Droge rijst eten helpt ook..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:30 schreef formerjellybean het volgende:
buikgriepje, dat word beschuitjes eten tot maag weer even normaal isik haat ziek zijn
Jij deed toch iets met bakkerij? Pis in hun broodjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef DjinN het volgende:
Slecht....gepest worden op de werkvloer zuigt..
Neuh allang niet meer..werk nu in een hotel..allemaal leuk en aardig, tot iemand besluit je het leven zuur te maken daar..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef eleusis het volgende:
[..]
Jij deed toch iets met bakkerij? Pis in hun broodjes
On topic: psychologisch nice, fysiek minder.
Dan had hij wel in de reeks gestaan, niet per ongeluk het knopje ernaast gedrukt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:39 schreef Mishu het volgende:
Ik had het open een nieuw topic knopje gebruikt hoor
Hij kwam niet in de reeks te staan en niet bij MyAt, mensen zouden het topic dus weer moeten opzoeken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Mishu het volgende:
Nee ik drukte op het juiste knopje en toen verscheen vanzelf de titel met het nieuwe nummer.
Beetje onnodig dus om weer een nieuw topic te openen.
De volgende keer mag jij het topic openen, als je snel genoeg bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef Mishu het volgende:
Mjah ach, vond het net zo leuk om een topic te openen
Ja, was de crematie leuk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:16 schreef Houniet het volgende:
Goed, leuke verassing vanavond van die meiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, was de crematie leuk?Ik heb vandaag nog een crematie gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ruik het.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ruik het.
OT: Ik irriteer me aan de lucht die hier hangt. En dat zijn niet bepaald Bloemetjes.
moet je hem lang missen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik mis hem nog steeds.
Ik hoop dat ik vannacht niet over hem droom.
oh das crap ja dan kan je inderdada beter niet over hem dromenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ja, het is de bedoeling dat ik hem niet meer zie. Ik mis mijn ex dus ;-)
je kan altijd proberen als het eng word, word je meestal vanzefl wakkerquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:26 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik durf volgens mij niet te slapen.
Dat is zo pijnlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:02 schreef ondeugend het volgende:
Ik voelde me zoooo lekker voor ik me enorm deed uitrekken.... en toen schoot de kramp in mijn kuit.
Voor je veelal sombere stemming neem ik aan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:48 schreef cafpow het volgende:
Voel me wel ok. Afspraak met d huisarts is gemaakt. Nu even afwachten
Leuk werkquote:
Nope voor mijn sombere stemming ben ik al in behandelingquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Voor je veelal sombere stemming neem ik aan?
OT: goed zat van mijn buikklachten nu
Ik haat anorexia vrouwenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:11 schreef Mpj het volgende:
Lelijk anorexia wijf met je dikke plofkop, gadverdamme.![]()
Gaat super goed hier. Ik voel me goed. Zo weer werken.
Vertel mij wat. Heb ook nog altijd iets overgewicht (al ben ik inmiddels een kleine 10kg kwijt sinds oud en nieuwquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:46 schreef Mishu het volgende:
GoedMijn ouders zijn langsgekomen om een bureau te brengen en hij staat lekker in het nazonnetje in de avond ben ik nu achter gekomen. Ideaal! Lekker een zonnetje op je werkblad
![]()
Tevens skinny jeans zoeken op Marktplaats is leukLooking for a new wardrobe
Ik kan wel wat nieuwe broeken gebruiken... (en die skinny's zitten lekker en staan leuk!!)
Voor de rest is wel bummer dat: ik nu iets te dik ben, ik me niet heel erg verzorgd voel nu, dat dit mij niet positief stemt over het vinden van die leuke jongen.
Antiklacht is dat het hier stikt van leuke jongens en dat ik er tijdens het uitgaan altijd wel spik en span uitzie
Euh, tipje... Skinny jeans niet doen als je mollig bent of wordt en van plan bent iemand aan de haak te slaan....quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:46 schreef Mishu het volgende:
GoedMijn ouders zijn langsgekomen om een bureau te brengen en hij staat lekker in het nazonnetje in de avond ben ik nu achter gekomen. Ideaal! Lekker een zonnetje op je werkblad
![]()
Tevens skinny jeans zoeken op Marktplaats is leukLooking for a new wardrobe
Ik kan wel wat nieuwe broeken gebruiken... (en die skinny's zitten lekker en staan leuk!!)
Voor de rest is wel bummer dat: ik nu iets te dik ben, ik me niet heel erg verzorgd voel nu, dat dit mij niet positief stemt over het vinden van die leuke jongen.
Antiklacht is dat het hier stikt van leuke jongens en dat ik er tijdens het uitgaan altijd wel spik en span uitzie
quote:
Hoezo komt er een einde aan dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:15 schreef dwergplaneet het volgende:
Matig.... Binnenkort komt er een einde aan de nachtmerrie van een onmogelijke verliefdheid. Ik hoop op een happy end. Maar zo niet, c'est la vie.
Ze kunnen op zich wel bij mijquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Euh, tipje... Skinny jeans niet doen als je mollig bent of wordt en van plan bent iemand aan de haak te slaan....![]()
OT:
[..]
SNap het dan. Jongens hebben duidelijke seinen nodig. Dan pas gaan ze verder met actie ondernemen. Als jij ongeinteresseerd terugkijkt, moet je ook niet hopen op een vervolgquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef Mishu het volgende:
Ik word trouwens gek van de jongens die geintereseerd kijken/glimlachen en vervolgens niks ondernemen
Zo wordt het nooit wat. Moeten wij dan alles doen?
Als het geen happy end wordt, dan is ze ook uit mijn leven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |