Zelf hogere hakken dragen. Het idee van een wapenwedloop, zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, als ze dan ook nog hoge hakken aantrekken, wordt het voor mij helemaal niets meer...
Heerlijke lengte inderdaad.quote:
Achja, details!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets mis mee. Nou ja, buiten dat we beiden bezet zijn, en je iets te jong bent.
Dat mag gewoon toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets mis mee. Nou ja, buiten dat we beiden bezet zijn, en je iets te jong bent.
Ach, ik ben 1,91.. kan er niet zo mee zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Liever zo rond de 1.85 had net wat lekkerder geweest maar ach. Teveel schoppen gehad
Ik was 1,83, op mijn veertiende.quote:
Nee joh rond de 1.90 is juist prima, kan ik mijn hoge hakken aan en is de ander nog steeds een stuk langer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever zo rond de 1.85 had net wat lekkerder geweest maar ach. Teveel schoppen gehad
Geef die vier centimeter anders aan mij. 1.77 lijkt toch al iets beter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar jij bent bezet he dus tjaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee joh rond de 1.90 is juist prima, kan ik mijn hoge hakken aan en is de ander nog steeds een stuk langer.
Bij mij zijn de extra centimeters vooral in de breedte gaan zitten, dus in feite lijk ik nog kleinerquote:
Nee ik moet ze juist houden omdat ik bezet ben, heb een lang vriendje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar jij bent bezet he dus tja
Geef die hakken maar aan super.
Hoe vaak koop je nieuwe hakken / pumps?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee ik moet ze juist houden omdat ik bezet heb, heb een lang vriendje.
Ahquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee ik moet ze juist houden omdat ik bezet ben, heb een lang vriendje.
Geen idee, ik weet alleen dat het laatste paar 2 weken oud is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe vaak koop je nieuwe hakken / pumps?
Dat is inderdaad een vrij ernstig probleem.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ook niet eerlijk dat kleine meisjes gaan voor langen mannen.
Dat geloof ik best, hier is het nog niet zo erg maar ik heb wel een aantal paar waar ik nog nooit echt op gelopen heb en die enkel mooi staan te wezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
Toch doorgaans dat vrouwen het ene paar nog niet binnen hebben en al nieuwe hebben besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |