volgens mij is Puff daar de enige schuldige voor hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb mini nepmagnumsJULLIE SCHULD
![]()
En nu eet ik schijfjes kaasZe liggen op het Gezond eten boek
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:14 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
volgens mij is Puff daar de enige schuldige voor hoor
Nou ben ik de weg kwijtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
![]()
Maar heb ook gezegd dat de mininepsolero's minder dan de helft van de kcal bevatten van de mininepsolero's![]()
Tweemaal de helft?quote:
Hoe lang eet je nu al zo weinig?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eén voordeel van antibiotica. Ik taal niet naar eten, dus mininepmagnums doen me echt niks. Heb zelfs net een blokje Tony's chocolade afgeslagen, omdat ik er gewoon echt geen zin in heb. Bizar.
Goeie week. En verder merk ik er niks van.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe lang eet je nu al zo weinig?
En merk je er ook iets van in de vorm van slapte / kou / ...?
Ook niet bestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goeie week. En verder merk ik er niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ging jij niet nog fietsfoto's of zo voor ons opzoeken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Plaatje van de tas Blurred? Ik beloof je dat ik er niet op zal gaan bieden om m voor je neus weg te kapen.
Owja, ik zal er eens eentje posten waar ik mijn hoofd vanaf heb geknipt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ging jij niet nog fietsfoto's of zo voor ons opzoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Blurred86 het volgende:
tot 30s voor sluiting had ik het hoogste bod en toen is hij in die laatste 30s nog eens ruim in prijs verdubbeldmaar goed, het was toch eigenlijk al niet de kleur die ik wilde (die op het plaatje wil ik, kan ik nergens vinden
) maar je moet wat he
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ongeveer had ik ook op het oog, maar toen had ik al een andere gekocht voordat ik genoeg gespaard had voor zo eentje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |