abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:27:15 #51
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98486353
ik ben aan het bieden op een tas op ebay en ik word er helemaal nerveus van :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:27:19 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98486359
Ja, nou, ik heb zoiets van, ik smijt er wel een lading pijnstillers in, moet er echt ff uit. Buikpijn is er nog steeds ja. En rest maar ff onder spoiler ivm onsmakelijkheid ;).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:31:20 #53
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98486638
he bah XM -O- hoop dat ze snel een behandeling vinden die aanslaat :*
pi_98486691
Plaatje van de tas Blurred? Ik beloof je dat ik er niet op zal gaan bieden om m voor je neus weg te kapen. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98486920
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Plaatje van de tas Blurred? Ik beloof je dat ik er niet op zal gaan bieden om m voor je neus weg te kapen. B-)
Ging jij niet nog fietsfoto's of zo voor ons opzoeken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98486954
Ik moet eigenlijk naar bed maar er is eindelijk weer eens een kat binnen en die ligt op schoot
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98486993
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Ging jij niet nog fietsfoto's of zo voor ons opzoeken?
Owja, ik zal er eens eentje posten waar ik mijn hoofd vanaf heb geknipt. B-)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:38:50 #58
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98487089
tot 30s voor sluiting had ik het hoogste bod en toen is hij in die laatste 30s nog eens ruim in prijs verdubbeld }:| maar goed, het was toch eigenlijk al niet de kleur die ik wilde (die op het plaatje wil ik, kan ik nergens vinden :'( ) maar je moet wat he :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98487169
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Blurred86 het volgende:
tot 30s voor sluiting had ik het hoogste bod en toen is hij in die laatste 30s nog eens ruim in prijs verdubbeld }:| maar goed, het was toch eigenlijk al niet de kleur die ik wilde (die op het plaatje wil ik, kan ik nergens vinden :'( ) maar je moet wat he :P
SPOILER
Tof :) Zo ongeveer had ik ook op het oog, maar toen had ik al een andere gekocht voordat ik genoeg gespaard had voor zo eentje :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:40:17 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98487180
Nou dat vind ik nou helemaal niks :P.

Ik ben meer van de tassen met vrolijke kleurtjes, geloof ik :+. Voor zover ik al vd tassen ben. Heb naar het werk ook gewoon een rugzak mee :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98487192
Mooie tas!

Dit was dag 1. B-)
Check vooral het totale gebrek aan spieren in mijn benen. :o
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:40:49 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98487216
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooie tas!

[ afbeelding ]
Dit was dag 1. B-)
Toen lachte je nog idd :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_98487387
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toen lachte je nog idd :P.
Toen deed het nog niet zo veel pijn. :P
Doe wat je niet durft.
pi_98487431
Henk, valt best mee toch?

Blurred, deze zou ik kopen als ik een idioot was O+
pi_98487533

Deze al erger? :D

Toen deed het wel pijn, dit was namelijk dag 2. Wel vrij vroeg nog overigens. :P
Doe wat je niet durft.
pi_98487811
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooie tas!

[ afbeelding ]
Dit was dag 1. B-)
Check vooral het totale gebrek aan spieren in mijn benen. :o
Je staat er wel vrolijk op ieg!
Op de foto je rechterenkel was degene die uit het gips is?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98487845
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Henk, valt best mee toch?

Blurred, deze zou ik kopen als ik een idioot was O+
Ik snap niet zo goed waarom die 239 euro kost :@
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:53:52 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98487949
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat snap ik meestal niet van heul dure dingesen qua tassen en kleding enzo :P Mooie tas wel hoor! Maar iets soortgelijks moet vast ook goeikoper te vinden zijn, denk ik?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_98487961
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het leer is erg zacht.
Maar, ik zou hem dus niet kopen, vanwege de prijs.
pi_98488077
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je staat er wel vrolijk op ieg!
Op de foto je rechterenkel was degene die uit het gips is?
Klopt, voor de kijkers rechts, voor mij links. :P

En qua tassen, een mooie leren tas is echt het geld waard. Je ziet ook echt het verschil tussen duur en goedkoop leer enzo. :) En je moet het zien als een investering. :P
Een mooie tas doe je jaren mee.
Doe wat je niet durft.
pi_98488201
Oja Lijstje daar kwam ik voor :P

O: boterham rookkaas en boterham selderijsalade
T: niets dan snotteren :( en ijzertabletjes dankzij de reminder hier
L: Grote bak Griekse yoghurt (mijn favo is er weer bij Appie *O*) met frambozen en aardbeien
T: volkoren knabbels :@
D: spaghetti met 4 kleine courgettes uit de tuin en een prei erdoor (koelkast leeg)
T: speculaaskoek
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:58:07 #72
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98488203
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En qua tassen, een mooie leren tas is echt het geld waard. Je ziet ook echt het verschil tussen duur en goedkoop leer enzo. :) En je moet het zien als een investering. :P
QFT!
pi_98488250
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Klopt maar hij moet ook wel een beetje speciaal zijn.
pi_98488490
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Klopt maar hij moet ook wel een beetje speciaal zijn.
Hmm, liever een mooie eenvoudige dan iets dat achteraf bijna nergens bij past, zodat je er nog een moet kopen :)
pi_98488553
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hmm, liever een mooie eenvoudige dan iets dat achteraf bijna nergens bij past, zodat je er nog een moet kopen :)
Dat is meer kleurafhankelijk.
Vind de Paperbag serie wel eg mooi maar ik hou niet van een tas beethouden.
pi_98488742
Zo fftjes rustig aan gesport. Kwartiertje cardio en verder rustig aan een uurtje krachttraining.
Zit nu aan een bakkie magere kwark met een nectarine :)

Bedankt nog voor de positieve reacties!
pi_98488983
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik word nog steeds blij van mijn nieuwe icoon, vooral in combinatie met een blije post, dan klopt ie zo goed O+
O+

Net pas terug van een bijeenkomst van vrijwilligerswerk, ben vanaf vanmiddag niet meer bijgelezen. Ga ik nu even snel doen, en dan mijn bed opzoeken. :s)
pi_98490217
Voor mij is het echt bizar om te realiseren dat ik nu nog maar op de 1400 calorieen zit, volgens mij heb ik voorheen nooit meer gegeten dan dit -O- Ook niet toen het niet scheef in mijn hoofd zat en ik gewoon een 'normaal' patroon had. Dat betekend dan dus voor in de toekomst; of aan de whey, of onnodig volproppen :+.......?

Hier thuis zeggen ze "pak gewoon een keer wat je echt lekker vind, wil je geen cornetto nu?"
Maargoed dat gaat er dan niet in nee.. Dat kan echt nog niet. Ik zou willen dat ik het kon :\
pi_98490636
Niet onnodig! :)
Je kunt best op een gezonde manier meer calorieën binnenkrijgen. Volle kwark in plaats van magere, gezonde vetten zoals noten, vis en avocado's... Dan hoef je qua volume niet eens zoveel meer te eten dan nu. Maar dat hoeft niet allemaal tegelijk.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_98490772
Klopt, ik zou nootjes bij mijn ontbijt kunnen toevoegen, normaal eet ik yoghurt met weetabix en fruit, had toevallig nu een brooddag hehe. Volle kwark enzo hebben wij nooit in huis, dat vind ook niemand echt lekker :P De magere kwark hebben we omdat we fanatieke sporters in huis hebben. En ik vind het nog lekker ook.
pi_98490895
Volle kwark is juist superlekker! Of volle yoghurt, net slagroom. :9 (Nouja, niet echt maar wel heel lekker romig.)

Zucht trouwens, ik zat een uur achter elkaar aan mijn scriptie te werken en net in die ene minuut dat ik mijn vorige post typte kwam vriendje binnenlopen, nu gelooft hij niet dat ik echt aan het werk was. :')
Everything has changed
pi_98490942
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:44 schreef Mini. het volgende:
Volle kwark is juist superlekker! Of volle yoghurt, net slagroom. :9

Zucht trouwens, ik zat een uur achter elkaar aan mijn scriptie te werken en net in die ene minuut dat ik mijn vorige post typte kwam vriendje binnenlopen, nu gelooft hij niet dat ik echt aan het werk was. :')
Hmm ja? Volle en halfvolle yoghurt vind ik namelijk eeeecht niet lekker :o

Haha, ik ken dat soort dingen..
Heb ik ook altijd, ben je eigenlijk keihard aan het werk, neem je ff pauze. En DAT zien ze dan net..
  Vis een optie? dinsdag 21 juni 2011 @ 23:50:57 #83
70532 loveli
N
pi_98491254
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mini nepmagnums }:| JULLIE SCHULD }:|
Amateur!
* loveli koopt gewoon de echte...
crap in = crap out
pi_98491385
O hai. Ik lees morgen wel wat bij denk ik, jullie waren echt leuk vandaag :P. Maar echt geen tijd daar nu voor, moet nog douchen en slapen.

SPOILER: morgenochtend weg
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:54:16 #85
342877 Mini.
pi_98491456
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:45 schreef Siral het volgende:

[..]

Hmm ja? Volle en halfvolle yoghurt vind ik namelijk eeeecht niet lekker :o

Haha, ik ken dat soort dingen..
Heb ik ook altijd, ben je eigenlijk keihard aan het werk, neem je ff pauze. En DAT zien ze dan net..
Echt? :o Misschien toch nog eens proberen? Nouja, anders blijven er ook genoeg andere gezonde dingen over waar toch calorieën in zitten, gezonde vetten enzo. :)
Hee loveli, jouw stokpaardje toch? Ik ga trouwens echt nog reageren op je PM maar dat is niet iets om even snel tussendoor te doen.
Everything has changed
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:59:47 #86
233920 Siral
pi_98491733
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:54 schreef Mini. het volgende:

[..]

Echt? :o Misschien toch nog eens proberen? Nouja, anders blijven er ook genoeg andere gezonde dingen over waar toch calorieën in zitten, gezonde vetten enzo. :)
Hee loveli, jouw stokpaardje toch? Ik ga trouwens echt nog reageren op je PM maar dat is niet iets om even snel tussendoor te doen.
Ja stond pas nog in de koelkast, want appie had geen magere yoghurt meer haha. Maar ik vind het zo "meh". Dan pak ik liever 2x zoveel magere yoghurt als 1 bakkie halfvolle/volle.

Planning morgen (ik moet echt plannen anders loopt het toch weer in de soep). Morgen chinees, en ik ga mee eten ook! Normaal zou ik een tonijn salade maken.. kaas op m'n brood is ook weer een uitdaging.... Ik smeer trouwens ook weer mn brood met becel light, deed ik ook niet meer, en die vetjes kan ik goed gebruiken.

O: yoghurt met 2 weetabix en kiwi
T: appel in plakjes met kaneel, halfvolle melk
L: 2x sneetje volkorenbrood, 1x 30+ kaas
T: 1x sneetje volkorenbrood met komkommer en tomaat
D: nasi goreng
S: uurtje fitness
T: yoghurt met paar eetlepels brinta en honing

Dit is weer ommenabij de 1400 calorieen, dus weer 400 meer dan "normaal".
Ik ga dit ff een week of 2 aankijken, mezelf wegen en dan evt ophogen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Siral op 22-06-2011 00:07:47 ]
  Vis een optie? woensdag 22 juni 2011 @ 00:06:48 #87
70532 loveli
N
pi_98492093
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Blurred86 het volgende:
SPOILER
Je moet ook pas in de laatste seconde bieden, met vooraf bieden drijf je alleen de prijs op. En dan meteen je absolute max bieden, zodat je neit wordt verleid tot het doen van stomme hoge biedingen.
/ebayexpert
crap in = crap out
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:07:25 #88
233920 Siral
pi_98492119
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef Chicolate het volgende:
O hai. Ik lees morgen wel wat bij denk ik, jullie waren echt leuk vandaag :P. Maar echt geen tijd daar nu voor, moet nog douchen en slapen.

SPOILER: morgenochtend weg
Sterkte!
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:12:19 #89
342877 Mini.
pi_98492362
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:59 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja stond pas nog in de koelkast, want appie had geen magere yoghurt meer haha. Maar ik vind het zo "meh". Dan pak ik liever 2x zoveel magere yoghurt als 1 bakkie halfvolle/volle.

Planning morgen (ik moet echt plannen anders loopt het toch weer in de soep). Morgen chinees, en ik ga mee eten ook! Normaal zou ik een tonijn salade maken.. kaas op m'n brood is ook weer een uitdaging.... Ik smeer trouwens ook weer mn brood met becel light, deed ik ook niet meer, en die vetjes kan ik goed gebruiken.

O: yoghurt met 2 weetabix en kiwi
T: appel in plakjes met kaneel, halfvolle melk
L: 2x sneetje volkorenbrood, 1x 30+ kaas
T: 1x sneetje volkorenbrood met komkommer en tomaat
D: nasi goreng
S: uurtje fitness
T: yoghurt met paar eetlepels brinta en honing

Dit is weer ommenabij de 1400 calorieen, dus weer 400 meer dan "normaal".
Ik ga dit ff een week of 2 aankijken, mezelf wegen en dan evt ophogen.
Het lijkt op het eerste gezicht niet veel, vooral overdag, dus eet maar flink veel nasi. ;) Het zou wel goed zijn als je daar ook nog wat groente bij kon stoppen.
Bedenk trouwens ook dat je lichaam tijd nodig heeft om aan die 1400 kcal te wennen. In het begin kom je misschien aan maar dat betekent niet dat je daarna nog verder aan zou komen als je hetzelfde zou blijven eten.
Everything has changed
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:13:43 #90
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98492425
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Je moet ook pas in de laatste seconde bieden, met vooraf bieden drijf je alleen de prijs op. En dan meteen je absolute max bieden, zodat je neit wordt verleid tot het doen van stomme hoge biedingen.
/ebayexpert
ik had in de laatste minuut mijn eerste bod gedaan maar dat was dus schijnbaar te vroeg :') in de laatste 20 seconden gingen een hele hoop mensen ineens massaal bieden }:| ik vind dat automatisch bieden ook heel irritant, dat was er nog niet toen ik nog regelmatig dingen op ebay kocht. ik was een paar jaar terug echt een beetje verslaafd :') maar goeeeddd..

Chico.. :{ ik wil wel PM als je je verhaal kwijt wilt..
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVoordelig uit? Ticketveiling.nlDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:14:47 #91
233920 Siral
pi_98492486
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef Mini. het volgende:

[..]

Het lijkt op het eerste gezicht niet veel, vooral overdag, dus eet maar flink veel nasi. ;) Het zou wel goed zijn als je daar ook nog wat groente bij kon stoppen.
Bedenk trouwens ook dat je lichaam tijd nodig heeft om aan die 1400 kcal te wennen. In het begin kom je misschien aan maar dat betekent niet dat je daarna nog verder aan zou komen als je hetzelfde zou blijven eten.
Ja ik eet denk ik wel wat salade bij de nasi :)! Alleen dat tel ik niet mee aan calorieen haha, die paar tomaatjes en blaadjes sla. En er zit toch wel wat groente bij de nasi, niet veel weliswaar. Daarom stop ik tussen de middag ook maar een hele tomaat tussen mn snee brood :P

En aankomen zal ik sowieso.. Mijn lijf is gewend aan enorm weinig. Maar het is ook de 'bedoeling' dat ik iets aankom, ik weeg nu 44 kilo :').. Maargoed het is wel de bedoeling dat ik op een gegegeven moment op gewicht blijf ja!
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:18:22 #92
233920 Siral
pi_98492656
Mijn streven is rustig aan naar de 46 kilo op dit moment. Wel eng hoor..
En uiteindelijk 48 kilo en daarop blijven.
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:21:39 #93
342877 Mini.
pi_98492800
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:14 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja ik eet denk ik wel wat salade bij de nasi :)! Alleen dat tel ik niet mee aan calorieen haha, die paar tomaatjes en blaadjes sla. En er zit toch wel wat groente bij de nasi, niet veel weliswaar. Daarom stop ik tussen de middag ook maar een hele tomaat tussen mn snee brood :P

En aankomen zal ik sowieso.. Mijn lijf is gewend aan enorm weinig. Maar het is ook de 'bedoeling' dat ik iets aankom, ik weeg nu 44 kilo :').. Maargoed het is wel de bedoeling dat ik op een gegegeven moment op gewicht blijf ja!
Dat bedoelde ik juist, als je je straks gaat wegen en je bent aangekomen moet je niet weer ónder die 1400 kcal gaan zitten om op gewicht te blijven. Maar zo te horen ben je dat ook niet van plan. :)
Everything has changed
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:22:16 #94
233920 Siral
pi_98492824
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:21 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik juist, als je je straks gaat wegen en je bent aangekomen moet je niet weer ónder die 1400 kcal gaan zitten om op gewicht te blijven. Maar zo te horen ben je dat ook niet van plan. :)
Nee, haha. Hoe eng ik aankomen ook vind, het is wel het beste voor me!
Ik heb zelfs het gevoel dat ik in de afgelopen 3 dagen al ben aangekomen..maar dat komt waarschijnlijk ook omdat m'n maag gewoon vol zit, die is niks gewend.
  Vis een optie? woensdag 22 juni 2011 @ 00:23:37 #95
70532 loveli
N
pi_98492885
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:18 schreef Siral het volgende:
Mijn streven is rustig aan naar de 46 kilo op dit moment. Wel eng hoor..
En uiteindelijk 48 kilo en daarop blijven.
Hoe lang ben je? Verkijk je niet op kilo's, centimeters hebben een ander verhaal. Naar mate vrouwen ouder worden, krijgen ze vaak bij gelijkblijvend gewicht meer vetmassa en minder spiermassa. Vet is lekker, mits op de juiste plekken. Ben ff nog een verhaal over m'n stokpaardje aan het typen...
crap in = crap out
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:24:08 #96
233920 Siral
pi_98492908
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe lang ben je? Verkijk je niet op kilo's, centimeters hebben een ander verhaal. Naar mate vrouwen ouder worden, krijgen ze vaak bij gelijkblijvend gewicht meer vetmassa en minder spiermassa. Vet is lekker, mits op de juiste plekken. Ben ff nog een verhaal over m'n stokpaardje aan het typen...
Ik ben 158 cm kort :P
  Vis een optie? woensdag 22 juni 2011 @ 00:24:09 #97
70532 loveli
N
pi_98492911
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:22 schreef Siral het volgende:

[..]

Nee, haha. Hoe eng ik aankomen ook vind, het is wel het beste voor me!
Ik heb zelfs het gevoel dat ik in de afgelopen 3 dagen al ben aangekomen..maar dat komt waarschijnlijk ook omdat m'n maag gewoon vol zit, die is niks gewend.
Mijn darmbacterien wegen 2 kilo. No kidding.
crap in = crap out
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:24:32 #98
233920 Siral
pi_98492923
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn darmbacterien wegen 2 kilo. No kidding.
:D :D
  Vis een optie? woensdag 22 juni 2011 @ 00:25:55 #99
70532 loveli
N
pi_98492993
Ik overdrijf volgens wilipedia, het is slechts 1 tot anderhalve kilo.
crap in = crap out
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:26:44 #100
233920 Siral
pi_98493027
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:25 schreef loveli het volgende:
Ik overdrijf volgens wilipedia, het is slechts 1 tot anderhalve kilo.
Het kwam iig in de buurt :P
AliExpress - die hebben ALLES!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')