ik klap mee !!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:45 schreef Vitapientje het volgende:
@ lunko1979, ik vind het een applausje waard! *klap* *klap* *klap*
Ik loop eigenlijk maar één keer in de week als zelfstandige training en voor de rest een tweede keer als cardio onderdeel bij de fitness op de loopband. Omdat ik (nog) wat zwaarder ben doe ik de rest van mijn cardio training op de spinnbike.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hoe vaak per week loop je Abraham?
Mijn plan was ook om dit jaar een langere wedstrijd te lopen. Goede wedstrijden in de aanloop naar de 7heuvelen zijn bijvoorbeeld de Bridge to Bridge loop in Arnhem (11 september) en de Posbankloop (25 september)quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef Vlindertjelief het volgende:
...
Ren zelf met schema 3 van runnersweb. Ben nu aan het uitbouwen van 10 naar 15 km. Heb me inmiddels opgegeven voor de zevenheuvelenloop. Daar mag ik nog wel het nodige voor doen: uitbouwen tot 15 km + trainen op heuvels.Iemand tips?
Helaas heb ik nog steeds last van mijn rechterenkel. Afgelopen woensdag wel getraind zonder veel klachten, maar overbelasting ligt nog steeds op de loer.quote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef exile79 het volgende:
Zojuist tweede keer boven de 10km/u gemmiddeld. Nog steeds bezig met rondje van 3,2 km, en die wil ik eerst zonder wandelen zien rond te rennen. Gaat nog wel even duren
Dit is voor de wedstrijdlopers die aangesloten zijn bij een atletiekvereniging en daardoor bij de atletiek unie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:54 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik zie dat als ik aan de singelloop in enschede mee wil doen en dan in de wedstrijdvariant dat ik dan een licentie nodig heb.
Weet iemand hoe dat werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |