Hekel aan vmbo-ers en hogeropgeleiden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb daar echt een schijthekel aan. Mensen die niet eens vmbo op zak lijken te hebben maar wel alles bij elkaar loeien
Maar niet tijdens het 'werk'quote:
Wat een kutkloon ook. En waarom, niemand zal het weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hekel aan vmbo-ers en hogeropgeleiden.
Blijft niet veel over heh EG?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grappige TT hoor, maar HAAR ex?????![]()
![]()
![]()
Ik heb weer iets gemist geloof ik
Ik type het instinctief. Vandaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Webschip het volgende:
Je leest het goed. Nautilus is geen man.
Ik bedoelde ook meer ongeluk in de zin van puur ongeluk dat deze kerel net wat meer klappen en net op de verkeerde plek een klap kreeg. Er zou opzet in het spel kunnen zijn maar zo laag schat ik die lui niet in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat iets zelden gebeurt maakt er niet meteen een ongeluk van.
HBO'ers en niet-opgeleiden dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hekel aan vmbo-ers en hogeropgeleiden.
Blijft niet veel over heh EG?
Ongeluk impliceert geen schuld. Daar vind ik het veel te vroeg voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer ongeluk in de zin van puur ongeluk dat deze kerel net wat meer klappen en net op de verkeerde plek een klap kreeg. Er zou opzet in het spel kunnen zijn maar zo laag schat ik die lui niet in.
Akkoord.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ongeluk impliceert geen schuld. Daar vind ik het veel te vroeg voor.
Dit doet me denken aan een clichésoapquote:
Nog ff en WO is post-vmbo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
HBO was volgens EG toch het nieuwe VMBO?
Dan valt dat ook al af.
Zijn favoriete band is iig. de band van de buren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef eriksd het volgende:
EG, is jouw favoriete geurtje Eau de augurk?
Heb je jouw eigen grap nu verpestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef eriksd het volgende:
EG, is jouw favoriete geurtje Eau de augurk?
Jij denkt teveel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een clichésoap
Heh?quote:
Is hij dat niet al dan??quote:
Ik had eigenlijk verwacht dat de gemeenteraad was afgeschotenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Afgeschoten door de gemeenteraad.
'Het uitschot'quote:
Kom, kom niet zo onschuldig doen...quote:
Ik moest lachen.quote:
Ik moest lachen om de jouwe, totdat ik au zagquote:
Me dunkt dat dat wel op het nieuws zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat de gemeenteraad was afgeschoten
Stenen door de ruit en auto's in de fik schijnt ook hip te zijn bij gemeenteraadsleden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Me dunkt dat dat wel op het nieuws zou zijn geweest.
Hoe weet je dat allemaal, zelf ook problemen met de lokale gemeente?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Stenen door de ruit en auto's in de fik schijnt ook hip te zijn bij gemeenteraadsleden.
Dat mag niet hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Stenen door de ruit en auto's in de fik schijnt ook hip te zijn bij gemeenteraadsleden.
Haat je iemand en wil je zijn of haar bruiloft verpesten weet ik wel een maniertje.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hadden een site, maar die is plat ofzo.
Zip it.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
Stoopjes < Lisa, Amy en Shelley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik een boek ga schrijven voor ze.
Is dat geen goed idee, Erik?
Doe jij dat?quote:
Ik geloof dat ze via Benny een baantje als model heeft gekregen, en via dat baantje heeft ze iets voor een advokantoor gedaan, en waar het allemaal op neerkomt is dat ze is veranderd van een verlegen, artistiek type in een narcistisch horrormonster, hoewel ik daar eigenlijk niet zo zwaar aan zou moeten tillen, want we leven in een wereld waarin geen plaats meer is voor verlegen, artistieke meisjes, dus je kunt dit bericht ongelezen laten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef GSbrder het volgende:
Maar wat heeft je ex precies bereikt dat jij haar misgunt?
*RIL* kap nu eensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
Stoopjes < Lisa, Amy en Shelley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik een boek ga schrijven voor ze.
Is dat geen goed idee, Erik?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Haat je iemand en wil je zijn of haar bruiloft verpesten weet ik wel een maniertje.....
Meh, ach, over 30 jaar lach jij haar uitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze via Benny een baantje als model heeft gekregen, en via dat baantje heeft ze iets voor een advokantoor gedaan, en waar het allemaal op neerkomt is dat ze is veranderd van een verlegen, artistiek type in een narcistisch horrormonster, hoewel ik daar eigenlijk niet zo zwaar aan zou moeten tillen, want we leven in een wereld waarin geen plaats meer is voor verlegen, artistieke meisjes, dus je kunt dit bericht ongelezen laten.
Geen stop, we beginnen pasquote:
Tsja, de subsidies voor verlegen artistieke meisjes zijn ingetrokken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze via Benny een baantje als model heeft gekregen, en via dat baantje heeft ze iets voor een advokantoor gedaan, en waar het allemaal op neerkomt is dat ze is veranderd van een verlegen, artistiek type in een narcistisch horrormonster, hoewel ik daar eigenlijk niet zo zwaar aan zou moeten tillen, want we leven in een wereld waarin geen plaats meer is voor verlegen, artistieke meisjes, dus je kunt dit bericht ongelezen laten.
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaaaa, fijne jaren 90 muziek!![]()
Dit nummer is ook fijn voor op de snelweg:
Die ook jaquote:
OMGquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen stop, we beginnen pas
Ik denk dat ik enkel nog in Lisa, Amy en Shelley songteksten ga antwoorden.
Je hebt al een reputatie hier als het gaat om 14jarige meisjes dus ik zou zeggen: gebruik je expertise.quote:
I beg ur pardonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt al een reputatie hier als het gaat om 14jarige meisjes dus ik zou zeggen: gebruik je expertise.
Dat is idd niet zo heel sympathiek.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hoezo niet erg sympathiek??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is idd niet zo heel sympathiek.
Tijdens een stage bij DSM heb ik een aantal maanden gewerkt op de afdeling waar ze lijken laten verdwijnen door ze op te lossen in zoutzuur, aangezien ik met je meevoel mag je daar indien nodig nog wel eens gebruik van maken.
Jaaaaaa, die was gemeen hé.quote:
We doen toch foute nummers?quote:
Nogal. Ik verkeer nochtans in choquequote:
Met een dergelijk karakter lijkt het net zo'n kille oostblokhoer, die gebruiken een man ook en als ze klaar zijn dumpen ze hem.quote:
Ik bied mijn excuses aan.quote:
Wie zegt dat ze bij Benny weg is??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met een dergelijk karakter lijkt het net zo'n kille oostblokhoer, die gebruiken een man ook en als ze klaar zijn dumpen ze hem.
You tell himquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als jou niet eens een keer kapt met je kutmuziek heb jij geen bolero's meer.
Dit snap ik niet..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
Tijdens een stage bij DSM heb ik een aantal maanden gewerkt op de afdeling waar ze lijken laten verdwijnen door ze op te lossen in zoutzuur,
Ow, is dat zo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit snap ik niet..
Lijken laten verdwijnen is illegaal. En oplossen in zoutzuur ook, behalve voor medische zaken en als er een vergunning is.
Het is al goed. Excuses van erik is wel een schaarse commodity, nietquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als jou niet eens een keer kapt met je kutmuziek heb jij geen bolero's meer.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit snap ik niet..
Lijken laten verdwijnen is illegaal. En oplossen in zoutzuur ook, behalve voor medische zaken en als er een vergunning is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |