Als je lid bent van een atletiekvereniging kan je een wedstrijdlicentie bemachtigen. Voordelen zijn o.a. dat je vooraan mag starten en dat je kans hebt op prijzengeld als je bij de beste eindigt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:54 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik zie dat als ik aan de singelloop in enschede mee wil doen en dan in de wedstrijdvariant dat ik dan een licentie nodig heb.
Weet iemand hoe dat werkt?
kijkshop heeft hele goedkopequote:Op zondag 26 juni 2011 12:07 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand enig idee waar ik een goedkope horloge kan kopen met stopwatch functie, het hoeft er niet 1 te zijn met hartslag.
Zie er genoeg van rond de 30 euro, maar zoek gewoon een simpel horloge zodat ik op tijd kan lopen.
mooi is dat he? Dat je allemaal mensen hoort praten over zelfdiscipline en dat ze het zo moeilijk vinden om te sporten.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:35 schreef Vitapientje het volgende:
Bedankt de reacties op mijn prestatieHoe lang blijf endorfine in je bloed, want ik ben nog steeds helemaal gelukkig door gister. Vandaag maar even rust nemen, al sta ik te trappelen om weer te lopen.
Zelf bijgehouden statistieken? Nou ben ik zelf niet zo wiskundig aangelegd, maar dit ziet er ingewikkeld uit. Wel goed dat je weer een beetje terug op je niveau bent natuurlijk!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:31 schreef Ach3r0n het volgende:
Het eerste jaar dat ik begon met hardlopen heb ik ook veel moeite gehad om regelmatig te gaan lopen. Gemiddeld liep ik in die periode minder dan 1 keer per week.
Uiteindelijk is dit redelijk goedgekomen en probeer ik nu om 2 keer per week te trainen. Nu houd ik alle gegevens nauwkeurig bij.
[ afbeelding ]
Deze index laat goed zien hoe ik momenteel weer bezig ben op niveau te komen na mijn enkelblessure. De gele lijn geeft aan hoe zwaar ik de training heb ervaren. De paarse lijn is een combinatie van de netto-snelheid en de afstand.
Soms valt lopen even tegen ja, vooral na een stapavond of een andere zware inspanning. Belangrijkste is gewoon dat je wél gaat. Een compliment waard dus!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:26 schreef DeZoektocht het volgende:
Les 5 erop zitten. en voor het eerst gedacht dat ik dood zou gaangisteravond uit geweest haha.
Dank je voor de tip. Ga eens kijken wat deze lopen inhouden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:44 schreef Ach3r0n het volgende:
Vandaag weer een verplichte rustdag
[..]
Mijn plan was ook om dit jaar een langere wedstrijd te lopen. Goede wedstrijden in de aanloop naar de 7heuvelen zijn bijvoorbeeld de Bridge to Bridge loop in Arnhem (11 september) en de Posbankloop (25 september)
had dit ook. bij mij is het opgelost door goede schoenen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heb ook in het andere hardlooptopic gepost, maar misschien kunnen jullie me ook helpen. De laatste paar keer heb ik last van een slaapvoet (alleen mn linkervoet). Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen? Kan dit aan m'n stokken oid liggen (heb geen speciale hardloopsokken) of aan m'n schoenen. Ik strik mn schoenen zo slap mogelijk.
alvst bedankt
Ik ben uiteindelijk maar niet gegaan. Ik heb tot half 10 in mijn hardloopkloffie in de tuin gezeten en steeds dacht ik: nu ga ik. Dan stond ik op, liep 2 stappen en dacht dan: veeeeeelste warm!quote:Op maandag 27 juni 2011 20:57 schreef Vlindertjelief het volgende:
Succes Vitapientje. Het is warm genoeg dus niet te hard gaan he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If at first you fail, re-define your objective.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |