Je kunt er een van me kopen. Voor vijftig euro.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een fiets over? heb geen fiets meer
Toevallig eentje naar het oud ijzer gebracht verleden week.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Mijn fiets wordt bij elkaar gehouden dankzij ti-raps lijmpistoollijm en ducttapequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Toevallig eentje naar het oud ijzer gebracht verleden week.
trolololololquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Toevallig eentje naar het oud ijzer gebracht verleden week.
picsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt er een van me kopen. Voor vijftig euro.
Hoezo niet meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen wapens nodigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt oud ijzer goed gebruiken als wapen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeg even of je hem wilt, dan ga ik er vannacht eentje hosselen.
Ehm, hij was zodanig toegetakeld dat repareren niet meer waard was.quote:
Ik doe ook geen gevaarlijk werk ofzo. Jij daarentegen hebt vast een ijzeren knuppel nodig om die oudjes still te krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hebt ze niet nodig tot je ze een keer nodig hebt natuurlijk.
Hun enkels kraken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik doe ook geen gevaarlijk werk ofzo. Jij daarentegen hebt vast een ijzeren knuppel nodig om die oudjes still te krijgen
Ja toch. Met hun gezeik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zijn die bitches weer een weekje stil.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeg even of je hem wilt, dan ga ik er vannacht eentje hosselen.
Ah ja en je zusje heeft natuurlijk die koeienfiets nodig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ehm, hij was zodanig toegetakeld dat repareren niet meer waard was.Ik kwam laatst thuis en toen lag dat ding ineens in stukken op een aanhanger en even later reed m'n pa ermee weg.
![]()
Deze was niet gejat iig.![]()
Ik weet niet hoor, maar het gevaar ligt altijd op de loer. Overal.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik doe ook geen gevaarlijk werk ofzo. Jij daarentegen hebt vast een ijzeren knuppel nodig om die oudjes still te krijgen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar het gevaar ligt altijd op de loer. Overal.
1: Bierfiets ( Rammelding)quote:
bierfietsenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
1: Bierfiets ( Rammelding)
2: Gewone fiets ( Voor langere afstanden)
3: Mountainbike ( Voor door de bossen)
Ik heb ook gemountainbiked maar dat ding is een keer kapot gegaan, reparatie kostte 200euro en toen en ik nooit weer begonnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
2: Gewone fiets ( voor langere afstanden)
Oké! Ik stelde me drie identieke fietsen voor...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
2: Gewone fiets ( Voor langere afstanden)
Gelukkig is mijn broers vriendins vader een eigen fiestenzaak en doet reparaties over het algemeen gratis. Moet alleen de inkoopkosten van de onderdelen betalen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb ook gemountainbiked maar dat ding is een keer kapot gegaan, reparatie kostte 200euro en toen en ik nooit weer begonnen.
Ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké! Ik stelde me drie identieke fietsen voor...
Nee elke fiets heeft zijn specifieke doel.quote:
/carequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Beatles heeft nu ook een ban trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |