Veel lager kun je toch niet gaan lijkt me ?quote:Jongeren verstoren alweer rouwstoet
Wederom hebben jongeren in Amersfoort een rouwstoet verstoord. Op het moment dat de begrafenisauto's voorbij kwamen rijden, begonnen ze te juichen en staken ze hun middelvinger op, zo schrijft De Telegraaf.
Alle kinderen zitten op de islamitische basisschool Bilal. Een schoonzoon van de overledene noemde het gedrag van de jongens in Hart van Nederland "schofterig". De directeur van de school heeft laten weten de zaak hoog op te nemen.
Het is niet de eerste keer dat er een incident plaatsvindt omtrent een rouwstoet. Eind mei werd in het plaatselijke Soesterkwartier een stoet verstoord. Daarbij scandeerden Marokkaantjes herhaaldelijk "Joden" terwijl ze om de langzaam rijdende begrafenisauto heen fietsten.
Als je een basisschool binnen wil gaan om kinderen de nek om te draaien ben je op zich niet helemaal in orde nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:30 schreef Stink-ui het volgende:
ik het raar als ik zeg dat ik die kids wel eens hun kut nek om wil draaien?
Lijkt me iets mee te doen...quote:Alle kinderen zitten op de islamitische basisschool Bilal.
moeten die jongens niet een keer uitgezet worden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lijkt me iets mee te doen...
als het tijdens iemand van mijn familie/vrienden was, dan zou ik em flippen..quote:
Toen ik op de basisschool zat bestond kattekwaad uit belletje trekken en zulks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:39 schreef Stranger het volgende:
This just in: Kinderen halen kattekwaad uit. Schandalig!
Snel de barricades op met z'n allen.
Trouwens, als je vroeger deed aan belletje lellen had de bewoner in kwestie al lang naar huis gebeld en stond je moeder met een verontwaardigd gezicht in de keuken. "Bel die mevrouw maar even op om je excuses aan te bieden." En dat deed je dan gewoon. Punt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toen ik op de basisschool zat bestond kattekwaad uit belletje trekken en zulks.
Juichend een rouwstoet verwelkomen is toch wel een iets andere orde van grootte niet?
DITquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:44 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Trouwens, als je vroeger deed aan belletje lellen had de bewoner in kwestie al lang naar huis gebeld en stond je moeder met een verontwaardigd gezicht in de keuken. "Bel die mevrouw maar even op om je excuses aan te bieden." En dat deed je dan gewoon. Punt.
Belletje trekken in je eigen wijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:44 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Trouwens, als je vroeger deed aan belletje lellen had de bewoner in kwestie al lang naar huis gebeld en stond je moeder met een verontwaardigd gezicht in de keuken. "Bel die mevrouw maar even op om je excuses aan te bieden." En dat deed je dan gewoon. Punt.
Het zijn kinderen hé, en die mag je alleen vermanend toespreken in dit landquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Meteen oppakken en een tijd vastzetten. Toppunt van respectloos zijn en treiteren maar daar is het ze ook om te doen zeker als het NL-ers betreft.
Nederlanders spreken deze jongens er niet op aan omdat ze bang zijn het grote discriminatie-stempel te krijgen (en dus vervolgens de hele islamitische gemeenschap over zich heen krijgen). In plaats daarvan doen ze liever boehoehoe bij sms6.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:44 schreef Lauzer het volgende:
[..]
In een dorp misschien. Wij staken halve bossen in de fik en daar kwam niemand achter tenzij je op heterdaad betrapt werd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:44 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |