Hoe kan ik dat nou doen als ik niet weet wie het isquote:
Ohw, lekker dan...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
Oh, btw, die meet. Ik kan niet. Ik heb straks even wat geldproblemen dankzij mijn ex-werkgever.
Opblaaspop.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat koop je voor 2 meiden die 21 worden? waarvan een je beste vriendin, en de ander haar zus..
Een pakje condooms, en dan eerlijk laten delen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat koop je voor 2 meiden die 21 worden? waarvan een je beste vriendin, en de ander haar zus..
Parfum.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok... verkeerde plek om het te vragen..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
Geef je zo een lege envelop.
Hier zit een luchtje in.
XDDDDDDDDDDDDD.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Damn. Schrok er toch wel van. Mijn moeder, die faalt in Engels, kwam naar me toe en zei dat er een van de Jakhalzen was overleden. Schrok me toen al de pleuris, maar toen keek ik en zag ik dat het een gozer van Jackass was. Even rust... En toen schrok ik me weer de pleuris.
Je weet niet waar en bij wie je ene project bent?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet..
als het maar live word uitgezonden.. dan wil ik best een project zijn!
Misschienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet niet waar en bij wie je ene project bent?
Coca cola iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Cola moet gewoon cola zijn! Geen wijvencola, of hippiecola gewoon cola!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Cola moet gewoon cola zijn! Geen wijvencola, of hippiecola gewoon cola!
Allebei rare mond!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
reetsjel van glee lijkt wel op rebecca black.. btw!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
En waarom heeft Quinn een kittig kort kapsel..GODNONDEJU
die van net op tv..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Welke aflevering zit jij in godsnaam te kijken?
Hopelijk wel.quote:
quote:
Overmorgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Suck it and See. Vrij geniaal tot nu toe.
Overmorgen watquote:
Dan gaan Zwabber en ik reefteven met de Arctic Monkeys! En morgen Cage the Elephant!quote:
Ik zie groen en geel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan gaan Zwabber en ik reefteven met de Arctic Monkeys! En morgen Cage the Elephant!
Waarom heb jij geen kaartje joh?quote:
Omdat ik vrijdag naar Toto gaquote:
Toto.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdag naar Toto ga.
En zaterdag TT. Weekend is al duur zat.
HMH. Even met de auto heen en weerquote:
Review Alice: Madness Returns eens.quote:
Ik haal het meestal in een half uurquote:
Goed van je, wat review jequote:
inFamous 2. En nu is de disc ook kapotquote:
DVD's. Of CD's. Maar daar zit niet de kijk- of luistertijd bij inbegrepenquote:
Dat doet iemand anders, ik heb het druk zat met de E3.quote:
Nou ja, als iemand het maar doet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet iemand anders, ik heb het druk zat met de E3.
Een game in een half uur is niet te doen, tenminste, niet voor mij. En bij mij zit de gametijd er ook niet bij inbegrepen. Screenshots zoeken en dergelijke wel. Deze game moet je dan nog eens twee keer uitspelen ook, alleen nu wil de debug het spel niet meer starten. Gelukkig maar 30 uur gespeeld en nu alles kwijt. Op de laatste savegame na. Wilde de eindbaas net gaan verslaan voor de tweede keer. Honden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DVD's. Of CD's. Maar daar zit niet de kijk- of luistertijd bij inbegrepen.
Ik heb geen idee waar ie last van heeft. Wel kut als die ps3 kapot is, die is nogal wat zeldzamer dan die in de winkelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet ook niet schrijven met een disc
Maar dat valt makkelijk te testen met een andere disc toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ie last van heeft. Wel kut als die ps3 kapot is, die is nogal wat zeldzamer dan die in de winkel
Ah, ja bij spellen ligt dat iets anders inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een game in een half uur is niet te doen, tenminste, niet voor mij. En bij mij zit de gametijd er ook niet bij inbegrepen. Screenshots zoeken en dergelijke wel. Deze game moet je dan nog eens twee keer uitspelen ook, alleen nu wil de debug het spel niet meer starten. Gelukkig maar 30 uur gespeeld en nu alles kwijt. Op de laatste savegame na. Wilde de eindbaas net gaan verslaan voor de tweede keer. Honden.
Welke heb je?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ie last van heeft. Wel kut als die ps3 kapot is, die is nogal wat zeldzamer dan die in de winkel
Een debug-ps3.quote:
Oh, nicequote:
twitter:mauricewijnen twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 22:10:24Glee The Concert Movie vanaf 1 sept in 3D in de bios, voor slechts 2 weken! reageer retweet
Maurice Wijnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
twitter:mauricewijnen twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 22:10:24Glee The Concert Movie vanaf 1 sept in 3D in de bios, voor slechts 2 weken! reageer retweet
Niet als je foutmeldingen krijgtquote:
Deus Ex heb ik ook al flink wat over gehoord ja. Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet als je foutmeldingen krijgt
Wel tof, ik ga straks even Deus Ex Human Revolution installeren, kijken of die ook problemen geeft. Die komt pas in september uit, maar deze beta is wel tof
September pasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet als je foutmeldingen krijgt
Wel tof, ik ga straks even Deus Ex Human Revolution installeren, kijken of die ook problemen geeft. Die komt pas in september uit, maar deze beta is wel tof
oh, eind augustus inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
September pas? Ik dacht ergens deze zomer. Bah.
In april bij Square een hele middag zitten gamen in mijn eentje (en af en toe de PR die langskwam)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Deus Ex heb ik ook al flink wat over gehoord ja. Ben wel benieuwd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
In april bij Square een hele middag zitten gamen in mijn eentje (en af en toe de PR die langskwam)
Op de E3 was ik de demo van FFXIII-2 aan het spelen, komen er gasten op me af die vragen of ik het spel wil uitleggen en waarom er bepaalde keuzes waren gedaan. ja hoi, ik ben FF-freak, maar ik heb het niet gemaakt en ik was dus niet de PRquote:
http://jadedsecurity.net/(...)-michael-dean-major/twitter:LulzSec twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 22:12:41Remember this tweet, m_nerva, for I know you'll read it: your cold jail cell will be haunted with our endless laughter. Game over, child. reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de E3 was ik de demo van FFXIII-2 aan het spelen, komen er gasten op me af die vragen of ik het spel wil uitleggen en waarom er bepaalde keuzes waren gedaan. ja hoi, ik ben FF-freak, maar ik heb het niet gemaakt en ik was dus niet de PR
Achmed kan niet poetsen! Dus dat alles shinet harder dan de Mercedes van Achmed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
Helmond shinet harder dan de Mercedes van Achmed.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Achmed kan niet poetsen! Dus dat alles shinet harder dan de Mercedes van Achmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |