quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Leuk, mits ik geld heb yo.Dat de kruidvat eens van die kaartjes aanbiedt GODNONDEJU.
Auto vanaf half juli en OV vanaf septemberquote:
Nachtje doorhalenquote:
Ja ik kom niet ff je kant op om je op te halen en daarna naar Utrecht te gaan. Of het moet doordeweekse dag zijn en OV moet geldig zijn, dan wil ik het wel doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Auto vanaf half juli en OV vanaf september.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik kom niet ff je kant op om je op te halen en daarna naar Utrecht te gaan. Of het moet doordeweekse dag zijn en OV moet geldig zijn, dan wil ik het wel doen.
Iedereen is hier toch wel 17/18quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet iedere ouder vind dat zo toll.
Zwolle.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Als we allemaal even zeggen waar we vandaan komen, is het makkelijker om een centraal punt te vinden...
Donequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Sittard (Zuid-Limburg)
Post dat eens in de OP dan?
hahaha wat een gek he..quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Mocht het Eindhoven of omstreken zijn kunnen er altijd mensen bij mij pitten, alhoewel ik betwijfel of het Eindhoven of omstreken wordt. :")
Ik voelde een drang om te reageren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahahah wie vroeg jou iets dan hè
Ja is ook makkelijker met terugreizen enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Lijkt me ook slim als mensen die dicht bij elkaar wonen elkaar ophalen ofzo. Is toch veel gezelliger met reispartner
PUB meets waren altijd op vrijdag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:19 schreef Socios het volgende:
Voordat alle discussie losbarst over een plaats en tijdstip:
De plaats wordt sowieso Utrecht
Het tijdstip op een zaterdag
De exacte locatie: Stairway (en evt. kleine groepjes die eerst afspreken op Centraal Station)
Scheelt een heel topic aan discussie.
Veel plezier!
Maar als (bijna) niemand uit de randstand komt...quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:19 schreef Socios het volgende:
De plaats wordt sowieso Utrecht.
Het tijdstip op een zaterdag.
De exacte locatie: Stairway (en evt. kleine groepjes die eerst afspreken op Centraal Station)
Veel plezier!
Als iedereen uitgespreider komt (lees Overijssel, Brabant etc.) blijft Utrecht het centraalste punt van Nederland.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar als (bijna) niemand uit de randstand komt...
Maakt mij ook eigenlijk niet uit, dat half uurtje dat je meer of minder in de auto/trein zit...quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als iedereen uitgespreider komt (lees Overijssel, Brabant etc.) blijft Utrecht het centraalste punt van Nederland.
Heen is het vaak geen probleem, terug is het moeilijkste voor de meesten. Treinen gaan op tijd weg etc.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maakt mij ook eigenlijk niet uit, dat half uurtje dat je meer of minder in de auto/trein zit...
Jij zal het wel weten, ben zelf nog nooit bij een Fok!-meet geweestquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heen is het vaak geen probleem, terug is het moeilijkste voor de meesten. Treinen gaan op tijd weg etc.
Haha ja, ook altijd op vrijdag omdat OV enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Jij zal het wel weten, ben zelf nog nooit bij een Fok!-meet geweest
Tja, daarom nachtje doorhalen. Of overdagquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heen is het vaak geen probleem, terug is het moeilijkste voor de meesten. Treinen gaan op tijd weg etc.
Ja 's avonds is wel het leukste meestal. Neude is ook heul veel te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Tja, daarom nachtje doorhalen. Of overdag.
Wat ga je studerenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nog steeds niet bij studielink ingeschreven
Chillquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja 's avonds is wel het leukste meestal. Neude is ook heul veel te doen.Gaan we naar club Poema of de Beurs. Mja ik kan sowieso altijd met nachtnet of ik ga bij Mark zeuren dattie me moet komen ophalen.
Waarom hebben ze dat niet richting Zwollequote:
Eindhoven - Utrecht - Amsterdam.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat niet richting Zwolle?
Pffft. Wat moet je daarmee (behalve jij dan)quote:
Nou mensen die gaan stappen bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Pffft. Wat moet je daarmee (behalve jij dan).
Ja snap ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou mensen die gaan stappen bijvoorbeeld?
Ja dat snap ik. :") Je kunt altijd bij mij pitten, alleen dat is wel een teringeind van Zwolle.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar schiet ik niks mee op
.
Waarom kopen we niet gewoon met zijn allen zo'n kaartje bij de hema en houden we de meet in de trein?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:19 schreef Socios het volgende:
De plaats wordt sowieso Utrecht.
Het tijdstip op een zaterdag.
Veel plezier!
Hoe leg ik dat mijn moeder uit?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. :") Je kunt altijd bij mij pitten, alleen dat is wel een teringeind van Zwolle.
Weet ik veel, ik hoef niets uit te leggen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. :") Je kunt altijd bij mij pitten, alleen dat is wel een teringeind van Zwolle.
'Doei tot morgen, of overmorgen'quote:
Zo makkelijk gaat het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef yosander het volgende:
[..]. Zie ik wel als ik wakker word
.
[..]
'Doei tot morgen, of overmorgen'
Overmorgen gaat wel ver, wat denk jij dat ik allemaal van plan ben?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef yosander het volgende:
[..]. Zie ik wel als ik wakker word
.
[..]
'Doei tot morgen, of overmorgen'
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik hoef niets uit te leggen.Zeker niet als er een 16 jarig snotjong komt pitten.
?? Ik bedoelde het gewoon in het algemeen hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Schat ik word 21 en ben 2,5 jaar samen met mijn vriend.
Weet ik niet. Maar heb heb ik wat ruimte. Moet dan nota bene vanuit Limburg naar Zwollequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Overmorgen gaat wel ver, wat denk jij dat ik allemaal van plan ben?
Bij mij gelukkig wel. Oké, zeggen waar ik heen ga wordt wel op prijs gesteldquote:
Oke gelukkig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
?? Ik bedoelde het gewoon in het algemeen hoor
Ik. Woon. In. BRABANT!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar heb heb ik wat ruimte. Moet dan nota bene vanuit Limburg naar Zwolle![]()
.
SORRYquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke gelukkig.Maar ik bedoel meer dat ze niets gaan denken dus het boiet ze ook niet.
[..]
Ik. Woon. In. BRABANT!!!!
Ja ik woon tussen Eindhoven en Den Bosch in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:46 schreef yosander het volgende:
[..]
SORRY![]()
![]()
!!!1
Ben wel 's naar een feest in Antwerpen geweest, dus Brabant moet prima te doen zijn.
Samen reizen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Twente... Vergeet ik het bijna zelf
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Plus ik stem voor Utrecht want makkelijk en centraal.
quote:
Dat is zeker een optie, ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
Waarom kopen we niet gewoon met zijn allen zo'n kaartje bij de hema en houden we de meet in de trein?
4km is verwaarloosbaar nu kan je samen reizen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Als ik dan kan vind ik het best hoor. Is wel een omweg van 4 (!) kilometer.
Nee vrijdag & zaterdag zijn bij mij meestal al bezet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:30 schreef Snuf. het volgende:
Niet op zaterdag in ieder geval
Of op vrijdag en dan doorhalen
Zaterdag moet ik zo en zo werken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee vrijdag & zaterdag zijn bij mij meestal al bezet.
Ik ben werkloos maar vrijdag & zaterdag is standaard dat ik bij mijn vrienden ben.quote:
Ik denk het, je woont gewoon veel te ver weg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:01 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Geen rijbewijs
Geen OV(vanaf oktober)
Groningen.
Dat is voor Jordy 320 kilometerquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:33 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Jaaa, daarom Groningen. Anders komen jullie er toch nooit.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat is voor Jordy 320 kilometer
Maar ik vind het best hoor
Als ik mijn kamer hebquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kom alleen naar Groningen als ik ergens kan pitten.
En ik betwijfel of er veel mensen naar Groningen komen.
Wees gerust. Wat er ook allemaal voor (zinloze) plaatsen genoemd worden, het komt sowieso op Utecht uit.quote:
Ga jij nou eens weg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Wees gerust. Wat er ook allemaal voor (zinloze) plaatsen genoemd worden, het komt sowieso op Utecht uit.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga jij nou eens weg.Je komt niet en niemand vraagt jou iets.
We hebben al een meet achter de rug hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jullie zijn faalhazen, in PUB gingen meets tenminste door.
Met 2 (!!!!!) mensen, zoooo.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
We hebben al een meet achter de rug hoor.
Ik vind 't best, is te doen met trein in ieder gevalquote:Op zondag 26 juni 2011 20:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja guys als niemand hier meer gaat reageren ga ik toch echt gewoon maar weer voor Utrecht kiezen.
Ik vind dat geen meet. En wat maakt het uit of je al een meet achter de rug hebt? Ik heb alle mensen in PUB al zo vaak gezien, maar het blijft gewoon gezellig.quote:
Als je niet terug kunt, mag je altijd bij mij blijven pitten u know.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik vind 't best, is te doen met trein in ieder geval.
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En wat maakt het uit of je al een meet achter de rug hebt?
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jullie zijn faalhazen, in PUB gingen meets tenminste door.
Mooiquote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je niet terug kunt, mag je altijd bij mij blijven pitten u know.
Dat de meets dus wel zijn doorgegaan tot nu toe.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en wat heeft dat daarmee te maken?
Ja, maar waarom zou deze dan niet doorgaan?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat de meets dus wel zijn doorgegaan tot nu toe.
Omdat je dat gewoon al ziet aan het topic. Mensen zijn niet echt enthousiast, de plek is al een probleem, et cetera. Daarbij heb je bij de vorige meet al gezien dat er aanvankelijk achttien mensen zouden komen, een paar dagen ervoor nog maar twaalf en op de dag zelf nog maar twee.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou deze dan niet doorgaan?
Nouja, dan ga je, als het doorgaat, het al niet redden, want als het doorgaat, zal ik het wel regelen en ik ben de 6e weg en daarvoor heb ik niet echt veel tijd.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb trouwens tot 4 Juli de tijd, daarna ben ik naar Tsjechië voor enkele weken. En 29+ 30 kan ik ook niet i.v.m. uitreiking etc. Maar goed, ik wil wel komen hoor
Als het in Utrecht is kom ik misschien wel, is voor mij een half uurtje met de treinquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Plus ik stem voor Utrecht want makkelijk en centraal.
Ja ik vind Utrecht ook wel slim.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het in Utrecht is kom ik misschien wel, is voor mij een half uurtje met de trein
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Leeuwarden, zou wel willen komen maar trein is duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |