ja toch is chill tochquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:11 schreef TrippleDistilled het volgende:
Het is wat, fysiek contact met meisjes.
iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef Seam het volgende:
Chickies die pas na de middelbare school lekker worden
Onzeker en goedgelovig
Dan moet dat meisje toch wel vreemd hebben staan kijken, als iemand dat zo zegt: "ik moet ff naar de wc omdat het erg chanant zou zijn als ie helemaal stijf werd"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef amenth het volgende:
Toen voelde ik opeens dat ik een lichte opkomen, ik zei toen gauw ik moet ff naar de wc omdat het erg chanant zou zijn als ie helemaal stijf werd. Gelukkig viel dit op de wc nog mee en heb ik mezelf voor een afgang bespaard.
Niet haten op het Amenth's taalgebruik waarin hij leestekens vergeet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dan moet dat meisje toch wel vreemd hebben staan kijken, als iemand dat zo zegt: "ik moet ff naar de wc omdat het erg chanant zou zijn als ie helemaal stijf werd"
neequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
Heb je de deal geclosed door te zeggen dat je een M3 bezit?
Moet je even pingen dan, instant natquote:
Misschien was het juist de gedachte daaraan waardoor hij een stijve kreeg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef jeroen25 het volgende:
Vraag of ze haar vinger in je kont steekt
daar krijg k gelyk eeen slappe van miss goed daar aan te denke als weer gebeurquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien was het juist de gedachte daaraan waardoor hij een stijve kreeg.
Grappig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat veel mensen in dit topic die niet weten dat je "chanant" de juiste spelling is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |