Uiteraardquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Supersoep het volgende:
Lopen jullie nu ineens geil te DMen met elkaar? Zo stil nu.
Nee niemand DMt mij namelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Supersoep het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niemand DMt mij namelijk.![]()
Nou ja op een vrouw gisteren na dan.
Ik ben hier nog zo nieuw, ik heb nog niets te DM-en. Dus ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Supersoep het volgende:
ha leuk een hele snelle date van een paar seconden , dat is speeddaten ????quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
Handig, zit ik even op paiq te kloten, klik ik ergens heb ik per ongeluk een speeddate![]()
Ga maar rustig uitzieken met je filmpje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
was even mijn bestellingstatus bij bol kijken, voor film die ik hopelijk morgen krijg dan kan ik die lekker kijken
Niet eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Supersoep het volgende:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je op die manier een beeld van iemand kunt krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ha leuk een hele snelle date van een paar seconden , dat is speeddaten ????
5minuten heb je geloof ik, zei ook weinig terug dus niet boeiend enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ha leuk een hele snelle date van een paar seconden , dat is speeddaten ????
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik krijg alleen homoseksuele neigingen van Halcon's pure mannelijkheid. Sorry.
Ze hoeft toch niets te zeggen. Een striptease in voldoende.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
5minuten heb je geloof ik, zei ook weinig terug dus niet boeiend enzo
Weet de naam niet meer ze wou alleen weten hoe ik er uit zag.quote:
Kan het eens proberen de volgende keerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze hoeft toch niets te zeggen. Een striptease in voldoende.
Dat is eigenlijk nog veel te kort...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
5minuten heb je geloof ik, zei ook weinig terug dus niet boeiend enzo
Meestal doet de ander dat, dus moeilijk te zeggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moeilijk hoor.
Hoe zie je er uit in vrouwenkleding en hoge hakken?
Welke maat heb je? Anders mag je mijn heels wel lenen zodat je erachter kan komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meestal doet de ander dat, dus moeilijk te zeggen.
Heb jij zo'n grote schoenmaat dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Anders mag je mijn heels wel lenen zodat je erachter kan komen.
Yup klopt, wel handig als je veel mensen wil leren kennen maar lijkt me ook niks zo kort.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef formerjellybean het volgende:
Er zijn ook mensen die dat in het echie dat lijkt me helemaal bizar als je steeds van tafeltjes moet wisselen om met iemand te praten.
45 dus denk niet dat dat gaat passen. Geen jurk ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Anders mag je mijn heels wel lenen zodat je erachter kan komen.
Ah dat is 9 maten te groot vrees ik. Ik heb jurkjes genoeg, maar of je daar wel in past?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup klopt, wel handig als je veel mensen wil leren kennen maar lijkt me ook niks zo kort.
[..]
45 dus denk niet dat dat gaat passen. Geen jurk ofzo?
Vrees het ergste als je al zulke poezelige voetjes hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah dat is 9 maten te groot vrees ik. Ik heb jurkjes genoeg, maar of je daar wel in past?
Sedan in een jurkje van jou.. kinky.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah dat is 9 maten te groot vrees ik. Ik heb jurkjes genoeg, maar of je daar wel in past?
ahhh jij hebt ook net als ik dan schattige kleine voetjes ik heb ook maat 36/37. Iedereen zit altijd dat mijn voeten zo klein zijn . Gelukkig er zijn er meerderequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |