de afdeling en mijn kamer is groter dan die van haar w/
Confidence through competence
pi_98520060
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Score!

Nieuwe specialist gearriveerd op de afdeling en mijn kamer is groter dan die van haar w/
:D :D je status is hoger! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98520135
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Score!

Nieuwe specialist gearriveerd op de afdeling en mijn kamer is groter dan die van haar w/
moet jij je kamer nog delen met kerstpakketten? :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 19:14:54 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98520295
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:18:39 #162
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98520520
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D :D je status is hoger! *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

moet jij je kamer nog delen met kerstpakketten? :P
Vloeroppervlak is groter maar er staan hier idd veel kerstpakketten waardoor haar kamervolume waarschijnlijk groter is ;(

En zij heeft wel een raam ;(
Confidence through competence
pi_98520662
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef borisz het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)re=376029836&index=0

Glastonbury dit weekend :+.
Haha, het hoort er wel een beetje bij hoor :+
These boots are made for raining *O*
pi_98520694
Geen raam -O- Bad! :'(

En dit wilde ik nog even met jullie delen voor we naar X-Men gaan

http://www.collegehumor.c(...)olds-chat-roulette-2

(Ben Folds doet live chatroulette tijdens zijn optreden :D Leuk!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:23:38 #165
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98520795
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Geen raam -O- Bad! :'(

En dit wilde ik nog even met jullie delen voor we naar X-Men gaan

http://www.collegehumor.c(...)olds-chat-roulette-2

(Ben Folds doet live chatroulette tijdens zijn optreden :D Leuk!)
X-Men *O*

Vrouwtje dat Moira McTaggart speelt :9 en Mystique :9
Confidence through competence
pi_98520891
eten was niet lekker -O-
paar hapjes op maar ik durf nu ff niks anders te pakken en heb ontzettend veel honger :@
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98520925
Veel plezier bij de film Isa :D X men moet ik aan mijn toen puberzonen denken! Is het een remake of zo?

Enneh : prachtige foto gestumbled.
pi_98520972
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
eten was niet lekker -O-
paar hapjes op maar ik durf nu ff niks anders te pakken en heb ontzettend veel honger :@
Je durft niks anders te pakken en je hebt honger :? 8)7
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:28:03 #169
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98521037
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Je durft niks anders te pakken en je hebt honger :? 8)7
Anders wordt mama boos :(
Confidence through competence
pi_98521357
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Je durft niks anders te pakken en je hebt honger :? 8)7
ja staat zo lullig vind ik. zij heeft gekookt en ik wil wat anders eten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98521388
Steer; hoe was Cameron Diaz eigenlijk als gemene dame in die film?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:37:14 #172
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98521492
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja staat zo lullig vind ik. zij heeft gekookt en ik wil wat anders eten.
Da's ook waar, mijn moeder werd daar altijd strontchagarijnig van en dus at ik alles maar braaf op :P

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; hoe was Cameron Diaz eigenlijk als gemene dame in die film?
Rimpelig en dertigerig -O-

Leeftijd hakt erin -O-
Confidence through competence
pi_98521816
quote:
9s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Da's ook waar, mijn moeder werd daar altijd strontchagarijnig van en dus at ik alles maar braaf op :P

[..]
niet alleen zij, vader en zusje werden ook chagrijnig toen ik zei dat ik het niet zo lekker vond... maar tis helemaal niet persoonlijk want tis gewoon uit een pakkie. maar ik had het eigenlijk moeten eten ipv 3 hapjes nemen, zo kinderachtig :')
quote:
Rimpelig en dertigerig -O-

Leeftijd hakt erin -O-
ooh echt waar... had ik niet gedacht. zij is zo lang mooi en slank gebleven, super huidje. ben benieuwd hoe ze in deze film eruit ziet dan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:59:26 #174
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98522681
Bluezz, veel plezier met zingen strakkies!
En groene bloemkool zou ik ook weggooien AnneX. :D

Wij hebben net gehoord dat het gelukt is een tweede Fransoserinnetje bij ons te plaatsen. Een Afrikaanse schone. Leuk vind ik dat!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:00:27 #175
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98522740
quote:
9s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Da's ook waar, mijn moeder werd daar altijd strontchagarijnig van en dus at ik alles maar braaf op :P

[..]

Rimpelig en dertigerig -O-

Leeftijd hakt erin -O-
Zonder plamuur zag ze er toch al niet zo geweldig uit volgens mij, kans op verval is dus groot :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_98523432
dertigers :r
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 20:23:22 #177
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98524059
Nu in Ter Zake _O-. Die Belgen zijn boos op NL. Ook wel terecht. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:23:54 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98524087
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:59 schreef Duderinnetje het volgende:

Wij hebben net gehoord dat het gelukt is een tweede Fransoserinnetje bij ons te plaatsen. Een Afrikaanse schone. Leuk vind ik dat!
Leuk! ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98524352
Wat leuk dude!
Vandaag nog 5 Disco's erbij gekregen, ik ga nog even checken of het nog mogelijk is om nog 1 verzamelmapje erbij te krijgen (dan heb ik er daar ook 2 van) en dan is het helemaal klaar O+ hopelijk vinden ze het leuk
pi_98524374
Goe ieavond. Ik ben gaar ende dood! Het is toch altijd weer heftig zo'n bruiloft fotograferen :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98525142
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
Goe ieavond. Ik ben gaar ende dood! Het is toch altijd weer heftig zo'n bruiloft fotograferen :)
Hoef je het feest niet vast te leggen ?
En is het droog gebleven?

Heb je je geamuseerd? Vragen !!! w/
pi_98525189
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
dertigers w/ w/ w/
Was ik maar....
pi_98525544
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Geen raam -O- Bad! :'(

En dit wilde ik nog even met jullie delen voor we naar X-Men gaan

http://www.collegehumor.c(...)olds-chat-roulette-2

(Ben Folds doet live chatroulette tijdens zijn optreden :D Leuk!)

Dat snap ik niet ... Isa ? is het uit te leggen, anders lama. :?
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, veel plezier met zingen strakkies! Jaa, met de blazers.
En groene bloemkool zou ik ook weggooien AnneX. :D
Ook voor Lein : hij was lichtgroen ipv donker broccoligroen.

Wij hebben net gehoord dat het gelukt is een tweede Fransoserinnetje bij ons te plaatsen. Een Afrikaanse schone. Leuk vind ik dat!
Heb je dan al een foto gezien óf laat de organisatie het vantevoren weten?
Trouwens is Fransoos 1. erop voorbereid dat de logeerkamer is veranderd.
Straks maakt zij dr nieuwe vriendinnetje helemaal gek en blijkt het anders te zijn.
En mogen jullie dan wel Grun. verlaten? voor het eiland.
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:54:09 #184
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98525851
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Was ik maar....
Wat zou je anders doen als je weer dertig was? :)
Confidence through competence
pi_98525941
Nou ja, dan wacht ik maar op jullie antwoorden.

In de stad verderop wordt glasvezel aangelegd.
Belde een kennis helemaal bedroefd dat haar laptop en meer mét creatieve ideeën
weg was, ws. insluipers.
Men vermoedt nu dat het volk van glasvezelaanleg hieraan schuldig is.

In de vorige eeuw al bij mijn ouders in de straat ná aanleg van kabel.
Maanden erna een stroom van inbraken.
En bij een vriendinnetje ook alle audio - denk Bose en Quad - weg. Gewoon weg.
Nádat men binnen was geweest voor kabelaanleg.
pi_98526030
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat zou je anders doen als je weer dertig was? :)
meer onbezorgd volwassen worden bv.
minder control freak.
als je alles van te voren weet-categorie.
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:58:50 #187
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98526150
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:56 schreef AnneX het volgende:

[..]

meer onbezorgd volwassen worden bv.
minder control freak.
als je alles van te voren weet-categorie.
Was je een control freak Anne? ~O>
Confidence through competence
pi_98526174
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:55 schreef AnneX het volgende:
Nou ja, dan wacht ik maar op jullie antwoorden.

In de stad verderop wordt glasvezel aangelegd.
Belde een kennis helemaal bedroefd dat haar laptop en meer mét creatieve ideeën
weg was, ws. insluipers.
Men vermoedt nu dat het volk van glasvezelaanleg hieraan schuldig is.

In de vorige eeuw al bij mijn ouders in de straat ná aanleg van kabel.
Maanden erna een stroom van inbraken.
En bij een vriendinnetje ook alle audio - denk Bose en Quad - weg. Gewoon weg.
Nádat men binnen was geweest voor kabelaanleg.
Ohhh wat irritant zeg :X
pi_98526275
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Geen raam -O- Bad! :'(

En dit wilde ik nog even met jullie delen voor we naar X-Men gaan

http://www.collegehumor.c(...)olds-chat-roulette-2

(Ben Folds doet live chatroulette tijdens zijn optreden :D Leuk!)
Ben Folds :D
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:06:36 #190
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98526672

Deze vinnik leuk :@
Confidence through competence
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:11:18 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98527001
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:55 schreef AnneX het volgende:
Nou ja, dan wacht ik maar op jullie antwoorden.

In de stad verderop wordt glasvezel aangelegd.
Belde een kennis helemaal bedroefd dat haar laptop en meer mét creatieve ideeën
weg was, ws. insluipers.
Men vermoedt nu dat het volk van glasvezelaanleg hieraan schuldig is.

In de vorige eeuw al bij mijn ouders in de straat ná aanleg van kabel.
Maanden erna een stroom van inbraken.
En bij een vriendinnetje ook alle audio - denk Bose en Quad - weg. Gewoon weg.
Nádat men binnen was geweest voor kabelaanleg.
Altijd al tegen glasvezel-volk geweest. Ik hou het bij de vertrouwde rooksignalen en de tamtam.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98527476
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Was je een control freak Anne? ~O>
Ja, en dat in combi met operatie-ass. Kun je je voorstellen...
pi_98527517
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Altijd al tegen glasvezel-volk geweest. Ik hou het bij de vertrouwde rooksignalen en de tamtam.
_O-
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:19:29 #194
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98527562
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, en dat in combi met operatie-ass. Kun je je voorstellen...
"Osteotoom, graag"
"EERST M'N TAFELTJE ORDENEN :( :( :("

Zoiets? w/
Confidence through competence
pi_98527905
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

"Osteotoom, graag"
"EERST M'N TAFELTJE ORDENEN :( :( :("

Zoiets? w/
Nee, het tafeltje was natuurlijk altijd in orde !! 8)7
Zelfs tijdens de ingreep al het gebruikte matr. ordenen ! voor de wasmachine 8)7
Gek was ik - hartstikke gek.
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:27:59 #196
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98528166
Maar wel lief, Anne.
Confidence through competence
pi_98528556
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nee joh, dansen is veel leuker toch ;)
Ja maar daar is nu zomerstop en wil wel weten wat het met mijn lichaam doet (krachttraining)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 21:34:42 #198
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98528627
Terek Groznyi wint voor de tweede keer op rij nu Gullit weg is _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_98528631
quote:
17s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
Maar wel lief, Anne.
Nee hoor stom !
en ik denken dat de collega's ook zo in mekaar staken.... (sommigen)

Oh ja, ik heb eigen-merk-toner besteld op 123inkt. Die kwam van Boris geloof ik.
pi_98529125
o|O }) :X :( ;( :r

Onbegrijpelijk dat mensen baby's en kinderen en uberhaupt mensen seksueel misbruiken.
Dat hoef ik echt niet uitgebreid en nog eens en detail te horen op het nieuws ieder uur én daarvoor én daarna.
Daar word ik helemaal ziek van.
Neen, ik had een goeie jeugd.
Het lijkt mij trouwens voor mensen met vergelijkbare ervaringen reden om media uit te sluiten.

Kotsen jullie er ook niet van? om het alsmaar opnieuw te horen hoe ziek en uitgebreid zo'n netwerk is.

o|O }) :X :( ;( :r
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:52:27 #201
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98529728
Denk dat het met de opkomst van internet alleen maar makkelijker wordt, dit soort dingen. :)
Confidence through competence
pi_98530134
Haase door op Wimbledon *O* cool
Vanavond hopelijk de docu over Senna kijken
pi_98530482
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef AnneX het volgende:
o|O }) :X :( ;( :r

Onbegrijpelijk dat mensen baby's en kinderen en uberhaupt mensen seksueel misbruiken.
Dat hoef ik echt niet uitgebreid en nog eens en detail te horen op het nieuws ieder uur én daarvoor én daarna.
Daar word ik helemaal ziek van.
Neen, ik had een goeie jeugd.
Het lijkt mij trouwens voor mensen met vergelijkbare ervaringen reden om media uit te sluiten.

Kotsen jullie er ook niet van? om het alsmaar opnieuw te horen hoe ziek en uitgebreid zo'n netwerk is.

o|O }) :X :( ;( :r

Ja ik word er ook echt naar van, die akelige pedo-zaak ;(
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:04:27 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98530556
Vanavond bij Knevel & v.d. Brink gaan ze nog even er over doorpraten met Rieke Samson.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98530626
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef golfer het volgende:
Vanavond bij Knevel & v.d. Brink gaan ze nog even er over doorpraten met Rieke Samson.
Nou fijn.

Dan kijk ik weer onbekommerd naar Dharma en Greg.
pi_98530680
Ik weet ook niet wat ik er van moet vinden dat het zoveel in de media is
Het is natuurlijk goed dat ze het niet negeren
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:10:18 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98530949
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef Sarabi het volgende:

Het is natuurlijk goed dat ze het niet negeren
Dat dus. Vroeger was het veel minder bespreekbaar en werden de signalen zelfs door (huis)artsen genegeerd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98530966
Haha! Als 1 van de twee die Hey Jude zingen (tis een duet) niet mag optreden vanwege zwanger en hoge bloeddruk, mag ik het zingen. Vanavond geoefend :D
pi_98531070
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef Sarabi het volgende:
Haase door op Wimbledon *O* cool
Vanavond hopelijk de docu over Senna kijken
jaaa? nu pas? hij moest toch om 14u? wel super! *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98531075
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Haha! Als 1 van de twee die Hey Jude zingen (tis een duet) niet mag optreden vanwege zwanger en hoge bloeddruk, mag ik het zingen. Vanavond geoefend :D
Oei, is die niet lastig ? Zó laag zingen ?

Deden de blazers leuk mee?
pi_98531109
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Haha! Als 1 van de twee die Hey Jude zingen (tis een duet) niet mag optreden vanwege zwanger en hoge bloeddruk, mag ik het zingen. Vanavond geoefend :D
*O*
* FutureFairytale hoopt op zwangerschappen en hoge bloeddrukken :@
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:13:07 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98531149
:%
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98531172
ik draai letters van woorden soms per ongeluk om en dan voel ik me echt stom. baas was snotverkouden en toen ik wegging zei ik 'sterkte met je keus en neel' :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98531193
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
:%
wat is er?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98531208
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef AnneX het volgende:

Oei, is die niet lastig ? Zó laag zingen ?

Deden de blazers leuk mee?
Nee ik vind hem niet moeilijk, en ik ging lekker uit mijn dakkie aan het eind weet je wel, JUDIEJUDIEJUDIEJUDIE WROAAAAHHWWWW

Ja!! Leuke gasten een trompet en een sax O+ ging superleuk.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:

*O*
* FutureFairytale hoopt op zwangerschappen en hoge bloeddrukken :@
Eh ja :@ :@ :D ;)

Oh en dude, wat spannend!!! Een nieuw kind en een nieuw 'zusje' ook :) Heb je al contact gehad met haar/haar ouders?
pi_98531259
oh en ik sta op het punt om weer toe te geven....

vrijdag Terneuzen én zaterdag Hardenberg...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 22:14:40 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98531262
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Haha! Als 1 van de twee die Hey Jude zingen (tis een duet) niet mag optreden vanwege zwanger en hoge bloeddruk, mag ik het zingen. Vanavond geoefend :D
don't make it bad :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_98531375
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jaaa? nu pas? hij moest toch om 14u? wel super! *O*
Het regende weer eens :)
pi_98531455
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het regende weer eens :)
doet ie niet slecht hoor :Y die tegenstander was 21e geplaatst dacht ik
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98531523
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
oh en ik sta op het punt om weer toe te geven....

vrijdag Terneuzen én zaterdag Hardenberg...
NIET dus ! })

Jij bent NIET gek !
pi_98531665
ik ga eens met de serie dexter beginnen :+ lekker op tijd he :P
pi_98531694
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga eens met de serie dexter beginnen :+ lekker op tijd he :P
Ik ben jaloers op je O+
pi_98531757
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

doet ie niet slecht hoor :Y die tegenstander was 21e geplaatst dacht ik
Klopt :) nu tegen de nummer 10 Mardy Fish
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:21:53 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98531761
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:

doet ie niet slecht hoor :Y die tegenstander was 21e geplaatst dacht ik
Nu mag ie weer tegen Marty Fish waar hij in Parijs kansloos van verloren heeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:22:20 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98531791
Sarabi was 2 seconden sneller. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98531826
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

NIET dus ! })
agent wil me omkopen. 50 euro per dag meer. daar gaat het mij eigenlijk niet om maar meer omdat ik vrijdag 2,5 uur rijd (zelfs stukje door België), dan 5 uur dansen en weer 2,5 uur terug. zaterdag naar Ikea en dat geeft niet (alhoewel weinig slaap) maar dan weer 2,5 uur rijden en 4 uur dansen (van half 1 tot half 5!). ik ben bang dat ik om half 1 al in slaap val.
maar agent heeft niemand anders want op vakantie en weekendjes weg bla bla en tis wel heel erg dat haar schoonzus (met kind van 11) gisteren te horen heeft gekregen dat ze gaat overlijden. als ik het niet doe moet zij eerst buiten eigen bureau mensen gaan zoeken en kan ze niet naar het ziekenhuis.

kortom; zelfde liedje weer met mij he.. wel goed dat ik het opschrijf en lees dat anderen (jullie) het toch anders doen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98531860
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef golfer het volgende:
Sarabi was 2 seconden sneller. ;)
en had zijn naam juist :P
pi_98531901
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klopt :) nu tegen de nummer 10 Mardy Fish
:{ overmorgen? dan ga ik heel hard juichen met limonade en popcorn *O* :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98531924
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hoef je het feest niet vast te leggen ?
En is het droog gebleven?

Heb je je geamuseerd? Vragen !!! w/
Er is geen feest, nee het is niet droog gebleven en de camera kan wel een klein regenbuitje hebben en ik ook. Ben net niet doorweekt geraakt.

En voorlopig ben ik te gaar om geamuseerd te zijn.

Bovendien is net mijn enige bril in tweeen gegaan :{ :'( Zonder bril kan ik niet lang achter de PC en al helemaal niet autorijden. Erg fijn als ik morgen en vrijdag naar kantoor moet en vrijdagavond naar een Roparun-feest -O-

Het ding is echt letterlijk in 2en. Ik trok mijn overhemd uit over mijn hoofd en pang......bij de neusvleugel. Zat ik ook echt ff op te wachten :{ Op die kosten.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:24:56 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98531961
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

agent wil me omkopen. 50 euro per dag meer. daar gaat het mij eigenlijk niet om maar meer omdat ik vrijdag 2,5 uur rijd (zelfs stukje door België), dan 5 uur dansen en weer 2,5 uur terug. zaterdag naar Ikea en dat geeft niet (alhoewel weinig slaap) maar dan weer 2,5 uur rijden en 4 uur dansen (van half 1 tot half 5!). ik ben bang dat ik om half 1 al in slaap val.
maar agent heeft niemand anders want op vakantie en weekendjes weg bla bla en tis wel heel erg dat haar schoonzus (met kind van 11) gisteren te horen heeft gekregen dat ze gaat overlijden. als ik het niet doe moet zij eerst buiten eigen bureau mensen gaan zoeken en kan ze niet naar het ziekenhuis.

kortom; zelfde liedje weer met mij he.. wel goed dat ik het opschrijf en lees dat anderen (jullie) het toch anders doen.
Emotionele chantage moet je niet aan toegeven.
Ze zoekt het maar lekker zelf uit en jij hebt het volste recht om NEE te zeggen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98531979
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik draai letters van woorden soms per ongeluk om en dan voel ik me echt stom. baas was snotverkouden en toen ik wegging zei ik 'sterkte met je keus en neel' :')
:D
pi_98531998
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er is geen feest, nee het is niet droog gebleven en de camera kan wel een klein regenbuitje hebben en ik ook. Ben net niet doorweekt geraakt.

En voorlopig ben ik te gaar om geamuseerd te zijn.

Bovendien is net mijn enige bril in tweeen gegaan :{ :'( Zonder bril kan ik niet lang achter de PC en al helemaal niet autorijden. Erg fijn als ik morgen en vrijdag naar kantoor moet en vrijdagavond naar een Roparun-feest -O-

Het ding is echt letterlijk in 2en. Ik trok mijn overhemd uit over mijn hoofd en pang......bij de neusvleugel. Zat ik ook echt ff op te wachten :{ Op die kosten.
zo das kut :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:26:43 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98532061
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:

zo das kut :{
Nee, een bril. B-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98532084
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:{ overmorgen? dan ga ik heel hard juichen met limonade en popcorn *O* :D
Ja :Y maar zal vast niet te zien zijn op BBC

Grrr vrijdag toch nog niet klaar met het klinisch practicum
Verslagen zijn nog niet voor een 2e keer nagekeken dus mogen nog niet ingebonden worden, had het zo graag allemaal klaar gehad
pi_98532130
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Emotionele chantage moet je niet aan toegeven.
Ze zoekt het maar lekker zelf uit en jij hebt het volste recht om NEE te zeggen.
is ook zo, alleen ik voel mezelf niet zo goed als ik nee zeg. heb ik al een keer gedaan en wat voelde ik me toen klote zeg. ik heb altijd een goede band met haar gehad en dit met haar schoonzus vind ik echt erg.

ik vind het voor andere mensen altijd erger dan voor mezelf, maar het is ook erger want ik ben heel moe maar zij zit met een bijna sterfgeval..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98532200
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja :Y maar zal vast niet te zien zijn op BBC

Grrr vrijdag toch nog niet klaar met het klinisch practicum
Verslagen zijn nog niet voor een 2e keer nagekeken dus mogen nog niet ingebonden worden, had het zo graag allemaal klaar gehad
oja potverdrie :( moet ik weer wachten tot jij me uit de brand helpt ;)
en snap het van je verslag... inbinden vind ik trouwens best duur :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:29:36 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98532247
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:

ik vind het voor andere mensen altijd erger dan voor mezelf, maar het is ook erger want ik ben heel moe maar zij zit met een bijna sterfgeval..
Dat heeft helemaal niets met jouw dansen te maken en dat moet ze daar niet aan koppelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98532262
Shit Pee, ik zou me echt zooooo blind voelen en ongelukkig zonder bril :o
Kan je morgen niet een soort noodbril halen ergens?
pi_98532310
FFT NOOIT in deze emotionele chantage trappen.
En een "nee, ik kan niet" is voldoende.
pi_98532330
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er is geen feest, nee het is niet droog gebleven en de camera kan wel een klein regenbuitje hebben en ik ook. Ben net niet doorweekt geraakt.

En voorlopig ben ik te gaar om geamuseerd te zijn.

Bovendien is net mijn enige bril in tweeen gegaan :{ :'( Zonder bril kan ik niet lang achter de PC en al helemaal niet autorijden. Erg fijn als ik morgen en vrijdag naar kantoor moet en vrijdagavond naar een Roparun-feest -O-

Het ding is echt letterlijk in 2en. Ik trok mijn overhemd uit over mijn hoofd en pang......bij de neusvleugel. Zat ik ook echt ff op te wachten :{ Op die kosten.
Da's balen.

Heb je geen tweede bril (nog) liggen als reserve. .
De vorige bijvoorbeeld.
Die heb ik mee op vakantie bijvoorbeeld.
pi_98532478
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

is ook zo, alleen ik voel mezelf niet zo goed als ik nee zeg. heb ik al een keer gedaan en wat voelde ik me toen klote zeg. ik heb altijd een goede band met haar gehad en dit met haar schoonzus vind ik echt erg.

ik vind het voor andere mensen altijd erger dan voor mezelf, maar het is ook erger want ik ben heel moe maar zij zit met een bijna sterfgeval..
Nog lulliger als jij oververmoeid té laat reageert onderweg op een tegenligger.
Koop je dan nix voor; voor jouw "goede band".
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:34:59 #242
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98532629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

agent wil me omkopen. 50 euro per dag meer. daar gaat het mij eigenlijk niet om maar meer omdat ik vrijdag 2,5 uur rijd (zelfs stukje door België), dan 5 uur dansen en weer 2,5 uur terug. zaterdag naar Ikea en dat geeft niet (alhoewel weinig slaap) maar dan weer 2,5 uur rijden en 4 uur dansen (van half 1 tot half 5!). ik ben bang dat ik om half 1 al in slaap val.
maar agent heeft niemand anders want op vakantie en weekendjes weg bla bla en tis wel heel erg dat haar schoonzus (met kind van 11) gisteren te horen heeft gekregen dat ze gaat overlijden. als ik het niet doe moet zij eerst buiten eigen bureau mensen gaan zoeken en kan ze niet naar het ziekenhuis.

kortom; zelfde liedje weer met mij he.. wel goed dat ik het opschrijf en lees dat anderen (jullie) het toch anders doen.
Een pseudowindigo'tje w/
Confidence through competence
pi_98532654
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Shit Pee, ik zou me echt zooooo blind voelen en ongelukkig zonder bril :o
Kan je morgen niet een soort noodbril halen ergens?
Ja. Ik ook dus. Ik heb nog een zonnebril op sterkte. Die kan ik voor nood wel op achter de PC maar fijn is anders. Gelukkig zie ik nog wel iets zonder bril. Sterkte is -2.75 of zo links.

@anne. Ik zou niet weten waar die oude is gebleven. Ik gok dat die allang weg is. Deze is alweer wat jaargjes oud.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98532725
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oja potverdrie :( moet ik weer wachten tot jij me uit de brand helpt ;)
en snap het van je verslag... inbinden vind ik trouwens best duur :o
Komt goed ;) en ik weet eigenlijk niet hoe duur het is....zullen we nog achter komen
pi_98533367
Oh en kennen jullie de platte wilde perzik?
Pas ondekt en zij zijn lekker :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 22:47:58 #246
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98533518
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Oh en kennen jullie de platte wilde perzik?
Pas ondekt en zij zijn lekker :9
Vorige week wilde perzik met slagroom als toetje :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:49:47 #247
63722 z80
I fink you freaky
pi_98533698
ik begin de "piep" te krijgen van paypal. en hun achterlijke regel dat je of een cc moet hebben gekoppeld, of dat het een week duurt voordat de transactie wordt verwerkt.
het is dat er geen andere betaal optie is in dit geval. na deze betaling gaat paypal er uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 22:50:33 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98533765
PP is zeer irritant ja :r
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:51:44 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98533860
Lang leve Ideal en ook mijn CC. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98533912
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef AnneX het volgende:

Ja, en dat in combi met operatie-ass. Kun je je voorstellen...
Dwangneuroosjes :D Ik heb ze ook een beetje :@
pi_98533960
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef borisz het volgende:

Vorige week wilde perzik met slagroom als toetje :9
Lekker! Ik las ook al iemand die ze grillde!
pi_98534100
De docu is eindelijk binnen dus nu kunnen we nog 3 uur gaan kijken, gelukkig kunnen we morgen uitslapen
pi_98534177
Is er al een oplossing voor het kittenoppasprobleem Saar?
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:56:09 #254
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98534217
Slapie doen :W

Morgen hopelijk wat progressie in de studie weer :)
Confidence through competence
pi_98534293
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Is er al een oplossing voor het kittenoppasprobleem Saar?
Wij gaan in hun huis wonen/slapen vanaf maandag :) dus het is opgelost
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 23:06:36 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98535035
23u. Tijd om nog verstandig te zijn.
Ik ga :Z

:W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_98535379
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:33 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nog lulliger als jij oververmoeid té laat reageert onderweg op een tegenligger.
Koop je dan nix voor; voor jouw "goede band".
daar ben ik bang voor. waarschijnlijk wil ik om half 1 al slapen maar dan 4 uur nog uit mn dak en om 5u netjes in de auto op een doodstille donkere weg 2 uur terug rijden.

anyway, zou het vnv laten weten maar kan echt niet. maagpijn van het denken en ik moet slapen anders ben ik morgen ook nog vreselijk en dan moet ik die stagiair nog helpen en zijn begeleider te woord staan..... * FutureFairytale gumt zich weer ff weg

trusten allemaal :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:30:32 #258
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98536623
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef AnneX het volgende:

[..]

[..]

Heb je dan al een foto gezien óf laat de organisatie het vantevoren weten?
Trouwens is Fransoos 1. erop voorbereid dat de logeerkamer is veranderd.
Straks maakt zij dr nieuwe vriendinnetje helemaal gek en blijkt het anders te zijn.
En mogen jullie dan wel Grun. verlaten? voor het eiland.
Nog geen foto gezien AnneX. Het meisje zal rond dezelfde tijd als wij de wederzijdse gegevens krijgen en waarschijnlijk zullen onze foto's en een brief elkaar kruisen (zo ging het vorig jaar). Ik stuur ook de twee meiden elkaars gegevens, zodat ze, naar behoefte, elkaar al een briefje kunnen sturen bijvoorbeeld.

Ik hou de logeerkamer nog even low profile. :P Maar van de week verzekerde mij een moeder van twee meiden, dat hij nog steeds héél prinsesserig is (zij had de versie van vorig jaar ook gezien). Ze moeten het er maar mee doen. ;)

Sarabi, ik PM je even. Nogmaals reuze reuze dank!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98538009
Nog even voor de grap.... :')

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98538060
:'(

Maar als het sowieso al een paar jaar geleden is was het sowieso ook wel weer tijd voor een oogmeting Peeke en een blits nieuw montuurtje *) o|O

/sowieso
pi_98538254
Het is nu officieel....ik heb geen leven :')

quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: Fotografie slowchat
Gestart op 22-08-2004 om 22:55:54 door capibar
Aantal topics: 506

*O* Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Fotografie slowchat w/

001 13918 PdeHoog

*O* Wie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost? w/ (min het laatste topic)

001 475 PdeHoog

w/ Wie openenden de meeste topics van deze reeks? *O*

01 58 PdeHoog
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98538302
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:59 schreef Bluezz het volgende:
:'(

Maar als het sowieso al een paar jaar geleden is was het sowieso ook wel weer tijd voor een oogmeting Peeke en een blits nieuw montuurtje *) o|O

/sowieso
Bloessie, vorig jaar heb ik nog een oogmeting laten doen ivm mijn zonnebril :) Ze gebruiken fijn die gegevens nog maar een keertje :P Het verschilde een kwart puntje tov deze bril ;)

Ik ga morgenochtend om 9 uur bij de opticien op de stoep staan en dan eens kijken of ik binnen 15 minuten weer weg kan zijn! :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:04:37 #263
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98538311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Nog even voor de grap.... :')

[ afbeelding ]
O jee, dat heb ik gemist. Balen zeg.

Ik denk overigens best dat een nieuw montuurtje je inmiddels beter zou staan. Dus van een nadeel een voordeel make w/
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98538363
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O jee, dat heb ik gemist. Balen zeg.
Nogal ja :) Het is wel beter dat-ie dat nu deed dan vanmiddag :P Dat was rampzaliger geweest eigenlijk :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98539163
Senna vs Prost volgens mij heb ik echt een interessant F1 tijd gemist
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:38:59 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98539557
Zit ik een heel nieuw Franzosen-topic te openen via de beschikbare reeks-knop (met een boel geknip en -plak van foto's), vertelt FOK! me na een half uur werk dat ik niet zelf zo maar kan koppelen. En meteen is alles ook - WEG -
Ja geef me die optie dan ook niet. Wat een boel werk en teksten voor niks.

Over een tijdje maar weer eens nieuwe moed vinden. -O-
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98540012
Oh flots dat heb ik ook wel eens gehad Dude. Dat is ook dat ververschen... heb ik ook vaak met posten. Wil je invoeren maar op dat moment ververscht ie }:| en wég is je hele preek.

Laatste slokjes en hop te bedde en te werk :W
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:57:46 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98540089
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:26 schreef Sarabi het volgende:
Senna vs Prost volgens mij heb ik echt een interessant F1 tijd gemist
:Y

Lauda tegen Hunt en Fittipaldi was ook leuk.
Trouwens Stirling Moss was me er ook eentje. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:59:02 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98540121
* golfer mag morgenochtend weer eens naar de internist/endocrinoloog.

Dus ook maar een beetje op tijd ten bedde.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:01:10 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98540168
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh flots dat heb ik ook wel eens gehad Dude. Dat is ook dat ververschen... heb ik ook vaak met posten. Wil je invoeren maar op dat moment ververscht ie }:| en wég is je hele preek.

Laatste slokjes en hop te bedde en te werk :W
Slaap lekker Bluezz :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:01:35 #271
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98540181
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:59 schreef golfer het volgende:
* golfer mag morgenochtend weer eens naar de internist/endocrinoloog.

Dus ook maar een beetje op tijd ten bedde.
En il golferi :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:09:20 #272
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98540380
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 01:01 schreef Duderinnetje het volgende:

En il golferi :*
Zo meteen, zo meteen... Nog even laatste versnapering nuttigen. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:10:46 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98540422
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 01:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Zo meteen, zo meteen... Nog even laatste versnapering nuttigen. :)
Doe haar de groeten. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:11:14 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98540435
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:

Doe haar de groeten. O+
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98542510
Goooooooooooooooooooooedmorning *O*
Of eigenlijk :O

Koffie anyone?

/versnapering *)
pi_98542697
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 07:47 schreef Bluezz het volgende:
Goooooooooooooooooooooedmorning *O*
Of eigenlijk :O

Koffie anyone?

/versnapering *)
Mogguh. Zometeen de opticien maar verblijden met mijn stralende brilloze gezicht. Ik twijfel nu over contactlenzen :P mijn gezicht zonder bril ziet er best ok uit. Ik zie alleen dat gepriegel niet zitten eigenlijk :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:24:00 #277
3878 Vork
Manisch creatief
pi_98542808
Goedemorgen iedereen.

Het ziet er naar uit het het hier een rustig dagje gaat worden. Meestal, wanneer iemand zoiets roept, wordt het ineens druk. Dat is ook precies wat ik wil, want de hele dag uit m'n neus vreten, daar heb ik niet zo'n zin in. Io een gegeven moment is die namelijk wel schoon en leeg en dan moet ik weer wat anders verzinnen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 juni 2011 @ 08:28:56 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98542853
Mogge :W

Hopelijk kunnen we het proceswilders zo afsluiten :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:33:05 #279
3878 Vork
Manisch creatief
pi_98542891
Ik vind dat proces zo'n flauwekul dat ik nieteens meer benieuwd ben naar de afloop.
pi_98543222
Goeiemorgen.
de hele week vreselijk geslapen en doodmoe :') komende nacht móet ik langer slapen anders gaat Terneuzen ook fout.
heb agent gesms't met de vraag om alsjeblieft voor de zaterdag iemand anders te zoeken, nog geen antwoord op gehad maar ja ik hoop dat het opgelost word.
nu weer een verslag nakijken en beoordeling maken voor stagiair, vanmiddag gesprek met hem en zijn mentor.

/luste ik maar red bull of koffie
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:02:01 #281
3878 Vork
Manisch creatief
pi_98543267
Lust je geen koffie? #verbazingalom
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 juni 2011 @ 09:03:14 #282
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98543276
We hebben FF nog wat te leren ;).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:07:34 #283
3878 Vork
Manisch creatief
pi_98543329
En anders werkt een dubbele hoeveelheid zwarte thee ook. En als je er oprecht in gelooft, dan werkt het zelfs nog beter. :)
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:16:18 #284
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98543464
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:
.
heb agent gesms't met de vraag om alsjeblieft voor de zaterdag iemand anders te zoeken, nog geen antwoord op gehad maar ja ik hoop dat het opgelost word.
Je verwoord het alsof hij voor jou een probleem moet oplossen. Volgens mij is het andersom en heb je al gezegd dat je niet kunt/wilt. Beetje assertiever worden hoor!

En goedemorgen :W Het is gelukt, ik heb mijn agenda leeg *O* Even lekker een dagje rustig de to-do lijst afwerken.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 juni 2011 @ 09:22:02 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98543575
Ome Geert is op alle punten vrijgesproken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:24:32 #286
3878 Vork
Manisch creatief
pi_98543617
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:22 schreef borisz het volgende:
Ome Geert is op alle punten vrijgesproken.
/geldverspilling
pi_98543747
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:22 schreef borisz het volgende:
Ome Geert is op alle punten vrijgesproken.
/geldverspilling :')
pi_98543750
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:57 schreef golfer het volgende:

[..]

:Y

Lauda tegen Hunt en Fittipaldi was ook leuk.
Trouwens Stirling Moss was me er ook eentje. ;)
Die namen zeggen mij zelfs al (bijna) niets meer
Maar het was een interessante docu om te zien
pi_98544615
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:02 schreef Vork het volgende:
Lust je geen koffie? #verbazingalom
qua drinken lust ik niet heel veel; thee (alleen english blend), oranje limonade en jus drink ik. Af en toe yoki framboos bij de lunch, dat was het haha.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98544682
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Je verwoord het alsof hij voor jou een probleem moet oplossen. Volgens mij is het andersom en heb je al gezegd dat je niet kunt/wilt. Beetje assertiever worden hoor!

En goedemorgen :W Het is gelukt, ik heb mijn agenda leeg *O* Even lekker een dagje rustig de to-do lijst afwerken.
lekker dat je het eens wat rustiger hebt :). En ik voel me lullig erover omdat ik haar niet echt help terwijl zij andere dingen aan haar hoofd heeft.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98544722
FF, wat dat betreft ben ik net zo knettergek als jij: als mijn baas omhoog zit en me echt nodig heeft en andere mensen 'er erger aan toe zijn' dan ga ik dus ook gewoon werken. Kan iedereen hier wel makkelijk roepen 'assertiever zijn' en 'nee is nee hoor', maar zo werkt het niet altijd. Helaas.

P, balen van je bril, maar misschien vind je contactlenzen wel geweldig en heb je dat te danken aan je kapotte bril O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98544778
collega gaat vandaag opletten op 'opa' in de pauze om te kijken hoe hij kijkt. Vanochtend was het weer zover. Na vanmiddag als zij dingen ook opmerkt ga ik het weer tegen hem zeggen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:34:24 #293
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98545138
Spierpijn ;(

Zo naar zkh, rustig weekje eigenlijk, ook weer eens lekker...
Confidence through competence
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 juni 2011 @ 10:35:43 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98545158
quote:
MELBOURNE - Een Australische amateurvoetballer is uit het veld gestuurd wegens het dragen van een piercing aan zijn edele delen.

Volgens de reglementen van de wereldvoetbalbond FIFA mogen spelers tijdens de wedstrijd geen enkel sieraad dragen dat gevaar kan opleveren voor hemzelf of een andere voetballer op het veld.
Vlammend schot
Het intieme juweeltje kwam min of meer aan het licht toen Aaron Eccleston, speler van Old Hill Wanderers, een vlammend schot in de onderbuik te verwerken kreeg in het duel met Swinburne University.
Kermend van de pijn zakte hij naar de grond. De arbiter kreeg al snel door dat de getroffen voetballer extra zwaar te lijden had, omdat hij onderin een piercing droeg.
Twee keer geel
Na intensieve behandeling in de catacomben keerde Eccleston opgelucht terug op het veld, maar de scheidsrechter stuurde hem meteen weer terug met twee gele kaarten: een voor het betreden van het speelterrein zonder toestemming van de arbiter en een voor het feit dat hij uit privacy-overwegingen niet kon bewijzen dat hij zijn piercing al dan niet had verwijderd.
Het tamelijk unieke voorval werd vastgelegd op amateurvideobeelden en later verspreid op internet, waardoor het incident zowel in Australië als daarbuiten nogal werd opgeblazen.
'Down under'
''Ik denk niet dat mijn moeder dit leuk gaat vinden'', mompelde Eccleston, die zichzelf ''down under'' omschrijft als een gedesillusioneerde fan van Mansfield Town.

:D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:53:45 #295
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98545621
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:17 schreef Isabeau het volgende:
FF, wat dat betreft ben ik net zo knettergek als jij: als mijn baas omhoog zit en me echt nodig heeft en andere mensen 'er erger aan toe zijn' dan ga ik dus ook gewoon werken. Kan iedereen hier wel makkelijk roepen 'assertiever zijn' en 'nee is nee hoor', maar zo werkt het niet altijd. Helaas.
Oh maar ik ben ook vaak te "goed" in dit soort dingen en trek dan ook teveel naar mezelf toe, vanuit een overdreven verantwoordelijkheidsgevoel. Zo lang dat voor jezelf nog goed voelt is dat prima, maar als je er echt last van krijgt is het toch tijd om af en toe op je strepen te gaan staan.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_98545841
Zo. Bril besteld! Morgen klaar :9 Alles was op voorraad. Het is wel een heeeeeeeeeel ander model geworden dan wat ik had :D

En mijn oude bril wordt gerepareerd maar dat moet buitenshuis gebeuren want titanium dus moet gelast worden in een vacuum omgeving of zo. Heb ik gelijk een reservebril :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98545859
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:17 schreef Isabeau het volgende:
P, balen van je bril, maar misschien vind je contactlenzen wel geweldig en heb je dat te danken aan je kapotte bril O-)
Ja. Ik heb toch weer een bril :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98545938
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:17 schreef Isabeau het volgende:
FF, wat dat betreft ben ik net zo knettergek als jij: als mijn baas omhoog zit en me echt nodig heeft en andere mensen 'er erger aan toe zijn' dan ga ik dus ook gewoon werken. Kan iedereen hier wel makkelijk roepen 'assertiever zijn' en 'nee is nee hoor', maar zo werkt het niet altijd. Helaas.
Idem dito hiero :) Maar in dit geval zou ik toch heel voorzichtig zijn en desnoods een hotel boeken ipv terug gaan rijden. Misschien dat FF's dansbaas daar misschien in kan voorzien?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98545963
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:03 schreef PdeHoog het volgende:

Idem dito hiero :) Maar in dit geval zou ik toch heel voorzichtig zijn en desnoods een hotel boeken ipv terug gaan rijden. Misschien dat FF's dansbaas daar misschien in kan voorzien?
Dat zou een aanvaardbare optie zijn waardoor FF wel kan werken, maar niet levensgevaarlijk bezig is door oververmoeid achter het stuur te kruipen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98545971
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Bril besteld! Morgen klaar :9 Alles was op voorraad. Het is wel een heeeeeeeeeel ander model geworden dan wat ik had :D

Dat doen ze snel :D
pi_98546091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat doen ze snel :D
Ja. Ik kom echt al jaren bij die opticien en ze zijn wat duurder, maar ik vind de service echt wel heel prettig O+ Ze hebben eigen glasslijpers en zo in dienst en voordat ik de deur uit liep hadden ze al geverifieerd dat de glazen op voorraad waren :)

De verkoper heeft het ook even nagekeken, maar mijn vorige bril was dus al 6,5 jaar oud O+ Tijd voor vervanging dus!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')