Hoelang ben je dan? Zolang maar in verhouding niks mis mee toch dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ahhh jij hebt ook net als ik dan schattige kleine voetjes ik heb ook maat 36/37. Iedereen zit altijd dat mijn voeten zo klein zijn . Gelukkig er zijn er meerdere![]()
![]()
Hij zag toch meer in Straw, of heb ik e.e.a. gemist?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef deelnemer het volgende:
Allemaal om Supersoep te bevredigen. Gaat best ver.
Halcon heeft hem in verwarring gebracht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij zag toch meer in Straw, of heb ik e.e.a. gemist?
rond 1.60 dus ik ben een kleintjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoelang ben je dan? Zolang maar in verhouding niks mis mee toch dan.
Haha ja het zal vast niet passen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrees het ergste als je al zulke poezelige voetjes hebt
Sorry super, dan zal toch jij in een jurk moeten![]()
Ja hè.quote:
Achja ben zelf ook klein dus krijg er niet vaak opmerkingen over, eerder dat ze ook liever kleinere voeten gehad hadden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ahhh jij hebt ook net als ik dan schattige kleine voetjes ik heb ook maat 36/37. Iedereen zit altijd dat mijn voeten zo klein zijn . Gelukkig er zijn er meerdere![]()
![]()
Dan ben je zelfs nog kleiner dan ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
rond 1.60 dus ik ben een kleintje
Dan klopt het wel tochquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja, als je de vaatvasser wilt uitruimen, hoef je niet zo diep te bukken.quote:
Aha, relatief kleine vrouwen blijken dus nog te bestaan. Ik kom doorgaans alleen maar vrouwen tegen die groter zijn dan ik, maar er gloort zowaar hoopquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is juist een handig aanknooppuntje!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kon in de winkel niet bij de negerzoenen ( ja ik noem ze nog steeds zo ) die op de hoogste plank stonden toen heb ik aan een lange jongen gevraagd of die ze voor me wilde pakken. Dat is wel weer een nadeel van het klein zijn
Wil je mij pakken en Zoenen. Eh .. ik bedoel wil je de Zoenen voor mij pakkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is juist een handig aanknooppuntje!
Moet je hoge hakken aandoen, daarmee kan ik altijd overal bij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ook weer wel maar wil ze liever zelf pakken
Dat ook!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, als je de vaatvasser wilt uitruimen, hoef je niet zo diep te bukken.
Tja, als ze dan ook nog hoge hakken aantrekken, wordt het voor mij helemaal niets meer...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet je hoge hakken aandoen, daarmee kan ik altijd overal bij.
Hoe klein ben je?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, als ze dan ook nog hoge hakken aantrekken, wordt het voor mij helemaal niets meer...
Zelf hogere hakken dragen. Het idee van een wapenwedloop, zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, als ze dan ook nog hoge hakken aantrekken, wordt het voor mij helemaal niets meer...
Heerlijke lengte inderdaad.quote:
Achja, details!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets mis mee. Nou ja, buiten dat we beiden bezet zijn, en je iets te jong bent.
Dat mag gewoon toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets mis mee. Nou ja, buiten dat we beiden bezet zijn, en je iets te jong bent.
Ach, ik ben 1,91.. kan er niet zo mee zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Liever zo rond de 1.85 had net wat lekkerder geweest maar ach. Teveel schoppen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |