Gelukkig, ik heb iemand die mij begrijpt.. Naast het neuken en al het andere, is Guppie het belangrijkste hoor...quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik probeerde al een paar keer iets aan te vragen maar het is nog niet gelukt.
gelijk heb je natuurlijk ook...quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je hebt ook cirkels bollen en cilinders met een inhoud van x kubieke centimeter hoorAllemaal zelfs.
Nee dat is het nooit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PI x diameter x diameter dacht ik altijd!
Agh, ik weet het niet. Vroeger was het 'niet neuken voor het huwelijk' sowieso een preventieve maatregel om geslachtsziektes te voorkomen en misschien heeft de kerk dit ervan gemaakt om het in deze tijd alsnog te verkopen, maar ik vind wel dat er een kern van waarheid in zit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat het al dan niet hebben van seks niet afhankelijk is van hoeveel je van elkaar houdt. Wat er wel van afhankelijk is hoe oud je beiden bent, hoe je opgevoed bent, wat je persoonlijkheid is. Die dingen zullen allemaal méér invloed hebben dan hoeveel je van elkaar houdt. Wat wel van invloed is is óf je van elkaar houdt...
Ieder zijn overtuiging uiteraardquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, ik weet het niet. Vroeger was het 'niet neuken voor het huwelijk' sowieso een preventieve maatregel om geslachtsziektes te voorkomen en misschien heeft de kerk dit ervan gemaakt om het in deze tijd alsnog te verkopen, maar ik vind wel dat er een kern van waarheid in zit.
Ik doe al veel hoor. Alleen dat wilt Faye liever niet op het net hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ieder zijn overtuiging uiteraard
Maar je kan gewoon zoveel meer doen aan sex zonder daadwerkelijk te penetrerenAls je daarmee je partner ook kan plezieren, dan moet je dat ook gewoon doen denk ik!
Niets mis mee uiteraard.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik doe al veel hoor. Alleen dat wilt Faye liever niet op het net hebben.
No offence, maar daar gaat het mis. Je mag van mij geloven wat je wilt, maar kerken leggen je een mening op die je waarschijnlijk niet had gehad als je die niet van hun had gehoord. Hersenspoeling dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
misschien heeft de kerk dit ervan gemaakt
Klopt. Daarom is het mijn taak dus uit te zoeken wat waar is en wat niet, want ik ben gelovig opgevoed, dus ja, dan ben je gehersenspoeld. Guess what? Dat ben ik nu aan het doen. Op basis van kennis en ervaring probeer ik na te gaan wat waar is en wat niet. De kerk heeft echt heel veel fout gedaan wat dat betreft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
No offence, maar daar gaat het mis. Je mag van mij geloven wat je wilt, maar kerken leggen je een mening op die je waarschijnlijk niet had gehad als je die niet van hun had gehoord. Hersenspoeling dus.
Mevrouw, het word de hoogste tijd om eens bij te kletsen op MSN!quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben Atheïst, maar ik doe er al een tijdje niks meer aan.
Dat is wel raar hoor...quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Je bent al een tijdje niet meer naar een conferentie van Richard Dawkins geweest, of wat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:21 schreef 08gnoT. het volgende:
DM je msn maar, ik voeg je wel toequote:Op woensdag 22 juni 2011 02:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mevrouw, het word de hoogste tijd om eens bij te kletsen op MSN!
Wijze woorden. En dat van een christen. Ik heb vaak dit soort discussies ( Antitheistisch als ik ben kan ik altijd lekker rellenquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is het mijn taak dus uit te zoeken wat waar is en wat niet, want ik ben gelovig opgevoed, dus ja, dan ben je gehersenspoeld. Guess what? Dat ben ik nu aan het doen. Op basis van kennis en ervaring probeer ik na te gaan wat waar is en wat niet. De kerk heeft echt heel veel fout gedaan wat dat betreft.
Ik heb een opzet voor een jeugdavond gestuurd om de jeugd maar eens te confronteren met andere geloofsovertuigingen. Er is nog niet op gereageerd... Ik heb nog wel bijbelteksten gebruikt om te onderbouwen waarom we die jeugdavond moeten doen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wijze woorden. En dat van een christen. Ik heb vaak dit soort discussies ( Antitheistisch als ik ben kan ik altijd lekker rellen), maar er zijn er maar weinigen die jouw mening openlijk delen.
Dat is het nadeel van de kerk. Ze staan niet open voor vrijheid van interpretatie van religie, ondanks dat ze dat zelf het hardst roepen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een opzet voor een jeugdavond gestuurd om de jeugd maar eens te confronteren met andere geloofsovertuigingen. Er is nog niet op gereageerd... Ik heb nog wel bijbelteksten gebruikt om te onderbouwen waarom we die jeugdavond moeten doen!
lukt het nu?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:23 schreef humorduck28 het volgende:
waarom worden gerequsted plaatjes niet gedraaid? Mag ik daar een antwoord op?
Ik ga mijn eigen kerk oprichten en noem het de 'kerk van de wijzen', wedden dat alle dommen erop afkomen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van de kerk. Ze staan niet open voor vrijheid van interpretatie van religie, ondanks dat ze dat zelf het hardst roepen.
Vraag dan in ieder geval een hoop geld om erbij te mogen horen. Schijnt goed te helpen en je word er ernstig rijk van!quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen kerk oprichten en noem het de 'kerk van de wijzen', wedden dat alle dommen erop afkomen?
Dat is alleen voor de intimi en de ingewijdenenquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag dan in ieder geval een hoop geld om erbij te mogen horen. Schijnt goed te helpen en je word er ernstig rijk van!
ik had een vraagjequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje niet meer naar een conferentie van Richard Dawkins geweest, of wat?
Gewoon doorgaan met organiseren. Zelf flyers e.d. ophangenquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een opzet voor een jeugdavond gestuurd om de jeugd maar eens te confronteren met andere geloofsovertuigingen. Er is nog niet op gereageerd... Ik heb nog wel bijbelteksten gebruikt om te onderbouwen waarom we die jeugdavond moeten doen!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:32 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zijn tweelingzus ook goed?
[ afbeelding ]
Ik zie wel, ik ben daarna nog niet naar de kerk zelf geweest en dat duurt ook weer een tijdje, dus ik gok dat ik nadat ik van noorwegen terug ben, dat ik dan reactie zal krijgen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met organiseren. Zelf flyers e.d. ophangen
Toch een dooier mislukt, maar blijft lekker..quote:
Geen idee of je eendenei kunt etenquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Toch een dooier mislukt, maar blijft lekker..![]()
![]()
( ben ik nu kanibaal? )
Ligt eraan of je ze bevrucht hebtquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Toch een dooier mislukt, maar blijft lekker..![]()
![]()
( ben ik nu kanibaal? )
Eendereieren zijn te eten, schijnt het..quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee of je eendenei kunt eten
Ik at vroeger ganzenei, lekker grote dikke eieren zijn dat...quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Eendereieren zijn te eten, schijnt het..
Lees mijn (goedbedoelde) toevoegingquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik at vroeger ganzenei, lekker grote dikke eieren zijn dat...
Tot iemand me vertelde dat je er (letterlijk) de tyfus van kan krijgen. Sindsdien smaken die niet meer zo lekker.
Niet coolquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn neefje had vorig jaar een kwartelei gevonden in de voliere. Eentje van een paar jaar oud, en hij vond het leuk om open te maken.. Gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |