Ja snap ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou mensen die gaan stappen bijvoorbeeld?
Ja dat snap ik. :") Je kunt altijd bij mij pitten, alleen dat is wel een teringeind van Zwolle.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar schiet ik niks mee op
.
Waarom kopen we niet gewoon met zijn allen zo'n kaartje bij de hema en houden we de meet in de trein?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:19 schreef Socios het volgende:
Voordat alle discussie losbarst over een plaats en tijdstip:
De plaats wordt sowieso Utrecht.
Het tijdstip op een zaterdag.
De exacte locatie: Stairway (en evt. kleine groepjes die eerst afspreken op Centraal Station)
Scheelt een heel topic aan discussie.
Veel plezier!
Hoe leg ik dat mijn moeder uit?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. :") Je kunt altijd bij mij pitten, alleen dat is wel een teringeind van Zwolle.
Weet ik veel, ik hoef niets uit te leggen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. :") Je kunt altijd bij mij pitten, alleen dat is wel een teringeind van Zwolle.
'Doei tot morgen, of overmorgen'quote:
Zo makkelijk gaat het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef yosander het volgende:
[..]. Zie ik wel als ik wakker word
.
[..]
'Doei tot morgen, of overmorgen'
Overmorgen gaat wel ver, wat denk jij dat ik allemaal van plan ben?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef yosander het volgende:
[..]. Zie ik wel als ik wakker word
.
[..]
'Doei tot morgen, of overmorgen'
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik hoef niets uit te leggen.Zeker niet als er een 16 jarig snotjong komt pitten.
?? Ik bedoelde het gewoon in het algemeen hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Schat ik word 21 en ben 2,5 jaar samen met mijn vriend.
Weet ik niet. Maar heb heb ik wat ruimte. Moet dan nota bene vanuit Limburg naar Zwollequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Overmorgen gaat wel ver, wat denk jij dat ik allemaal van plan ben?
Bij mij gelukkig wel. Oké, zeggen waar ik heen ga wordt wel op prijs gesteldquote:
Oke gelukkig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
?? Ik bedoelde het gewoon in het algemeen hoor
Ik. Woon. In. BRABANT!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar heb heb ik wat ruimte. Moet dan nota bene vanuit Limburg naar Zwolle![]()
.
SORRYquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke gelukkig.Maar ik bedoel meer dat ze niets gaan denken dus het boiet ze ook niet.
[..]
Ik. Woon. In. BRABANT!!!!
Ja ik woon tussen Eindhoven en Den Bosch in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:46 schreef yosander het volgende:
[..]
SORRY![]()
![]()
!!!1
Ben wel 's naar een feest in Antwerpen geweest, dus Brabant moet prima te doen zijn.
Samen reizen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Twente... Vergeet ik het bijna zelf
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Plus ik stem voor Utrecht want makkelijk en centraal.
quote:
Dat is zeker een optie, ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
Waarom kopen we niet gewoon met zijn allen zo'n kaartje bij de hema en houden we de meet in de trein?
4km is verwaarloosbaar nu kan je samen reizen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Als ik dan kan vind ik het best hoor. Is wel een omweg van 4 (!) kilometer.
Nee vrijdag & zaterdag zijn bij mij meestal al bezet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:30 schreef Snuf. het volgende:
Niet op zaterdag in ieder geval
Of op vrijdag en dan doorhalen
Zaterdag moet ik zo en zo werken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee vrijdag & zaterdag zijn bij mij meestal al bezet.
Ik ben werkloos maar vrijdag & zaterdag is standaard dat ik bij mijn vrienden ben.quote:
Ik denk het, je woont gewoon veel te ver weg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:01 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Geen rijbewijs
Geen OV(vanaf oktober)
Groningen.
Dat is voor Jordy 320 kilometerquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:33 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Jaaa, daarom Groningen. Anders komen jullie er toch nooit.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat is voor Jordy 320 kilometer
Maar ik vind het best hoor
Als ik mijn kamer hebquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kom alleen naar Groningen als ik ergens kan pitten.
En ik betwijfel of er veel mensen naar Groningen komen.
Wees gerust. Wat er ook allemaal voor (zinloze) plaatsen genoemd worden, het komt sowieso op Utecht uit.quote:
Ga jij nou eens weg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Wees gerust. Wat er ook allemaal voor (zinloze) plaatsen genoemd worden, het komt sowieso op Utecht uit.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga jij nou eens weg.Je komt niet en niemand vraagt jou iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |