SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ging jij niet nog fietsfoto's of zo voor ons opzoeken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Plaatje van de tas Blurred? Ik beloof je dat ik er niet op zal gaan bieden om m voor je neus weg te kapen.
Owja, ik zal er eens eentje posten waar ik mijn hoofd vanaf heb geknipt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ging jij niet nog fietsfoto's of zo voor ons opzoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Blurred86 het volgende:
tot 30s voor sluiting had ik het hoogste bod en toen is hij in die laatste 30s nog eens ruim in prijs verdubbeldmaar goed, het was toch eigenlijk al niet de kleur die ik wilde (die op het plaatje wil ik, kan ik nergens vinden
) maar je moet wat he
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ongeveer had ik ook op het oog, maar toen had ik al een andere gekocht voordat ik genoeg gespaard had voor zo eentje
![]()
Toen lachte je nog iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooie tas!
[ afbeelding ]
Dit was dag 1.
Toen deed het nog niet zo veel pijn.quote:
Je staat er wel vrolijk op ieg!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooie tas!
[ afbeelding ]
Dit was dag 1.
Check vooral het totale gebrek aan spieren in mijn benen.
Ik snap niet zo goed waarom die 239 euro kostquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Henk, valt best mee toch?
Blurred, deze zou ik kopen als ik een idioot was
Dat snap ik meestal niet van heul dure dingesen qua tassen en kleding enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom die 239 euro kost
Het leer is erg zacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom die 239 euro kost
Klopt, voor de kijkers rechts, voor mij links.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je staat er wel vrolijk op ieg!
Op de foto je rechterenkel was degene die uit het gips is?
QFT!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klopt, voor de kijkers rechts, voor mij links.
En qua tassen, een mooie leren tas is echt het geld waard. Je ziet ook echt het verschil tussen duur en goedkoop leer enzo.En je moet het zien als een investering.
![]()
Een mooie tas doe je jaren mee.
Klopt maar hij moet ook wel een beetje speciaal zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klopt, voor de kijkers rechts, voor mij links.
En qua tassen, een mooie leren tas is echt het geld waard. Je ziet ook echt het verschil tussen duur en goedkoop leer enzo.En je moet het zien als een investering.
![]()
Een mooie tas doe je jaren mee.
Hmm, liever een mooie eenvoudige dan iets dat achteraf bijna nergens bij past, zodat je er nog een moet kopenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt maar hij moet ook wel een beetje speciaal zijn.
Dat is meer kleurafhankelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm, liever een mooie eenvoudige dan iets dat achteraf bijna nergens bij past, zodat je er nog een moet kopen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik word nog steeds blij van mijn nieuwe icoon, vooral in combinatie met een blije post, dan klopt ie zo goed
Hmm ja? Volle en halfvolle yoghurt vind ik namelijk eeeecht niet lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:44 schreef Mini. het volgende:
Volle kwark is juist superlekker! Of volle yoghurt, net slagroom.
Zucht trouwens, ik zat een uur achter elkaar aan mijn scriptie te werken en net in die ene minuut dat ik mijn vorige post typte kwam vriendje binnenlopen, nu gelooft hij niet dat ik echt aan het werk was.
SPOILER: morgenochtend wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Hmm ja? Volle en halfvolle yoghurt vind ik namelijk eeeecht niet lekker![]()
Haha, ik ken dat soort dingen..
Heb ik ook altijd, ben je eigenlijk keihard aan het werk, neem je ff pauze. En DAT zien ze dan net..
Ja stond pas nog in de koelkast, want appie had geen magere yoghurt meer haha. Maar ik vind het zo "meh". Dan pak ik liever 2x zoveel magere yoghurt als 1 bakkie halfvolle/volle.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:54 schreef Mini. het volgende:
[..]
Echt?Misschien toch nog eens proberen? Nouja, anders blijven er ook genoeg andere gezonde dingen over waar toch calorieën in zitten, gezonde vetten enzo.
Hee loveli, jouw stokpaardje toch? Ik ga trouwens echt nog reageren op je PM maar dat is niet iets om even snel tussendoor te doen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Blurred86 het volgende:
tot 30s voor sluiting had ik het hoogste bod en toen is hij in die laatste 30s nog eens ruim in prijs verdubbeldmaar goed, het was toch eigenlijk al niet de kleur die ik wilde (die op het plaatje wil ik, kan ik nergens vinden
) maar je moet wat he
Je moet ook pas in de laatste seconde bieden, met vooraf bieden drijf je alleen de prijs op. En dan meteen je absolute max bieden, zodat je neit wordt verleid tot het doen van stomme hoge biedingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/ebayexpertcrap in = crap out
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef Chicolate het volgende:
O hai. Ik lees morgen wel wat bij denk ik, jullie waren echt leuk vandaag. Maar echt geen tijd daar nu voor, moet nog douchen en slapen.
Sterkte!SPOILER: morgenochtend wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt op het eerste gezicht niet veel, vooral overdag, dus eet maar flink veel nasi.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:59 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja stond pas nog in de koelkast, want appie had geen magere yoghurt meer haha. Maar ik vind het zo "meh". Dan pak ik liever 2x zoveel magere yoghurt als 1 bakkie halfvolle/volle.
Planning morgen (ik moet echt plannen anders loopt het toch weer in de soep). Morgen chinees, en ik ga mee eten ook! Normaal zou ik een tonijn salade maken.. kaas op m'n brood is ook weer een uitdaging.... Ik smeer trouwens ook weer mn brood met becel light, deed ik ook niet meer, en die vetjes kan ik goed gebruiken.
O: yoghurt met 2 weetabix en kiwi
T: appel in plakjes met kaneel, halfvolle melk
L: 2x sneetje volkorenbrood, 1x 30+ kaas
T: 1x sneetje volkorenbrood met komkommer en tomaat
D: nasi goreng
S: uurtje fitness
T: yoghurt met paar eetlepels brinta en honing
Dit is weer ommenabij de 1400 calorieen, dus weer 400 meer dan "normaal".
Ik ga dit ff een week of 2 aankijken, mezelf wegen en dan evt ophogen.
ik had in de laatste minuut mijn eerste bod gedaan maar dat was dus schijnbaar te vroegquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Je moet ook pas in de laatste seconde bieden, met vooraf bieden drijf je alleen de prijs op. En dan meteen je absolute max bieden, zodat je neit wordt verleid tot het doen van stomme hoge biedingen.
/ebayexpert
Ja ik eet denk ik wel wat salade bij de nasiquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef Mini. het volgende:
[..]
Het lijkt op het eerste gezicht niet veel, vooral overdag, dus eet maar flink veel nasi.Het zou wel goed zijn als je daar ook nog wat groente bij kon stoppen.
Bedenk trouwens ook dat je lichaam tijd nodig heeft om aan die 1400 kcal te wennen. In het begin kom je misschien aan maar dat betekent niet dat je daarna nog verder aan zou komen als je hetzelfde zou blijven eten.
Dat bedoelde ik juist, als je je straks gaat wegen en je bent aangekomen moet je niet weer ónder die 1400 kcal gaan zitten om op gewicht te blijven. Maar zo te horen ben je dat ook niet van plan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja ik eet denk ik wel wat salade bij de nasi! Alleen dat tel ik niet mee aan calorieen haha, die paar tomaatjes en blaadjes sla. En er zit toch wel wat groente bij de nasi, niet veel weliswaar. Daarom stop ik tussen de middag ook maar een hele tomaat tussen mn snee brood
En aankomen zal ik sowieso.. Mijn lijf is gewend aan enorm weinig. Maar het is ook de 'bedoeling' dat ik iets aankom, ik weeg nu 44 kilo.. Maargoed het is wel de bedoeling dat ik op een gegegeven moment op gewicht blijf ja!
Nee, haha. Hoe eng ik aankomen ook vind, het is wel het beste voor me!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:21 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik juist, als je je straks gaat wegen en je bent aangekomen moet je niet weer ónder die 1400 kcal gaan zitten om op gewicht te blijven. Maar zo te horen ben je dat ook niet van plan.
Hoe lang ben je? Verkijk je niet op kilo's, centimeters hebben een ander verhaal. Naar mate vrouwen ouder worden, krijgen ze vaak bij gelijkblijvend gewicht meer vetmassa en minder spiermassa. Vet is lekker, mits op de juiste plekken. Ben ff nog een verhaal over m'n stokpaardje aan het typen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:18 schreef Siral het volgende:
Mijn streven is rustig aan naar de 46 kilo op dit moment. Wel eng hoor..
En uiteindelijk 48 kilo en daarop blijven.
Ik ben 158 cm kortquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Verkijk je niet op kilo's, centimeters hebben een ander verhaal. Naar mate vrouwen ouder worden, krijgen ze vaak bij gelijkblijvend gewicht meer vetmassa en minder spiermassa. Vet is lekker, mits op de juiste plekken. Ben ff nog een verhaal over m'n stokpaardje aan het typen...
Mijn darmbacterien wegen 2 kilo. No kidding.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Nee, haha. Hoe eng ik aankomen ook vind, het is wel het beste voor me!
Ik heb zelfs het gevoel dat ik in de afgelopen 3 dagen al ben aangekomen..maar dat komt waarschijnlijk ook omdat m'n maag gewoon vol zit, die is niks gewend.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn darmbacterien wegen 2 kilo. No kidding.
Het kwam iig in de buurtquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:25 schreef loveli het volgende:
Ik overdrijf volgens wilipedia, het is slechts 1 tot anderhalve kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |