quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zag al die mooie baretten![]()
(of hoe ze die dingen in Schotland ook noemen)
Ik weet niet wat ik moet vertellen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Dan heb je nog mooi even de kans om over je trouwdag te vertellen
Woei, kijk je een paar weken niet in een topic, is er een opeens getrouwd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef Soempie het volgende:
Oja, een tante van Sven was er gewoon vanuit gegaan dat ze ook mee zou gaan naar de bbq. Toen heeft de vader van Sven netjes aangegeven dat dat dus niet de bedoeling was. Was ze wel wat beledigd over.![]()
En een oom van Sven is ook zwaar gepikeerd. We hadden hem helemaal niet uitgenodigd, aangezien hij pas getrouwd is en hij ons ook geen uitnodiging had gestuurd (we zien hem ook 1 keer per jaar ofzo, totaal niet boeiend verder). En dan wel beledigd zijn dat hij bij ons niet uitgenodigd is.
Dankjewel. En zwanger.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Woei, kijk je een paar weken niet in een topic, is er een opeens getrouwd!
Gefeliciteerd, Soempie en Sven![]()
![]()
Die reacties van andere mensen over jullie in de bakfiets had ik ook wel willen zienquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vertellen.![]()
-knip-
Familie kun je niet kiezenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef Soempie het volgende:
Oja, een tante van Sven was er gewoon vanuit gegaan dat ze ook mee zou gaan naar de bbq. Toen heeft de vader van Sven netjes aangegeven dat dat dus niet de bedoeling was. Was ze wel wat beledigd over.![]()
En een oom van Sven is ook zwaar gepikeerd. We hadden hem helemaal niet uitgenodigd, aangezien hij pas getrouwd is en hij ons ook geen uitnodiging had gestuurd (we zien hem ook 1 keer per jaar ofzo, totaal niet boeiend verder). En dan wel beledigd zijn dat hij bij ons niet uitgenodigd is.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:39 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik de foto's van jou en je zus (je zus in het gras met haar man) wel gezien.Ja, zeker, je vriend met die pet.
Echt tof, heb nog aan je gedacht de 10e.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankjewel. En zwanger.
Hoe is het met jou en je gezin?
Van trouwen komt trouwenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:45 schreef Soempie het volgende:
En m'n nichtje is de volgende dag ten huwelijk gevraagd.
4 januari.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geweldig, van de trouwplannen was ik wel op de hoogte, maar dit. Wanneer ben je uitgerekend?
Ons gezinnetje gaat prima, Eli gaat bijna naar de basisschool en is nu uit de luiers (eindelijk)! Aviva is anderhalf en kletst ons de oren van het hoofd
met een beetje fantasiequote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
4 januari.![]()
Eli al naar de basisschool!Dat is echt hard gegaan voor m'n gevoel. Dat wordt hoop ik een heel mooie tijd voor hem. En anderhalf is zo'n leuke leeftijd, zulke grote sprongen in de ontwikkeling. Maakt ze al zinnetjes ook dan?
mooi johquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
met een beetje fantasie
"Dat wil ik niet", al klinkt het meer als "dawi-inie"
"Mama toe"
"Nog een keer"
Daar had ik een foto van voorbij zien komen, toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ooh ja, Soemp, heb m'n haar korter gekniptmoet alleen nog een keer een foto fixen
En jij en mr Etcie? Want dat is veel belangrijker. :pquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Ah ja, die had ik gepost inderdaadM'n zus en moeder waren niet echt enthousiast
vonden het zonde
Ik vind het tof, E. vindt het ook mooiquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
En jij en mr Etcie? Want dat is veel belangrijker. :p
quote:Als het aan het Europees Parlement ligt moeten alle fietsers in de EU en dus ook in Nederland gele, fluoriserende hesjes gaan dragen. In Frankrijk is het al jaren verplicht om 's avonds en buiten de bebouwde kom dit soort hesjes te dragen.
Peter van Dalen van de Christenunie is niet blij met deze ontwikkeling. "Onze fietsers worden gele kanaries. Hiermee wordt gesuggereerd dat fietsen gevaarlijk is terwijl het de meest veilige vorm van Verkeer is. Europa moet zich niet bemoeien met dit soort zaken." Wanneer de EU dit wil invoeren en of het ook daadwerkelijk verplicht wordt is niet bekend.
Geweldig is dat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
mooi joh
M'n oppaskindje is iets ouder en die lult ook de oren van je hoofd. Zeg je: 'kijk, dat is een gans'. Zegt ze: isse niet gans isse eend!![]()
quote:
Voor de kleintjes een helm kan ik enigszins inkomen, maar ik zit echt niet te wachten op het moeten dragen van een hesjequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest ook altijd lachen om Duitsers die in NL fietsen. Hele gezin met helmen op.Maar steeds vaker zie je ook in NL ouders die hun kinderen helmpjes op doen en dan zit ik zo in dubio: ja, het is veiliger, maar kom op.
Doe datquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zal eens een matige paint uploaden
quote:
wat maakt het dragen van een helm anders voor een kind dan voor een volwassene?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voor de kleintjes een helm kan ik enigszins inkomen, maar ik zit echt niet te wachten op het moeten dragen van een hesje
Die zijn een stukje kwetsbaarder en vooral onvoorspelbaarder op de fiets denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
wat maakt het dragen van een helm anders voor een kind dan voor een volwassene?
Kleintjes vallen vakerquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
wat maakt het dragen van een helm anders voor een kind dan voor een volwassene?
Een volwassen hoofd is net zo kwetsbaar hoor. Maar ja, inderdaad de onvoorspelbaarheidquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die zijn een stukje kwetsbaarder en vooral onvoorspelbaarder op de fiets denk ik
quote:
Tjezus, die mensen die reageren kunnen niet lezen.quote:
dat is klaagbaak hequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tjezus, die mensen die reageren kunnen niet lezen.
Uit de categorie smetvrees zijn die handschoentjes ook zo belachelijk die ze (vooral in de US) in sommige restaurants dragen...quote:
Bij de Subways zie ik ze steeds nieuwe handschoentjes pakken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uit de categorie smetvrees zijn die handschoentjes ook zo belachelijk die ze (vooral in de US) in sommige restaurants dragen...
Want dat zou bij de bereiding van eten hygiënischer zijn. Ja, als je elke keer nieuwe aan doet wel, maar niet als je de hele dag met die zelfde handschoentjes aan verschillende soorten vlees, messen, deurknoppen enz beet pakt
Keek laatst zo'n programma van Jamie Oliver waar ie de keuken van een school overnam. En was dus ook zo'n kok die weigerde zonder handschoentjes te werken, en Jamie er ook op aanviel dat hij dat wel deed.
Was gewoon je handen en de apparatuur regelmatig als je smetvrees hebt... (en ook als je dat niet hebt trouwens)
dan is er maar een conclusie mogelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij de Subways zie ik ze steeds nieuwe handschoentjes pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
man, je trekt imbicielen aanquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is klaagbaak he
Maar ik wilde hem toch even posten en dat moet dan gewoon daar
story of my lifequote:
Och, met een wereldbevolking die richting de 7 miljard aan het uitdijen is, zou het niet eens zo vreemd zijn als er weer eens een ouderwetse plaag uitbreekt die een derde uitroeit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Soempie het volgende:
Straks vallen er doden, omdat ze niks gewend zijn. De meest zwakke bacterie die opeens heel veel schade aan kan richten ofzo.![]()
![]()
Maarja ik ben echt een tark. Als er bijvoorbeeld vuil onder m'n nagel zit haal ik dat vaak net zo goed met m'n tanden weg.
Nog nooit van de term tark gehoord, maar ik ben er dan blijkbaar ook eenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Soempie het volgende:
Straks vallen er doden, omdat ze niks gewend zijn. De meest zwakke bacterie die opeens heel veel schade aan kan richten ofzo.![]()
![]()
Maarja ik ben echt een tark. Als er bijvoorbeeld vuil onder m'n nagel zit haal ik dat vaak net zo goed met m'n tanden weg.
Is een verbastering van taddik denk ik ...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nog nooit van de term tark gehoord, maar ik ben er dan blijkbaar ook een
Die term kende ik hiervoor ook nog nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is een verbastering van taddik denk ik ...
lolquote:
Hier is die verbasterd naar tallekquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die term kende ik hiervoor ook nog niet
Nopequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier is die verbasterd naar tallek
Die wel?
Ik vond 'm ook wel vermakelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef Etcetera het volgende:
Met mijn nauwelijks aanwezige kennis over X-Men: ik vond 'm best tof. Bij andere superheldenfilms heb ik op een gegeven moment het gevoel dat het wel een keer afgelopen mag zijn, maar deze bleef interessant tot het einde
Haha ja bij ons ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Cameo appearance van iemand werd ook gewaardeerd door het publiek toen wij erheen gingen
Dat 'ie met jou door één deur kan...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb E. al gemeld dat we naar Harry Potter gaan 16 juli - als het even kan natuurlijk. Hij heeft nog geen van de films gezienarme jongen
Dus voor die tijd eerst de andere 7 films kijken? Er is ergens een marathon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb E. al gemeld dat we naar Harry Potter gaan 16 juli - als het even kan natuurlijk. Hij heeft nog geen van de films gezienarme jongen
Ja hoor, zo'n snob ben ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat 'ie met jou door één deur kan...
Onvoorstelbaar!
Ik geloof niet dat hij daar tijd voor heeftquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus voor die tijd eerst de andere 7 films kijken? Er is ergens een marathon.
Ik kende ' tark ' ook niet pre-soempie. Aan de andere kant heeft zij ook weer redelijk wat Zeeuwsche woorden voorbij horen komen in de jaren. Vandaag op kantoor hoorde ik een nieuwe:quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nog nooit van de term tark gehoord, maar ik ben er dan blijkbaar ook een
Zoals eerder afgeleid van Taddek:quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik kende ' tark ' ook niet pre-soempie.
Model bijzettafeltje?quote:Aan de andere kant heeft zij ook weer redelijk wat Zeeuwsche woorden voorbij horen komen in de jaren. Vandaag op kantoor hoorde ik een nieuwe:
De 'secreetaresse'. Behoeft geen uitleg, denk ik.
ja hier ook, maar nog geen tickets in de voorverkoop, al hebben anderen ze kennelijk al welquote:
Aaaaaaaw, wat lief.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:43 schreef Soempie het volgende:
Oja, toen Sven me 's morgens op kwam halen met Sirda moesten ze alletwee een beetje huilen.![]()
'ROFL'quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://devour.com/video/can-i-be-your-friend/
Alternatieven zat om niet je hotmail/gmail via de website te bekijken hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef wyccie het volgende:
Wg, Outlook gebruik ik niet. Had het ooit op de eerste pc wel in gebruik, maar werkte niet optimaal, dus daar heb ik nu een soort afkeer van.
Hoe dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef Whiteguy het volgende:
Alternatieven zat om niet je hotmail/gmail via de website te bekijken hoor
Thunderbird, van de makers van firefox is een prima outlook alternatief bijvoorbeeld.quote:
Oh, maar ik heb helemaal geen probleem met Hotmail zelf eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
... en je kan mailen vanuit een fatsoenlijke mailclient. (En natuurlijk ook gewoon nog via de site)
... the fuckquote:Moeder vermoordt baby in magnetron
In Californië is een 29-jarige vrouw aangehouden voor de moord op haar zes weken oude baby. Vermoed wordt dat ze haar dochtertje in de magnetron heeft gestopt. Het kindje bezweek aan de opgelopen brandwonden.
Volgens de politie van Sacramento heeft het verschrikkelijke gebeuren plaats gevonden op 17 maart. Bij een inval in het huis van Ka Yang troffen agenten haar dode baby aan. Het meisje was bezweken aan vierdegraads brandwonden. Een vierdegraads brandwond, ook wel verkoling genoemd, is een brandwond die zo diep is, dat niet alleen de huid maar ook bot en spierweefsel vernietigd zijn.
Uitgebreid onderzoek
De moeder is pas vandaag gearresteerd. De politie heeft eerst uitgebreid onderzoek laten doen naar de doodsoorzaak van de baby. Op basis van drie soortgelijke gevallen in de Verenigde Staten kwamen doktoren tot de conclusie dat het kindje de fatale brandwonden had opgelopen in een magnetron.
Over het motief tast de politie nog in het duister. De geestestoestand van moeder Ka Tang moet nog onderzocht worden. De vrouw is gearresteerd op verdenking van kindermoord. (Redactie)
Ik hoop maar dat ze in een diepe postnatale depressie met psychose zat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
... the fuck![]()
Was er nou niets subtielers te bedenken ?
Misschien komt ie terug als we meer PICS posten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om PS een hart onder de riem te steken, het kan altijd erger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goeie voor uitzendinggemist dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:52 schreef wyccie het volgende:
MM:
Programma De Rekenkamer, over de kosten van roken.
http://www.tvgids.nl/artikel/39496/Hoe_duur_is_roken%3F/
Interessant, maar helaas voor mij te laat. Moet dan al in bed liggen.
Vandaag in het AD overigens:quote:Vergoeding van hulp bij stoppen met roken kost op de lange duur geld omdat ex-rokers langer blijven leven en de zorgkosten vooral voor de oudste mensen oplopen. Daarom is vergoeding van deze therapieën geen goede manier om de kosten van de zorg in de hand te houden.
Dat stelde VVD-Kamerlid Anne Mulder tijdens een debat met minister Edith Schippers (Volksgezondheid) over het basispakket van de zorgverzekering. 'Als je niet sterft aan longkanker, dan sterf je aan iets anders'.
De minister wil de stoppen-met-rokenhulp daar juist weer uit halen. Ze vindt dat rokers dit best zelf kunnen betalen. Regeringspartijen VVD en CDA en gedoogpartner PVV steunen haar daarin, de oppositie wees erop dat korten op preventie de kosten op langere termijn juist opdrijft omdat rokers vaker ziek zijn. (ANP/Redactie)
Die heb je dus niet gepost?quote:
Fuck! Fuck! Fuck!quote:
Had ik toch een ander vak moeten kiezen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
Net terug van een onverwacht bedrijfsuitje naar de VS.
quote:
In dit geval niet. De spullen waar ik mee heb gewerkt maken jouw werk een beetje overbodig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had ik toch een ander vak moeten kiezen.
Zo even kijken.quote:Voor jou nog een keer.
[..]
Moment, even zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fuck! Fuck! Fuck!![]()
![]()
![]()
Wanneer is de herhaling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E. als chauffeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zus en manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik heb vorige week vrijdag m'n haar laten knippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
![]()
Dank.
![]()
Ziet er leuk uit Etcie!"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
ThanksJe had mazzel want ik zat vandaag te overwegen om ze weer van m'n photobucket te verwijderen
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
En dan te bedenken dat ik eigenlijk morgen pas terug zou komen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:
ThanksJe had mazzel want ik zat vandaag te overwegen om ze weer van m'n photobucket te verwijderen
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
tum dum dum it's meant to beLive from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Lijkt er wel op.quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Alles goed PS?
ja hoor
beetje verveeld op mn werk, maar ben over 20 minuten klaasr
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Truste!quote:
En dan stappen of snurken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja hoor
beetje verveeld op mn werk, maar ben over 20 minuten klaasr"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
uhm sportschool, avondeten, dat werk...quote:Live from Chicago
Ben je dan al weer terug in de VS?
En ja, ik heb het één en ander aan berichtgeving gemist.
ja ik ben alweer een week terug, ik was maar een week in NLquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ben je dan al weer terug in de VS?
En ja, ik heb het één en ander aan berichtgeving gemist.Live from Chicago
Ah, ok. Wel een beetje naar je zin gehad in NL?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik ben alweer een week terug, ik was maar een week in NL"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
ja hoor!heb ik fagelopen twee dagen gedaan vandaag mr even pilatessen. Mijn huisgenoot en ik hebben besloten dagelijks de gym aan te doen. Zij om haar babybuik weg te werken, ik voor de lol.quote:Live from Chicago
Mooi.quote:
Ga je trouwens nog iets met jouw site doen?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
het bewerk programma werkt niet meer en de webmaster heeft geen tijd en ik heb toch niks te meldenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
Ga je trouwens nog iets met jouw site doen?Live from Chicago
Dat laatste zal toch niet de waarheid zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het bewerk programma werkt niet meer en de webmaster heeft geen tijd en ik heb toch niks te melden
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien komt ie terug als we meer PICS posten...
Zojuist een bijdrage gedaan in het Summer Glau topic:
(hi res alert)YumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En om PS een hart onder de riem te steken, het kan altijd erger:Dat is echt te groot, tenzij je een nieuw kussen nodig hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Hoe staat het trouwens met die vriendin?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja hoor!
[..]
heb ik fagelopen twee dagen gedaan vandaag mr even pilatessen. Mijn huisgenoot en ik hebben besloten dagelijks de gym aan te doen. Zij om haar babybuik weg te werken, ik voor de lol.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:52 schreef wyccie het volgende:
MM:
Programma De Rekenkamer, over de kosten van roken.
http://www.tvgids.nl/artikel/39496/Hoe_duur_is_roken%3F/
Interessant, maar helaas voor mij te laat. Moet dan al in bed liggen.
Ik rook al ruim een half jaar niet meer en ik weet wat ik dus minder uitgeef per week.
Of eerlijk gezegd, welke andere dingen ik het nu aan uitgeef...![]()
Huh![]()
Dat programma is overigens een herhalling, hij staat al online:quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rook al ruim een half jaar niet meer en ik weet wat ik dus minder uitgeef per week.
Of eerlijk gezegd, welke andere dingen ik het nu aan uitgeef...![]()
Huh
http://derekenkamer.kro.n(...)veringen/04-03-2011/![]()
Nadat afgelopen zondag m'n laptop (HD) gecrashed was ben ik nu bezig om de inhoud van m'n iPod veilig te stellen, terug op de nieuwe laptop.
Gebruik daar nu Floola voor, een open source soort van iTunes voor iPod's.
Geen geleuter met het aanwezig moeten zijn van bestanden her of der, gewoon er op sleuren en pleuren en that's it. Het kan dus wel zonder die vervloekte Apple software...![]()
Nou morgen even kijken of mijn oude (slechts 1,5 jaar oude laptop) nog onder de garantie valt.
Offgicieel niet, slechts 1 jaar en daarom maar alvast een nieuwe laptop aangeschaft, maar ik wil toch nog wel een poging wagen.
Anders wordt het een nieuwe HD op termijn...
Nu naar bed...![]()
![]()
![]()
Ja, 1 jaar winkelgarantie, maar 2 jaar fabrieksgarantiequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Nadat afgelopen zondag m'n laptop (HD) gecrashed was ben ik nu bezig om de inhoud van m'n iPod veilig te stellen, terug op de nieuwe laptop.
Geen geleuter met het aanwezig moeten zijn van bestanden her of der, gewoon er op sleuren en pleuren en that's it. Het kan dus wel zonder die vervloekte Apple software...![]()
Nou morgen even kijken of mijn oude (slechts 1,5 jaar oude laptop) nog onder de garantie valt.
Offgicieel niet, slechts 1 jaar en daarom maar alvast een nieuwe laptop aangeschaft, maar ik wil toch nog wel een poging wagen.
Nu naar bed...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Merk laptop? Degelijke merken als asus, samsung geven sowieso 24 maanden garantie. Rommel als acer en packard bell krijg je 1 jaar garantie op.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Nu naar bed...![]()
Europese richtlijn spreekt over 2 jaar, dus ook op je acer en packard bell die maar 1 jaar fabrieksgarantie geven. Maar de Nederlandse wetgeving maakt het dan weer wat ingewikkelder aangezien je als consument ook hiermee rekening moet houden:Van een packard bell laptop van 350 euro mag je dus minder garantie verwachten dan van een lenovo laptop van 1200 euro, ongeacht de lengte van de fabrieksgarantie.quote:Wat u mag verwachten van een goed product, hangt af van de volgende dingen:
de prijs;
het soort product;
het soort winkel;
wat de verkoper gezegd heeft over het product;
de informatie in een folder van de fabrikant, of op de verpakking.
http://www.consuwijzer.nl(...)tieperiode_in_Europa
Nem: lang niet alle fabrikanten geven 2 jaar fabrieksgarantie; hoe ze onder die Europese regelgeving uitkomen is mij ook een raadsel. Maar het is een van de redenen dat ik alvast nooit laptops zal verkopen van fabrikanten die maar 12 maanden fabrieksgarantie geven. Want mocht er iets aan de hand zijn moet je lullen als brugman voordat je iets geregeld krijgt. En de tijd die er dan in gaat zitten is vaak duurder dan de uiteindelijke reparatie.![]()
Mijn Acer had 2 jaar garantie hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Merk laptop? Degelijke merken als asus, samsung geven sowieso 24 maanden garantie. Rommel als acer en packard bell krijg je 1 jaar garantie op.
Europese richtlijn spreekt over 2 jaar, dus ook op je acer en packard bell die maar 1 jaar fabrieksgarantie geven. Maar de Nederlandse wetgeving maakt het dan weer wat ingewikkelder aangezien je als consument ook hiermee rekening moet houden:
[..]
Van een packard bell laptop van 350 euro mag je dus minder garantie verwachten dan van een lenovo laptop van 1200 euro, ongeacht de lengte van de fabrieksgarantie.
http://www.consuwijzer.nl(...)tieperiode_in_Europa
Nem: lang niet alle fabrikanten geven 2 jaar fabrieksgarantie; hoe ze onder die Europese regelgeving uitkomen is mij ook een raadsel. Maar het is een van de redenen dat ik alvast nooit laptops zal verkopen van fabrikanten die maar 12 maanden fabrieksgarantie geven. Want mocht er iets aan de hand zijn moet je lullen als brugman voordat je iets geregeld krijgt. En de tijd die er dan in gaat zitten is vaak duurder dan de uiteindelijke reparatie.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
En je had niet bijgekocht?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn Acer had 2 jaar garantie hoor.
http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/standaardgarantie
Alleen op het ferrari model zit 2 jaar.![]()
Nee, koop ik nooit bij. Ding gekocht in 2008.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik vraag me trouwens af of ze er wel echter onderuit komen, die garantieshit. Vraag me af of ze niet gewoon denken: "wij zijn groot en zo lang niemand ergens gaat klagen geven wij maar lekker 1 jaar"- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Hmz, apart. Dan zouden ze de afgelopen jaren de garantietermijn eerst verhoogd moeten hebben en daarna weer verlaagd, of het is van de verkopende partij uit gedaan. (Het kan zijn dat zo'n winkel al automatisch zo'n verlenging er bij doet. Geloof dat bijv. mycom standaard op alle laptops 3 jr garantie geeft, ongeacht wat de fabrikant er van denkt)quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, koop ik nooit bij. Ding gekocht in 2008.
In principe is de verkopende partij de sjaak als iemand van dat Europese recht gebruik wil maken. En niet de fabrikant.
In de computerwereld zijn de marges echter dermate laag dat je het zelden voor elkaar krijgt om dan je garantie ook te krijgen op de plek waar je hem gekocht hebt, wanner zij op hun beurt het niet bij de fabrikant kwijt kunnen.![]()
beter dan we ooit hadden kunnen hopenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met die vriendin?
echt hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat laatste zal toch niet de waarheid zijn?Live from Chicago
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
beter dan we ooit hadden kunnen hopen![]()
we wonen nu samen voor de zomer en dat is een groot succesLive from Chicago
Van jou zal ze iig niet zwanger rakenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
we wonen nu samen voor de zomer en dat is een groot succes![]()
![]()
me dunkt niet neequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Van jou zal ze iig niet zwanger rakenLive from Chicago
onthou deze naam: Lytro. Maken "lightfield cameras".- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Dat blijkt tegen te vallen, onder andere omdat auto's dichter langs fietsers rijden wanneer zij helmen op hebben. In het dagelijks verkeer ben je dus niet beter uit. Bij mountainbiken of zo wel overigens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest ook altijd lachen om Duitsers die in NL fietsen. Hele gezin met helmen op.Maar steeds vaker zie je ook in NL ouders die hun kinderen helmpjes op doen en dan zit ik zo in dubio: ja, het is veiliger, maar kom op.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Vandaag op Tweakers.net wat over gelezen. Als het echt zo goed werkt, chapeau!quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:16 schreef Nembrionic het volgende:
onthou deze naam: Lytro. Maken "lightfield cameras".Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
ok, gebookmarkedquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:16 schreef Nembrionic het volgende:
onthou deze naam: Lytro. Maken "lightfield cameras".Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)wereld__.html?p=30,1
artikel een Telegraaf artikel over de toename van het aantal miljonairs,
die reacties, daar kunnen ze bij KLB nog wat van leren. Wat een azijnzeikers.
(algemene stijl van reageren van de Telegraaf lezer: Calimero)Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Volgens mij is dat laatste wel aan MM besteedtquote:Nem: lang niet alle fabrikanten geven 2 jaar fabrieksgarantie; hoe ze onder die Europese regelgeving uitkomen is mij ook een raadsel. Maar het is een van de redenen dat ik alvast nooit laptops zal verkopen van fabrikanten die maar 12 maanden fabrieksgarantie geven. Want mocht er iets aan de hand zijn moet je lullen als brugman voordat je iets geregeld krijgt. En de tijd die er dan in gaat zitten is vaak duurder dan de uiteindelijke reparatie.
Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Moguh
Gister de hele avond gevaren, waaronder een heel stuk door Leiden. Ondanks het niet heel geweldige weer was dat toch wel erg leuk
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Compac Pessariumquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Merk laptop? Degelijke merken als asus, samsung geven sowieso 24 maanden garantie. Rommel als acer en packard bell krijg je 1 jaar garantie op.
Europese richtlijn spreekt over 2 jaar, dus ook op je acer en packard bell die maar 1 jaar fabrieksgarantie geven. Maar de Nederlandse wetgeving maakt het dan weer wat ingewikkelder aangezien je als consument ook hiermee rekening moet houden:
[..]
Van een packard bell laptop van 350 euro mag je dus minder garantie verwachten dan van een lenovo laptop van 1200 euro, ongeacht de lengte van de fabrieksgarantie., met op de achterkant gemeld: 1 Year Warranty...
Verplaats het ding nooit, want ik gebruik hem als desktop.
Gekocht bij Staples Office Center en die hebben in ieder geval aangeboden te gaan kijken.
Vanavond breng ik de dode laptop daar dus even naar toe. Ik leg me er ook niet zo maar bij neer, ik ga wel even brugman spelen...
Had al enkele maanden geleden een verschrikkelijke foutmelding/crash, waarna SMART bij opstarten elke keer meldde dat ik z.s.m. de HD moest vervangen aangezien er een ernstige fout gedetecteerd was.
Maar ja, een HD vervangen was even te veel werk toen, dus Windows 7 er toen opgezet (upgrade vanaf Vista) in de hoop dat het een OS-probleem was. Alles gecheckt qua diagnostiek (CHKDSK, Snappy e.d.) en zo, maar fouten werden toen niet getoond.
Foutmelding bleef komen, dus maar F1'en bij opstarten om de SMART-melding te negeren.
Daarna nog een paar keer een BSOD gehad en afgelopen zondag kwam 'ie niet verder meer dan tot en met het aanmelden bij Windows, waarna de boel continue crashde, voor het tonen van het Bureaublad.
Herstelschijf gebruikt e.d. en geprobeerd de back-up terug te zetten, maar daar had 'ie geen zin meer in. Melding: herstel is niet mogelijk, raadpleeg uw leverancier...
HD is dus hoogstwaarschijnlijk zwaar om zeep. Kan ik wel vervangen, maar daar had ik even geen tijd/zin in. Dus maar een nieuwe laptop gekocht (Asus). Die Compac komt na herstel wel weer ergens van pas...![]()
Ah, nog ergens de kroeg in gedoken ook?quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister de hele avond gevaren, waaronder een heel stuk door Leiden. Ondanks het niet heel geweldige weer was dat toch wel erg leukSMART error geeft ie al in het bios. Op zich had je dan wel kunnen inschatten dat het geen OS-gerelateerde error is. (lees: er is dan nog helemaal geen software opgestart)quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Compac Pessarium, met op de achterkant gemeld: 1 Year Warranty...
Verplaats het ding nooit, want ik gebruik hem als desktop.
Gekocht bij Staples Office Center en die hebben in ieder geval aangeboden te gaan kijken.
Vanavond breng ik de dode laptop daar dus even naar toe. Ik leg me er ook niet zo maar bij neer, ik ga wel even brugman spelen...
Had al enkele maanden geleden een verschrikkelijke foutmelding/crash, waarna SMART bij opstarten elke keer meldde dat ik z.s.m. de HD moest vervangen aangezien er een ernstige fout gedetecteerd was.
Maar ja, een HD vervangen was even te veel werk toen, dus Windows 7 er toen opgezet (upgrade vanaf Vista) in de hoop dat het een OS-probleem was. Alles gecheckt qua diagnostiek (CHKDSK, Snappy e.d.) en zo, maar fouten werden toen niet getoond.
Foutmelding bleef komen, dus maar F1'en bij opstarten om de SMART-melding te negeren.
Daarna nog een paar keer een BSOD gehad en afgelopen zondag kwam 'ie niet verder meer dan tot en met het aanmelden bij Windows, waarna de boel continue crashde, voor het tonen van het Bureaublad.
Herstelschijf gebruikt e.d. en geprobeerd de back-up terug te zetten, maar daar had 'ie geen zin meer in. Melding: herstel is niet mogelijk, raadpleeg uw leverancier...
HD is dus hoogstwaarschijnlijk zwaar om zeep. Kan ik wel vervangen, maar daar had ik even geen tijd/zin in. Dus maar een nieuwe laptop gekocht (Asus). Die Compac komt na herstel wel weer ergens van pas...
En de beste tip voor elke computer/laptop gebruiker: koop een SSD ipv een harddisk. Duur maar wel het geld waard.![]()
Nee, de kroeg niet ingeweest, we hebben bijna 5 uur gevaren, dat was wel genoeg
Tering, moest je zelf roeien ofzo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, de kroeg niet ingeweest, we hebben bijna 5 uur gevaren, dat was wel genoeg![]()
Sure, maar ik had dus geen zin om de HD op dat moment te vervangen, ik had ook geen spare liggen. En aangezien ik de upgrade naar W7 nog had liggen, hoopte ik er in ieder geval (tijdelijk) een stabieler omgeving mee te creëren onder het motto 'Baat het niet dan schaadt het niet...'.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, nog ergens de kroeg in gedoken ook?
[..]
SMART error geeft ie al in het bios. Op zich had je dan wel kunnen inschatten dat het geen OS-gerelateerde error is. (lees: er is dan nog helemaal geen software opgestart)Ik vertrouw in principe op mijn back-up op m'n NAS, maar als de HD het niet doet, dan heb je daar op dat moment niets aan.quote:En de beste tip voor elke computer/laptop gebruiker: koop een SSD ipv een harddisk. Duur maar wel het geld waard.
Even afwachten waar het Office Center mee aankomt zetten, anders zet ik er een nieuwe HD in en zet ik de back-up (image) er alsnog op terug...![]()
Nee, we moesten eerst nog naar Leiden toe en daarna weer terug, het rondje Leiden was denk ik anderhalf a 2 uurquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tering, moest je zelf roeien ofzo?Don't ask me what I think of you
Behalve dat ze niet crashen scheelt het ook echt waanzinnig in snelheid he.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik vertrouw in principe op mijn back-up op m'n NAS, maar als de HD het niet doet, dan heb je daar op dat moment niets aan.![]()
Ja, maar ik vind ze nog veel te duur.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Behalve dat ze niet crashen scheelt het ook echt waanzinnig in snelheid he.
Die prijzen moeten echt behoorlijk zakken alvorens ik er één aanschaf...![]()
![]()
Laatste dagen voor het transport van de woningkomt ineens nog een hoop om de hoek kijken, het gaat goedkomen maar wat een geregel
![]()
![]()
Wanneer moet/wil je in je nieuwe woning trekken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:50 schreef iamredleader het volgende:
Laatste dagen voor het transport van de woningkomt ineens nog een hoop om de hoek kijken, het gaat goedkomen maar wat een geregel
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
En om PS een hart onder de riem te steken, het kan altijd erger:OMFG, dat is echt ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We willen tweede week september de nieuwe woning af hebben, dan is er nog tijd voor de verhuizing en het opleveren van de oude flat. Eind september moet alles dan helemaal achter de rug zijn (althans, wat deze eerste grote verbouwingsronde betreft, een huis is nooit "af")quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Wanneer moet/wil je in je nieuwe woning trekken?![]()
![]()
O wacht, transport bij de notaris...quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We willen tweede week september de nieuwe woning af hebben, dan is er nog tijd voor de verhuizing en het opleveren van de oude flat. Eind september moet alles dan helemaal achter de rug zijn (althans, wat deze eerste grote verbouwingsronde betreft, een huis is nooit "af")![]()
Ik dacht dat je binnenkort al ging verhuizen...![]()
Maar september is ook al snel..![]()
![]()
http://www.nusport.nl/opm(...)omhelzing-crash.html
Hilarisch om ze te zien stuntelen. Maar waarom die éne coureur nou op z'n bek gaat is me een raadsel
Wow...quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://techcrunch.com/201(...)-venture-funds-tctv/
http://www.lytro.com/picture_gallery![]()
![]()
Bijzonder, al ben ik wel benieuwd naar 'echte' resultaten. Nog geen indicatie wat die camera zal gaan kosten zeker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.lytro.com/picture_galleryMary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Komt er eindelijk wat realisme in die tv series waarbij ze op miraculeuze wijze van slechte beelden een mega hi-res scherp beeld makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.lytro.com/picture_gallery
hoewel...
![]()
Nou, dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Komt er eindelijk wat realisme in die tv series waarbij ze op miraculeuze wijze van slechte beelden een mega hi-res scherp beeld maken
hoewel...- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
De eerste modellen worden consumer cameras. Dus de prijs kan niet te hoog liggen maar later in het jaar komen ze uit begrijp ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bijzonder, al ben ik wel benieuwd naar 'echte' resultaten. Nog geen indicatie wat die camera zal gaan kosten zeker?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Vette shit toch? Die camera maakt geen 2D foto, geen 3D foto maar vangt "gewoon" al het licht. Heel bizar.quote:
Hier gaat natuurlijk op doorontwikkeld worden dus wie weet wat we er nog van gaan krijgen.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Wifi zorgt voor onrust op peuterspeelzaal
NIJMEGEN - Een draadloos netwerk met een seksueel getinte naam heeft voor onrust gezorgd bij peuterspeelzaal De Mallemolen in Nijmegen. Medewerkers en ouders met een smartphone pikten het 'vreemde' signaal op in de kinderopvang.
De moeder van een van de kinderen waarschuwde kinderdagverblijforganisatie KION over het draadloze netwerk. "Heel gek: telkens als ik binnen in de peuterspeelzaal met mijn i-phone verbinding maakte om mijn mail te checken - ik heb een eigen bedrijf - floepte er een draadloos netwerk met de naam Stijve Lul op mijn scherm. Terwijl dat netwerk niet verschijnt als ik vanuit de parkeerplaatsen naar de peuterspeelzaal loop", zegt Esmeralda Overbeek tegen De Gelderlander.
Uit een meting van KION bleek dat het signaal afkomstig was vanuit een woonhuis dat op vijftig meter van de opvang staat. KION wilde het voorval bij de politie melden, maar Overbeek was ze gisteren voor. De politie bracht een bezoek aan het huis waar het signaal vandaan kwam. "Die mensen zijn zich rot geschrokken", aldus Overbeek. "Ze hadden hun draadloze netwerk voor de grap zo genoemd, zeiden ze. Ze laten het nu aanpassen."
Maarre... wordt je op een iPhone automatisch met een WiFi-verbinding geconnect![]()
![]()
Volgens mij zoekt de iPhone standaard continue naar beschikbare netwerken. Dus dan krijg je vanzelf een lijstje met SSID'squote:Op donderdag 23 juni 2011 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maarre... wordt je op een iPhone automatisch met een WiFi-verbinding geconnect- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
OK, op een BB moet je dat dus iedere keer handjematig doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt de iPhone standaard continue naar beschikbare netwerken. Dus dan krijg je vanzelf een lijstje met SSID's
Lijkt me wat prettiger voor je batterij...![]()
Bij mijn Nokia kan je dat aanzetten als je het wiltquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, op een BB moet je dat dus iedere keer handjematig doen.
Lijkt me wat prettiger voor je batterij...Ik ben de kleur MAGENTA
nu het er toch over gaat, zit er over te denken zo'n smartphone te nemen. Nog suggesties voor goede?Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Dat is natuurlijk ook prima, als je zelf de keuze hebt...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mijn Nokia kan je dat aanzetten als je het wilt![]()
Nee, wat de één top vindt, vindt de ander rommel en andersom.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu het er toch over gaat, zit er over te denken zo'n smartphone te nemen. Nog suggesties voor goede?
Ik waag me niet meer aan adviezen dus...![]()
![]()
Die keuze heb je bij de iPhone ook gewoon hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook prima, als je zelf de keuze hebt...
Misschien staat het zelfs standaard uit.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Op de iPhone inderdaad ook, maar volgens mij was ze actief op zoek naar netwerken en dus zelf ook niet helemaal vrij van blaamquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mijn Nokia kan je dat aanzetten als je het wilt
Mary had a little lamb
Het is niet strafbaar meer om te piggybacken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op de iPhone inderdaad ook, maar volgens mij was ze actief op zoek naar netwerken en dus zelf ook niet helemaal vrij van blaam- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Als ik het me goed herinner wordt het de eerste keer gevraagd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die keuze heb je bij de iPhone ook gewoon hoor
Misschien staat het zelfs standaard uit.Mary had a little lamb
Wat wil je ermee doen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu het er toch over gaat, zit er over te denken zo'n smartphone te nemen. Nog suggesties voor goede?Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ah ok, wist ik niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is niet strafbaar meer om te piggybacken.
Maar nu je het zegt, is het wel strafbaar om je WiFi 'stijve lul' te noemen?
Mary had a little lamb
-waarom wil je een smartphone?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu het er toch over gaat, zit er over te denken zo'n smartphone te nemen. Nog suggesties voor goede?
-wat wil je er mee doen?
-hoe belangrijk vind je het om 15.000 verschillende scheetapps te hebben?
-hoeveel waarde hecht je aan de ingebouwde camera?
-wil je per se een touchscreen, per se knopjes of maakt het je niet uit?
-hoeveel opslagruimte wil je hebben en moet dit uitbreidbaar zijn?
-wat voor telefoon heb je nu en hoe tevreden ben je over die telefoon?Ik ben de kleur MAGENTA
http://www.security.nl/ar(...)k_niet_illegaal.htmlquote:Dat lijkt me niet totdat daar een keer een rechtzaak over is geweestquote:Maar nu je het zegt, is het wel strafbaar om je WiFi 'stijve lul' te noemen?
-waarom wil je een smartphone?
Omdat het kan
-wat wil je er mee doen?
Bellen, sms-en, internet, navigatie, videospeler, zinloze apps
niet zo.
Heb nu nog een compact camera, als deze slechter zal worden dan de telefoon doe ik hem weg (maar ik denk niet dat telefoons al zo goed zijn)
Maakt me niet uit
Minimaal 16 gb, wel kunnen uitbreiden
-wat voor telefoon heb je nu en hoe tevreden ben je over die telefoon?
Nokia C5-00, voor bellen en sms-en prima, voor de rest zie ik niet veel in de toepassingen.Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Nee, eerder ethisch onverantwoord.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah ok, wist ik niet.
Maar nu je het zegt, is het wel strafbaar om je WiFi 'stijve lul' te noemen?
Maar na vanmorgen moeten we het maar niet meer over 'ethisch' hebben in dit land...![]()
![]()
Je vergeet nog een van de belangrijkere vragen:quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
-wat wil je er mee doen?
maakt het nog uit hoeveel het kostAls je per se geheugen wilt kunnen uitbreiden valt de iphone af.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Omdat het kan
-wat wil je er mee doen?
niet zo.
Heb nu nog een compact camera, als deze slechter zal worden dan de telefoon doe ik hem weg (maar ik denk niet dat telefoons al zo goed zijn)
Maakt me niet uit
Nokia C5-00, voor bellen en sms-en prima, voor de rest zie ik niet veel in de toepassingen.
Kijk eens naar deze samsung
http://tweakers.net/revie(...)oruit-inleiding.html
of deze htc
http://tweakers.net/revie(...)allen-inleiding.html
[ Bericht 46% gewijzigd door Whiteguy op 23-06-2011 15:26:27 ]![]()
Telefoons kunnen tegenwoordig best aardige foto's maken. Deze heb ik vorig jaar gemaakt met een ondertussen drie jaar oude N82 en deze is gemaakt met de N8 die ik nu heb.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb nu nog een compact camera, als deze slechter zal worden dan de telefoon doe ik hem weg (maar ik denk niet dat telefoons al zo goed zijn)Ik ben de kleur MAGENTA
Navigatie heb je met het minste gedoe op Nokiatelefoons (je C5 hoort het ook al te kunnen). Nokia levert tegenwoordig gratis navigatie mee. Voor andere toestellen moet je het kopen of er later zelf opzetten. iPhones hebben geen uitbreidbaar geheugen (zoals WG ook al zei), doen naar met Bluetooth en je hebt er iTunes voor nodig als je er iets mee wilt doen op je computer. Daarbij zijn ze ook relatief prijzig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Omdat het kan
-wat wil je er mee doen?
niet zo.
Maakt me niet uit
Nokia C5-00, voor bellen en sms-en prima, voor de rest zie ik niet veel in de toepassingen.
Touchscreen heeft als voordeel boven knopjes dat je een groter scherm op je telefoon kan hebben, wat wel prettig is bij het kijken van films. Als je denkt redelijk wat video te gaan kijken dan zou ik voor een touchscreen gaan (of een die beide heeft). Je zou eens naar Android-telefoons kunnen gaan kijken, zoals bijvoorbeeld de twee die WG al gepost heeft.Ik ben de kleur MAGENTA
Dus Samsung Galaxy dingen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Navigatie heb je met het minste gedoe op Nokiatelefoons (je C5 hoort het ook al te kunnen). Nokia levert tegenwoordig gratis navigatie mee. Voor andere toestellen moet je het kopen of er later zelf opzetten. iPhones hebben geen uitbreidbaar geheugen (zoals WG ook al zei), doen naar met Bluetooth en je hebt er iTunes voor nodig als je er iets mee wilt doen op je computer. Daarbij zijn ze ook relatief prijzig.
Touchscreen heeft als voordeel boven knopjes dat je een groter scherm op je telefoon kan hebben, wat wel prettig is bij het kijken van films. Als je denkt redelijk wat video te gaan kijken dan zou ik voor een touchscreen gaan (of een die beide heeft). Je zou eens naar Android-telefoons kunnen gaan kijken, zoals bijvoorbeeld de twee die WG al gepost heeft.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
sorry, vergeten te melden, Iphone zou sowieso afvallen omdat: Apple
Hoeveel het kost is wel een factor, maar niet de belangrijkste
Bijvoorbeeld. HTC, Motorola, Sony Ericsson hebben ook allemaal Androidtelefoons, die kunnen in principe dezelfde apps en zo draaienquote:Ik ben de kleur MAGENTA
Op android telefoons heb je gratis google maps voor navigatie. Wel internet verbinding nodig, dus in het buitenland niet ideaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Navigatie heb je met het minste gedoe op Nokiatelefoons (je C5 hoort het ook al te kunnen). Nokia levert tegenwoordig gratis navigatie mee. Voor andere toestellen moet je het kopen of er later zelf opzetten. iPhones hebben geen uitbreidbaar geheugen (zoals WG ook al zei), doen naar met Bluetooth en je hebt er iTunes voor nodig als je er iets mee wilt doen op je computer. Daarbij zijn ze ook relatief prijzig.
Touchscreen heeft als voordeel boven knopjes dat je een groter scherm op je telefoon kan hebben, wat wel prettig is bij het kijken van films. Als je denkt redelijk wat video te gaan kijken dan zou ik voor een touchscreen gaan (of een die beide heeft). Je zou eens naar Android-telefoons kunnen gaan kijken, zoals bijvoorbeeld de twee die WG al gepost heeft.
Daarom gebruik ik navigon. Is niet zo duur als je er voor wilt betalen geloof ik. En gratis als je er niet voor wilt betalen.![]()
Edit: 30 dagen gratis proberen, daarna kost ie 30 70 euro als je hem wilt kopen met kaarten van Europa
[ Bericht 1% gewijzigd door Whiteguy op 23-06-2011 15:54:58 ]![]()
Ovi Maps kan je vooraf downloaden. Als je file-informatie uitzet heb je op die manier gratis navigatie in het buitenland. Kan dat met Google Maps ook?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op android telefoons heb je gratis google maps voor navigatie. Wel internet verbinding nodig, dus in het buitenland niet ideaal.
Daarom gebruik ik navigon. Is niet zo duur als je er voor wilt betalen geloof ik. En gratis als je er niet voor wilt betalen.![]()
Edit: 30 dagen gratis proberen, daarna kost ie 30 70 euro als je hem wilt kopen met kaarten van EuropaIk ben de kleur MAGENTA
Navigon heb ik ook, tijdje terug in de bonus voor 40 euro. Ben er echt tevreden over, is duidelijk beter dan Google Maps.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Laatste keer dat ik het probeerde kon dat niet, hij cachte alleen de route die je vooraf had ingeprogrammeerd. Als je moest omrijden vanwege werkzaamheden ofzo, dan reed je over een lege kaart. Maar ik geloof dat ze het wel wilden gaan inbouwen, misschien dat dat nu al gerealiseerd is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ovi Maps kan je vooraf downloaden. Als je file-informatie uitzet heb je op die manier gratis navigatie in het buitenland. Kan dat met Google Maps ook?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik zou op dit moment niet voor Nokia / Symbian gaan. Het is toch een beetje een verouderd systeem, het zal niet meer heel actief doorontwikkeld worden en het aanbod aan apps was al laag en wordt alleen maar lager.
Omdat je perse geen iPhone wil kun je dan denk ik het beste naar Android kijken. Persoonlijk vind ik Windows Mobile 7 in theorie beter, maar het duurt nog even voor het in de praktijk in Nederland op hetzelfde niveau is.
Volgens mij is de Galaxy S2 op dit moment zo'n beetje de top Android-telefoon, maar als je die te prijzig vindt heeft HTC ook een hoop mooie en goedkopere modellen.Mary had a little lamb
Goed punt, helemaal eens. Symbian is bagger.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:11 schreef De_Hertog het volgende:
Ik zou op dit moment niet voor Nokia / Symbian gaan. Het is toch een beetje een verouderd systeem, het zal niet meer heel actief doorontwikkeld worden en het aanbod aan apps was al laag en wordt alleen maar lager.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Hoe krijg je het voor elkaar?
Je trouwt een rijke vent maar uiteindelijk ga je scheiden. Vervolgens krijg je ÉÉN MILJOEN DOLLAR *PER WEEK* als allimentatie.
En nu 21 jaar later....vraag je faillissement aan. Ze heeft ongeveer één miljaard bij elkaar gesprokkeld. Nou, dan doe je slecht zaken
http://www.dailymail.co.u(...)nkrupt.html?ITO=1490- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Extra info:quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed punt, helemaal eens. Symbian is bagger.
http://tweakers.net/revie(...)mst-van-symbian.htmlI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
1 miljaard zelfs.. godmiljaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
Je trouwt een rijke vent maar uiteindelijk ga je scheiden. Vervolgens krijg je ÉÉN MILJOEN DOLLAR *PER WEEK* als allimentatie.
En nu 21 jaar later....vraag je faillissement aan. Ze heeft ongeveer één miljaard bij elkaar gesprokkeld. Nou, dan doe je slecht zaken
http://www.dailymail.co.u(...)nkrupt.html?ITO=1490
![]()
![]()
Zijn er hier nog mensen die ik blij kan maken met 'Vantage Point' van dEUS?Don't ask me what I think of you
Als het op vinyl is dan weet ik nog wel iemandquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die ik blij kan maken met 'Vantage Point' van dEUS?
het zijn maar gewoon cd's
waarom gaat het altijd mis bij die prutsers van Ziggo?
Staat er op de website dat er minder dan 3 minuten wachttijd is, bel je vervolgens hoopvol met de klanten "service" krijg je doodleuk te horen dat het te druk is. Zitten ze met z'n allen te eten en hebben ze maar de telefoonbeantwoorder erop gegooid....
Omdat Ziggo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom gaat het altijd mis bij die prutsers van Ziggo?
Staat er op de website dat er minder dan 3 minuten wachttijd is, bel je vervolgens hoopvol met de klanten "service" krijg je doodleuk te horen dat het te druk is. Zitten ze met z'n allen te eten en hebben ze maar de telefoonbeantwoorder erop gegooid....- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:52 schreef De_Hertog het volgende:
Mooi topic weer: Rekenwonders bij het ANP
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:52 schreef De_Hertog het volgende:
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
hulde, dit is de reden waarom fok bestaatquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:52 schreef De_Hertog het volgende:
Doet me gelijk aan dit topic denken: BTW verhoogd naar 20,6%?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
![]()
Dit was by far de lekkerste werkdag van de week
Leuke sfeer, leuke mensen, interessant werk
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Net even bij Staples Office Center geweest met de dode laptop.
Ze gaan er naar kijken, maar evt. kosten voor reparatie zijn voor mijn rekening.
Kijken mag dus, repareren niet. Dan kan ik het zelf wel goedkoper...
Maar misschien slepen we er nog een tegoedbon of zo uit...![]()
![]()
hebben ze Staples in NL?Live from Chicago
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik de USA rond hing om mijn laptop ter reparatie aan te bieden?![]()
Heerlijk hoe jullie vaak op elkaar reageren
ach je bent hier zo vaak, misschien had ik gewoon een tripje gemistquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik de USA rond hing om mijn laptop ter reparatie aan te bieden?
Live from Chicago
AD.nl komt vandaag met de ergste van allemaal:quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-puur-natuur.dhtml
quote:De 53-jarige rondborstige dame heeft een boezem met de duizelingwekkende cupmaat ZZZZ en een omvang van 102 centimeter.![]()
couldcouldn't agree morequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
AD.nl komt vandaag met de ergste van allemaal:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-puur-natuur.dhtml
[..]
Het is inderdaad een beste prestatie! Je kan elke dag van de week een nieuwe Jaguar XJ kopen en dan hou je nog zat geld over voor levensonderhoud. Ze had het geld blijkbaar beter kunnen begraven dan in die wijngaard te stekenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)nkrupt.html?ITO=1490
Ik ben de kleur MAGENTA
Nee, dit jaar geen USA voor mij/ons...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ach je bent hier zo vaak, misschien had ik gewoon een tripje gemistJa, lekker...quote:![]()
![]()
![]()
Ik ga voor de barbecue chips en een glaasje wijn
Live from Chicago
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga voor de barbecue chips en een glaasje wijnIk ben de kleur MAGENTA
Zo, zojuist even een meting verricht op ons gistende bier. Het is vrijwel uitgegist en het zit norm dichtbij de beoogde waardes. Dus daar ben ik vooralsnog happy mee want het rekenwerk dat je doet wil nog wel eens verschillen met de werkelijkheid
Arctic Monkeys waren vetze speelden veel oude shit, erg gaaf!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dit is de tweede batch Hobbelpaard, right?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, zojuist even een meting verricht op ons gistende bier. Het is vrijwel uitgegist en het zit norm dichtbij de beoogde waardes. Dus daar ben ik vooralsnog happy mee want het rekenwerk dat je doet wil nog wel eens verschillen met de werkelijkheidIk ben de kleur MAGENTA
he Lub, nog wakker (of in slaap gevallen met de computer nog aan)?
Goedemorgen
lalalalalaLive from Chicago
Crimineel "getraumatiseerd"door politiekogels
als je dat leest zou je toch bijna willen dat dat trauma een stuk ernstiger zou zijn geweest.
Wat een bosmongool.![]()
more like Bolsquote:
Hollands finestLive from Chicago
fuck internet zou een blaastest moeten hebbenLive from Chicago
quote:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuck internet zou een blaastest moeten hebben
![]()
bijna weekend
* vastlegt *quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuck internet zou een blaastest moeten hebben![]()
Haai-haai...Kan je e.e.a. op enig moment (nog) beïnvloeden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, zojuist even een meting verricht op ons gistende bier. Het is vrijwel uitgegist en het zit norm dichtbij de beoogde waardes. Dus daar ben ik vooralsnog happy mee want het rekenwerk dat je doet wil nog wel eens verschillen met de werkelijkheid![]()
Meuning
Ik stond gisteren naast Eberhard van der laan bij de arctic Monkeyshij vertelde me dat zijn volgende concert Arcade Fire is
toffe burgemeester!!
Ik was trouwens zo ziek als een hond maar wel gewoon gegaan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Qua muzieksmaak misschien een toffe peer, verder heb je weinig aan hem...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:53 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Ik stond gisteren naast Eberhard van der laan bij de arctic Monkeyshij vertelde me dat zijn volgende concert Arcade Fire is
toffe burgemeester!!
Ben jij weer zo'n beetje chronisch ziek of beeld ik me dat in?quote:Ik was trouwens zo ziek als een hond maar wel gewoon gegaan![]()
Ik moet zeggen dat ik niets weet van zijn prestaties als burgemeester maar tof is ie welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua muzieksmaak misschien een toffe peer, verder heb je weinig aan hem...dat heb je goed gezien, word er wel moe vanquote:Ben jij weer zo'n beetje chronisch ziek of beeld ik me dat in?eerst verstandskiezen laten trekken, toen vet misselijk en nu snipverkouden. Ben er ook wel klaar mee! Maar ik zie het maar zo: liever nu ziek dan op Werchter, mijn verjaardag en vakantie. Dus laat het nu maar even komen
Nog 6 dagen tot Werchter
Trouwens vriendjes die chagrijnig doen omdat jij teveel geluid maakt bij het opstaan terwijl hij lekker uit kan slapen zijn niet liefmeneer was me een partij grumpy terwijl hij helemaal niets hoeft te doen vandaag
Ik ga trouwens zo naar Rotterdam naar de dag van de jazz
Mensen die gewoon je krant dichtvouwen en wegleggen omdat ze geen plek aan tafel hebben 's ochtends zijn ook irritant! je kan ook vragen of ik die krant even weg wil halen
@MaJo: Spreek je je mams nog binnenkort?
Heb niets meer gehoord na het toesturen van mijn scan van mijn winnende JbD-lot...![]()
Ze staat naast mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:33 schreef MadMaster het volgende:
@MaJo: Spreek je je mams nog binnenkort?
Heb niets meer gehoord na het toesturen van mijn scan van mijn winnende JbD-lot...ze zegt dat ze die mail nooit ontvangen heeft en ik heb hem ook nooit gezien. wanneer heb je de mail verstuurd? Dan kijk ik zo even
Pfff, ergens vorige week.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze staat naast meze zegt dat ze die mail nooit ontvangen heeft en ik heb hem ook nooit gezien. wanneer heb je de mail verstuurd? Dan kijk ik zo even
Mijn laptop is inmiddels gecrashed, dus het bericht heb ik zelf ook niet meer...
Edit: Heb het bericht terug gevonden op mijn BB (had het op 14 juni jl. toegezonden om 20.44 uur), is opnieuw onderweg per mail...
Edit2: Damn, bericht kan ik wel lezen op mijn BB, maar niet meer doorsturen.
Moet ik het lot nu weer opnieuw inscannen en toesturen?
[ Bericht 4% gewijzigd door MadMaster op 24-06-2011 10:16:19 ]![]()
Owja kak, lotjes enzo![]()
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Lub, nog wakker (of in slaap gevallen met de computer nog aan)?
GoedemorgenComputer staat meestal aan
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Correctemundo. De oude voorraad was op en we waren/zijn reuzebenieud of we ze weer hetzelfde kunnen maken want consistentie is belangrijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit is de tweede batch Hobbelpaard, right?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Gmail heeft daar ook wat op gevonden. Een filter die je aan kunt zetten zodat je niet zomaar kunt gaan "dunk mailen". Moet je sommetjes enzo makenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuck internet zou een blaastest moeten hebbenNou, ik had het vermoeden dat er te weinig suikers in het wort zaten. En dan heb je dus minder alochol en minder smaak.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:37 schreef MadMaster het volgende:
Haai-haai...
[..]
Kan je e.e.a. op enig moment (nog) beïnvloeden?
Je kunt er dan voor kiezen dextrose toe te voegen zodat er meer alcohol aangemaakt wordt. Maar omdat je slechts een vergisting hebt van 70%-80% houd je daardoor dus ook suikers over, wat het bier iets zoeter maakt.
Verder zijn er nog een paar hele kleine dingen die je kunt doen maar niet heel veel.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik heb vanacht gedroomd dat we bij Brothers waren en dat je vertelde dat V. al sinds het feest bij jullie sliep omdat 'ie ziek was maar de hele dag niets uitvoerdequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:03 schreef MaJo het volgende:
Trouwens vriendjes die chagrijnig doen omdat jij teveel geluid maakt bij het opstaan terwijl hij lekker uit kan slapen zijn niet liefmeneer was me een partij grumpy terwijl hij helemaal niets hoeft te doen vandaag
Bestaat dat?quote:Ik ga trouwens zo naar Rotterdam naar de dag van de jazz
Weten jullie nog dat ik gisteren iets postte over een groepje Marokkaanse knulletjes die een rouwstoet lastig vielen?
De directeur van de school vond het verschrikkelijk. Maar nu is hij niet zo zeker meer van zijn zaak....want: DE KINDEREN ONTKENNEN!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ders-rouwstoet.dhtml- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Weten jullie nog dat ik gisteren iets postte over een groepje Marokkaanse knulletjes die een rouwstoet lastig vielen?
De directeur van de school vond het verschrikkelijk. Maar nu is hij niet zo zeker meer van zijn zaak....want: DE KINDEREN ONTKENNEN!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ders-rouwstoet.dhtml
![]()
Moet zo nog naar de stad maar heb geen zin.Rijles was wel weer heel leuk. We hebben iedere keer zo gelachen, wat op zich niet echt ten goede kwam aan m'n gedrag in het verkeer.
Maar alle bijzondere verrichtingen doe ik helemaal goed.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Als we je volgend jaar maar niet in "De slechtste chauffeur van Nederland" zien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:59 schreef Soempie het volgende:
Moet zo nog naar de stad maar heb geen zin.Rijles was wel weer heel leuk. We hebben iedere keer zo gelachen, wat op zich niet echt ten goede kwam aan m'n gedrag in het verkeer.
Of wel natuurlijjk. Zou eigenlijk wel lachen zijn.
Dat programma heb ik een keer gekeken en ik kan met zekerheid zeggen dat ik echt wel beter kan rijden.Wat een druiven zeg. Twijfel nog of het echt opgezet is. Zoiets kun je toch niet spelen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Heb je al een hellingproef gehad waarbij de instructeur/-trice zijn/haar horloge achter het achterwiel heeft gelegd, waarna je mocht optrekken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:59 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Dat is wel een mooie actie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je al een hellingproef gehad waarbij de instructeur/-trice zijn/haar horloge achter het achterwiel heeft gelegd, waarna je mocht optrekken?En dat niet, maar de hellingproef gaat prima. Enige is dat dat gekke ding automatisch op de rem springt als we op een helling staan, dat moet zogenaamd makkelijk zijn, maar maakt het af en toe wel irritant.
Ik twijfel er over een laptop te kopen. Heb een best aardige deal gevonden, maar ik heb nou niet echt een laptop nodig op korte termijn.Ik ben de kleur MAGENTA
De leraar zat me ook uit te foeteren toen m'n auto vorige keer steeds stil viel tijdens de hellingproef (moest het met de koppeling doen en het rempedaal dus), maar bleek dat dat ding dus niet van de rem springt als je geen gas geeft. Heeft hij toch z'n excuses aangeboden, omdat het hem daarna ook gebeurde (daarvoor: 'voet helemaal van de rem!', 'dat doe ik!', 'blijkbaar niet he', 'wel, kijk dan m'n been staat helemaal terug tegen m'n stoel', 'hm...').Bleek net nieuw te zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:08 schreef Soempie het volgende:
De leraar zat me ook uit te foeteren toen m'n auto vorige keer steeds stil viel tijdens de hellingproef (moest het met de koppeling doen en het rempedaal dus), maar bleek dat dat ding dus niet van de rem springt als je geen gas geeft. Heeft hij toch z'n excuses aangeboden, omdat het hem daarna ook gebeurde (daarvoor: 'voet helemaal van de rem!', 'dat doe ik!', 'blijkbaar niet he', 'wel, kijk dan m'n been staat helemaal terug tegen m'n stoel', 'hm...').Bleek net nieuw te zijn ofzo.
Sommige nieuwe auto's hebben inderdaad zo'n systeem. De Punto waar mijn zusje les in had bijvoorbeeld. Overigens lijkt het me beter om dat soort zaken niet in een lesauto te hebben, zodat je ook veilig kan rijden wanneer je na rijles niet een splinternieuwe auto hebt
Ik ben de kleur MAGENTA
Golf, blue motion.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Sommige nieuwe auto's hebben inderdaad zo'n systeem. De Punto waar mijn zusje les in had bijvoorbeeld. Overigens lijkt het me beter om dat soort zaken niet in een lesauto te hebben, zodat je ook veilig kan rijden wanneer je na rijles niet een splinternieuwe auto hebt
Lijkt me niet best als je op zaken gaat vertrouwen die in de meeste auto's niet aanwezig zijn...![]()
Dat systeem doet het de ene keer wel en de andere keer niet, dus ik vertrouw nergens op. Denk dat ik liever een auto heb waarbij ik zelf zulke dingen kan bepalen. Al vind ik de piepjes van de auto van Wiebel wel handig als we achteruit gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook.
Lijkt me niet best als je op zaken gaat vertrouwen die in de meeste auto's niet aanwezig zijn...En het hele start-stop systeem van de Golf ook wel.
Maargoed, ik moet snel naar de stad. Kijken of ze in no-time foto's af kunnen drukken.
Ik heb goddank nog niet gekeken, en als het niet gespeeld is zijn het geen druiven maar mensen die onder curatele horenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef Soempie het volgende:
Dat programma heb ik een keer gekeken en ik kan met zekerheid zeggen dat ik echt wel beter kan rijden.Wat een druiven zeg. Twijfel nog of het echt opgezet is. Zoiets kun je toch niet spelen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand een nieuwe pc nodig?
[ afbeelding ]
Neem dan vooral niet deze.![]()
![]()
humor
![]()
![]()
Ow ja, dat deed mijn instructeur ook een keerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef MadMaster het volgende:
Heb je al een hellingproef gehad waarbij de instructeur/-trice zijn/haar horloge achter het achterwiel heeft gelegd, waarna je mocht optrekken?![]()
![]()
Dat piepjes-systeem wil ik ook op m'n volgende auto. Niet dat ik problemen heb met inparkeren, anderen misschien welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:15 schreef Soempie het volgende:
Dat systeem doet het de ene keer wel en de andere keer niet, dus ik vertrouw nergens op. Denk dat ik liever een auto heb waarbij ik zelf zulke dingen kan bepalen. Al vind ik de piepjes van de auto van Wiebel wel handig als we achteruit gaan.En het hele start-stop systeem van de Golf ook wel.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand een nieuwe pc nodig?
[ afbeelding ]
Neem dan vooral niet deze.![]()
![]()
Werken, quizje organiseren en op zondag F1 kijken en aan een schoolproject werken. Niet iets heel spannends dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef iamredleader het volgende:
Mensen nog plannen voor dit weekend?Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef iamredleader het volgende:
Mensen nog plannen voor dit weekend?Morgen naar de Nationale Veteranendag.
Lekker ontspannend dusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Werken, quizje organiseren en op zondag F1 kijken en aan een schoolproject werken. Niet iets heel spannends dus.waar haal jij inspiratie vandaan voor de quiz?
![]()
Morgen een feest voor medewerkers van het Ajax Supportershome en zondag, het wordt afgezaagd, een whisky masterclass met Ian McWilliam van Glenfarclas uit Schotland.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef iamredleader het volgende:
Mensen nog plannen voor dit weekend?
Het laatste omdat we de volgende clubbotteling gaan 'onthullen':![]()
![]()
Nee, mijn nieuwe kast moet snel geleverd worden...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:54 schreef iamredleader het volgende:
O O O MM, het ziet ernaar uit dat je hulp nodig hebt bij het opdrinken![]()
![]()
Ik keur trouwens je nieuwe ava goed
En tot die tijd heb je een ruimtetekort. En laat ik nou volgende week donderdag om 10:00 de mede-eigenaar van een kast van een huis worden...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef MadMaster het volgende:
Nee, mijn nieuwe kast moet snel geleverd worden...
Jawel, alles is rondtransport definitief, nog een laatste keer met de verkopende makelaar een kort rondje door het huis, meterstanden e.d. doorgeven en dan is het zover
![]()
![]()
![]()
Nice tried...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En tot die tijd heb je een ruimtetekort. En laat ik nou volgende week donderdag om 10:00 de mede-eigenaar van een kast van een huis worden...Afbreken tot dde fundering en weer beginnen met opbouwen.quote:Jawel, alles is rondtransport definitief, nog een laatste keer met de verkopende makelaar een kort rondje door het huis, meterstanden e.d. doorgeven en dan is het zover
![]()
Busdriver, move that bus!!!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: