quote:
Je wordt doodgegooid met al die reclame over Google Chrome, juist daarom neem ik het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:15 schreef Godtje het volgende:
FF is een trage kut browser geworden.
Chrome
quote:
Nee hoor, nightly build van Firefoxquote:
Ja he, lekker anders, lekker alternatief, lekker tegen de stroom in zwemmen, lekker dwars liggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Je wordt doodgegooid met al die reclame over Google Chrome, juist daarom neem ik het niet.
Mensen die zich door al die reclame laten beïnvloeden
[..]
wtf is dat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee hoor, nightly build van Firefox
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:45 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ja he, lekker anders, lekker alternatief, lekker tegen de stroom in zwemmen, lekker dwars liggen
Firefox heeft stabiele versies (waar nu dus FF5 van uit is gekomen), Beta versies (wat nieuwe dingen uit proberen) en Nightly builds waarin volop geëxperimenteerd wordt en zeer instabiel is (alhoewel ik dat niet merk). Kan je hier ook allemaal nalezen: http://www.mozilla.org/projects/firefox/quote:
ah, op zo'n fiets. ik dacht dat dat altijd alpha heette maarja..quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Firefox heeft stabiele versies (waar nu dus FF5 van uit is gekomen), Beta versies (wat nieuwe dingen uit proberen) en Nightly builds waarin volop geëxperimenteerd wordt en zeer instabiel is (alhoewel ik dat niet merk)
Heet het ook, maar alpha/nightly zijn exact hetzelfde alleen vond FF het nodig om het nightly te noemenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ah, op zo'n fiets. ik dacht dat dat altijd alpha heette maarja..
okquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heet het ook, maar alpha/nightly zijn exact hetzelfde alleen vond FF het nodig om het nightly te noemen
Kan ik begrijpen, ik vind het leuk om FF te testen dus daarom die alpha, maar heb er ook nog een gewone stabiele versie naast draaien (alhoewel ik die haast niet gebruik)quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok![]()
mja, beta vind ik meestal nog wel te doen. alpha is voor mij die zoveel waarde hecht aan bookmarks en passwords toch iets te veel van het goede
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, ik vind het leuk om FF te testen dus daarom die alpha, maar heb er ook nog een gewone stabiele versie naast draaien (alhoewel ik die haast niet gebruik)
wat is dat weer voor onzin,tjoeptjoepquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:13 schreef gogosweden het volgende:
wie heeft hem al? WIE?! WIE=!!?
ts begint, :
nog ff een liedje op joetjoep afluisteren en dan updaten
Ik weet niet wie !!? isquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:13 schreef gogosweden het volgende:
wie heeft hem al? WIE?! WIE=!!?
ts begint, :
nog ff een liedje op joetjoep afluisteren en dan updaten
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:56 schreef rubje het volgende:
[..]
wat is dat weer voor onzin,tjoeptjoep![]()
![]()
,
Echte bazen hebben:
1: FF 5 allang binnen en flikkeren het er netzo snel weer af.![]()
2: Gebruiken geen rare progjes om iets af te luisteren,maar iTunes!I eat cock
3: Updaten 1 keer per maand alles ipv elke keer dat er een update is.
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Eerst was het IE =en FF =
![]()
Maar toen ontdekte in Chrome...
Chrome![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:15 schreef Godtje het volgende:
FF is een trage kut browser geworden.
Chrome
Ik snap niet waarom mensen als TS nog steeds niet door hebben dat Chrome gewoon de eindbaas der browsers isquote:
*Chromium.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Wumb0 het volgende:
TS vroeg alleen wie Vuurvos 5 al had, en het eindigt in een 'gevecht' tussen Vuurvosen Chrome
.
We helpen TS graag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Wumb0 het volgende:
TS vroeg alleen wie Vuurvos 5 al had, en het eindigt in een 'gevecht' tussen Vuurvosen Chrome
.
Geniet van je instabiele build die geen extensies kan draaien maar wel evenveel RAM als Norton en Photoshop samen klokt. Chromium-dev is duidelijk beter.quote:
Hij werkt prima hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:51 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ook jij veel plezier met je instabiele build.
Je bedoelt zeker 98.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef VladimirPoetin het volgende:
Hij werkt prima hoorNet als me Windows 9.
een 9 voor het BUILDnummer zetten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:02 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Nee hoor:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/22/1308744086-70.png
Deze is geshopt, ik zie het aan de pixels. En ik heb al heel wat shops gezien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:02 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Nee hoor:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/22/1308744086-70.png
Denken dat mensen Chrome niet gebruiken omdat het gewoon de bazigste browser isquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Je wordt doodgegooid met al die reclame over Google Chrome, juist daarom neem ik het niet.
Mensen die zich door al die reclame laten beïnvloeden
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |