Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef Etsu het volgende:
dat zijn 59 punten van de 79.
dat gaat me nooit lukken.
Ninja Edit: Geldig reden.quote:
Denken dat je 's ochtends voor negen uur ineens tijd over gaat hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat weet je niet.Lees 's ochtends voor je examen nog eventjes je aantekeningen door. Dat helpt bij mij vaak.
Ik was te soepel... Kwam zelf uit op een 5,6, werd het toch een 4,4.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik had uiteindelijk ook een 7,0, terwijl ik toch echt zelf op 39 p. uit kwam.
Dan sta je vroeger toch vroeger op. Je kan ook op school, voordat de toets begint, nog eventjes door je aantekeningen bladeren. Kan prima.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Denken dat je 's ochtends voor negen uur ineens tijd over gaat hebben.
ik heb mijn aantekeningen vandaag al 400x doorgelezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat weet je niet.Lees 's ochtends voor je examen nog eventjes je aantekeningen door. Dat helpt bij mij vaak.
Dat is veel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
2 hele boeken samengevat in één A3 schriftje.
Samengevat examenbundel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
Sowieso die samenvattingen van de examenbundels zijn echt handig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
Vroeger opstaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan sta je vroeger toch vroeger op. Je kan ook op school, voordat de toets begint, nog eventjes door je aantekeningen bladeren. Kan prima.
Ja, maar daar staat D&S zó droog en onduidelijk in uitgelegd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Sowieso die samenvattingen van de examenbundels zijn echt handig.
Daar kan het ook door komen. Ik heb samenvatting van 21 bladzijdes uit mijn hoofd geleerd en dat vond ik al veel.quote:
Syllabus zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar kan het ook door komen. Ik heb samenvatting van 21 bladzijdes uit mijn hoofd geleerd en dat vond ik al veel.
Lukt bij D&S moeilijk, bij mij dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Gewoon je eigen samenvattingen schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |