Hoe kan ik dat nou doen als ik niet weet wie het isquote:
Ohw, lekker dan...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
Oh, btw, die meet. Ik kan niet. Ik heb straks even wat geldproblemen dankzij mijn ex-werkgever.
Opblaaspop.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat koop je voor 2 meiden die 21 worden? waarvan een je beste vriendin, en de ander haar zus..
Een pakje condooms, en dan eerlijk laten delen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat koop je voor 2 meiden die 21 worden? waarvan een je beste vriendin, en de ander haar zus..
Parfum.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok... verkeerde plek om het te vragen..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
Geef je zo een lege envelop.
Hier zit een luchtje in.
XDDDDDDDDDDDDD.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Damn. Schrok er toch wel van. Mijn moeder, die faalt in Engels, kwam naar me toe en zei dat er een van de Jakhalzen was overleden. Schrok me toen al de pleuris, maar toen keek ik en zag ik dat het een gozer van Jackass was. Even rust... En toen schrok ik me weer de pleuris.
Je weet niet waar en bij wie je ene project bent?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet..
als het maar live word uitgezonden.. dan wil ik best een project zijn!
Misschienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet niet waar en bij wie je ene project bent?
Coca cola iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Cola moet gewoon cola zijn! Geen wijvencola, of hippiecola gewoon cola!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Cola moet gewoon cola zijn! Geen wijvencola, of hippiecola gewoon cola!
Allebei rare mond!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
reetsjel van glee lijkt wel op rebecca black.. btw!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
En waarom heeft Quinn een kittig kort kapsel..GODNONDEJU
die van net op tv..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Welke aflevering zit jij in godsnaam te kijken?
Hopelijk wel.quote:
quote:
Overmorgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Suck it and See. Vrij geniaal tot nu toe.
Overmorgen watquote:
Dan gaan Zwabber en ik reefteven met de Arctic Monkeys! En morgen Cage the Elephant!quote:
Ik zie groen en geel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan gaan Zwabber en ik reefteven met de Arctic Monkeys! En morgen Cage the Elephant!
Waarom heb jij geen kaartje joh?quote:
Omdat ik vrijdag naar Toto gaquote:
Toto.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdag naar Toto ga.
En zaterdag TT. Weekend is al duur zat.
HMH. Even met de auto heen en weerquote:
Review Alice: Madness Returns eens.quote:
Ik haal het meestal in een half uurquote:
Goed van je, wat review jequote:
inFamous 2. En nu is de disc ook kapotquote:
DVD's. Of CD's. Maar daar zit niet de kijk- of luistertijd bij inbegrepenquote:
Dat doet iemand anders, ik heb het druk zat met de E3.quote:
Nou ja, als iemand het maar doet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet iemand anders, ik heb het druk zat met de E3.
Een game in een half uur is niet te doen, tenminste, niet voor mij. En bij mij zit de gametijd er ook niet bij inbegrepen. Screenshots zoeken en dergelijke wel. Deze game moet je dan nog eens twee keer uitspelen ook, alleen nu wil de debug het spel niet meer starten. Gelukkig maar 30 uur gespeeld en nu alles kwijt. Op de laatste savegame na. Wilde de eindbaas net gaan verslaan voor de tweede keer. Honden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DVD's. Of CD's. Maar daar zit niet de kijk- of luistertijd bij inbegrepen.
Ik heb geen idee waar ie last van heeft. Wel kut als die ps3 kapot is, die is nogal wat zeldzamer dan die in de winkelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet ook niet schrijven met een disc
Maar dat valt makkelijk te testen met een andere disc toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ie last van heeft. Wel kut als die ps3 kapot is, die is nogal wat zeldzamer dan die in de winkel
Ah, ja bij spellen ligt dat iets anders inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een game in een half uur is niet te doen, tenminste, niet voor mij. En bij mij zit de gametijd er ook niet bij inbegrepen. Screenshots zoeken en dergelijke wel. Deze game moet je dan nog eens twee keer uitspelen ook, alleen nu wil de debug het spel niet meer starten. Gelukkig maar 30 uur gespeeld en nu alles kwijt. Op de laatste savegame na. Wilde de eindbaas net gaan verslaan voor de tweede keer. Honden.
Welke heb je?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ie last van heeft. Wel kut als die ps3 kapot is, die is nogal wat zeldzamer dan die in de winkel
Een debug-ps3.quote:
Oh, nicequote:
twitter:mauricewijnen twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 22:10:24Glee The Concert Movie vanaf 1 sept in 3D in de bios, voor slechts 2 weken! reageer retweet
Maurice Wijnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
twitter:mauricewijnen twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 22:10:24Glee The Concert Movie vanaf 1 sept in 3D in de bios, voor slechts 2 weken! reageer retweet
Niet als je foutmeldingen krijgtquote:
Deus Ex heb ik ook al flink wat over gehoord ja. Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet als je foutmeldingen krijgt
Wel tof, ik ga straks even Deus Ex Human Revolution installeren, kijken of die ook problemen geeft. Die komt pas in september uit, maar deze beta is wel tof
September pasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet als je foutmeldingen krijgt
Wel tof, ik ga straks even Deus Ex Human Revolution installeren, kijken of die ook problemen geeft. Die komt pas in september uit, maar deze beta is wel tof
oh, eind augustus inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
September pas? Ik dacht ergens deze zomer. Bah.
In april bij Square een hele middag zitten gamen in mijn eentje (en af en toe de PR die langskwam)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Deus Ex heb ik ook al flink wat over gehoord ja. Ben wel benieuwd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
In april bij Square een hele middag zitten gamen in mijn eentje (en af en toe de PR die langskwam)
Op de E3 was ik de demo van FFXIII-2 aan het spelen, komen er gasten op me af die vragen of ik het spel wil uitleggen en waarom er bepaalde keuzes waren gedaan. ja hoi, ik ben FF-freak, maar ik heb het niet gemaakt en ik was dus niet de PRquote:
http://jadedsecurity.net/(...)-michael-dean-major/twitter:LulzSec twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 22:12:41Remember this tweet, m_nerva, for I know you'll read it: your cold jail cell will be haunted with our endless laughter. Game over, child. reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de E3 was ik de demo van FFXIII-2 aan het spelen, komen er gasten op me af die vragen of ik het spel wil uitleggen en waarom er bepaalde keuzes waren gedaan. ja hoi, ik ben FF-freak, maar ik heb het niet gemaakt en ik was dus niet de PR
Achmed kan niet poetsen! Dus dat alles shinet harder dan de Mercedes van Achmed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
Helmond shinet harder dan de Mercedes van Achmed.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Achmed kan niet poetsen! Dus dat alles shinet harder dan de Mercedes van Achmed.
Ik was nog even scrabble aan het doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja eerst ga je slapen, roept Benny je een uur later en dan ben je er met een minuutje.
Ach so.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was nog even scrabble aan het doen
Nu echt slapie
We zijn van de Noordkaap naar Kristianssand gereden langs de kust. Eigenlijk alles dus wel, behalve het binnenland in Zuid-Noorwegenquote:
Tof!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
We zijn van de Noordkaap naar Kristianssand gereden langs de kust. Eigenlijk alles dus wel, behalve het binnenland in Zuid-Noorwegen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
Your musical compatibility with Zeroku1 is SUPER
Joa mijn game was toch al afgelopen en moet morgenvroeg nog ff wat afmaken.quote:
Joah-ja, eigenlijk verloor je gewoon keihard van je ouders?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa mijn game was toch al afgelopen en moet morgenvroeg nog ff wat afmaken.
... ik wil ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de E3 was ik de demo van FFXIII-2 aan het spelen,
quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:24 schreef Pheno het volgende:
Openbaar vervoerDoor die mensen die er op vertrouwen heb ik geen files
goedemorgenquote:
vrolijkheidquote:
waaromquote:
Koffiequote:
Wat leukquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:14 schreef Kally het volgende:
Ik wil ook koffie, maar zit nog bij school, oh Miran J. Heeft de discobus van de plusmarkt vanmiddag bij school. Was prijsvraag en meisje uit zijn klas heeft gewonnen
Maar hoorde bij die disco's, dus discopruik mee en zonnebril op haha.
Mogge man met de mooi UIquote:
quote:
Hey jijquote:
* Crazy-M gooit emmer water in het gezicht van C_Aquote:
lekker in. de bus.langs de file rijden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:24 schreef Pheno het volgende:
Openbaar vervoerDoor die mensen die er op vertrouwen heb ik geen files
Welke file? Ik ben in een kwartier thuisquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:10 schreef borisz het volgende:
[..]
lekker in. de bus.langs de file rijden.
Of over het water ook leukDraagvleugelboot
Fixedquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:10 schreef borisz het volgende:
[..]
lekker in. de bus.langs vroeg opstaan voor de file rijden.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:10 schreef borisz het volgende:
[..]
lekker in de bus. op de fiets langs de file rijden.
Dat heb ik om kwart over 6 altijd alquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:05 schreef Laysa het volgende:
Zo 10 uur en al met 2 mensen ruzie gehad in de auto.
That's the spirit.
Uiteraardquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen...hun schuld
Ik was mn parkeervak nog niet uit of dat grafwijf probeerde de auto dr al te parkeren...terwijl ik moest keren via dat vak....ben ik bezig met haar uit te schelden (quote:
altijd fijn zulke mensen :dquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was mn parkeervak nog niet uit of dat grafwijf probeerde de auto dr al te parkeren...terwijl ik moest keren via dat vak....ben ik bezig met haar uit te schelden () en te draaien komt er zo'n boer in een te oude B&W aan die nog even probeert er langs te komen
![]()
echt zo'n moment dat ik bijna uit mn auto stap dus....Gezellig!
nu nog proberen om de eerste plek in de markt over te nemen (wat ze vast niet meer luktquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
Apple wil in september een nieuwe en snellere iPhone lanceren. Dat meldt persbureau Bloomberg vandaag op basis van bronnen die bekend zijn met de situatie.
De telefoon zal een snellere chip bevatten, dezelfde die Apple gebruikt voor de iPad 2. Het apparaat krijgt verder een 8-megapixel camera. De iPhone 4 bevatte nog een 5-megapixel camera. Apple test volgens Bloomberg ook een nieuwe versie van de iPad, met een hogere beeldresolutie. (ANP/Redactie)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach, gewoon mee lachen hahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis in ieder geval geen fijn begin van de dag
Ach ja boeiend... ik heb hem in decemberquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu nog proberen om de eerste plek in de markt over te nemen (wat ze vast niet meer lukt)
[..]
ach, gewoon mee lachen haha
haha nog steeds de gadget freak ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja boeiend... ik heb hem in december
nee, de iPhone is gewoon simpel en makkelijk mee om te gaanquote:
Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen lukken. Het mooie is dat iedere hater Apple uitlacht, maar niet besteft dat Apple zorgt dat markten opengebroken worden. E-books? Voor de iPad een dode zaak. iPad uit, succes, winning, de rest springt snel op de hypetrain. Wij als consument blij dat er goedkopere alternatieven komen. Idem met smartphone, voor de iPhone was het gewoon kudt met peren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu nog proberen om de eerste plek in de markt over te nemen (wat ze vast niet meer lukt)
[..]
vrouwen phone dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee, de iPhone is gewoon simpel en makkelijk mee om te gaan
En heeft alles erop zitten wat ik wil
hmm las gister iets anders....quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
En volgens mij zijn ze nog marktleider?
http://computerworld.nl/a(...)put-vol-malware.html
hehe, songtekst ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:53 schreef Lutte het volgende:
Te genant.. We moeten dalijk een liedje gaan zingen, met zijn zestienen, op Kedeng kedeng, voor een vertrekkende leraar.
Daarna wel taart.
'Ja ja, we kenden hem allemaal, een man met een verhaal.'quote:
Oh, het besturingssysteem zal meer markt hebben. Logisch ook, iOs kan alleen op iPhones. Wat wel wil zeggen dat 1/5de van de smartphones een iPhone is. Google Nexus nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
hmm las gister iets anders....
en jah, I zooi hater ... niet echt kan best leuk zijn maar de minpunten:
- Hoge prijs
- niet comfortabel met wisselvallende besturingssystemen
- geen plug en play
- batterijen die niet meer te vervangen zijn
kan eigenlijk maar weinig voordelen opnoemen
- gebruikersgemak
- touch screen dat redelijk werkt.
Nee hoor ik ken genoeg mannen die hem ook hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vrouwen phone dus![]()
[..]
hmm las gister iets anders....
en jah, I zooi hater ... niet echt kan best leuk zijn maar de minpunten:
- Hoge prijs
- niet comfortabel met wisselvallende besturingssystemen
- geen plug en play
- batterijen die niet meer te vervangen zijn
kan eigenlijk maar weinig voordelen opnoemen
- gebruikersgemak
- touch screen dat redelijk werkt.
haha okquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Ja ja, we kenden hem allemaal, een man met een verhaal.'
Das de eerste regel, geeft het niveau wel aan.We gaan de tweede pauze 'oefenen'.
Google moet eerst zn sporen verdienen als OS, zal wel tijd duren voor ze in de buurt komen. Zal zelf ook niet zo snel Google pakken op dit moment.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het besturingssysteem zal meer markt hebben. Logisch ook, iOs kan alleen op iPhones. Wat wel wil zeggen dat 1/5de van de smartphones een iPhone is. Google Nexus niet
Windows, Linux die zooi, was onduidelijk beschrevenquote:Wisselvallende besturingssytemen, wat bedoel je?
Om dat te doen moet je een hoop I zooi installeren op je pc. Voor microsoft toestellen is Active sync al genoeg. En heb je niet gelijk meer programmas. Ook de muziek en dergelijke om die er op te zetten moe(s)ten ze in de I formaat zijn.quote:Geen plug & play? Wat bedoel je? Ik hang een iPhone, iPod of Ipad aan mijn mac of windows machine, ding synchroniseert automatisch en ik heb er geen omkijken naar. Meer plug & play is er gewoonweg niet.
Mja dat vind ik dus gewoon lompquote:Ook batterijen zijn te vervangen, alleen niet zelf
In november krijg ik pas een nieuwe iPhone, maar deze functioneert ook nog prima.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
Apple wil in september een nieuwe en snellere iPhone lanceren. Dat meldt persbureau Bloomberg vandaag op basis van bronnen die bekend zijn met de situatie.
De telefoon zal een snellere chip bevatten, dezelfde die Apple gebruikt voor de iPad 2. Het apparaat krijgt verder een 8-megapixel camera. De iPhone 4 bevatte nog een 5-megapixel camera. Apple test volgens Bloomberg ook een nieuwe versie van de iPad, met een hogere beeldresolutie. (ANP/Redactie)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 programma is al veel? Wow. Op mac hoef je die niet te installeren, want dat is al standaard gedaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
Windows, Linux die zooi, was onduidelijk beschreven
[..]
Om dat te doen moet je een hoop I zooi installeren op je pc. Voor microsoft toestellen is Active sync al genoeg. En heb je niet gelijk meer programmas. Ook de muziek en dergelijke om die er op te zetten moe(s)ten ze in de I formaat zijn.
Ik niet, het zijn geen normale batterijen maar een soort linten volgens mij, dat moet je zelf niet willen. Maar gezien Europa er om huilt zal de volgende vast wel iets bieden dat het wel kanquote:Mja dat vind ik dus gewoon lomp
Mijn abbo loopt af maart 2012, dus ik mag dec/jan de mieuwe gaan halenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In november krijg ik pas een nieuwe iPhone, maar deze functioneert ook nog prima.
Ik ben provider-n00b, maar waarom mag je een telefoon eerder halen dan dat je abo afgelopen is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn abbo loopt af maart 2012, dus ik mag dec/jan de mieuwe gaan halen
Jammer dat ik hem niet eerder kan krijgen
Nee ik heb nog 3gsquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn abbo loopt af maart 2012, dus ik mag dec/jan de mieuwe gaan halen
Jammer dat ik hem niet eerder kan krijgen
Maar jij hebt toch de iPhone 4?
Dat vind ik ook prima toestellen, net zoals de iPhone. Ik ben zelf alleen niet van die samsung toestellen. En LG danquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik een HTC Desire. Een aardig ding, maar het kreng reset zich om een scheet van een website.
Geen idee, dat mag gewoonquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben provider-n00b, maar waarom mag je een telefoon eerder halen dan dat je abo afgelopen is?
Ow wacht dat was Bart tochquote:
Hmm, ik zit er gewoon twee jaar aan vastquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, dat mag gewoon
[..]
T-Mobilequote:Op woensdag 22 juni 2011 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, ik zit er gewoon twee jaar aan vast
Zie ninja-edit. Ik heb geen idee.quote:
mja je zit 2 jaar aan vasat maar bij de meeste mag je paar maanden voor afloop een nieuwe toestel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, ik zit er gewoon twee jaar aan vast(denk ik, het is mijn eerste abo). Ik heb die telefoon oook maar genomen voor FOK!games. Zelf bel ik eigenlijk nooit, geen vrienden he
Ik neem aan dat ik bericht krijg als dat zo ver is of zo, of zijn dat van die subtiele regeltjes ergens onder een contract?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja je zit 2 jaar aan vasat maar bij de meeste mag je paar maanden voor afloop een nieuwe toestel.
Die van mij loopt af in oktober en mag in augustus nieuwe.
Wordt een HTC met win 7
welke provider heb je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik bericht krijg als dat zo ver is of zo, of zijn dat van die subtiele regeltjes ergens onder een contract?
weet niet of je bericht krijgt. volgens mij tegen einde abo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik bericht krijg als dat zo ver is of zo, of zijn dat van die subtiele regeltjes ergens onder een contract?
Vodafone, maar bij Phonehouse (dacht ik) gehaald.quote:
is er geen software updat voor de HTC ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
En nu weer he, restart en dan meteen na het opstarten weer restarten., WTF?
Nee, toevallig vanochtend gekeken omdat Tweetcaster wat had. Maar systeem updates zegt dat er niets is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is er geen software updat voor de HTC ?
http://www.htcforums.com/(...)rt-unexpectedly.htmlquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, toevallig vanochtend gekeken omdat Tweetcaster wat had. Maar systeem updates zegt dat er niets is.
ow dat weet ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vodafone, maar bij Phonehouse (dacht ik) gehaald.
Desire Squote:Op woensdag 22 juni 2011 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik een HTC Desire. Een aardig ding, maar het kreng reset zich om een scheet van een website.
Haha ja die van mij wordt ook steeds langzamer en de batterij gaat ook iets minder mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, dat mag gewoon
[..]
Ow wacht dat was Bart toch
Mijn iPhone wordt een beetje langzaam
Vast wel, maar ik heb nooit een inlogcode ontvangen. Ik krijg wel maandelijks een sms dat er een nieuwe factuur staatquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat weet ik niet
Heeft vodafone geen persoonlijke site waar je facturen staan enzo?
ja, even zelf registrerenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb nooit een inlogcode ontvangen. Ik krijg wel maandelijks een sms dat er een nieuwe factuur staat
Het klinkt iig hetzelfde, ik haal mijn batterij er ook altijd maar uitquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.htcforums.com/(...)rt-unexpectedly.html
dus even op HTC kijken of daar iets staat
Heyquote:
mja daar wordt dus vermeld (onderin) dat er een update ofzo isquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het klinkt iig hetzelfde, ik haal mijn batterij er ook altijd maar uit
Ik ben Sasha Fierce.quote:
In 2010, dus ik mag aannemen dat ik die al heb. Als ik op de HTC-site kijk zie ik dat ie update via mijn provider moet binnenkomen, en er is dus niets. Ergo, ik baal een beetje van het ding op het moment. Eerst nergens last van, niets nieuws geinstalleerd en nu opeens deze shizzle.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja daar wordt dus vermeld (onderin) dat er een update ofzo is
ok is idd vaag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
In 2010, dus ik mag aannemen dat ik die al heb. Als ik op de HTC-site kijk zie ik dat ie update via mijn provider moet binnenkomen, en er is dus niets. Ergo, ik baal een beetje van het ding op het moment. Eerst nergens last van, niets nieuws geinstalleerd en nu opeens deze shizzle.
AH, een neef.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:54 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Emperor penguin found far from Antarctic home Aquatic
bird likely took wrong turn while hunting, expert says, ended up stranded on New Zealand beach.
de familie vanquote:
Mijne haalt de dag niet meerquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha ja die van mij wordt ook steeds langzamer en de batterij gaat ook iets minder mee.
Ik Beyonce.quote:
mijn sony ericson, met whatsapp aan: 1 uurquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijne haalt de dag niet meerZeker als ik ook nog op internet ga
Als ik gewoon niet ga internetten, dus alleen bellen en sms-en, dan doe ik er wel 2 daagjes mee
what is whatsapp?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn sony ericson, met whatsapp aan: 1 uur
zonder: dagje of 2
Soort msn, maar dan voor telefoniequote:
En dan trekt het je batterij leeg?quote:
ligt aan telefoonquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef Pheno het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo veel bellen. Ik heb twee weken geleden sms'sjes gekregen in Amerika , maar normaal krijg ik er 1 per maand: vodafone factuur
Dit, al mijn contacten hebben whatsapp dus ik SMS nooit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef Pheno het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo veel bellen. Ik heb twee weken geleden sms'sjes gekregen in Amerika , maar normaal krijg ik er 1 per maand: vodafone factuur
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde zit op 500 smsjes per maand
weet niet, maar mn telefoon trekt het gewoon niet :dquote:
Ik gewoon niets.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, al mijn contacten hebben whatsapp dus ik SMS nooit.
Rooksignalen FTWquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef Pheno het volgende:
Nou, in Afrika zijn ze al arm.quote:
hahaquote:
ja begrijpelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:29 schreef Pheno het volgende:
Die wil nog geld van me. Voor de rest ga ik er niet in op een publiek forum
Maar ik kom denk ik niet naar die meet in juli augustus, ik kan het geld even niet missen.
Ik ga vanavond even weer al mijn buren langsquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
ik nog 200k
heb je mijn stad gezien he ?
* Crazy-M was flink aan het verbouwen geweest.
En o ja, dropbox = Faal product
Kan niet overweg met een beetje goed beveiligde proxy instellingen
mja heb een soort winkelcentrum gebouwdquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja begrijpelijk
Jammer, maar het is even niet anders
Leuk zo'n ex werkgever
[..]
Ik ga vanavond even weer al mijn buren langs
Zal uitgebreid een kijkje nemen in je stad dan
dat was toch een doelquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja heb een soort winkelcentrum gebouwd
alleen die high school ga ik er weer uithalen als mn doelen zijn afgerond, onhandig groot kut ding
jah moet 2 keer beuren van dat ding, dan mag hij weer wegquote:
Ik hou dat winkelcentrum hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah moet 2 keer beuren van dat ding, dan mag hij weer weg
je kan het!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Saaie woensdagmiddag op t werknog 2 uurtjes
winkelcentrum blijft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou dat winkelcentrum hoor
Vind het wel ruimte besparen, en van mij mag er nog wel zo'n winkelcentrum bij
nog 10 minquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Saaie woensdagmiddag op t werknog 2 uurtjes
jaaa... het is echt rustiggggg.. Vanochtend stond ik in de winkel.. Dan vliegt de tijd¥¥ nu hersenloos kassa.. Schiet niet opquote:
Ik weet wel ietsquote:
Mijn tekstquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:23 schreef Kally het volgende:
Patriqueeeeeeeeeee gefeliciteerdddddddddddddddddddddd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik neem er dit weekend ook een paar op jouquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja hoor!
Morgen vrij.. Jullie weten wat ik drink vanavond!
Sambucaquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja hoor!
Morgen vrij.. Jullie weten wat ik drink vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |