Te eerste wil ik even zeggen dat dit geen lemming is op het eerste chanant topic van Gulmez, dit is dus waargebeurd..
Ik was net aan het bodybuilden in de gym. Ik begon lekker met deadliften rows en toen wat pull ups. Ik was erg gefocused door zon pre workout maar het liet mn hormonen wel goed op gang komen, terwijl ik de laatste tijd veel last van errectie problemen heb.
Het begon toen ik een mooi meisje in de verte zag zitten bij een buikspier machine.. ik wou dus even naar haar gaan kijke door apparaat er naast et ganan zitten toen ik opeens zag dat het een oud klasgenoot was die super lekker geworden is, op de midddelbare school was ze een 7 nu een 8.5.
Het was haar eerste training dus ze vroeg of ik haar wat oefeningen wou mee doen dat deed ik dus wel en heb haar maar meteen ff goed geleerd te trainen door haar te leren squatten.. bij het spotten moet je er achter staan dus maakte ik beetje contact met haar billen. Toen voelde ik opeens dat ik een lichte opkomen, ik zei toen gauw ik moet ff naar de wc omdat het erg chanant zou zijn als ie helemaal stijf werd. Gelukkig viel dit op de wc nog mee en heb ik mezelf voor een afgang bespaard.
Klacht: al tijdje erectieproblemen maar in de sportschool opeens niet wat bijna zorgde voor een chanante ervaring.
Ne mutlu Türküm diyene