Je kunt er een van me kopen. Voor vijftig euro.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een fiets over? heb geen fiets meer
Toevallig eentje naar het oud ijzer gebracht verleden week.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Mijn fiets wordt bij elkaar gehouden dankzij ti-raps lijmpistoollijm en ducttapequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Toevallig eentje naar het oud ijzer gebracht verleden week.
trolololololquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Toevallig eentje naar het oud ijzer gebracht verleden week.
picsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt er een van me kopen. Voor vijftig euro.
Hoezo niet meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen wapens nodigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt oud ijzer goed gebruiken als wapen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeg even of je hem wilt, dan ga ik er vannacht eentje hosselen.
Ehm, hij was zodanig toegetakeld dat repareren niet meer waard was.quote:
Ik doe ook geen gevaarlijk werk ofzo. Jij daarentegen hebt vast een ijzeren knuppel nodig om die oudjes still te krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hebt ze niet nodig tot je ze een keer nodig hebt natuurlijk.
Hun enkels kraken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik doe ook geen gevaarlijk werk ofzo. Jij daarentegen hebt vast een ijzeren knuppel nodig om die oudjes still te krijgen
Ja toch. Met hun gezeik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zijn die bitches weer een weekje stil.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeg even of je hem wilt, dan ga ik er vannacht eentje hosselen.
Ah ja en je zusje heeft natuurlijk die koeienfiets nodig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ehm, hij was zodanig toegetakeld dat repareren niet meer waard was.Ik kwam laatst thuis en toen lag dat ding ineens in stukken op een aanhanger en even later reed m'n pa ermee weg.
![]()
Deze was niet gejat iig.![]()
Ik weet niet hoor, maar het gevaar ligt altijd op de loer. Overal.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik doe ook geen gevaarlijk werk ofzo. Jij daarentegen hebt vast een ijzeren knuppel nodig om die oudjes still te krijgen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar het gevaar ligt altijd op de loer. Overal.
1: Bierfiets ( Rammelding)quote:
bierfietsenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
1: Bierfiets ( Rammelding)
2: Gewone fiets ( Voor langere afstanden)
3: Mountainbike ( Voor door de bossen)
Ik heb ook gemountainbiked maar dat ding is een keer kapot gegaan, reparatie kostte 200euro en toen en ik nooit weer begonnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
2: Gewone fiets ( voor langere afstanden)
Oké! Ik stelde me drie identieke fietsen voor...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
2: Gewone fiets ( Voor langere afstanden)
Gelukkig is mijn broers vriendins vader een eigen fiestenzaak en doet reparaties over het algemeen gratis. Moet alleen de inkoopkosten van de onderdelen betalen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb ook gemountainbiked maar dat ding is een keer kapot gegaan, reparatie kostte 200euro en toen en ik nooit weer begonnen.
Ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké! Ik stelde me drie identieke fietsen voor...
Nee elke fiets heeft zijn specifieke doel.quote:
/carequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Beatles heeft nu ook een ban trouwens.
Zelf aangevraagd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Beatles heeft nu ook een ban trouwens.
Zelfde reden.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd.
Leuk verzoekje dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- Moeite en druk met school.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hebt het over jezelf zo te horen
Woord onthouden doet.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hebt het over jezelf zo te horen
Ja, dat mag jij zelf gaan uitleggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoe ga ik dit uitleggen... Ezell help
Ik dacht aan:quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik dacht aan:
Zeehond
[ afbeelding ]
+
Club
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een schattig zeehondje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik dacht aan:
Zeehond
[ afbeelding ]
+
Club
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag maar aan Ezell.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Wat een schattig zeehondje.:D
Maar vertel
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zal al 10 minuten naar die Bieber te staren. ;')
Eensch.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent de oprichter. Leg jij het maar uit.![]()
Fayul!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef Prulez het volgende:
[..]
[img]http://assets0.ordienetwo(...)riday/SSORw.gif/img]
HET O ZO GROTE BEGIN VAN DE ZEEHONDENCLUB.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent de oprichter. Leg jij het maar uit.
[..]
[ afbeelding ]
Was sneller.quote:
GA EENS GESCHIEDENIS LERENquote:
Leuke gesprekken enzo, leuke filmpjes op youtube enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom lach je in godsnaam naar je telefoon?
Zit je op je telefoon dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Leuke gesprekken enzo, leuke filmpjes op youtube enzo.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Leuke gesprekken enzo, leuke filmpjes op youtube enzo.
Af en toe ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zit je als een mongool naar je telefoon te lachen WIEHEIEHIEHE
Hij is niet de enige..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat doe ik best vaak naar m'n laptop.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, naar mijn laptop wel ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:46 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat doe ik best vaak naar m'n laptop.
Kom je bij de clubquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:46 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat doe ik best vaak naar m'n laptop.
Impliceren dat ik 4 dagen iets anders heb gedaan.quote:
Ezell en ik, ik vind het primaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:48 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Als de rest van de leden het oke vinden.
Ik vind het prima zolang ik mijn positie als erelid behoud..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ezell en ik, ik vind het prima
Wat jij Ezell
Ik heb daarnet nog even de tijdbalken uit de examenbundel doorgenomen. Dat wordt sowieso een 5quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik 4 dagen iets anders heb gedaan.
prachtig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind je mijn nieuwe ondertitel ook zo mooi?
Jaartallen zijn niet belangrijk. Het gaat om het verhaal. En de volgorde. Dan moet het goed komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:52 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb daarnet nog even de tijdbalken uit de examenbundel doorgenomen. Dat wordt sowieso een 5Godver waarom herkans ik eigenlijk
Uiteraard, welkom Koffiebeaun. !quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het prima zolang ik mijn positie als erelid behoud..
Monchouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Uiteraard, welkom Koffiebeaun. !
SPECIAAL VOOR JOU EEN TAART
[ afbeelding ]
en natuurlijk, de zeehondenknuffel!
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Uiteraard, welkom Koffiebeaun. !
SPECIAAL VOOR JOU EEN TAART
[ afbeelding ]
en natuurlijk, de zeehondenknuffel!
[ afbeelding ]
mijne danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind je mijn nieuwe ondertitel ook zo mooi?
Rampjaar ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:56 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje
1950-1953 Koreaoorlog
1949-1972 Taiwankwestie
1949 Volksrepubliek China aan macht
1964 Tonkin-incident
1965 Operatie Rolling Thunder
1968 Tet-offensief
1971 Pentagon Papers worden uitgelekt
1973 War Power Acts worden ingesteld
1975 Noord verovert Zuid Vietnam
Presidentschap:
1961-1963 Kennedy
1964-1968 Johnson
1969-1974 Nixon
Ben ik nog belangrijke jaartallen vergeten?
Even nadenken hoor..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:56 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje
1950-1953 Koreaoorlog
1949-1972 Taiwankwestie
1949 Volksrepubliek China aan macht
1964 Tonkin-incident
1965 Operatie Rolling Thunder
1968 Tet-offensief
1971 Pentagon Papers worden uitgelekt
1973 War Power Acts worden ingesteld
1975 Noord verovert Zuid Vietnam
Presidentschap:
1961-1963 Kennedy
1964-1968 Johnson
1969-1974 Nixon
Ben ik nog belangrijke jaartallen vergeten?
quote:
quote:1945: Na de WOII kwamen nieuwe supermachten, namelijk de Verenigde Staten (VS) en de Sovjet-Unie (SU). De VS begon met de productie van atoombommen en beëindigde de WOII met twee atoombommen op Japan.
1949: De SU kon ook kernwapens produceren. De SU en VS waren bang om voor een achterstand in het aantal kernwapens en bleven doorproduceren. Dit leidde tot de kernwapenwedloop.
1947: De Amerikaanse regering besloot zich te verzetten tegen iedere communistische aanval of opstand en de tegenkrachten met alle middelen te ondersteunen. Ze hielpen de niet-communisten met geld en goederen.
Wat heb je gevonden.!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:00 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Wajooo, ik ben mn kamer aan het opruimen en kom allemaal dingen tegen die ik was vergeten enzo.
Hmm...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:00 schreef Ezell het volgende:
Etsu, deze lijken me ook wel handig. Ik ga nog even verder speuren in mijn samenvatting.
[..]
Liefdesbrieven enzo jwz.quote:
De eervolle vrede begon toen Nixon president werd, dat behoorde tot zijn Vietnambeleid. Dat van de beperkte oorlog was volgens mij de hele oorlog.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm...
Goeie.
Maar die laatste is toch niet zo heel belangrijk?
Wanneer begon de eervolle vrede en beperkte oorlog?
Dus eervolle vrede begon in 1968? En beperkte oorlog was in Johnsons tijd, volgens mij toen hij The Great Society wilde invoeren, maar niet kon doordat er te weinig geld was. In 1963?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
De eervolle vrede begon toen Nixon president werd, dat behoorde tot zijn Vietnambeleid. Dat van de beperkte oorlog was volgens mij de hele oorlog.
Zit je op je knieën of zo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Godsamme, ik stoot net keihard m'n kop tegen mijn bureau.
Ja, ik denk het wel. Dat van de beperkte oorlog begint dan toch na de Tonkin-resolutie (7 augustus 1964, vijf dagen na het Tonkin-incident)? Daarvoor was geen oorlog.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus eervolle vrede begon in 1968? En beperkte oorlog was in Johnsons tijd, volgens mij toen hij The Great Society wilde invoeren, maar niet kon doordat er te weinig geld was. In 1963?
Moet ik je troosten of er een kusje op geven?quote:
Waarom weet jij de datum precies?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Dat van de beperkte oorlog begint dan toch na de Tonkin-resolutie (7 augustus 1964, vijf dagen na het Tonkin-incident)? Daarvoor was geen oorlog.
Ik weet het niet precies hoor. Ik zit ook een beetje in mijn samenvatting te spieken. Voor de SE's en het CE wist ik ze wel uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom weet jij de datum precies?Dat vind ik eng...
Enneeee, vanaf 1945 is er al oorlog.
Jaaa.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Moet ik je troosten of er een kusje op geven?
Ik deed het in gedachten want ik kon zo 123 niet komen.quote:
Hmm, okee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies hoor. Ik zit ook een beetje in mijn samenvatting te spieken. Voor de SE's en het CE wist ik ze wel uit mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik deed het in gedachten want ik kon zo 123 niet komen.
Lukt je wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef Etsu het volgende:
dat zijn 59 punten van de 79.
dat gaat me nooit lukken.
Jawel hoor, ik had uiteindelijk ook een 7,0, terwijl ik toch echt zelf op 39 p. uit kwam.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef Etsu het volgende:
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef Etsu het volgende:
Ninja Edit: Geldig reden.quote:
Denken dat je 's ochtends voor negen uur ineens tijd over gaat hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat weet je niet.Lees 's ochtends voor je examen nog eventjes je aantekeningen door. Dat helpt bij mij vaak.
Ik was te soepel... Kwam zelf uit op een 5,6, werd het toch een 4,4.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik had uiteindelijk ook een 7,0, terwijl ik toch echt zelf op 39 p. uit kwam.
Dan sta je vroeger toch vroeger op. Je kan ook op school, voordat de toets begint, nog eventjes door je aantekeningen bladeren. Kan prima.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Denken dat je 's ochtends voor negen uur ineens tijd over gaat hebben.
ik heb mijn aantekeningen vandaag al 400x doorgelezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat weet je niet.Lees 's ochtends voor je examen nog eventjes je aantekeningen door. Dat helpt bij mij vaak.
Dat is veel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
2 hele boeken samengevat in één A3 schriftje.
Samengevat examenbundel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
Sowieso die samenvattingen van de examenbundels zijn echt handig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
Vroeger opstaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan sta je vroeger toch vroeger op. Je kan ook op school, voordat de toets begint, nog eventjes door je aantekeningen bladeren. Kan prima.
Ja, maar daar staat D&S zó droog en onduidelijk in uitgelegd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Sowieso die samenvattingen van de examenbundels zijn echt handig.
Daar kan het ook door komen. Ik heb samenvatting van 21 bladzijdes uit mijn hoofd geleerd en dat vond ik al veel.quote:
Syllabus zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar kan het ook door komen. Ik heb samenvatting van 21 bladzijdes uit mijn hoofd geleerd en dat vond ik al veel.
Lukt bij D&S moeilijk, bij mij dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Gewoon je eigen samenvattingen schrijven.
Nee, ik heb ze zelf gemaakt. Alle staat daarin uitgelegd. Ik heb met deze samenvatting een 8.8, 9.3 en een 8.7 (CE) gehaald.quote:
Heldin.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze zelf gemaakt. Alle staat daarin uitgelegd. Ik heb met deze samenvatting een 8.8, 9.3 en een 8.7 (CE) gehaald.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze zelf gemaakt. Alle staat daarin uitgelegd. Ik heb met deze samenvatting een 8.8, 9.3 en een 8.7 (CE) gehaald.![]()
Ik kan geen samenvattingen schrijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik raad het wel aan voor iedereen die naar HBO of uni gaat.
Werkt wel echt supergoed. Ik maak áltijd samenvattingen en heb al mijn tentamens met een 7 of hoger gehaald de eerste keer.quote:
Ja, is goed. Hij is wel 21 pagina's lang he.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou je een samenvatting willen PM'en ofzo?Kan ik even doorlezen.
ik ga niet leren gek, alleen doorlezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is goed. Hij is wel 21 pagina's lang he.
quote:
Ik doe het gratis.quote:
Ja, voor AK alle hoofdstukken samengevat en toch nét gehaald. Dus zie maar weer dat mijn samenvattingen prut zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Dastan het volgende:
Weet je hoeveel tijd het kost om een samenvatting te maken.
Zondagochtend 10 uur tot 's nachts 3 uur en nog niet klaar zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Dastan het volgende:
Daar heb je toch geen tijd voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zondagochtend 10 uur tot 's nachts 3 uur en nog niet klaar zijn.
Jezus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zondagochtend 10 uur tot 's nachts 3 uur en nog niet klaar zijn.
Geld zat dit dat .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Ja. Ik heb hier samenvattingen liggen van bijna alle vakken.. Het was het wel waard hoor. Na het samenvatten is leren vaak overbodig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Dastan het volgende:
Logisch als je ziet hoeveel tijd je al `geleerd` hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Ik heb hier samenvattingen liggen van bijna alle vakken.. Het was het wel waard hoor. Na het samenvatten is leren vaak overbodig.
5.5quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
Cum laude moeten slagen op hbo/uni.
Zes is voldoende.
Summa cum laude voor de eckten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
Cum laude moeten slagen op hbo/uni.
Zes is voldoende.
Geld vragen om Koffiebeaun te helpen.quote:
Uhu. Maar ja, zonder samenvattingen vind ik het moeilijk om te leren. In tekstboeken staan vaak onnodige teksten erbij. Pietje doet dit, Pietje doet dat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Logisch als je ziet hoeveel tijd je al `geleerd` hebt.
Dat is Vietnam + D&S.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, dankje voor de samenvatting.
Heb je ook die van D&S of niet?
Eens. Bij MaW is het nog erger.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu. Maar ja, zonder samenvattingen vind ik het moeilijk om te leren. In tekstboeken staan vaak onnodige teksten erbij. Pietje doet dit, Pietje doet dat.
Als jij al die tijd in leren zou steken zou je echt wel een goed cijfer halen, hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu. Maar ja, zonder samenvattingen vind ik het moeilijk om te leren. In tekstboeken staan vaak onnodige teksten erbij. Pietje doet dit, Pietje doet dat.
Oja klopt, ze is een lid, dom van mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Geld vragen om Koffiebeaun te helpen.
Als ik het schrijf onthoud ik het ook beter maar meestal ben ik te lui.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als jij al die tijd in leren zou steken zou je echt wel een goed cijfer halen, hoor.
Ja, iedereen, omdat je er dan automatisch meer tijd aan besteedt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als ik het schrijf onthoud ik het ook beter maar meestal ben ik te lui.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oja klopt, ze is een lid, dom van mij
Precies > Volgorde > tijdbalk. Ik ga voor die 6. En ik heb een 6.5 nodig. Als me dat lukt word ik gek, zit nu al in ULTIMATE ontspanningsmode. Fuck it gehalte was nog nooit zo hoog, heerlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaartallen zijn niet belangrijk. Het gaat om het verhaal. En de volgorde. Dan moet het goed komen.
maatschappijwetenschappenquote:
Dat hoeft niet per definitie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, iedereen, omdat je er dan automatisch meer tijd aan besteedt.
Dat is ook zo. Alleen ben ik altijd zo dom om op het laatste begin te beginnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als jij al die tijd in leren zou steken zou je echt wel een goed cijfer halen, hoor.
O, oeps.quote:
Wat jij zegt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
maatschappijwetenschappendie boeken
godverdomme, wat waren dat voor tering boeken
alles werd echt 100x herhaald
zin A werd 3 regels later opnieuw verteld en dan zo het hele boek door
en dan nog die plaatjes
en al die kleuren
vragen en tekst door elkaar
niet eens ruimte om antwoord in te vullen
slappe kaft
maar wel met een 6 afgesloten jonge.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Precies > Volgorde > tijdbalk. Ik ga voor die 6. En ik heb een 6.5 nodig. Als me dat lukt word ik gek, zit nu al in ULTIMATE ontspanningsmode. Fuck it gehalte was nog nooit zo hoog, heerlijk.
Boeken ook niet gezien gewoon dag van te voren met die syllabus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan ook echt een havo en vwo boek door elkaar.
Stiekemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Stiekem ik ook op jou, maar dat mag Mark niet weten!
Nee, maar ik weet de vwo stof wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Ezell het volgende:
Etsu, #2 is onderweg! Is het stof van vwo eigenlijk precies hetzelfde als die van havo? Nee toch?
VWO heeft wat extra gedeeltes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Ezell het volgende:
Etsu, #2 is onderweg! Is het stof van vwo eigenlijk precies hetzelfde als die van havo? Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |