Slaap lekker naatjequote:Op woensdag 22 juni 2011 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
ohja, morgen toets, slapen, handig, doei
Ik moest er wel enorm om lachen, het gezicht van dat ventje was priceless. maar die stank... verschrikkelijkquote:
Waarom niet? 't Ei is toch niet bevrucht geweest.quote:
Ik had Guppie standby gezet dat die er automatisch in zou komen als Mono stopte. Moet dus iets mis zijn gegaan :/quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:31 schreef Samzz het volgende:
Mono draaide tot 3 uur vannacht, denk niet dat Outpost dat heeft willen afwachten
Dat denk ik jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 07:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik had Guppie standby gezet dat die er automatisch in zou komen als Mono stopte. Moet dus iets mis zijn gegaan :/
2 Nachten kut geslapenquote:
Moet ik er 1 aanvragen voor je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom kan ik maar 1 verzoekje aanvragen terwijl het hartstikke rustig is ?
Aah nee hoor, ik zit nu al youtube filmpjes te luisterenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet ik er 1 aanvragen voor je?
Zit toch op mijn werk en kan niet luisteren
Zo herkenbaar, dat heb ik dus alle werkdagenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
2 Nachten kut geslapen![]()
Wel op tijd naar bed gegaan, maar pas half 2/2 uur in slaap vallen![]()
En dan de wekker om half 7
Gecondoleerdquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:51 schreef robdriessen het volgende:
Haai. Ring Rotterdam zuigt, goede kennis overleden aan kanker, wat een geweldig begin van de zomer.
Yep, daar gaan ook al de geruchten dat de bestuurder van de auto bewust zichzelf onder een vrachtwagen gooide. Heb er bijna 2 uur over gedaan om van Schiedam in Papendrecht te komen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Dodelijk ongeluk in de botlektunnel, vandaar Ring Rotterdam zuigt?
owquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Yep, daar gaan ook al de geruchten dat de bestuurder van de auto bewust zichzelf onder een vrachtwagen gooide. Heb er bijna 2 uur over gedaan om van Schiedam in Papendrecht te komen.
Dank je. Het doet extra pijn omdat het 15 jaar de collega van mijn pa is geweest. Samen pensioeneringsfeest gevierd. Hij is net 3 maanden met pensioen, allemaal plannen gemaakt voor de toekomst, reizen, spelen met kleinkind, dan gaat ie even langs de dokter en voor ie het weet ligt ie aan de chemo en is het een paar maanden later einde oefening. Life sucks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:29 schreef naatje_1 het volgende:
Gecondoleerd trouwens rob, ben zelf ook een kennis overleden aan kanker (poosje geleden alweer). Je zou bijna zeggen, wie niet...
Wijze woorden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:40 schreef robdriessen het volgende:
Maar goed, iedereen veel leuke verzoekjes aanvragen, dan gaat mijn humeur vanzelf wel weer omhoog.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:02 schreef robdriessen het volgende:
Dus je besluit bij het tankstation een appelflap te kopen (comfort food) en blijkt op het werk een jarige te zijn die .... appelflappen uitdeelt
En waar plak je 'm?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Yessss! Mijn draadloze micset weer aan de pruttel gekregen
Aanbieding bij BP. Koffie plus appelflap voor 2 euro.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]lieve centjes. Wat kosten die dingen, 2 euro ofzo?
Plakken? is een podiummicrofoon, dus niet echt headset achtig. Maar ik denk dat ik 'm steevast in Ali-B stijl vast ga houden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En waar plak je 'm?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |