Doler springt ervoorquote:
Nogal een verschil!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef Doler12 het volgende:
Donker getinte mannen ongeveer 1.65-1.80! Leeftijd 15-30!
Ned. 3quote:
Moeders denkt: ga eens neuken!quote:
Ik heb ook UPC, geen probleem (eigenlijk nooit).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kan ik niet zien, tyfus UPC grafbedrijf
Uiteraard hier ook. De negers uit de 1ste aflevering waren ook geweldig!quote:
In Romequote:
Kabelbreuk hier, alleen UPC moet weer contact opnemen met BAM maar dat gebeurt niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Oh wat nu komt ziet er ook wel leuk uit.
[..]
Ik heb ook UPC, geen probleem (eigenlijk nooit).
Nee, het heeft toch niets andersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
In Amsterdam smaakt het net zo goed hoor
Dat is wel shit ja, ben je van EN UPC afhankelijk EN van de BAM dat die het weer snel repareren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kabelbreuk hier, alleen UPC moet weer contact opnemen met BAM maar dat gebeurt niet.
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Uiteraard hier ook. De negers uit de 1ste aflevering waren ook geweldig!
Ik vind Rome eigenlijk helemaal niet zo een leuke stad, toeterende mensen, vies, duur.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, het heeft toch niets andersmaar kan me vinger er niet opl eggen wat
Ik ook niet, ik weet niet eens precies wat het is eigenlijk, ik zag alleen net een klein voorstukje.quote:
ze gingen een zwerfkind uitleggen dat hij zijn leven moest oppakken terwijl hij al 6 jaar op straat zwierf en aan de drugs zatquote:
Verwende kutkinderen gaan de armoede in een arm land zienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik weet niet eens precies wat het is eigenlijk, ik zag alleen net een klein voorstukje.
Dat is toch het programma dat straks komt? Dit is bestemming onbekend (ook nog nooit gezien trouwens).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Verwende kutkinderen gaan de armoede in een arm land zien
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze gingen een zwerfkind uitleggen dat hij zijn leven moest oppakken terwijl hij al 6 jaar op straat zwierf en aan de drugs zat
Geen elektriciteitquote:
Dat niet, maar wel achter slot en grendel van iemand andersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat achter slot en grendel kan hij ook wel vergeten.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel achter slot en grendel van iemand anders
Ik denk alleen zij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef PG18 het volgende:
Gaat de hele aflevering alleen over deze 2 of doen er ook nog anderen mee?
(eerste keer dat ik het zie (of is het ook de eerste aflevering?))
Alleen hun 2. Volgende week weer anderenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef PG18 het volgende:
Gaat de hele aflevering alleen over deze 2 of doen er ook nog anderen mee?
(eerste keer dat ik het zie (of is het ook de eerste aflevering?))
Kunnen ze beter bedelen in de grote steden zoals Berlijnquote:
Wel goedkope drugsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
En ze slijpen je scharen voor 100.000 euro
Jwz , coma zuipen met methanolquote:
Het programma daarna is veel beter, daar worden ze echt afgebeuldquote:
Ik ken zijn vrouw.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van vorige week, was bij mij om de hoek gebeurd, nooit iets over gehoord of gelezen.
De laptop is ingepikt door me vriendinquote:
Ik woon niet in zuid, maar in Westerparkquote:
Ook leukquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik woon niet in zuid, maar in Westerpark
Bestemming onbekend. Nu weer verder op Ned. 3quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef Doler12 het volgende:
Wat voor programma hebben jullie gekeken?
Ik woon nu 2 kilometer van bos en lommer af, en het is een wereld van verschil! Veel rustiger, mensen zijn aardiger en de sfeer is stukken beterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook leukIk ben op zoek naar iets anders, maar voorlopig niet aan de beurt omdat ik 6 jaar geleden dit huis heb gekregen.
Hier is het op zich ook best rustig, maar ik wil ietsje groter, ik kan niet al mijn zooi kwijt (staat heel veel op zolder, vooral boeken).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik woon nu 2 kilometer van bos en lommer af, en het is een wereld van verschil! Veel rustiger, mensen zijn aardiger en de sfeer is stukken beter
Datnis idd gezegt in de vorige afleveringquote:
Zo flauw grap is datquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Datnis idd gezegt in de vorige aflevering
Ik ben juist kleiner gaan wonen, we wilde gewoon weg uit het oude krot. Toen we wegingen, deed de gaskachel zelfs niet meer en was het gerust 6 graden in huisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is het op zich ook best rustig, maar ik wil ietsje groter, ik kan niet al mijn zooi kwijt (staat heel veel op zolder, vooral boeken).
Jezus, niet eens CV dus? Dat hoor je niet zo vaak meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik ben juist kleiner gaan wonen, we wilde gewoon weg uit het oude krot. Toen we wegingen, deed de gaskachel zelfs niet meer en was het gerust 6 graden in huis
Nee, was een huis uit 1930. Overal enkel glas, gaten in de muren voor ventelatie en een balkon op het noorden. Nu zitten we in een huis wat in 2005 totaal gerenoveerd is met een mega dakterasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus, niet eens CV dus? Dat hoor je niet zo vaak meer.
Lekker een dakterras! Ik heb wel een balcon, maar alleen eind van de middag zonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, was een huis uit 1930. Overal enkel glas, gaten in de muren voor ventelatie en een balkon op het noorden. Nu zitten we in een huis wat in 2005 totaal gerenoveerd is met een mega dakteras
Ach, ik dacht waarom niet, ik zag die oproep en had zoiets, na 10 jaar kan ik wel 1x eens betalen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:20 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Sinds wanneer doneer je? En waarom?
10 jaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach, ik dacht waarom niet, ik zag die oproep en had zoiets, na 10 jaar kan ik wel 1x eens betalen.
Dan is het, naar verhouding, ook maar heel weinig per jaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
10 jaar, dan mag het ook wel eens ja!
Ook chill! Het enige nadeel is dat ik het al 3 maanden het verrekte warm hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker een dakterras! Ik heb wel een balcon, maar alleen eind van de middag zonOok een oud huis, maar wel opgeknapt, CV en kunstof kozijnen en zo.
Niet meer gewend natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ook chill! Het enige nadeel is dat ik het al 3 maanden het verrekte warm heb
Nee, continu 20 graden is heul wat anders dan de buientemperatuurquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet meer gewend natuurlijkdie warmte.
wat een doosquote:
Ja die mensen zien zelden blanken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef donald_dick het volgende:
Omgekeerde aapjes kijken. Maar dat had ook toen ik een klein dorp in China bezocht
Ik was in Japan eens op zoek naar een klein tempeltje. Toen ik uit de trein stapte, had ik geen idee waar ik was. Dus ik vroeg aan de 1ste de beste waar die tempel was. Helaas voor mij was dat een vrouw zonder tanden die geen Engels kon.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die mensen zien zelden blanken waarschijnlijk.
En die gozer zal lekker gaan ruften met zijn kool
Nederland niet op de lijst !quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Doler12 het volgende:
Nee het is nog erger zes!![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)es_by_fertility_rate
Op Wikipedia!quote:
Maar nu heb je wel goedkope koffie he!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef donald_dick het volgende:
Dank je wel unilever en Starbucks voor de armoede daaro
Ik drink geen koffie!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar nu heb je wel goedkope koffie he!
Boeie, ik wil het gewoon als levenservaringquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef Doler12 het volgende:
Maar ik wist natuurlijk dit al en een naïeveling is veel leuker tv toch?
Daarom, stay in school fool!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef Doler12 het volgende:
Zelf met die loon zijn ze nog onderbetaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |