Geld zat dit dat .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Ja. Ik heb hier samenvattingen liggen van bijna alle vakken.. Het was het wel waard hoor. Na het samenvatten is leren vaak overbodig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Dastan het volgende:
Weet je hoeveel tijd het kost om een samenvatting te maken.
Logisch als je ziet hoeveel tijd je al `geleerd` hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Ik heb hier samenvattingen liggen van bijna alle vakken.. Het was het wel waard hoor. Na het samenvatten is leren vaak overbodig.
5.5quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
Cum laude moeten slagen op hbo/uni.
Zes is voldoende.
Summa cum laude voor de eckten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
Cum laude moeten slagen op hbo/uni.
Zes is voldoende.
Geld vragen om Koffiebeaun te helpen.quote:
Uhu. Maar ja, zonder samenvattingen vind ik het moeilijk om te leren. In tekstboeken staan vaak onnodige teksten erbij. Pietje doet dit, Pietje doet dat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Logisch als je ziet hoeveel tijd je al `geleerd` hebt.
Dat is Vietnam + D&S.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, dankje voor de samenvatting.
Heb je ook die van D&S of niet?
Eens. Bij MaW is het nog erger.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu. Maar ja, zonder samenvattingen vind ik het moeilijk om te leren. In tekstboeken staan vaak onnodige teksten erbij. Pietje doet dit, Pietje doet dat.
Als jij al die tijd in leren zou steken zou je echt wel een goed cijfer halen, hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu. Maar ja, zonder samenvattingen vind ik het moeilijk om te leren. In tekstboeken staan vaak onnodige teksten erbij. Pietje doet dit, Pietje doet dat.
Oja klopt, ze is een lid, dom van mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Geld vragen om Koffiebeaun te helpen.
Als ik het schrijf onthoud ik het ook beter maar meestal ben ik te lui.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als jij al die tijd in leren zou steken zou je echt wel een goed cijfer halen, hoor.
Ja, iedereen, omdat je er dan automatisch meer tijd aan besteedt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als ik het schrijf onthoud ik het ook beter maar meestal ben ik te lui.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oja klopt, ze is een lid, dom van mij
Precies > Volgorde > tijdbalk. Ik ga voor die 6. En ik heb een 6.5 nodig. Als me dat lukt word ik gek, zit nu al in ULTIMATE ontspanningsmode. Fuck it gehalte was nog nooit zo hoog, heerlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaartallen zijn niet belangrijk. Het gaat om het verhaal. En de volgorde. Dan moet het goed komen.
maatschappijwetenschappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |