quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zag al die mooie baretten![]()
(of hoe ze die dingen in Schotland ook noemen)
Ik weet niet wat ik moet vertellen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Dan heb je nog mooi even de kans om over je trouwdag te vertellen
Woei, kijk je een paar weken niet in een topic, is er een opeens getrouwd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef Soempie het volgende:
Oja, een tante van Sven was er gewoon vanuit gegaan dat ze ook mee zou gaan naar de bbq. Toen heeft de vader van Sven netjes aangegeven dat dat dus niet de bedoeling was. Was ze wel wat beledigd over.![]()
En een oom van Sven is ook zwaar gepikeerd. We hadden hem helemaal niet uitgenodigd, aangezien hij pas getrouwd is en hij ons ook geen uitnodiging had gestuurd (we zien hem ook 1 keer per jaar ofzo, totaal niet boeiend verder). En dan wel beledigd zijn dat hij bij ons niet uitgenodigd is.
Dankjewel. En zwanger.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Woei, kijk je een paar weken niet in een topic, is er een opeens getrouwd!
Gefeliciteerd, Soempie en Sven![]()
![]()
Die reacties van andere mensen over jullie in de bakfiets had ik ook wel willen zienquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vertellen.![]()
-knip-
Familie kun je niet kiezenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef Soempie het volgende:
Oja, een tante van Sven was er gewoon vanuit gegaan dat ze ook mee zou gaan naar de bbq. Toen heeft de vader van Sven netjes aangegeven dat dat dus niet de bedoeling was. Was ze wel wat beledigd over.![]()
En een oom van Sven is ook zwaar gepikeerd. We hadden hem helemaal niet uitgenodigd, aangezien hij pas getrouwd is en hij ons ook geen uitnodiging had gestuurd (we zien hem ook 1 keer per jaar ofzo, totaal niet boeiend verder). En dan wel beledigd zijn dat hij bij ons niet uitgenodigd is.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:39 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik de foto's van jou en je zus (je zus in het gras met haar man) wel gezien.Ja, zeker, je vriend met die pet.
Echt tof, heb nog aan je gedacht de 10e.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankjewel. En zwanger.
Hoe is het met jou en je gezin?
Van trouwen komt trouwenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:45 schreef Soempie het volgende:
En m'n nichtje is de volgende dag ten huwelijk gevraagd.
4 januari.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geweldig, van de trouwplannen was ik wel op de hoogte, maar dit. Wanneer ben je uitgerekend?
Ons gezinnetje gaat prima, Eli gaat bijna naar de basisschool en is nu uit de luiers (eindelijk)! Aviva is anderhalf en kletst ons de oren van het hoofd
met een beetje fantasiequote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
4 januari.![]()
Eli al naar de basisschool!Dat is echt hard gegaan voor m'n gevoel. Dat wordt hoop ik een heel mooie tijd voor hem. En anderhalf is zo'n leuke leeftijd, zulke grote sprongen in de ontwikkeling. Maakt ze al zinnetjes ook dan?
mooi johquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
met een beetje fantasie
"Dat wil ik niet", al klinkt het meer als "dawi-inie"
"Mama toe"
"Nog een keer"
Daar had ik een foto van voorbij zien komen, toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ooh ja, Soemp, heb m'n haar korter gekniptmoet alleen nog een keer een foto fixen
En jij en mr Etcie? Want dat is veel belangrijker. :pquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Ah ja, die had ik gepost inderdaadM'n zus en moeder waren niet echt enthousiast
vonden het zonde
Ik vind het tof, E. vindt het ook mooiquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
En jij en mr Etcie? Want dat is veel belangrijker. :p
quote:Als het aan het Europees Parlement ligt moeten alle fietsers in de EU en dus ook in Nederland gele, fluoriserende hesjes gaan dragen. In Frankrijk is het al jaren verplicht om 's avonds en buiten de bebouwde kom dit soort hesjes te dragen.
Peter van Dalen van de Christenunie is niet blij met deze ontwikkeling. "Onze fietsers worden gele kanaries. Hiermee wordt gesuggereerd dat fietsen gevaarlijk is terwijl het de meest veilige vorm van Verkeer is. Europa moet zich niet bemoeien met dit soort zaken." Wanneer de EU dit wil invoeren en of het ook daadwerkelijk verplicht wordt is niet bekend.
Geweldig is dat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
mooi joh
M'n oppaskindje is iets ouder en die lult ook de oren van je hoofd. Zeg je: 'kijk, dat is een gans'. Zegt ze: isse niet gans isse eend!![]()
quote:
Voor de kleintjes een helm kan ik enigszins inkomen, maar ik zit echt niet te wachten op het moeten dragen van een hesjequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest ook altijd lachen om Duitsers die in NL fietsen. Hele gezin met helmen op.Maar steeds vaker zie je ook in NL ouders die hun kinderen helmpjes op doen en dan zit ik zo in dubio: ja, het is veiliger, maar kom op.
Doe datquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zal eens een matige paint uploaden
quote:
wat maakt het dragen van een helm anders voor een kind dan voor een volwassene?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voor de kleintjes een helm kan ik enigszins inkomen, maar ik zit echt niet te wachten op het moeten dragen van een hesje
Die zijn een stukje kwetsbaarder en vooral onvoorspelbaarder op de fiets denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
wat maakt het dragen van een helm anders voor een kind dan voor een volwassene?
Kleintjes vallen vakerquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
wat maakt het dragen van een helm anders voor een kind dan voor een volwassene?
Een volwassen hoofd is net zo kwetsbaar hoor. Maar ja, inderdaad de onvoorspelbaarheidquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die zijn een stukje kwetsbaarder en vooral onvoorspelbaarder op de fiets denk ik
quote:
Tjezus, die mensen die reageren kunnen niet lezen.quote:
dat is klaagbaak hequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tjezus, die mensen die reageren kunnen niet lezen.
Uit de categorie smetvrees zijn die handschoentjes ook zo belachelijk die ze (vooral in de US) in sommige restaurants dragen...quote:
Bij de Subways zie ik ze steeds nieuwe handschoentjes pakken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uit de categorie smetvrees zijn die handschoentjes ook zo belachelijk die ze (vooral in de US) in sommige restaurants dragen...
Want dat zou bij de bereiding van eten hygiënischer zijn. Ja, als je elke keer nieuwe aan doet wel, maar niet als je de hele dag met die zelfde handschoentjes aan verschillende soorten vlees, messen, deurknoppen enz beet pakt
Keek laatst zo'n programma van Jamie Oliver waar ie de keuken van een school overnam. En was dus ook zo'n kok die weigerde zonder handschoentjes te werken, en Jamie er ook op aanviel dat hij dat wel deed.
Was gewoon je handen en de apparatuur regelmatig als je smetvrees hebt... (en ook als je dat niet hebt trouwens)
dan is er maar een conclusie mogelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij de Subways zie ik ze steeds nieuwe handschoentjes pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
man, je trekt imbicielen aanquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is klaagbaak he
Maar ik wilde hem toch even posten en dat moet dan gewoon daar
story of my lifequote:
Och, met een wereldbevolking die richting de 7 miljard aan het uitdijen is, zou het niet eens zo vreemd zijn als er weer eens een ouderwetse plaag uitbreekt die een derde uitroeit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Soempie het volgende:
Straks vallen er doden, omdat ze niks gewend zijn. De meest zwakke bacterie die opeens heel veel schade aan kan richten ofzo.![]()
![]()
Maarja ik ben echt een tark. Als er bijvoorbeeld vuil onder m'n nagel zit haal ik dat vaak net zo goed met m'n tanden weg.
Nog nooit van de term tark gehoord, maar ik ben er dan blijkbaar ook eenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Soempie het volgende:
Straks vallen er doden, omdat ze niks gewend zijn. De meest zwakke bacterie die opeens heel veel schade aan kan richten ofzo.![]()
![]()
Maarja ik ben echt een tark. Als er bijvoorbeeld vuil onder m'n nagel zit haal ik dat vaak net zo goed met m'n tanden weg.
Is een verbastering van taddik denk ik ...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nog nooit van de term tark gehoord, maar ik ben er dan blijkbaar ook een
Die term kende ik hiervoor ook nog nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is een verbastering van taddik denk ik ...
lolquote:
Hier is die verbasterd naar tallekquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die term kende ik hiervoor ook nog niet
Nopequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier is die verbasterd naar tallek
Die wel?
Ik vond 'm ook wel vermakelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef Etcetera het volgende:
Met mijn nauwelijks aanwezige kennis over X-Men: ik vond 'm best tof. Bij andere superheldenfilms heb ik op een gegeven moment het gevoel dat het wel een keer afgelopen mag zijn, maar deze bleef interessant tot het einde
Haha ja bij ons ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Cameo appearance van iemand werd ook gewaardeerd door het publiek toen wij erheen gingen
Dat 'ie met jou door één deur kan...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb E. al gemeld dat we naar Harry Potter gaan 16 juli - als het even kan natuurlijk. Hij heeft nog geen van de films gezienarme jongen
Dus voor die tijd eerst de andere 7 films kijken? Er is ergens een marathon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb E. al gemeld dat we naar Harry Potter gaan 16 juli - als het even kan natuurlijk. Hij heeft nog geen van de films gezienarme jongen
Ja hoor, zo'n snob ben ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat 'ie met jou door één deur kan...
Onvoorstelbaar!
Ik geloof niet dat hij daar tijd voor heeftquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus voor die tijd eerst de andere 7 films kijken? Er is ergens een marathon.
Ik kende ' tark ' ook niet pre-soempie. Aan de andere kant heeft zij ook weer redelijk wat Zeeuwsche woorden voorbij horen komen in de jaren. Vandaag op kantoor hoorde ik een nieuwe:quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nog nooit van de term tark gehoord, maar ik ben er dan blijkbaar ook een
Zoals eerder afgeleid van Taddek:quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik kende ' tark ' ook niet pre-soempie.
Model bijzettafeltje?quote:Aan de andere kant heeft zij ook weer redelijk wat Zeeuwsche woorden voorbij horen komen in de jaren. Vandaag op kantoor hoorde ik een nieuwe:
De 'secreetaresse'. Behoeft geen uitleg, denk ik.
ja hier ook, maar nog geen tickets in de voorverkoop, al hebben anderen ze kennelijk al welquote:
Aaaaaaaw, wat lief.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:43 schreef Soempie het volgende:
Oja, toen Sven me 's morgens op kwam halen met Sirda moesten ze alletwee een beetje huilen.![]()
'ROFL'quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://devour.com/video/can-i-be-your-friend/
Alternatieven zat om niet je hotmail/gmail via de website te bekijken hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef wyccie het volgende:
Wg, Outlook gebruik ik niet. Had het ooit op de eerste pc wel in gebruik, maar werkte niet optimaal, dus daar heb ik nu een soort afkeer van.
Hoe dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef Whiteguy het volgende:
Alternatieven zat om niet je hotmail/gmail via de website te bekijken hoor
Thunderbird, van de makers van firefox is een prima outlook alternatief bijvoorbeeld.quote:
Oh, maar ik heb helemaal geen probleem met Hotmail zelf eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
... en je kan mailen vanuit een fatsoenlijke mailclient. (En natuurlijk ook gewoon nog via de site)
... the fuckquote:Moeder vermoordt baby in magnetron
In Californië is een 29-jarige vrouw aangehouden voor de moord op haar zes weken oude baby. Vermoed wordt dat ze haar dochtertje in de magnetron heeft gestopt. Het kindje bezweek aan de opgelopen brandwonden.
Volgens de politie van Sacramento heeft het verschrikkelijke gebeuren plaats gevonden op 17 maart. Bij een inval in het huis van Ka Yang troffen agenten haar dode baby aan. Het meisje was bezweken aan vierdegraads brandwonden. Een vierdegraads brandwond, ook wel verkoling genoemd, is een brandwond die zo diep is, dat niet alleen de huid maar ook bot en spierweefsel vernietigd zijn.
Uitgebreid onderzoek
De moeder is pas vandaag gearresteerd. De politie heeft eerst uitgebreid onderzoek laten doen naar de doodsoorzaak van de baby. Op basis van drie soortgelijke gevallen in de Verenigde Staten kwamen doktoren tot de conclusie dat het kindje de fatale brandwonden had opgelopen in een magnetron.
Over het motief tast de politie nog in het duister. De geestestoestand van moeder Ka Tang moet nog onderzocht worden. De vrouw is gearresteerd op verdenking van kindermoord. (Redactie)
Ik hoop maar dat ze in een diepe postnatale depressie met psychose zat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
... the fuck![]()
Was er nou niets subtielers te bedenken ?
Misschien komt ie terug als we meer PICS posten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om PS een hart onder de riem te steken, het kan altijd erger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goeie voor uitzendinggemist dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:52 schreef wyccie het volgende:
MM:
Programma De Rekenkamer, over de kosten van roken.
http://www.tvgids.nl/artikel/39496/Hoe_duur_is_roken%3F/
Interessant, maar helaas voor mij te laat. Moet dan al in bed liggen.
Vandaag in het AD overigens:quote:Vergoeding van hulp bij stoppen met roken kost op de lange duur geld omdat ex-rokers langer blijven leven en de zorgkosten vooral voor de oudste mensen oplopen. Daarom is vergoeding van deze therapieën geen goede manier om de kosten van de zorg in de hand te houden.
Dat stelde VVD-Kamerlid Anne Mulder tijdens een debat met minister Edith Schippers (Volksgezondheid) over het basispakket van de zorgverzekering. 'Als je niet sterft aan longkanker, dan sterf je aan iets anders'.
De minister wil de stoppen-met-rokenhulp daar juist weer uit halen. Ze vindt dat rokers dit best zelf kunnen betalen. Regeringspartijen VVD en CDA en gedoogpartner PVV steunen haar daarin, de oppositie wees erop dat korten op preventie de kosten op langere termijn juist opdrijft omdat rokers vaker ziek zijn. (ANP/Redactie)
Die heb je dus niet gepost?quote:
Fuck! Fuck! Fuck!quote:
Had ik toch een ander vak moeten kiezen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
Net terug van een onverwacht bedrijfsuitje naar de VS.
quote:
In dit geval niet. De spullen waar ik mee heb gewerkt maken jouw werk een beetje overbodig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had ik toch een ander vak moeten kiezen.
Zo even kijken.quote:Voor jou nog een keer.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |