abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98506499
;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98506576
Nog even volhouden :*
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:44:14 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98506638
*zucht* *puf* *kreun*

Deel 3 van FF's bedgeheimenboek. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98506700
Ik tel 5 steervriendinnen *)
pi_98506720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik tel 5 steervriendinnen *)
Die arme ouders -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:46:58 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98506727
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:

ik wist dat die opmerking zou komen...
Dan komt de assist op jouw naam te staan *O* *O*
Confidence through competence
pi_98506750
Vanavond generale rep mét blazers O+
(eigenlijk de leukste avond :@ )
pi_98506937
:W
pi_98506941
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef Bluezz het volgende:
oooh, veel plezier dan! *O*

En Memo, mooi cijfer voor dat vak :Y (dat zou me nou helemaaaal niet ligge, accountacy, of het nou forensisch is of niet)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:52:18 #10
55709 Stereotomy
pi_98506947
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Sunnythesun het volgende:
:W
HEBBEN ZE TEGEN JE GESCHREEUWD VANDAAG SUNNIE?
pi_98506999
*stopt vinger in oren
pi_98507006
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef Bluezz het volgende:
trompetten O+ veel plezier
pi_98507019
quote:
11s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

HEBBEN ZE TEGEN JE GESCHREEUWD VANDAAG SUNNIE?
nou.. ze hadden eerst toets, dus een uur stilte, toen pauze, dan mogen ze praten, toen sportactiviteiten op het voetbalveld dus kon het me niet schelen *) :+
pi_98507072
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oooh, veel plezier dan! *O*

En Memo, mooi cijfer voor dat vak :Y (dat zou me nou helemaaaal niet ligge, accountacy, of het nou forensisch is of niet)
klinkt anders dan het is, is gewoon theorie vak om inzicht te krijgen over wat een forensisch accountant doet :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:56:51 #15
55709 Stereotomy
pi_98507140
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

nou.. ze hadden eerst toets, dus een uur stilte, toen pauze, dan mogen ze praten, toen sportactiviteiten op het voetbalveld dus kon het me niet schelen *) :+
Lekker rustig :+
pi_98507160
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Lekker rustig :+
jup :7
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:57:41 #17
55709 Stereotomy
pi_98507176
Zo, in plaats van m'n scriptie te schrijven heb ik lekker een workout schema gemaakt voor de in de sportschool met een nette verdeling tussen alle spiergroepen :+

Spieropbouw even nerderig aanpakken als afvallen :9~ :9~
pi_98507201
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:

klinkt anders dan het is, is gewoon theorie vak om inzicht te krijgen over wat een forensisch accountant doet :)
En in JipenJanneke voor ons : wat doet die zoal? :D
pi_98507227
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, in plaats van m'n scriptie te schrijven heb ik lekker een workout schema gemaakt voor de in de sportschool met een nette verdeling tussen alle spiergroepen :+

Veeeeeeeeeel belangrijker dan je scriptie :Y :+
pi_98507269
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

En in JipenJanneke voor ons : wat doet die zoal? :D
wanneer binnen een bedrijf een vermoeden van fraude is, worden ze ingeschakeld en gaan ze jaarrekening opmaken, boekhouding controleren etc etc om de fraude boven water te halen
pi_98507333
ik raak btje in paniek. Morgen komt stagebegeleider/mentor van school van onze stagiair en moet ff rustig worden anders red die jongen het niet omdat ik negatief ben en dat wil ik niet. Alle omstandigheden zijn gewoon kut. Baas neemt het aan want gratis kracht, hij komt met opdrachten en baas wil daar niks mee te maken hebben. Ik word stagebegeleider maar opdrachten blijven bij baas liggen. Jongen boos maar bang voor baas. Brutaal, liegt tegen me, ik word boos en hij liegt weer. Hij moet langer blijven maar gaat vlg maand naar fam in Rusland en ik kan daar niks over zeggen want afgelopen feb is zijn vader plots overleden. Dus ik hoop dat ik t tot een goed eind kan brengen maar ben bang. Stage moet in n groothandel en dat zijn wij niet. Anyway, mijn probleem maar ff onrustig ben ik dus nu.
pi_98507348
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:57 schreef Stereotomy het volgende:

Procrastination :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:01:31 #23
55709 Stereotomy
pi_98507366
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Procrastination :P
Ik heb dat boek maar weer eens mee naar huis genomen ipv hier op m'n kamer :P
pi_98507370
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:

wanneer binnen een bedrijf een vermoeden van fraude is, worden ze ingeschakeld en gaan ze jaarrekening opmaken, boekhouding controleren etc etc om de fraude boven water te halen
OOooh, ik dacht dat jij moest leren hoe je die boekhouding moest controleren op fraude!
pi_98507388
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Stereotomy het volgende:

Ik heb dat boek maar weer eens mee naar huis genomen ipv hier op m'n kamer :P
Gewoon nog een keer lezen *O*
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:03:17 #26
55709 Stereotomy
pi_98507433
quote:

[..]

Gewoon nog een keer lezen *O*
Ik sabotteer mijn eigen kansen op succes omdat ik bang ben voor verandering en meer verantwoordelijkheden en verwachtingen *O*
pi_98507464
quote:

[..]

OOooh, ik dacht dat jij moest leren hoe je die boekhouding moest controleren op fraude!
heeeel klein beetje maar :) gelukkig, er blijkt dt bij juristen te weinig bekend is over andere forensische gebieden waar ze wel te maken mee hebben vandaar deze master, dat de kennis van juristen verbreed wordt zodat ze meer van andere relevante vakgebieden begrijoen
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:04:55 #28
55709 Stereotomy
pi_98507497
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

heeeel klein beetje maar :) gelukkig, er blijkt dt bij juristen te weinig bekend is over andere forensische gebieden waar ze wel te maken mee hebben vandaar deze master, dat de kennis van juristen verbreed wordt zodat ze meer van andere relevante vakgebieden begrijoen
Het is ook een beetje krom dat rechters / juristen 'recht' moeten spreken over gebieden waar ze totaal geen kaas van hebben gegeten. :P
pi_98507501
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik raak btje in paniek. Morgen komt stagebegeleider/mentor van school van onze stagiair en moet ff rustig worden anders red die jongen het niet omdat ik negatief ben en dat wil ik niet. Alle omstandigheden zijn gewoon kut. Baas neemt het aan want gratis kracht, hij komt met opdrachten en baas wil daar niks mee te maken hebben. Ik word stagebegeleider maar opdrachten blijven bij baas liggen. Jongen boos maar bang voor baas. Brutaal, liegt tegen me, ik word boos en hij liegt weer. Hij moet langer blijven maar gaat vlg maand naar fam in Rusland en ik kan daar niks over zeggen want afgelopen feb is zijn vader plots overleden. Dus ik hoop dat ik t tot een goed eind kan brengen maar ben bang. Stage moet in n groothandel en dat zijn wij niet. Anyway, mijn probleem maar ff onrustig ben ik dus nu.
Want?? het is toch zijn stage?? Gewoon rustig uitleggen hoe de situatie is, eerlijk zijn er over, en samen overleggen hoe de student nu verder moet binnen de mogelijkheden van het bedrijf. Is niet jouw probleem hoor.. :?
Oh en aangeven dat de jongen brutaal is en liegt (met voorbeeld) en dat je op deze manier niet verder kan begeleiden mits.. zie bovenstaande verder..
pi_98507524
quote:
Probeer rustig aan die stagebegeleider uit te leggen waarom bepaalde opdrachten niet zijn gedaan (omdat je baas er niets mee doet, kan die jongen niets aan doen). En zet rustig uiteen wat hij zelf verkeerd doet en goed doet (mag je ook benoemen hoor ;) ). Dat liegen hoef je op zich niet te benoemen, tenzij het echt enorme gevolgen heeft voor het wel of niet goed ten uitvoer brengen van zijn werkzaamheden. Lastig hoor. Ik denk dat je in deze gewoon niet al te aardig gevonden hoeft te worden :@ Al zijn er wel verzachtende omstandigheden (vader overleden), stage niet goed doen is stage niet goed doen.
pi_98507536
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het is ook een beetje krom dat rechters / juristen 'recht' moeten spreken over gebieden waar ze totaal geen kaas van hebben gegeten. :P
daarvoor worden deskundigen gebruikt :) maar de rechter moet uiteindelijk oordelen of de verdachte zich aan het tenlastegelegde schuldig heeft gemaakt
pi_98507537
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Stereotomy het volgende:

Ik sabotteer mijn eigen kansen op succes omdat ik bang ben voor verandering en meer verantwoordelijkheden en verwachtingen *O*
Nee nee, dat was ik :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:08:45 #33
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_98507631
Isa? Ben jij zaterdag middag thuis? Wij komen vanuit Groningen, maar misschien leuk om even langs te komen en een kop thee drinken? :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:08:58 #34
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98507639
quote:
Zakelijk en duidelijk de situatie uitleggen zoals het is, wat de beoordeling dan wordt is niet aan jou.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:09:29 #35
13783 Anthraxx
pi_98507655
Je baas heeft een punt. Hét zijn gratis krachten en de verantwoordelijkheid schuif je door :Y
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:10:12 #36
55709 Stereotomy
pi_98507689
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee nee, dat was ik :')
IK :( :P

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

daarvoor worden deskundigen gebruikt :) maar de rechter moet uiteindelijk oordelen of de verdachte zich aan het tenlastegelegde schuldig heeft gemaakt
Ja, snap ik, gelukkig wel. Maar 't kan ook enorm misgaan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucia_de_Berk

Daar werd een zogenaamd 'expert' erbij gehaald in de statistiek die moest gaan bewijzen dat het 'onmogelijk' was dat er zoveel mensen het loodje legden in alle diensten van die Lucia de Berk. Bleek die expert alleen in naam een expert te zijn en verder en totaal onbenul. :') Juristen met meer verstand van statistiek en/of medische kennis. hadden dat nooit zo klakkeloos overgenomen kunnen hebben.

Ik zou ook niet weten hoe het anders moet hoor, maar recht spreken is één ding, diepe kennis hebben van een gebied een ander. Zelfde als je een 'expert' bent in communicatie maar verder inhoudelijk geen reet snapt van het veld waar je in werkt. Dan kun je ook niet goed 'communiceren'.
pi_98507754
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
Isa? Ben jij zaterdag middag thuis? Wij komen vanuit Groningen, maar misschien leuk om even langs te komen en een kop thee drinken? :)
Jaaaa, hartstikke leuk! Van harte welkom *O*
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:12:33 #38
13783 Anthraxx
pi_98507780
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaaaa, hartstikke leuk! Van harte welkom *O*
Ok! Tof :). Exacte tijd hoor je nog wel zsm zodat je niet een hele middag hoeft te wachten :+.
pi_98507833
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:12 schreef Anthraxx het volgende:

Ok! Tof :). Exacte tijd hoor je nog wel zsm zodat je niet een hele middag hoeft te wachten :+.
Aangezien ik 's nachts werk doe ik wel een dutje na het avondeten O-) Dus echt 's middags komen :Y
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:14:31 #40
13783 Anthraxx
pi_98507865
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aangezien ik 's nachts werk doe ik wel een dutje na het avondeten O-) Dus echt 's middags komen :Y
Ja, we komen echt 's middags :). Wat heb je liever? zo vroeg mogelijk in de middag? :)
pi_98507868
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Want?? het is toch zijn stage?? Gewoon rustig uitleggen hoe de situatie is, eerlijk zijn er over, en samen overleggen hoe de student nu verder moet binnen de mogelijkheden van het bedrijf. Is niet jouw probleem hoor.. :?
Oh en aangeven dat de jongen brutaal is en liegt (met voorbeeld) en dat je op deze manier niet verder kan begeleiden mits.. zie bovenstaande verder..
kon net mn verhaal even kwijt en ben weer wat kalmer. Goed op een rijtje zetten wat ik morgen bespreek en wat niet
pi_98507955
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

iets anders; merk je al wat van je spieropbouw?
pi_98507973
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

kon net mn verhaal even kwijt en ben weer wat kalmer. Goed op een rijtje zetten wat ik morgen bespreek en wat niet
precies, en vooral niet het jouw probleem maken! ;)
pi_98507988
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, we komen echt 's middags :). Wat heb je liever? zo vroeg mogelijk in de middag? :)
O, dat maakt me niet zoveel uit, als je het van te voren door kan geven helemaal mooi (dan doe ik dan geen boodschappen op dat tijdstip ;) )
pi_98507992
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja, en post eens je schema, ben wel nieuwsgierig :Y
pi_98508005
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

IK :( :P

[..]

Ja, snap ik, gelukkig wel. Maar 't kan ook enorm misgaan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucia_de_Berk

Daar werd een zogenaamd 'expert' erbij gehaald in de statistiek die moest gaan bewijzen dat het 'onmogelijk' was dat er zoveel mensen het loodje legden in alle diensten van die Lucia de Berk. Bleek die expert alleen in naam een expert te zijn en verder en totaal onbenul. :') Juristen met meer verstand van statistiek en/of medische kennis. hadden dat nooit zo klakkeloos overgenomen kunnen hebben.

Ik zou ook niet weten hoe het anders moet hoor, maar recht spreken is één ding, diepe kennis hebben van een gebied een ander. Zelfde als je een 'expert' bent in communicatie maar verder inhoudelijk geen reet snapt van het veld waar je in werkt. Dan kun je ook niet goed 'communiceren'.
en onder andere daarop richt deze unieke master zich *O*
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:17:47 #47
55709 Stereotomy
pi_98508025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:Y

gisteren had ik oefentherapie en gefocust op m'n rug. middels spiegels m'n rug zo ongeveer voor het eerst in m'n leven eens goed bekeken, en het ziet er goed uit. :Y

Is ook niet dat ik in 1 keer superbreed wordt ofzo :o 't is net als bij afvallen, een beetje bij beetje en dat lange tijd achter elkaar volhouden = zichtbaar resultaat. :)
pi_98508042
Puttense moordzaak, schiedammer park, deventer moordzaak, lucia, zaken die veelvuldig aan bod komen bij de master
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:18:17 #49
55709 Stereotomy
pi_98508047
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:17 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en onder andere daarop richt deze unieke master zich *O*
Gelukkig maar. :P *O*
pi_98508051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:Y

gisteren had ik oefentherapie en gefocust op m'n rug. middels spiegels m'n rug zo ongeveer voor het eerst in m'n leven eens goed bekeken, en het ziet er goed uit. :Y

Is ook niet dat ik in 1 keer superbreed wordt ofzo :o 't is net als bij afvallen, een beetje bij beetje en dat lange tijd achter elkaar volhouden = zichtbaar resultaat. :)
Het is leuk om te lezen hoe goed jij bezig bent met je lichaam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')