quote:
Je wordt doodgegooid met al die reclame over Google Chrome, juist daarom neem ik het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:15 schreef Godtje het volgende:
FF is een trage kut browser geworden.
Chrome
quote:
Nee hoor, nightly build van Firefoxquote:
Ja he, lekker anders, lekker alternatief, lekker tegen de stroom in zwemmen, lekker dwars liggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Je wordt doodgegooid met al die reclame over Google Chrome, juist daarom neem ik het niet.
Mensen die zich door al die reclame laten beïnvloeden
[..]
wtf is dat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee hoor, nightly build van Firefox
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:45 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ja he, lekker anders, lekker alternatief, lekker tegen de stroom in zwemmen, lekker dwars liggen
Firefox heeft stabiele versies (waar nu dus FF5 van uit is gekomen), Beta versies (wat nieuwe dingen uit proberen) en Nightly builds waarin volop geëxperimenteerd wordt en zeer instabiel is (alhoewel ik dat niet merk). Kan je hier ook allemaal nalezen: http://www.mozilla.org/projects/firefox/quote:
ah, op zo'n fiets. ik dacht dat dat altijd alpha heette maarja..quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Firefox heeft stabiele versies (waar nu dus FF5 van uit is gekomen), Beta versies (wat nieuwe dingen uit proberen) en Nightly builds waarin volop geëxperimenteerd wordt en zeer instabiel is (alhoewel ik dat niet merk)
Heet het ook, maar alpha/nightly zijn exact hetzelfde alleen vond FF het nodig om het nightly te noemenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ah, op zo'n fiets. ik dacht dat dat altijd alpha heette maarja..
okquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heet het ook, maar alpha/nightly zijn exact hetzelfde alleen vond FF het nodig om het nightly te noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |