quote:
Ik las squirtenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef amenth het volgende:
haar maar meteen ff goed geleerd te trainen door haar te leren squatten..
Goed zo man, helemaal stylo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:14 schreef amenth het volgende:
[..]
ze wou mn ping omdat ze het fijn vond met mij te traine komt goed
midden in de gym en vragen of ze een handje helpt als een echte baasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Duh, waar zou jij het dan doen midden in de gym of in het kleedlokaal ofzo?
Maar dan krijg je een gym verbod manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
midden in de gym en vragen of ze een handje helpt als een echte baas
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef Nikmans het volgende:
Goed topic, laat haar maar eens kennismaken met jouw barbell dan. Succes maat.
nee jong dan begint er gewoon een orgiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een gym verbod man
Met van die bejaarden zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nee jong dan begint er gewoon een orgie
bij mij in de sportschool ligt het gemiddelde rond de 26 ongeveerquote:
Ook in de ochtenduren/begin van de middag?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bij mij in de sportschool ligt het gemiddelde rond de 26 ongeveer
ochtenduren moet je vermijdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ook in de ochtenduren/begin van de middag?
toen ik niet werkte trainde ik wel vaak octhends veel milfjes maar de bejaarde lopen idd veel in de wegquote:
eckte bazen hebben daar geen ping voor nodigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:14 schreef amenth het volgende:
[..]
ze wou mn ping omdat ze het fijn vond met mij te traine komt goed
hoe zou jij t doen danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef Sir_Pepper het volgende:
[..]
eckte bazen hebben daar geen ping voor nodig
quote:
ik vind wolfe shirts altijd wel erg haha vooral als ze zie bij uitgaan maar de chimeids digge t idd niet jammer genoegquote:
Je loopt ze allemaal net mis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Lips het volgende:
Zit er vandaag iets in het water of mis ik dit soort topics normaal gewoon
Dan is dit dus m'n lucky day dat ik al wat meesterlijke topics heb mogen lezen vandaagquote:
Haha jongens bij mij op de basisschool liepen 13/14 jaar geleden al in van die drakenblouses.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef amenth het volgende:
[..]
ik vind wolfe shirts altijd wel erg haha vooral als ze zie bij uitgaan maar de chimeids digge t idd niet jammer genoegof zon drakenbloes die zijn echt chanant maar stiekem wel baas
Mensen die niet weten dat chanant het nieuwe genant is.quote:
Net als sobersoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:51 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat chanant het nieuwe genant is.
Mensen die denken dat het "stoer" of "dope" (of wat het woord tegenwoordig is) is om woorden met opzet fout te schrijvenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:51 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat chanant het nieuwe genant is.
Hont en kad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het "stoer" of "dope" (of wat het woord tegenwoordig is) is om woorden met opzet fout te schrijven
Moet je niet developen ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het "stoer" of "dope" (of wat het woord tegenwoordig is) is om woorden met opzet fout te schrijven
ja toch is chill tochquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:11 schreef TrippleDistilled het volgende:
Het is wat, fysiek contact met meisjes.
iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef Seam het volgende:
Chickies die pas na de middelbare school lekker worden
Onzeker en goedgelovig
Dan moet dat meisje toch wel vreemd hebben staan kijken, als iemand dat zo zegt: "ik moet ff naar de wc omdat het erg chanant zou zijn als ie helemaal stijf werd"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef amenth het volgende:
Toen voelde ik opeens dat ik een lichte opkomen, ik zei toen gauw ik moet ff naar de wc omdat het erg chanant zou zijn als ie helemaal stijf werd. Gelukkig viel dit op de wc nog mee en heb ik mezelf voor een afgang bespaard.
Niet haten op het Amenth's taalgebruik waarin hij leestekens vergeet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dan moet dat meisje toch wel vreemd hebben staan kijken, als iemand dat zo zegt: "ik moet ff naar de wc omdat het erg chanant zou zijn als ie helemaal stijf werd"
neequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
Heb je de deal geclosed door te zeggen dat je een M3 bezit?
Moet je even pingen dan, instant natquote:
Misschien was het juist de gedachte daaraan waardoor hij een stijve kreeg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef jeroen25 het volgende:
Vraag of ze haar vinger in je kont steekt
daar krijg k gelyk eeen slappe van miss goed daar aan te denke als weer gebeurquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien was het juist de gedachte daaraan waardoor hij een stijve kreeg.
Grappig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat veel mensen in dit topic die niet weten dat je "chanant" de juiste spelling is.
Nee.quote:
Leuk.. Maar wat is nou chanant?quote:
grappugquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:39 schreef deekie het volgende:
Wat het toevallig geen travestiet?
Heb je per ongeluk met je lid langs haar zijn mannen kont geschuurd..
goeie grap man damnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:39 schreef deekie het volgende:
Wat het toevallig geen travestiet?
Heb je per ongeluk met je lid langs haar zijn mannen kont geschuurd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |