Nee nee nee lieve schat, ik heb GS z'n vraag beantwoord welke mensen het land het beste kon missen. En van zulke hatende linkse zuurpruimen daar kan het land best zonder.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw soort? Toch gek dat jij 'links' daarvan beschuldigt terwijl je in het topic van GS zonder blikken of blozen verklaart dat je mensen zoals remlof en ikzelf zonder problemen om zou leggen.
Je had over mensen met linkse signatuur omdat zij zo zuur zijn. Maar goed, ik vind jou zo ongeveer de grootste sociopaat van dit forum dus dat verbaast mij eerlijk gezegd niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee nee nee lieve schat, ik heb GS z'n vraag beantwoord welke mensen het land het beste kon missen. En van zulke hatende linkse zuurpruimen daar kan het land best zonder.
Aangezien ik het nooit gepersonificeerd heb vind ik het buitengewoon interessant om te weten dat jij jezelf en remlof als linkse haatmeneer ziet, dat zegt genoeg over je zelfbeeld.
Zuur ben je wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had over mensen met linkse signatuur omdat zij zo zuur zijn. Maar goed, ik vind jou zo ongeveer de grootste sociopaat van dit forum dus dat verbaast mij eerlijk gezegd niet.
Links en zuur zijn dan ook onlosmakelijk met elkaar verbonden, hetgeen wat jij over je misselijkheid en rechts hebt losgelaten de afgelopen dagen is daar treffend bewijs van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had over mensen met linkse signatuur omdat zij zo zuur zijn. Maar goed, ik vind jou zo ongeveer de grootste sociopaat van dit forum dus dat verbaast mij eerlijk gezegd niet.
Maar ik ben dan ook een linksmens met rechtse karaktertrekjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Links en zuur zijn dan ook onlosmakelijk met elkaar verbonden, hetgeen wat jij over je misselijkheid en rechts hebt losgelaten de afgelopen dagen is daar treffend bewijs van.
Als er iemand zuur en verbittert is ben jij het wel hoor, dus mooi gevalletje pot en ketel weer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Links en zuur zijn dan ook onlosmakelijk met elkaar verbonden, hetgeen wat jij over je misselijkheid en rechts hebt losgelaten de afgelopen dagen is daar treffend bewijs van.
En wat sociopaat aangaat, er is niets lekkerders dan een stukje rauw varkenshart wat nog warm is waar het bloed nog uitspuit.
Ik hoop dat je niet uit ervaring spreekt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zuur ben je wel.
Hanna Tokkie's kut is er niets bij.
Nee hoor lieve meid, ik ben een heel tevreden mens hoor, zoals ik in het verleden al heb gesteld kan ik mij niet meer druk maken over anderen / de politiek, het gaat mij alleen om mijn eigenbelang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:14 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als er iemand zuur en verbittert is ben jij het wel hoor, dus mooi gevalletje pot en ketel weer.
Je wordt niet homoseksueel geboren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet uit ervaring spreekt.
Ik dacht altijd dat je seksualiteit in je genen bepaald werd i.p.v. dat het een "keuze" is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wordt niet homoseksueel geboren.
Dat bedoelt VS ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je seksualiteit in je genen bepaald werd i.p.v. dat het een "keuze" is?
Ja, dat klopt wel in het geval van VS.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je seksualiteit in je genen bepaald werd i.p.v. dat het een "keuze" is?
Als iets in je genen zit dan wordt je er toch mee geboren, alleen dat je het op dat moment mischien nog niet weet?quote:
Het was dan ook niet serieus bedoeld, maar het is nog vroeg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als iets in je genen zit dan wordt je er toch mee geboren, alleen dat je het op dat moment mischien nog niet weet?
Idem hier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een linksmens met rechtse karaktertrekjes.
Je hebt dan ook in een ver verleden VVD gestemd, dus 'not all is lost', maar dat geld ook voor Koos.quote:
Ja, maar mannen verrijken je leven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is gewoon een keuze, net als arm zijn een keuze is.
Geld?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt dan ook in een ver verleden VVD gestemd, dus 'not all is lost', maar dat geld ook voor Koos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |