Hekel aan vmbo-ers en hogeropgeleiden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb daar echt een schijthekel aan. Mensen die niet eens vmbo op zak lijken te hebben maar wel alles bij elkaar loeien
Maar niet tijdens het 'werk'quote:
Wat een kutkloon ook. En waarom, niemand zal het weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hekel aan vmbo-ers en hogeropgeleiden.
Blijft niet veel over heh EG?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grappige TT hoor, maar HAAR ex?????![]()
![]()
![]()
Ik heb weer iets gemist geloof ik
Ik type het instinctief. Vandaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Webschip het volgende:
Je leest het goed. Nautilus is geen man.
Ik bedoelde ook meer ongeluk in de zin van puur ongeluk dat deze kerel net wat meer klappen en net op de verkeerde plek een klap kreeg. Er zou opzet in het spel kunnen zijn maar zo laag schat ik die lui niet in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat iets zelden gebeurt maakt er niet meteen een ongeluk van.
HBO'ers en niet-opgeleiden dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hekel aan vmbo-ers en hogeropgeleiden.
Blijft niet veel over heh EG?
Ongeluk impliceert geen schuld. Daar vind ik het veel te vroeg voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer ongeluk in de zin van puur ongeluk dat deze kerel net wat meer klappen en net op de verkeerde plek een klap kreeg. Er zou opzet in het spel kunnen zijn maar zo laag schat ik die lui niet in.
Akkoord.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ongeluk impliceert geen schuld. Daar vind ik het veel te vroeg voor.
Dit doet me denken aan een clichésoapquote:
Nog ff en WO is post-vmbo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
HBO was volgens EG toch het nieuwe VMBO?
Dan valt dat ook al af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |