Buikgriep waar ik supersjagerijnig van word. Binnenkort kan ik geen soep en beschuitjes meer zien.quote:
Hoho, keihard stond er niet eens! Vies ventje!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil je keihard batsen is niet wat een vrouw wil horen denk ik.
Niet altijd, nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoho, keihard stond er niet eens! Vies ventje!
Zelfs als een vrouw dat wel zou willen horen is het niet bepaald beledigend als iemand die je amper kent -en sowieso nog nooit in het echt gezien hebt- zegt dit niet te willen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Mss niet. Maar door zo stellig te beweren dat je het niet wilt, ga je weer veel te ver.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Pff, gezellig inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Buikgriep waar ik supersjagerijnig van word. Binnenkort kan ik geen soep en beschuitjes meer zien.
Is Straw zwanger van Soep dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
Binnenkort kan ik geen soep en beschuitjes meer zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoe ze eruit ziet. Dus tjsa dan kan ik het ook niet zeggen he...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mss niet. Maar door zo stellig te beweren dat je het niet wil, ga je weer veel te ver.
Ligt ook aan de manier waarop je het zegt natuurlijk, niet iedereen kan ermee weg komenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zelfs als een vrouw dat wel zou willen horen is het niet bepaald beledigend als iemand die je amper kent -en sowieso nog nooit in het echt gezien hebt- zegt dit niet te willen.
Niet zo huilen. Er zijn nog meer mannen toch.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die had mijn vader kunnen zijn.
Als je haar ziet, ben je Gerrie gelijk vergeten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet. Dus tjsa dan kan ik het ook niet zeggen he...
Laten we het zo zeggen, ik las het niet als beledigend.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt ook aan de manier waarop je het zegt natuurlijk, niet iedereen kan ermee weg komen![]()
Is ze blond?, is ze voor Ajax?, is ze 21?, is ze een tikje bi?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je haar ziet, ben je Gerrie gelijk vergeten.
Vraag maar om pics dus.
Nee maar hij kwam er toch niet mee wegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik las het niet als beledigend.
Beetje flauw, niet eens een persoonlijke qoutequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Thanx heb even geen zin om te quotendus vandaar maar algemeen
Ah is dat alles wat Gerrie tot jouw droomvrouw maakt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Is ze blond?, is ze voor Ajax?, is ze 21?, is ze een tikje bi?
Dacht het niet he.
Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah is dat alles wat Gerrie tot jouw droomvrouw maakt?
Mannen, we zijn soms zo simpelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah is dat alles wat Gerrie tot jouw droomvrouw maakt?
Nou...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Is ze blond?, is ze voor Ajax?, is ze 21?, is ze een tikje bi?
Dacht het niet he.
Wat naar. Gauw weer beter worden Former.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou momenteel ben ik even zo ziek als een hond dus even niets.
Ja 21 is ze wel want dat heeft ze zelf verteld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou...
Wees daar maar niet zo zeker van. Al kan ik dat van Ajax niet garanderen.
Blond ook. En welke vrouw is niet op z'n minst een beetje bi? Dat is maar zo'n 2%.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja 21 is ze wel want dat heeft ze zelf verteld.
Nee, 20.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja 21 is ze wel want dat heeft ze zelf verteld.
Bijna 21 dan, jullie komen uit hetzelfde bouwjaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |